Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

volgens mij heb je gelijk Joos, hij is er af , kinderachtig zeg...nou gooi die van dat orgasme er dan ook maar af hahaa.

Kan geen kwaad volgens mij Vonnie, voreger kregen babies suikerwater haha. Kijk t zal niet voldoen aan de normen van nu maar kwaad? ik betwijfel het...Lau is bijna terug haha.

xx

Geplaatst

joos, ik bemoei er even mee haha.

Carolijn drinkt ook weleens niet, gewoon laten gaan is mijn devies...als ze honger hebben komen ze wel....

is het weer zover dan? hahaha

Geplaatst

orgasme...hahahahahah....ik ga ff kijken.....hahahahaha

Ja dat is ook nog eens waar.......vroeger kregen ze suikerwater...en vonnie anne-meya krijgt ook wel eens een hap yoghurt en dan zit er ook wel eens suiker in.

Geplaatst

ja ze drinkt iedere keer maar 100cc......fruit eet ze wel.....dat kan ze blijven eten.....maar meer dan 1 potje geef ik haar echt niet hoor....volgens mij mag dat ook niet!

op mijn briefje van cb staat 1 stuk fruit per dag!

Geplaatst

meiden ik ga mijn lieve scheetje ophalen, tot straks als het allemaal lukt hahaha

toedels xx

Geplaatst

nog even snel: ze moet minimaal 500cc melk binnenkrijgen en verder maakt t niet uit. Ja niet teveel troep geven natuurlijk maar minimaal500cc melk en verder zou ze niet eens wt binnen hoeven krijgen. ik heb 2 weken geleden gebeld met het cb en die zeiden dat/

Liga en brodd etc..allemaal nog niet geven, zijn dikmakers......nu ga ik echt haha

Geplaatst

Jeetje Seetje, eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ze echt niet willen drinken. Maar hoeveel drinkt Anne-Meya dan op een dag? Ik bedoel, ik maak me nooit te sappel als ze een keertje de fles niet helemaal op krijgen hoor. Hier komt het namelijk wel eens voor dat ze te moe zijn om de laatste fles leeg te drinken en dan laten ze de helft staan. Doen we niet moeilijk over.

Als ze verder voldoende eet (bijvoeding dus) kan het volgens mij geen kwaad. Drinkt ze al wel diksap of zo?

Geplaatst

Nee Seetje, geen natuurfilm..... hahahaha.. ik heb 'm ook gelezen. Vond sommige reacties wel erg bot....

Geplaatst

nee ze krijgt alleen maar fruit bij en een beetje groente......verder drinkt ze van de 180 cc iedere keer maar 100 op.....soms heeft ze een dag en dan gaan ze leeg maar meestal niet...als ik diksap ga even dan drinkt ze helemaal niet meer!

volgens mij moet ik zorgen dat ze zo snel mogelijk over ga op vast voedsel....ze is bijna 6 maanden dus dan kan ze op de opvolgmelk en kan ik haar meer fruit en ander spul gaan geven.....die melk heeft ze steeds niet goed gedronken...bv wel maar daarna is het een ramp!

Geplaatst

ja vonnie daar hadden sab en ik het ook over...er word daar steeds botter gedaan.....maar om deze moest ik wel lachen hahahahahahah...maar ik snap dat het voor dat meisje echt een probleem is!

had je dat andere topic gelezen over iemand die iets vroeg voor een vriendin of zo...die hebben ze nu helemaal verwijderd...het gaat maar door daar!

Geplaatst

Tsja, het is en blijft soms lastig, je kunt niet in de koppies van die ukkies kijken....

Ziet er inderdaad wel naar uit dat ze gewoon toe is aan wat meer bijvoeding. Ja en dan is de vraag, zou een week meer of minder er toe doen? Ik bedoel, ze is bijna zes maanden, dus waarom niet voorzichtigjes aan wat meer opbouwen? Hoeveel weegt ze? Bel desnoods ff het CB (als je daar tenminste vertrouwen in hebt) of het kwaad kan dat je iets eerder over gaat op de opvolgmelk? Groeipap kan ook al vanaf 6 maanden (volgens de verpakking) en maak je aan met 200 ml. opvolgmelk. En dan mag ze inderdaad meer groente en fruit omdat de vitamines die daarin zitten ervoor zorgen dat het ijzer beter wordt opgenomen (of andersom, maar zoiets was het meen ik me te herinneren).

Geplaatst

Nou, om eerlijk te zijn kom ik bijna niet meer op die site. Klinkt misschien egoistisch maar het hele mm-verhaal is voor mij afgesloten. Ik hoef niet meer zo nodig. Maar sommigen houd ik nog wel eens in de gaten om te zien hoe het ze vergaat en dan voel ik me soms schuldig dat ik wel 3 mooie kindjes heb gekregen en sommigen het gewoon niet is gegund. Dat is ook een reden voor mij om niet meer zo vaak op die site te zitten.

En, hier is het veeeeel gezelliger!!!!!

Geplaatst

Nou, ik mot ff de piepers gaan jassen ....

Ook al eet zoonlief vanavond bij opa en oma, ik ga nu alvast maar beginnen met koken. De meiden willen over een half uurtje de groentehap, oudste komt om 18.00 uur thuis en gaat dan direct naar bed (morgen weer naar peuterspeelzaal, dan komt de brandweer - heeeele belevenis!), en om 19.00 uur de meiden weer de fles en om 19.30 uur mama naar het doopgesprek. Helaas moet ik vanavond alleen gaan, de oppas(oma) is van de trap gedonderd en heeft haar voet gebroken.... dus papa blijft thuis (mazzelkont). Maar ja, als je je meiden wilt laten dopen, dan zul je ook naar zo'n avond moeten ook al heb je alles al een keertje gehoord.

Dus, ik laat de pc aanstaan maar weet niet of ik kan reageren, dus alvast voor straks

SMAKELIJK ETEN!!

Geplaatst

ja heb ik ook al aan zitten denken...daarom had ik ook al een aardappel door de groente gedaan!

Ik zal toch een gaan bellen.

En ik kwam eigenlijk toch ook niet meer op de site...hij heeft ook alles wat ik ooit geschreven heb weggedaan.....maar soms tippen ze me wel eens van dat moet je lezen.......vandaar..hahahhaha

en ja het is veel gezelliger hier...hahahahahaha

Geplaatst

Nee, Seetje, onze houden krijgen nooit vers voer. Ze krijgen Maxi Adult brokken van Royal Canin. Echt schofterig duur voer, maar ja, ze doen het er goed op. We hebben twee Rottweilers waarvan een teef van bijna 10 jaar en een reu van bijna 7 jaar.

Maar wat wilde je weten dan? Wij hebben nogal wat honden in de familie, dus misschien kan tante Vonnie je helpen?

Geplaatst

Goed, na twee poepbroeken (ja, je bent tweeling of je bent het niet...) ga ik nu ff aan de piepers ....

Geplaatst

onze hond verhaard echt bij het lkeven...en nu hebben ze mij verteld dat ik versvoer moet gaan geven...ik vraag me nu af of ik dat kan aanvullen met brokken........ik zal wel eens gaan zoeken op internet!

Ze zeggen als ze he;lemaal op vers zitten ze nog maar 2 keer per jaar verharen!!!!!!!!!

Geplaatst

is goed hoor vonnie...ga maar lekker jassen en een natuurfilm kijken....doe je wel zachtjes...hahahahahahahh....jij ben er e cht één....hahahahahahahahah

Geplaatst

Mijn hubbie zou zeggen: gelukkig maar één....

Maar goed, verharen van je hond, tjsa, daar heb ik dus nog nooit van gehoord dat ze minder verharen als ze op vers voer zitten.

Die teef van ons (de hond dan) verhaart ook bij het leven maar wij wijten het aan haar leeftijd. Verder hebben we wel gemerkt dat zodra de kachel weer gaat branden ze meer verharen. Wij hebben onze honden heel veel buiten liggen en dat scheelt natuurlijk veel haren binnen. Maar als het straks veel kouder gaat worden dan zal dat niet meer lukken.

Helaas, dit verhaal van jou herken ik dus niet en ik kan je niet helpen....

Geplaatst

Terwijl ik de bloemkool sta te villen schiet me ineens te binnen: heb je al eens wat druppels plantaardige olie door het voer van je hond gedaan? Dat schijnt heel goed voor de vacht te zijn, misschien helpt dat?

Geplaatst

Nou, dan zou ik het ff niet weten. Ik ga de meiden een groentehap voorschotelen. Misschien tot straks nog!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden