Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vonnie, gefeliciteerd met de doop van je meiden. Leuk hé?

Ik ben helemaal niet gelovig, maar hubbie vond dat hij gedoopt moest worden, achteraf vond ik het heel speciaal!!

Hopelijk schiet hetop met jullie keuken..

Sab, wat grappig van Carolijn, ben benieuwd naar de foto.

Ik moet gaan werken.. doei

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oeps nee en ik kom net van fysio....ben wel aan de balie bij de assistente geweest..Voor Carolijn hahahahahaa, ow erg ben ik he???

Geplaatst

Vonnie, lekker dat de verbouwing goed gaat. Kan je al aftellen dat jullie klaar zijn?

Heb je nu trouwens al die tijd geen keuken???? Of heb ik weer eens niet goed onthouden mocht je het wel verteld hebben?

Laura, sterker nog, ik heb straks 2 keukens!!

Eentje voor door de weeks en eentje voor het weekeinde?! Geintje, als het goed is wordt de nieuwe keuken op donderdag en vrijdag geplaatst en zaterdag direct de oude opgehaald. De nieuwe keuken komt niet op dezelfde plek als de oude, vandaar dat vele voorwerk.

Enne, aftellen tot we klaar zijn met verbouwen?! Laten we eerst maar eens echt beginnen! Volgende week woensdag verloopt pas de bezwaartermijn voor de bouwvergunning...tot die tijd moeten we nog rustig aan doen, maar onze handen jeuken!!

Geplaatst
Wat leuk dat je meiden gedoopt zijn...hier zijn we er nog niet uit wat we doen!

Gefeliciteerd vonnie!....Hadden ze mooie jurkjes aan?

Ik had het iedereen lekker moeilijk gemaakt en ze hetzelfde aangetrokken. Allebei een wit jurkje met gekleurd borduursel enzo erop en een witte legging eronder.

Geplaatst

oh vonnie dat had ik willen zien...........leuk!!!!!!!!!!!!!!!!

Doe maar duur...2 keukens...en laat je die dan schoonmaken door de werkster....hahahahahahah

Nou nog een week en dan kan je er tegenaan...aftellen dus...maar wie zou er nu nog bezwaar maken!

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd Vonnie, naar de meiden, foto!!

Hier ziekenboeg, Len heeft weer koorts, ik denk van de tandjes. Heb hem om 18.00u in bed gelegd, want hij viel op mijn schoot in slaap.. doet hij normaal nooit, want slapen is geen hobby van hem.

Zetpil gegeven, maar die poepte hij vrijwel meteen weer uit haha.

Ben benieuwd hoelat hij weer wakker wordt, hopelijk niet morgen vroeg (vannacht) om 6.00u. Want normaal slaapt hij de klok rond van 8 tot 8...

Hopelijk is hij snel opgeknapt, want vrijdag is hij jarig...........

Joos, hoe is het met Anne-Meya?

Geplaatst

Ah die len......ja zo vroeg slapen dan is ie echt ziek.....mag hij nog geen pil paracetamol...of in drankvorm....dat is er toch?

En ja hopen dat ie wel beter is vrijdag...ziek op je verjaardag is niet leuk......ah dat is zielig!

Met anne-meya gaat het wel goed(lief dat je het vraagt)...nog steeds geen hoge stem....we wachten het nog een paar daagjes af...ze is verder niet ziek.

Geplaatst

Oeps Vonnie, jullie mogen dus nog even.

Wij willen volgend voorjaar gaan verbouwen (nieuwe keuken, aanbouw met kelders).

Cynt, hoe gaat het nu met Faas?

Sab, MORGEN GA JE BLOED LATEN PRIKKEN!!!!!!!!!!!!! Zo, dat zegt tante Laura, omdat je het zelf niet doet, haha. Maar serieus, denk om jezelf hoor!

José, last gehad van je griepprik?

Amanda, hopelijk is de ziekte van Len van korte duur. Anders valt zijn eerste feestje in het water! Sterkte!

Hier geen nieuws. Net nog kraamvisite gehad.........

Gelukkig hadden ze toentertijd pyamaatjes gekocht maat 86, dus passen ze nog niet.

Sinds deze week structureel iedere morgen fruithap en iedere avond warme hap.

Ik kook dan zoutloos en meng - pureer dan een gedeelte voor hen.

De kinderstoelen, die ik heb besteld bij Babypark online, komen met een week of 2. Dan wordt het echt serieus!

Is trouwens een aanrader hoor. Online bestellen, factuur komt via mail en wordt voor 7,50 thuis bezorgd. Ik heb dus kinderstoelen en 2 travelsleepers besteld.

Groetjes Laura

Geplaatst

Bedankt voor de tip Lau van die site.

Zal eens even gaan kijken.

Gelukkig dat je visite grote pyjaamtjes had, dan kan je die over een tijdje gebruiken.

Sab; ga je nog even bloedprikken!?

(misschien helpt dit nog een klein beetje na de oproepen van Joos en Lau)

Amanda; wat zielig voor Len! Ik hoop dat hij snel opknapt meis!

Dit is niet leuk en helemaal niet als hij bijna jarig is!

Ik duim voor je dat hij dan weer helemaal beter is!

Joos: hoe is het met Anne-Meya?

Ik ga straks naar kinderverjaardag :occasion1:, vind ik nu zo leuk hè tegenwoordig! Dus ben er tegen de middag weer ff.

Groetjes!

Geplaatst

nou meiden misschien ga ik bloed laten prikken, maar ben zo druk vandaag...en ook nog ongesteld geworden, dus heb al mijn bloed hard nodig hahaha.Bo, veel plz op het feestje!

Lau, wat ga je met die kelders doen???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha

Joos, werkse vandaag !

Hier een drukke dag, Carolijn was om 5.390 uur wakker, zat helemaal vol met snot, dus ging een beetje jammeren. tsja en toen natuurlijk helemaal wakker dus lekker even bij papa en mama gelegen. Daarna gesport en dietiste en nu heel even thuis. Zometeen weer de hort op, word soms moe van mezelf...heb mevoorgenomen om echt 1 dag in de week geen plannen te maken....ik loop mezelf voorbij....je kunt beter aan het werk zijn...pffff.

Nou meisjes, ik spreek julliesnel weer en ik ga nog even bijlezen hihi.

Geplaatst

hahaha die Sab, ik zal niet vragen of je al bloed hebt geprikt hihi.

Bedankt voor het meeleven.. Len is nog steeds ziek. Vanmorgen 39,4 koorts. Als hij dan pcm heeft gehad zakt de koorts en speelt hij ook weer, maar zodra de pcm uit is gewerkt, komt hij op schoot jammeren en slapen.

Hij was om 7 uur wakker, heeft vanmorgen van 8 tot 9 geslapen en nu al vanaf half 12..

Dat is echt niks voor hem.. normaal slaapt hij een half uur tot uur tussen de middag.

Het gekke is dat hij geen snotneus, diarree, hoest of zo heeft, alleen koorts.. Zou het toch van de tandjes komen?

Ik moet straks gaan werken :bye2: gelukkig komen mijn ouders hierheen tot hans thuis is, ooo maar het liefst bleef ik lekker bij mijn ventje....!!!!

Geplaatst

ahhh beterschap metLen Amanda. Hopelijk knapt ie snel op en doen opa en oma wonderen haha.

Geplaatst

Amanda wat vervelend dat hij nog ziek is!

En dat je moet werken; je zou inderdaad het liefste thuis willen blijven!!!!

Sab; heb je nu ff lekker tijd voor jezelf?

Je hebt het druk meis!

Geplaatst

Hoi hoi, ik ga deze sluiten want het is alweer een lang topic geworden, tijd voor nummertje 4!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden