Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja zeg laura ga jij nou ook al mee doen met die ongezellige meiden....nou ik ga nu echt maar wegwezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doeiiiiiiiiiiiiiiii

Geplaatst

ja hoor jij heeft het overleefd...en het kind is geboren...is misschien van Tom..of van martin Morero..blijft spannend hahahah

Goede vlucht Laura en gezin.

iedereen slaap lekker!

Geplaatst

iedereen aan de arbeid...laura in het vliegtuig...

hier ligt het in bed, was niet zo'n succes tot nu toe, ze hadden allebei de lolbroek aan maar toen mama hier het serieus meende dat ze echt moesten gaan slapen kwamen de tranen natuurlijk....

laura, Martin is de vader van de baby(gooische vrouwen...)

Cynthia

Geplaatst

nee hoor niet iedereen is aan het werk...ik mag straks!!!!!!!!!!!!!!!

Je heb ze toch niet geslagen hè.........hahahahaah......pas op hoor!!!!!!!!!!!

Moet jij niet werken vandaag?

Geplaatst

Ik heb het werk er al opzitten, das betere koek. En dan vrijdag pas weer.. heerlijk. Alleen begon het te regenen op weg naar huis.. grr..

José, wat naar dat er iets met haar heupjes is.. ook wazig dat ze niet meer kunnen zeggen dan dat. Heb je al een afspraak gemaakt bij de orthopeed?

Bianca, wat fijn dat je je wat beter voelt!

Sab.... ik heb je al een tijdje gemist.. denk dat er nu toch wel een beebje geboren is?

Roos, hoe is het met je mamma?

En Sab?

Misschien tot straks..

Amanda

Geplaatst

Hoi hoi,

Wat een rust hier.....

Ik denk ik moet minstens een uur bijlezen ofzo hahaha.

Sab is inderdaad al tante geworden amanda, vorige week.

Lekker dat je pas weer vrijdag hoeft te werken.

En Cyn; volgens mij is Tom de vader hoor van de baby van Gooische Vrouwen?!?!

Dat stond nog in de brief die Martin opende?!?!Of heb ik het verkeerd gezien?

Wat een sensatie en wat een praat op hoog niveau hahahaha.:people:

Nou meiden, ik ga lekker met hubbie een bakkie doen, want die heb ik vandaag nog bijna niet gesproken.

Tot later, beau

Geplaatst

Volgens mij beau, om de conversatie op hoog niveau te vervolgen, is martin de vader .....ik zag de kans dat Ton Blaauw de vader is van Remy is 0,01 %.....:smokem2:

Ze liggen er weer in, Remko is werken dus all alone here..

Lekker weer series kijken haha net 5 is favo!

Ze hebben hier trouwens een raar hoestje..iemand tips?

Hoe is het gegaan José? Al wat wijzer??

José in de nieuwe Wij jonge ouders staat een artikel en ervaringsverhalen over heupafwijkingen en mogelijkheden. Als je hem niet hebt wil ik hem naar je opsturen hoor.

Hopelijk valt het allemaal mee, we duimen voor jullie alledrie.

Cynthia

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik zie dat jullie alweer een nummer drie van de kletstantes geopend hebben. Ik meld me even af, heb echt geen tijd om bij te lezen .. op vakantie gaan is funest :dry: ..

Morgen heb ik weer mijn eerste werkdag, dus deze week kost even andere energie. Ik ben er zo snel mogelijk weer, want er gebeurt hier steeds zoveel! Ik probeer wel een beetje bij te lezen..

Liefs, Plien

Geplaatst

ik dacht dat ik alles had bijgelezen.. maar heb toch het één en ander gemist... :dry:

Over Anne-Meya d'r heupjes, over Sab die tante is geworden...

Van een jongetje of meisje? En hoe heet "het" ?

Volgen jullie die series allemaal.. ?

Ons Len loopt denk ik binnenkort.. hij laat af en toe gewoon alles los, en staat dan te wankelen als een dronkelap haha. Loopt ook al 2 of 3 pasjes "los" van stoel naar salontafel ofzo. En als ik met hem "oefen" , ik steun hem dan heel lichtjes, lacht hij zich dood. Echt heel leuk.

Maar zo'n dronkemans loopje betekent ook veel vallen... meestal gaat het nog wel goed, komt hij op billen of handen en voeten terecht, maar soms ook met zijn bolleke op de tegelvloer.. ai...

Hé Laura.. hebben jullie het lekker daar? Ben wel een beetje jaloers hoor.. hier is het pokkeweer.

Amanda

Geplaatst

Plien,

vakantie is funest hahahahAlles goed met jullie?

Heel veel succes op je 1ste werkdag hoor!

Cynthia

Geplaatst

Plien, heel veel succes met je eerste werkdag!!!

Amanda

Geplaatst

he die cynt...wanneer heb je die wij gekregen...normaal krijg ik hem ook....ik wacht nog even...wil je hem wel bewaren???????????????

Dat rare hoestje heb ik ook cynt...heel vervelend....alle tips zijnn welkom.

Geplaatst

Amnad, het neefje van Sab is dus een jongen..zijn naam is me effe ontschoten.

Wat goed zeg dat len zijn 1ste stapjes al alleen zet!!! weer een mijlpaal!

Cynthia

Geplaatst

he amanda..je hebt ook gemist dat laura vandaag naar huis is gevlogen...hahahahahahahah

en len lopen...wat leuk!!!!!!

Plien fijne dag morgen meis!

Geplaatst

Ik heb hem vandaag gekregen José, ik bewaar hem als je hem onverhoopt niet krijgt.

Hoe is het?

trouwens waar is Sab??

Geplaatst

hahahahaha :drunken_smilie::drunken_smilie::drunken_smilie: zit ik net heel fijn in het'" alohaa"topic te typen, fijne dagen nog......... *hik* :drunken_smilie:

Sorry............ hihihihi

Geplaatst

Cynthia dank je wel!!!!!!!!!!!

Ja ik vroeg me het ook al af waar sab is vandaag......ze heeft niks gezegd toch dat ze iets had vandaag.....als alles maar goed is!

Amanda de verwijzing is de deur uit...want dat moest eerst weer via de huisarts geregeld worden...zo raar allemaal!!!!!!!!!!!

En nu wachten wanneer we kunnen komen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden