Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja ik heb het gelezen manuela heeft zelfs een oproepje gedaan hier aan mij...alleen ik kan geen antwoord geven....kan wel een ander account aanmaken maar die word er toch ook weer afgedaan...dus helaas kan ik geen antwoord geven al zou ik nog zo graag willen omdat ik precies weet wat ze doormaakt......en wat kata zegt dat het bij ons alleen om down ging klopt niet....het ging ook om andere afwijkingen!

wij hadden kans van 1 op 7 dat ons kindje niet goed was.......en alleen door de a 18 kan je de meeste zekerheid krijgen zo werd ons verteld in het wkz!

De vlokkentest kan bepaalde erfelijke aandoeningen aantonen, maar geen uitsluitsel geven of er sprake is van een open rug of open hoofdje bij de baby. Daarvoor is een vruchtwaterpunctie nodig of uitgebreide echoscopie. ...dat vonden wij niet genoeg....dus vandaar dat wij geen vlokkentest hebben gedaan!

Vandaar dat wij de A18 echo hebben gedaan 3 keer in het wkz...ze zijn daar echt heel goed!

Ons meisje is helemaal gezond op haar teentjes na, maar dat is te vewaarlozen!

Sterkte meis!

Misschien kan iemand met lef dit kopie en dan daar plakken maar zelf kan ik het niet doen!

sorry maar helaas!

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Jose, oeps josé, ik copieer het wel even. is toch vast niet erg?

fijn dat je t even op een rijtje hebt gezet.

Groet,

lis

Geplaatst

je bent een schat meis!!!!!

lekker dat je thuis kan blijven.......en weet je al wat voor een aankoop je gaat doen??????????

Geplaatst

haha nee nog geen idee.

ik weet wel heel veel dingen (mooie laarzen, fijne winterjas) maar heb geen zin om naar buiten te gaan... webshoppen misschien, maar ik wil t meteen hebben...

ik ga straks weer lekker in mn boek lezen.

lis

Geplaatst

ehhhhhhhhhhhhh, ik heb t er maar even bijgepakt... 'de jiddische politiebond' van michael chabon. Ik had ook 'de wonderlijke avonturen van Kavalier & Clay' van hem gelezen en dat was zo'n mooi boek. bij deze moet ik nog even inkomen... vandaar dat ik weer hier zit haha.

Lis

Geplaatst

oh heerlijk...... lekker wegzakken in het boek.....heb ik nogsteeds geen tijd voor gehad!

Ik ben nog steeds bezig in het verloren labyrint van Kate Mosse!

Ga ik gauw weer eens voor zitten!

Hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis?

Geplaatst

half 3, maar dan moet ik eerst bloed prikken en een plekje in de parkeergarage vinden...ik ga dus om ongeveer half 1 op pad. Als t nou beter weer wordt heb ik in de tussentijd nog wat te doen, de vorige keer hebben ebbe en ik ons binnen moeten vermaken. was voor ebbe makkelijker dan voor mij...(gelukkig maar)

Ik zit ook altijd van alles onzin te doen en neem niet de rust voor een boek. Tot ik er helemaal door gepakt word, dan word ik echt vervelend en lees t als een razende uit.

Nu lekker met een kopje thee erbij.

T is trouwens wel slecht voor de lijn, zo'n bbz/mk, al dat troosteten...ik moet er maar ns mee stoppen.

Lis

Geplaatst

hahahah.......wat maakt die lijn je nu uit...komt wel weer joh!

half 3 en dan om half 1 al weg...jeetje.......geluikkig dat die kinderen zich snel aanpassen hè..kunnen wij nog wat van leren...hahahaha

Ik hoop dat het hcg gezakt is meis...dat is de beste optie dacht ik voor je toch?

Of kan het dan nog een bbz zijn...nee toch?

Geplaatst

Volgens mij is het goed als het hcg flink gezakt is ja. ik heb gelezen dat bij lichte stijging of 'blijven hangen' de kans groot is op een bbz. En dat was vorige keer al, dus vandaar dat ik zo huiverig ben...

Goh is het bij jullie ook zulk hoereweer?

vast wel...

ik ga effe uitchecken, als t boek me het toelaat kom ik straks misschien nog even...

Lis

Geplaatst

hoereweer....hahahahahahahah...hoezo hoereweer...wat is dat voor een weer lis...hahahahahahh

daar gaan de tranen weer...doe je mee hanny...hahahahahah

lees ze meis!

En als ik je niet spreek...sterkte morgen!

Geplaatst

Bo lieverd ik ben jou helemaal vergeten een leuke dag te wensen met je verjaardag en lekker ergens anders eten!! schaam schaam, sorry hoor!

Lis, wat heerlijk om lekker een boek te lezen en er lekker in te verdwijnen! Heb je wel verdiend hoor. Laat je ons morgen weten hoe het is afgelopen met je?

k denk aan je.

Joos:lief van je dat je even een stukje aan Pien hebt geschreven, vindt ze vast lief van je, :hug:

Waar is Laura eigenlijk jongens??? Zal het allemaal wel goed gaan??

Geplaatst

Jose, Ik heb Marissa inderdaad al eerder dan dat ze zes maanden was, die potjes van 6 mnd gegeven. Je moet alleen even uitkijken, want zoals andijviestamppotje mag nog niet als ze jonger zijn. Maar de meeste potjes mogen gewoon hoor. Ze vond het meteen lekker!

Groetjes Bianca

Geplaatst

Ha beautje die verslaafd is aan dit forum...hahahahahah....ik ook noor...zeker als het slecht weer word weer!

was het gezellig de verjaardag?

Geplaatst

Hé Joos!

Nou jij bent ook verslaafd volgens mij hahaha.

Verjaardag was erg leuk!

Hoe is het bij jullie?

Geplaatst

ja lekker.....ik heb straks de huisarts even gesproken...en die verwacht dat ons meisje zo`n spreidbroek krijgt...ik ga morgen eens even googlen....cynthia had de wij gekregen en daar stond vanalles in over heupjes...ik heb hem nogsteeds niet!....jij wel?????????????????

En laura is veilig terug zie ik.....welkom thuis meis!

Geplaatst

ja bo dat is nog een heel verhaal...ze heeft zo`n groot potje van 6 maanden gehad...ik had zo`n potje in de magnetron gezet en die ontplofte...echt de hele magnetron was rood...hahahahahah...was niet om aan te zien......hahahahahaha

het was iets van rissoto met rijst en tomaat geloof ik.........als je het precies wilt weten moet ik het potje uit de prullenbak vissen...en dan krijg ik morgen van sab op mijn donder en zegt ze dat ik een viespeuk ben...hahahahahahah

Geplaatst

Ik heb hem volgens mij vandaag gekregen.

heb nog geen tijd gehad hem te bekijken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt aan dat artikel.

Kon je nu via de HA een afspraak maken met de orthopeet?

God, wat een veldslag zeg met dat onplofte potje hahaha.

Daar word je ook niet blij van hahaha.

Maar dat is wel iets wat je nooit zal vergeten hahaha.

Geplaatst

nee dat heb je goed...alleen het geluid al...hahahahahaah

ach ja de mag is ook weer meteen goed schoon...hahahahahah

nee ik heb de H.A opdracht gegeven om de verwijskaart naar de orthopeed te faxen..dat heeft ie meteen gedaan...en nu moeten wij wachten tot het wkz(de orthopeed daar)contact met ons op neemt...dus wachten...maar niet telang hoor...de HA zei al dat ze beter meteen konden beginnen...dus ik ga vrijdag zelf bellen als we dan nog niks hebben gehoord!

Geplaatst

Goed dat jezelf gaat bellen dan hoor.

Altijd zelf achter de boel aanzitten, dat hebben we wel geleerd denk ik toen we zelf in de MMM zaten!

Meis, moet zo stoppen.

Hubbie moet nog ff wat regelen achter de PC.

Ben er morgen weer.

Krijg trouwens morgen visite; van Shanna.

Erg gezellig, heb er zin in!

Geplaatst

laura welkom thuis meis....en ik vind je lief om wat je op het ander topic schrijft meis!

Je bent vast druk aan het bijlezen hier!

Lau en bo...ik ga naar bed...spreek jullie morgen weer!

dikke kus voor jullie beide!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden