Seetje Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 ik kan mij voorstellen dat je meteen de dok hebt gebeld en inderdaad fijn om te horen meis! Ja endo heb jij......ik kan me er niks bij voorstellen wat pijn betreft dan.......ja wat jij erover zegt.....en dat klinkt niet lekker! Hoe is het met ebbe meis.......rolt kruipt en doe ie al vanalles? Ik kreeg vandaag weer een sprong mailtje.......ja daar gaan we weer.....en ik maar denken dat ik steeds in een sprongetje zit......hahahahaha
Gast Amanda Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 hahahahaha Hans belt me net, hij is opweg naar huis, of hij me even moet oppikken, om langs Mcdonalds te rijden................... :a4628ea63ee3976fca4 hmmm.. moet ik even over denken... NOT! Dus... ben zometeen even een McChicken happen! Ik heb wel respect voor iedereen die naar de sprotschool gaat hoor... daar heb ik dus echt niet genoeg discipline voor.. :tongueP:
Seetje Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 oh amanda wat goed.......nee ik moet er nog 18 kilo af.....en ik ben nu een half jaar verder na de leizersnede dus nu mag ik weer mijn buikspieren volledig gebruiken...ze doen nog wel zeer....mijn hele buik trouwens maar dat gaat ook over....vandaar de sportschool!
Seetje Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 hahahahahaahhahaha....ik wil ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeee....hahahahahahahah
lis Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 foei amanda! goed zo jose, haha hier ben ik het woord sportschool ook bijna vergeten hoor... maar gisteren wel getennist, dat was lekker, maar heeft niet dat sschooleffect... ik pas ineens mn broeken weer redelijk, dus ik denk dat de meeste kilo's er wel af zijn, ik heb de weegschaal in de berging gezet... ebbe rolt als een tierelier, maar die heeft ook een megadonderwolk hoor. ik hou mn hart vast als ie morgen naar het kdv moet... en anne-meya? die doet al zo veel! wat zijn de laatste ontwikkelingen? Ik ga trouwens even chillen, lekker op de bank, lees morgen de antwoorden wel... ik ben een beetje beduusd van het verhaal van pien en ook van kata, het is zo oneerlijk... Lis
Gast Amanda Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 kom maar mee hoor! Ik doe wel elke avond (al is het aan het verwateren..) buikspier oefeningen. En ik loop en fiets nu veel meer, met Len. (ik vind het zelfs leuk! haha) Heb je veel last nog van het litteken? Dat is echt een flink litteken wat ze maken hé? Van heup tot heup? Ik dacht altijd dat mensen maar wat zeiden als ze het hadden over littkene en weersverandering enzo, dat het pijn deed... maar ik heb een litteken van knippen en inscheuren, en daar heb ik ook vaak nog last van hoor. Vooral als ik ongesteld ben..... oei oei... Ik dwaal wel af, van sportschool naar littekens....
Gast Amanda Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 ik ben er vandoor..... misschien tot later... Amanda
Seetje Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 sjonge gaan ze er alletwee vandoor.........ja lis...anne-meya is aan het proberen zwaaien in de handjes klappen en wil gaan kruipen.....o ja en ze trommelt zo ongeveer overal op...zelfs op mijn hoofd.....hahahhahaha Amanda...nee....zo groot is mij litteken niet hoor........hij is zo groot als mijn middelvinger......en ik heb echt geen grote handen, en ik heb daar ook geen last van....het is vooral daarboven...heel raar maar waar! Eetze meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga ff foto`s plaatsen in oktober!
Gast Amanda Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 huh, is het maar zo klein, je litteken? Gek dat je, erboven, last hebt. Is dat normaal? Hopelijk is het snel over. De McChicken was trouwens heeerlijk haha. Amanda
Angela Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 Sportschool tja hier mag ook wel de nodige kilootjes af. Ik woog eigenlijk oozoveel voor de behandelingen,maar toen MOEST ik afvallen anders werd ik niet geholpen. met veel herbalife en naderhand een zeer lege portemonnee was ik wel 10 kilo lichter. die er nu toch aanzit weer, met zwangertschap was ik toen wel met nu zeker 10 kilo erbij. Dus weer blivjen hangen op mijn oude gewicht Soms wel tevreden,maar soms ook niet. Soms eet ik dagen heel slecht en soms mOET ik ook chocala.haha PS AManda, ach gewoon volhouden kip is gezond, en de sla erop ook. tja de rest....hahahaha groetjes
Seetje Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 jaaaaaaaaaaaa...ik ben geweest en heb me meteen opgegeven voor een jaar! Dat is de tijd die ik mezelf geef om weer op mijn oude gewicht te komen....goed hè?????????????? Ik dacht dat het heel duur zou zijn maar het valt mee vind ik...45 euro per maand en dan mag ik ook gratis zwemmen en naar de sauna en elke dag sporten als ik dat wil....zowel onder begeleiding of zonder maakt niet uit.....dan kan je daar ook nog groepen gaan volgen ook vanalles....ik heb er echt zin in....hahahahaah Morgen om 10 uur gaan ze mijn vet meten...hahahah...en ook mijn conditie....hahahahah Ze gaan een programma maken voor mij om mijn buikspieren aan te pakken...om af te vallen en om mijn conditie weer terug te krijgen....voorheen gingen jheroen en ik op de mountenbike het bos in....nou dat lukt me nu echt niet meer.....erg hè....hahahha Zo dat was het weer!
rosalie Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 hey meiden, alles goed? hier wel hoor.. wat goed dat jullie allemaal bezig zijn met jullie lichamen!! erg belangrijk !! ik ga ff snel bijlezen.. groetjes rosalie
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 goed zo Joost!!! Ik ben vandaag voor de 2de keer geweest en ik ben dus ook lid tot 30-09-2008 hahaha. Ik ga echt doorpakken nu hoor, baal van mezelf. vanaf morgen 2 weken lang geen koolhydraten meer WHAAAAA hahahhaha. Meiden, ik heb wel meegelezen maar reageren op een ieder gaat niet meer lukken. Hey heeft iemand nog wat van Cynthia gehoord??? Zit er al een beetje schot in de datum voor de meeting?? haha, volg het allemaal niet zo heel erg hoor. Hanny gefeliciteerd met je nieuwe baan! LEkker hoor op een sexcortburo hahahaha. Roos, hoest met je mama? en met jullie natuurlijk??? Corine, ook welkom terug hihi. Bianca, fijn dat het weer de goed kant opgaat met je/jullie! Boo, meisje...hoe is het ? hihi. Amanda, nog even en len is jarig? whoohooo, spannend hoor Angela, niet aan het lijnen? hahaha wie vergeet ik???!!! helpie!!! ik ga even mijn mail checken, erg belangrijk de laatste dagen haha. tot later
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 hey Joos, gezellie!!!!! wat een vreselijk verhaal van Pien he? kan t niet goed lezen, zit echt met tranen dan, zoo erg gewoon...wat moet je dan wel niet voelen...blehhh. iets leukers, hoe was het vandaag bij de s.s?
Seetje Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 ja leuk man......ik heb een zwarte lange sportbroek gekocht en een paar nike sportschoenen voor binnen.....hahahahahah.....en ik heb zulke mooie bruine dikke benen.....hahahahahaha hoe is ie daar........is de soepstengel al op.......ik dacht dat ze die nog niet mochten hebben omdat er zout in zit.......toch...ik snap er soms helemaal niks van....ik ga het cb bellen om het te vragen!
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 zout? hmm heb t op eigen houtje besloten te geven haha en gelijktijdig de vraag hier gesteld haha. Ze zat er wel enorm op te sabbelen en vond het echt lekker hihi. Ik heb nog sportkleding, en ik HAD nog een paar nikes maar nu niet meer want ze zijn verpulverd hahaah,te lang in de kast gestaan!!! Had gister mijn adidas aan maar die deden zooooooooooooo'n pijn, oei. kan eigenlijk helemaal even geen schoenen aan zoveel pijn heb ik, echt gruwelijk. ga mijn vriendin morgen bellen (=orthopedisch chirurg) om haar er even naar te laten kijken, want dit is geen doen meer! auwie!! En verder train ik in een polo haha, met lange broek hoor, ga nog niet kort, erg he? bovendien is het daar aardig frisjes haha. Wat eet je vanavond?? ik eet nog 1x pizza, en morgen is het schluss!
Seetje Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 haha....wij hebben vandaag nog 1 maal frietjes gegeten......haha Hé ik woe dat ik zo`n viendin had...had ze mooi even naar anne-meya kunnen kijken! Maar wel fijn dat je even naar haar toe kan....laat ff weten wat ze gezegd heeft...ik kan ook nogsteeds niet zo goed op mijn voetjes staan...vooral als ik stil heb gezeten.....ondanks mijn hele zooltjes van de podo! Mijn sportkleding pas ik nog niet van voorheen...dus ik moest echt iets nieuws kopen! En sportschoenen had ik alleen voor buiten! anne-meya vind liga ook heel lekker...maar dan gaat er soms een heel groot stuk naarbinnen en dan zit ik te stikken...hahahahahahah
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 jose>> sab>> jaja heb weer een nieuwe site gevonden hahahaa
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 ja is wel handig hoor zo'n vriendin, kan t wel vragen voor je? is alleen wel in DH...... ik heb minder pijn onder mijn voeten maar nu vooraan bij mijn tenen, lijkt wel of er zenuwen bekneld zitten! echt niet normaal joh, of ze samengeperst worden... San komt zo thuis, gelukkig watn iik heb me toch een honger, heb alleen een banaan op en 2 bh-en vandaag oeps...hahhhaha
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 lijkt me lastig lopen hahaha, maar misschien wel een idee voor mij nu met mijn auwe voetjes hihi
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 ook eeen leuke vind ik nog eentje leuke site man!! franse site
Sab Geplaatst 3 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2007 meis Sander komt binnenwandelen dus we gaan lekker happen en gezellig thuis doen ipv op t forum hahaa. fijne avond en tot morgen!! kus!
Seetje Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 hahahaahah....fijne avond meis.......ik moest ff de salon en de eettafel op een foto zetten...gaan op marktplaats....hahahahah vrijdag komt mijn nieuwe salontafel......leuk joh doeiiiiiiiiiiiiii
Gast Amanda Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 wauw Sab en Joos, wat goed zeg!! Ik ben wel een beetje jaloers hoor.. hihi. Wat leuk, nieuwe meubels Joos, haha zeker als A-M er dadelijk met de babywalker tegen te keer gaat.. hihi. We zouden vanmiddag naar de kermis gaan, maar helaas, het dochtertje van mijn vriendin is ziek.... dus ging het niet door. Het is hier drama met eten, maar zal zo even schrijven bij onze voedingsdeskundige. Morgen naar het Cb, hopelijk hebben ze goeie tips voor het eetprobleem.. en spuitjes brrrr...... vind ik echt niks aan (en ik krijg ze niet eens ;) ) Amanda
Seetje Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 ah krijg ie weer spuitjes.....oh ik vind dat ook steeds zo erg! Vervelend is dat hè als ze niet goed eten.......ik weet er alles van! En ja wat zijn wij goed hè.....hahahahahaha,,,,en nu vol gaan houden!
Aanbevolen Berichten