Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

doe haar maar de groetjes...shanna...groetjes van hier.....hahahahahaah

nu echt naar bed...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heyyyyyyyyy, ben er weeeeeeer!

Goede reis gehad. Comfortclass is goed te doen. We zaten op 2 rijen van drie stoelen.

Robbert en ik met Iris op de middelste stoel en mijn moeder met Thomas en een andere man.

Eenmaal thuis kregen we slecht nieuws; Siep is wéér weg!

De schilder had de deur open laten staan en sinds donderdag is ze weg....

Heb de hele buurt weer rondgelopen met roepen en voerbakjes tegen elkaar klinken.

Ben bang dat ze nu echt weg is.....toen was er nog maar 1 poes.

Toen we de hond ophaalden uit het asiel, meteen even gekeken of ze daar toevallig zat.. helaas niet. Nu afwachten of ze zelf komt opdagen.

Verder vannacht klokje rond geslapen. Kindjes waren regelmatig wakker vannacht, maar lagen dan te kirren en spelen.

Vandaag de vakantiewas weg gewerkt en geaklimatiseerd; wat is het hier kouddddd!

Maar bovenal weer heerlijk om thuis te zijn en met jullie te kleppen.

Liefs Laura

Geplaatst

hey laura

we kennen elkaar nog niet echt goed

maar ben blij dat je terug bent

hoe meer zielen hoe meer vreugde is hier het motto toch??

hahaha

groetjes hanny

Geplaatst

Hoi Hanny,

Nee, wij kennen elkaar (nog) niet, maar ik vind het ontzettend leuk dat je bij ons bent gekomen!

Ervaringen over tweelingen uitwisselen en vooral slap kletsen haha.

Heb je in het verleden op andere forums gezeten?

Geplaatst

nee gek he,ja even op de andere ivf site maar was teveel met mezelf bezig

raar he dat die behoefte nu pas komt?

en dat slap kletsen gaat hier wel lukken haha

ga nu lekker slapen spreek je later wel weer

groetjes

Geplaatst

Lau, leuk dat je er weer bent!

Gezellig!

Wat @#@#@ van de poes zeg dat ze weer weg is.

Niet echt slim van de schilder.

Hopenlijk komt ze snel weer, meis.

Geplaatst

jaaaah, gezellig dat je er weer bent laura!

haha jose, ik heb dat laatst met havermout gehad, kleffe bende was t. ggrrrr, werd jij er ook zo chaggo van????

hoereweer, is dat niet normaal dan? is natuurlijk dat mannen een goeie smoes hebben om naar de hoeren te gaan... ja en het regende en ik moest schuilen en toen trok ze ineens dr kleren uit, ja daar kan ik toch niks aan doen, haha.

ik had t trouwens fout, ik moet vanmiddag pas om 15:15, bleeeeh.

lis

Geplaatst

oh lis gatver...ontplofte havermoutpap......o jeeeeeeeeeeeee...dat is erger dan een potje groente volgens mij...hahahahah....ja ik werd er eerst sjago van maar jheroen moest lachen en ik toen ook wel..hahahahahah

Dank je wel voor de uitleg van hoereweer....gelukkig zegt jheroen dat nooit...hahahahahah

Ik had er echt nog nooit van gehoord...hahahahahahah

Sterkte meis...we duimen om 15:15 voor je!

Geplaatst

haai

ben ik weer, 2 dagen gewerkt dus erg druk... nu weer thuis in het hondeweer..

Manlief krijgt echt de leuke man maar niet heus trofee van de week, had hij nl gisteren bonen gegeven in zowat halve stukken...Faas heeft gisteren de stoel, de bank en 3 x een pyama ondergekotst....vandaag 3 x diarree(hubbie was /is er ofcourse niet) en Lieve had de bonen in haar nek van het poepen...jipppie jeeeeeeeeeeeeeh...

zzelf ben ik weer erg snotje dus vind het allemaal niet echt tof!

Hoe is het hier, ga effe bijlezen

Cynthia

Geplaatst

jeetje cynthia...geef hem maar een schop als hij thuis komt.....wat zielig voor jou en je kindjes.....heb je al een straf bedacht...hahahahah.....sorry grapje....hahahahah...als jij niks weet verzinnen wij wel wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en jij weer verkouden...je krijgt het het huis niet uit he meis!!!!!!!

zijn faas en lieve niet meer verkouden?

Geplaatst

hebben jullie dat ik het 'noorden" weer zeg, hier regent het en koud..

Natuurlijk is de gehele familie hier snotje..ben benieuwd met vliegen volgende week...

faas is weer wakker, Lieve slaapt op haar knieën...die verandert graag van houding...lang leve de slaapzakken!

Cynthia

Geplaatst

hier is het heerlijk weer...de zon is er zelfs!

je moet gewoon zorgen dat je wat lekkers in de fles hebt zitten als je gaat vliegen...en tijdens het opstijgen geven.

Cynthia ik heb de wij gekregen....en het verhaal gelezen...moet je zeggen dat de tranen hier hoog zitten...brrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

ja José..niet het leukste verhaal hoor.....

verder is het honde weer nu verergert tot categorie tja wat is er erger....tijgerweer...????

cyn

Geplaatst

nee zeker niet het leukste verhaal.....ik zie mijn meisje al zitten met zo`n ding...owwwwwwwwwww

Lis noemt het hoereweer cynthia...is dat het goede woord?

Geplaatst

Hé Cyn; jeetje meis wat een drukke en vervelende dagen heb je achter de rug.

Bleh! Hopenlijk snel weer beter en niet meer spugen en spetterpoep!

Joos; ik heb het artikel niet gelezen nog.

Kan me voorstellen dat het je erg bezig houdt!

Hier ook lekker weer hoor!

Geen druppel nog gezien vandaag!

Geplaatst

Ow Cynhtia, wat erg zeg.....jij hebt helemaal geen tijd om zoveel tv te kijken (zie andere topic ) hahaha. Hopelijk is het echt alleen van die bonen en worden ze niet ziek!

ik ben over een week een week alleen thuis en zie er nu al tegen op..en jullie(2-ling mama's) hebben het volgends mij altijd zo druk...

Joos: ik heb m nog ongeopend liggen ik ga m morgne lezen, is het zo erg, owwww vind t nu al zielig dan....

Geplaatst

Nou een week alleen lijkt me toch weer anders hoos Sab!

Alles komt dan toch echt op jou terecht.

Je moet jezelf en lekker uitbesteden volgende week bij andere mensen,

lekker bij andere mensen gaan eten enz.

Dan kunnen zij ook even een flesje geven (en jij even rustig zitten) en dan kun je evengoed natuurlijk op tijd naar huis.

2ling is niet veel drukker hoor denk ik.

Alleen op sommige momenten; badje, voeden ed.

En natuurlijk als ze allebei tegelijk huilen, da's wel eens lastig maar ik heb met mijn meiden echt niks te klagen. ZIjn schatjes!

Wel was hubbie laatst ff met een van de meiden naar de huisarts en toen was ik alleen met mijn andere dochter.

Toen dacht ik wel even, wat is het rustig...... heel raar!

je mist er toch 1!

hoe is het voor de rest met je?

Alles goed?

Geplaatst

alles goed hier hier verder!GElukkig wel zeg, pff, ben alleen doodmoe, vraag me niet waarvan, ben vanmorgen na de fles zittend op bed in slaap gevallen haha. Ik schrok om 9 uur wakker en ik moest om 945 uur weg, lekker haasten dus haha.

Vandaar dat ik me niet eens meer kon melden hier, te erg he? haha.

Kan me heel goed voorstellen dat je er 1 mist als er 1 weg is, is alleen maar goed hoor. en wat een heerlijke meiden Beau, ze zien er zo lief uit hihi.

Geplaatst

Dank je Sab!

Ik moest zo lachen om je reactie op de september foto's dat alle maart april kindjes zo goed gelukt zijn hahaha.

Rechtop zittend in slaap gevallen, dan was je echt moe meis!

En dat is inderdaad haasten als je binnen 3 kwartier klaar moest zijn.....

Heb je het wel gered?

Geplaatst

Ben er later weer ff.

Ik hoor 2 wakkere kindjes in de kamer ernaast.....

Ze willen uit bed (en snel hahahaha)

We gaan ff lekker eten.

Dus tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:thumbup:

Geplaatst

he sab alles echt wel goed met je...zittend in slaap vallen....heb je je bloed nog wel eens laten controleren??????...ben ik weer hoor..meteen bezorgd.

Ja kan ik me voorstellen als er 1 weg is dat het dan heel rustig is in huis!

Helemaal alleen sab volgende week...bah wat saai........wij komen wel langs hè beau...waarom wonen jullie ook zover weg...hahahahahahahah

Het artikel is niet om te huilen hoor sab...maar dan denk ik aan mijn meisje als ik het lees en dan word het een heel ander verhaal...ik denk dat jullie het anders lezen!

Geplaatst

Eetsse Boo

Joos: nou ik ga dan ook wel anders naar zo'n artikel kijken hoor, en heb t laatst ook op tv gezien, was wel zielig voor dat meisje en die ouders maar tis wel t beste dus ja.....we komen A-M gewoon opzoeken in het Zh als ze moet blijven!!! beloof ik!!

Ik vind het verhaalv an Pien ook zo om te huilen, dan hou ik took niet droog..echt erg hoor...

Ik ben de week van 8 oktober alleen, een hele week!! Bhaaaa, werkweek dan haha. Sander moest zo vaak weg voor zijn werk en dan alleen zijn was geen probleem maar nu met Carolijn is dat toch anders....

Hopelijk ligt mijn moeder dan nog niet in het ziekenhuis....nou ja dat zien we wel weer dan!COLOR]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden