Jump to content

Ben je blij met het forum of mist er nog iets?  

47 members have voted

1. 1. Ben je blij met het forum of mist er nog iets?

• Heel blij
    • Blij
    • Wel leuk
    • Ik vind niet wat ik zoek (graag motiveren)
    • Ik heb er niks mee
    • Ik mis nog wat (graag motiveren)

Recommended Posts

Posted

volgens ons zijn jullie wel blij met het forum zoals het er nu is; veel informatie en veel hulp en ondersteuning van andere leden, zo zien we het graag!

daarnaast is het leuk te zien dat er dankbaar gebruik wordt gemaakt van deze voorziening; het feit dat wij geen oude discussies verwijderen zorgt ervoor dat nieuwe leden met wat zoeken op de site snel antwoorden kunnen vinden op hun vragen. er is inmiddels een soort database van ervaringsdeskundigen ontstaan :toothy9:

de site is net 1 geworden en steeds meer (voornamelijk) dames vinden hun weg hierheen. het forum heeft onlangs wat wijzigingen ondergaan zoals jullie gezien hebben.

we hopen dat iedereen (voor zover dat mogelijk is) tevreden is met de site zoals ie nu is, mocht dat zo zijn overweeg dan eens om ons een klein steuntje in de rug te geven; als je dat wilt kan je dat via de doneermogelijkheid doen (knop in het topmenu), bedankt alvast!

ik hang aan dit bericht ook een kleine poll om te zien of jullie wel zo tevreden zijn als wij denken :icon_shaking2:

bedankt voor jullie deelname!

:hussy:

Posted

Handig dat ik niet even gecontroleerd had of je wel kan reageren op dit onderwerp :a4628ea63ee3976fca4kon dus niet :sad1:

nu kan het dus wel solly! :theBar:

Posted

Hallo Jheroen en de rest van de lezers natuurlijk,

Ik ben nieuw hier en wat me gelijk opviel waren de vele functionaliteiten die het bezoeken van de site (en het blijven hangen) aangenaam maken.

Niet op ieder forum kun je je abonneren op een topic en lees je de geplaatste berichten sinds je laatste bezoek. Klinkt misschien logisch, maar is zeker niet van zelf sprekend. Voor mij is het een overzichtelijke opbouw wat het voor iemand die niet gewend is veel op fora te zitten heel overzichtenlijk houdt. Toegankelijk voor iedereen dus en dat heb ik op andere fora toch anders gezien.

Complimenten dus!

Groetjes, Elaine

Posted
Hallo Jheroen en de rest van de lezers natuurlijk,

Ik ben nieuw hier en wat me gelijk opviel waren de vele functionaliteiten die het bezoeken van de site (en het blijven hangen) aangenaam maken.

Niet op ieder forum kun je je abonneren op een topic en lees je de geplaatste berichten sinds je laatste bezoek. Klinkt misschien logisch, maar is zeker niet van zelf sprekend. Voor mij is het een overzichtelijke opbouw wat het voor iemand die niet gewend is veel op fora te zitten heel overzichtenlijk houdt. Toegankelijk voor iedereen dus en dat heb ik op andere fora toch anders gezien.

Complimenten dus!

Groetjes, Elaine

hoi Elaine,

bedankt voor je positieve bijdrage! we hopen dat meer mensen er zo over denken :hussy:

Posted

Hoi Jheroen,

Ik ben op zich wel redelijk tevreden over het forum.

Wat ik niet heb kunnen vinden (en dus mis ;-P) maar wel heel belangrijk vind is een apart onderdeel over zwangerschap en voeding. Ik heb wel een hoofdstuk over voeding gevonden maar dat gaat vooral over baby's en de moeder.

Nu ik net zwanger ben merk ik dat ik er enorm mee bezig ben, wat wel en niet te eten, wanneer en wanneer niet, de hoeveelheden enz.

Misschien is het handig om een hoofdstuk toe te voegen?

(of bestaat het al en heb ik het over het hoofd gezien? :icon_rabbit:)

Liefs, Daantje

Posted

Hey Jheroen,

Nu ik wat langer hier rondlees (ik geloof al een hele week :biggrin:) heb ik toch nog een opmerkingetje.

Soms kom je op een onderwerp uit en vind je info die je zoekt, maar na twee posts draait het onderwerp uit op iets heel anders en wordt het onderwerp uit het oog verloren. Is wel begrijpelijk soms, maar het maakt het niet altijd overzichtelijk. Maar misschien is dat een keuze.

Doet overigens niets af aan mijn mening over dit gezellige forum.

Groetjes, Elaine

Posted
Hoi Jheroen,

Ik ben op zich wel redelijk tevreden over het forum.

Wat ik niet heb kunnen vinden (en dus mis ;-P) maar wel heel belangrijk vind is een apart onderdeel over zwangerschap en voeding. Ik heb wel een hoofdstuk over voeding gevonden maar dat gaat vooral over baby's en de moeder.

Nu ik net zwanger ben merk ik dat ik er enorm mee bezig ben, wat wel en niet te eten, wanneer en wanneer niet, de hoeveelheden enz.

Misschien is het handig om een hoofdstuk toe te voegen?

(of bestaat het al en heb ik het over het hoofd gezien? :icon_rabbit:)

Liefs, Daantje

Hoi Daantje,

inmiddels is er een apart onderdeel over zwangerschap en voeding, bedankt voor de suggestie!

:toothy10:

Posted
Hey Jheroen,

Nu ik wat langer hier rondlees (ik geloof al een hele week :biggrin:) heb ik toch nog een opmerkingetje.

Soms kom je op een onderwerp uit en vind je info die je zoekt, maar na twee posts draait het onderwerp uit op iets heel anders en wordt het onderwerp uit het oog verloren. Is wel begrijpelijk soms, maar het maakt het niet altijd overzichtelijk. Maar misschien is dat een keuze.

Doet overigens niets af aan mijn mening over dit gezellige forum.

Groetjes, Elaine

Hoi Elaine,

ik herken wel wat je schrijft. Het is alleen lastig om dat helemaal te voorkomen; mensen reageren op een onderwerp en schrijven er iets bij. vervolgens haakt iemand anders daar op in etc etc. als je dat moet gaan bijhouden of sturen dan heb je er een dagtaak aan en dat is nu net niet de bedoeling.

als een soort politieagent gaan controleren lijkt me ook niks, het is voor veel meiden al spannend genoeg dus dan moet het hier een beetje een uitlaatklep zijn :2strangle:

Posted

Ik wil toch even zeggen dat jullie het super doen!!

We delen al een geruime tijd lief en leed met elkaar

Info over alle onderwerpen,hulp bij onzekerheden... kortom

I'm happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt een dikke plus voor jullie

Groetjes en nog een fijne verjaardag!!

Posted

Hoi Jhroen,

Laat ik vooral beginnen met het feit dat ik onwijs blij ben om mijn 'ding' kwijt te kunnen op dit forum. Ondertussen véél bijgeleerd van mede-lotgenoten, zodat ik bij de arts weer met bijdehante vragen stel.

Wat ik mis is een subforum 40 plussers. Ikzelf zit (helaas) in die categorie en zou het fijn vinden om te spreken met lotgenoten van dezelfde leeftijdgroep met waarschijnlijk dezelfde angsten en dromen. Zo kan je tevens zien hoe het 'slagingspercentage', stimulatie en follikelgroei zijn binnen deze leeftijdscategorie.

Hoop dat je er wat mee kunt! Maar..... vooral ook zo doorgaan!!!

Greetzzzz,

Elena

Posted
Hoi Jhroen,

Laat ik vooral beginnen met het feit dat ik onwijs blij ben om mijn 'ding' kwijt te kunnen op dit forum. Ondertussen véél bijgeleerd van mede-lotgenoten, zodat ik bij de arts weer met bijdehante vragen stel.

Wat ik mis is een subforum 40 plussers. Ikzelf zit (helaas) in die categorie en zou het fijn vinden om te spreken met lotgenoten van dezelfde leeftijdgroep met waarschijnlijk dezelfde angsten en dromen. Zo kan je tevens zien hoe het 'slagingspercentage', stimulatie en follikelgroei zijn binnen deze leeftijdscategorie.

Hoop dat je er wat mee kunt! Maar..... vooral ook zo doorgaan!!!

Greetzzzz,

Elena

hoi Elena,

waar had je dat subforum voor 40+ ergens gedacht? Dan kan ik ernaar kijken.

Posted
Hoi Elaine,

ik herken wel wat je schrijft. Het is alleen lastig om dat helemaal te voorkomen; mensen reageren op een onderwerp en schrijven er iets bij. vervolgens haakt iemand anders daar op in etc etc. als je dat moet gaan bijhouden of sturen dan heb je er een dagtaak aan en dat is nu net niet de bedoeling.

als een soort politieagent gaan controleren lijkt me ook niks, het is voor veel meiden al spannend genoeg dus dan moet het hier een beetje een uitlaatklep zijn :2strangle:

Hi Jheroen,

Je hebt helemaal gelijk, dat was ook bij mij het dilemma. Misschien is het een idee om een veelgestelde vragenrubriek te maken waar we allemaal aan mee helpen om die te vormen. Ik denk dat vele vragen steeds bij iedereen bovenkomen wanneer je in een traject belandt.

Het is maar een ideetje.