Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Ik wil jullie allemaal een supergezond,gelukkig en vooral een vruchtbaar jaar wensen,waarin er veel mooie wondertjes mogen ontstaan !!

@Essie

Wat een goed nieuws zeg,ben ook benieuwd naar het aantal!

nu op naar een dikke plus dit jaar!!

@Raba

Meis wat naar dat je een negatieve test hebt

een hele dikke knuffel voor jullie en dat 2011 jullie jaar mag worden !!

@Suzie

Wat een lieve,leuke vriend met een heel leuk idee!

zo heb je idd iets meer afleiding en gaat de tijd vast iets sneller!

@Fren

Spannend nog 8 dagen en dan de TESE ,ik hoop dat er iets gevonden gaat worden

@Mari

Voor jullie word het ook een spannende tijd

Ik hoop voor jullie dat ze in DD wel iets voor jullie kunnen betekenen en dat ze een TESE gaan doen en dan iets vinden

@Rosaly

dus weer zo n mooie positieve test,echt top voor jullie !

nu op naar een mooie echo waar jullie een mooi kloppend hartje te zien gaan krijgen !

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden,

Langs deze weg wilde ik jullie ook nog even een heel gelukkig 2011 wensen!! Dat alle dromen uit mogen komen en het lange wachten van velen eindelijk beloond mag worden!

Raba, sterkte met dit nare begin van 2011.. Hopelijk heb je nu meteen alle narigheid van dit jaar weer gehad en komen er vanaf nu alleen nog maar positieve berichten van jouw kant!

Suzie, gefeliciteerd!! Leuk hoor! Bijzonder moment als je wordt gevraagd. Bij mij is het al weer meer dan 2 jaar geleden, maar we gaan ook pas dit jaar trouwen wegens allerlei omstandigheden. We hebben inmiddels al veel geregeld, maar er moet ook nog een hoop gebeuren. Het is inderdaad goede afleiding hoor!Heel veel plezier met de voorbereidingen!!

Lfs

Jose.

Geplaatst

De hele morgen in de mega-stress gezeten: vriend heeft hele nacht overgegeven, maar geen koorts. Nijmegen belde net terug: tese mag doorgaan. Was even bang dat we weer 3 maanden moesten wachten...

Geplaatst

Ja de griep heerst ontzettend op het moment!Gelukkig mag het doorgaan!Dat zou anders heel zuur zijn geweest zeg...hopelijk knapt je vriend snel weer op!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Rare vraag misschien, maar mag je als man gewoon zaadlozingen hebben in de dagen/weken voor een TESE (als dat uberhaupt lukt) of is het zaad dan op tegen de tijd van de tese ;)

Geplaatst

grappig, ik stelde net in een ander topic dezelfde vraag. Geloof dat dat juist wel goed is, dan is er zo veel mogelijk vers zaad aanwezig ten tijde van de tese. In de brochure van nijmegen staat ook dat je zelfs op de dag zelfs gewoon gemeenschap mag hebben voor de ingreep.

@ all, ja, was een heel grote opluchting!! Hij ligt nu te slapen, heb medicijnen voor m gehaald en hoop dat ie snel beter is.

Geplaatst

fren wat een schrik zeg, gelukkig mag de tese doorgaan, bijna weer een dag dichterbij de datum

suzie gefeliciteerd met het aanzoek, leuk zeg om te gaan trouwen

raba wat onwijs balen van je negatieve test, je had zo het nieuwe jaar niet willen beginnen!!

oh ja voor ieders de allerbeste wensen voor 2011 dat onze dromen maar dit jaar uit mogen komen

Geplaatst

@ fren ja das inderdaad grappig! bedankt voor je antwoord. Ik ben bang dat wij het met oud zaad moeten doen haha. Mn vriend slikt wel heerlijke dikke vitamine pillen e.d. Succes de 11e spannend hoor.

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb vandaag de uitslagen van mijn onderzoeken gehad

en ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn eierstokken verouderd zijn

echt ik voel me zo k*t nu en down

ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest vragen /zeggen dus weet er niet zo heel veel van

heb wel al op internet gekeken en het is wel weer een moeilijkheidje erbij zo

waarom kan het toch niet eens normaal gaan hier

sorry voor de ego!

Geplaatst

@ Mieg > wat een rot nieuws hebben jullie gehad!! Mr je moet je niet verontschuldigen voór 'je ego' hoor! Je mag hier heerlijk even komen vertellen wat je dwarszit!! Weet je al hoe het nu verder gaat met jullie??

Geplaatst

Mieg Wat een rot nieuws, weer een tegenslag erbij! Kun je niet alsnog terugbellen naar het ziekenhuis om meer informatie te vragen? Misschien kan je een belafspraak maken met de arts? Je hebt er recht op om zo goed mogelijk te weten wat voor consequenties het wel/niet heeft voor jullie kinderwens, toch? En internet kan heel informatief zijn, maar informatie krijgen van een arts die jouw specifieke situatie kent is altijd nog 1000 keer beter! In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk weet je binnekort meer.. Geef de moed niet op!!

Lfs

Jose.

Geplaatst

@mieg,

Oh mieg wat een rot bericht voor je en nee je bent niet ego hoor daarom is dit forum er ook even lekker alles eruit gooien.

Ik kan mij voorstellen dat je niet wist wat je moest vragen weer een tegenslag te verwerken.

Sterkte en niet de moed opgeven hoor.

Geplaatst

@laloutje,

Hoe is het ermee ?

Hoe voelen jullie je gaat het een beetje met jullie.

Ik hoop dat je je 2e ICSI heel snel gaat krijgen.

hahaha ja ik moet nu nog 85 nachtjes wachten voor de eerste spuit.

Geplaatst

he getver mieg dat is niet het nieuws dat je wilde horen!! ik zou ook het zkh opnieuw bellen voor een belafspraak en dan een aantal vragen opschrijven zodat je die allemaal meteen kan stellen en niks vergeet

Geplaatst

Essie, wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd, ik hoopn dat wij net zo veel geluk hebben volgende week!

Mieg, wat een rotbericht zeg, zou inderdaad ook gewoon terugbellen en meer uitleg vragen, over het algemeen zijn artsen daar wel toebereid. En nee hoor, helemaal niet echo, daar zijn we voor!

Geplaatst

Hey meiden!

Ik heb een hele tijd niet gereageerd maar ik ga het toch weer doen, dit aangezien dit topic exact aanlsuit bij ons mmmproces en ik dus hoop hier het meeste uit te halen! Vinden jullie het goed wanneer ik mij bij jullie aansluit?

Wij zijn momenteel gestart met ICSI poging nummero 1, ik ben net 3 dagen decapeptyl aan het prikken en dan gaan we op voor een ICSI met mogelijk (zeer waarschijnlijk) een acute TESE. Wij lopen in Nijmegen en we hadden vorige keer welgeteld twee goeie zaadjes, maar blij dat we waren:laugh:

Ik vind het allemaal megaspannend, ik ben ook wel heel bang voor de acute tese van vriendjelief, iemand hier ervaring ermee hoe dat is bevallen bij hun vriend/ man? Gek he, de rest denk je wel te kunnen hendelen maar vriendjelief die pijn moet lijden vind ik ook weer zo'n rotgezicht, alhoewel hij dat uiteraard andersom van mij vind.

Ik lees dat velen hier met tese's bezig zijn en in Nijmegen lopen. Ik moet iedereen even goed leren kennen en bijlezen maar dat komt helemaal goed...

Doegies meiden!

Geplaatst

Mieg wat een rotnieuws, ik hoop dat je snel meer weet of dit verder nog veel gevolgen voor je heeft.

Essie super hoor, 7 rietjes is echt een goede score.

Amy schrijf lekker mee hoor. Je zit nu ook in spannnende weken. Heel veel succes

Geplaatst

Hee Fren,

Ik zie dat voor jullie de dag van Tese er bijna is!

Ik ga voor jullie duime meid, heel veel succes en het is jullie na al dat wachten gegund!

Meiden, hou hoop.. wij zijn het goede voorbeeld, alles kan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden