Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, ben net gebeld door het ziekenhuis. Er zijn 8 eicellen goed bevrucht! Deze zitten nu in de embryoscope ( dit is een nieuw apparaat waarbij ze de embryo's 5 dagen lang kunnen volgen in hun ontwikkeling. Zo kunnen ze nog beter zien welke embryo's zich het beste ontwikkelen en die van goede kwaliteit terug plaatsen). Ik heb dus zaterdag pas de tp ipv morgen.

We zijn erg blij met dit aantal. Hopelijk zijn ze allemaal goed genoeg voor eventuele cryo behandelingen!

@essie, heb je al een leuke baan op het oog? Wel fijn dat je nog geld mee krijgt en rustig door kunt zoeken.

@Amy, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in die vriendin. Het is jammer dat ze niet open is geweest naar jou toe terwijl je dat wel naar haar bent geweest. Maar probeer toch positief te blijven! Als het bij haar gelukt is moet het bij jullie ook gewoon gaan lukken. Waarschijnlijk is het voor haar ook moeilijk geweest en is ze nu heel blij dat het gelukt is. En wil ze je niet bewust kwetsen. Je kan haar natuurlijk altijd een keer uitleggen dat je het jammer vind dat ze je nooit iets verteld heeft terwijl jij wel jouw verhaal hebt verteld.

Sterkte meis. Deze poging wordt jullie poging!

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Twinkelstar, dat klinkt goed!!! Daar moeten zeker cryo's tussen zitten maar laten we hopen dat het cryo's zijn die je heeeeeeeeeeeeeel lang niet nodig hebt aangezien de eerste gewoon blijft plakken:-)!

Nee, het zal vast niet haar bedoeling zijn geweest mij te kwetsen maar het heeft mij wel laten zien hoe de vriendschap klaarblijkelijk in elkaar zit; ik wel heel open en eerlijk en zij dus niet. Dat recht heeft ze maar ik ben wel teleurgesteld. Ik ga het denk ik nog wel eens zeggen maar nu niet, ik reageer nu teveel vanuit mijn emotie hihi;-)

Twinkelstar: het klinkt supergoed en laten we gewoon zeggen: dit wordt onze poging!!!

Geplaatst

@all thanks allemaal

Lieve meiden,jullie ook allemaal weer veel succes gewenst en hopen dat we hier allemaal in 2011 zwanger mogen worden.

Ik blijf jullie op de hoogte houden

Geplaatst

@Amy,

ik ben erg positief ingesteld dat scheelt en berg.

Vandaag een hele mooie jog aangeboden gekregen dus even wat gesprekken en kijken of dit is wat ik wil.

Ze willen mij graag dus ik moet even goed onderhandelen.

wat dom hoe je vriendin met je is omgegaan en hoe ze het heeft gezegd.Sommige mensen zullen het nooit leren en begrijpen ik vind dat altijd te sneu en erg .

Wij snappen je gelukkig wel meis.

@Twinkelstar,

Waua dat klinkt heel erg goed zeg.

gefeliciteerd met 8 bevruchtingen en wat een mooi systeem zeg iets langer de emmys in de gaten houden ik duim al.

Geplaatst

jeetje wat is er ineens een hoop geschreven.

Ik reageer een andere keer uitgebreider.

Ben net klaar met werken vanaf 9 uur al aan het werk.

Essielief dat is super zeg in welk ziekenhuis liep je ook al weer? Klinkt goed die nieuwere manier.

Heb dit keer een goed gevoel ik hoop zo dat het klopt.

Geplaatst

Hihi sorry haal jullie door elkaar zou de hormonen wel zijn. Ik heb zo'n goed gevoel wilde net testen maar toch niet gedaan want ik moet zo werken.

Geplaatst

Hoi Lisa, ja we zijn net terug. Er zijn twee blastocysten teruggeplaatst en de rest (6) was goed genoeg om in te vriezen.

Hoe gaat het met jou? Hoeveel weken ben je nu?

Geplaatst

@lisa,

Ja woensdag mag ik weer starten met spuiten

wel weer spannend allemaal.

@twinkelstar

Spannend duimen is weer begonnen voor jullie 2 blastocysten top hoor.

en ook nog 6 in de vriezer super meis.

@raba,

Ik ben zo benieuwd naar je uitslag.

Kan mij voorstellen als je moet werken dat je dan even niet wil testen hoor.

Ik blijf wel gluren wanneer je een test doet,

Geplaatst

Raba: dikke digi-knuffel!!!!!! Er zijn geen woorden die het nu voor je verzachten: wat ongelofelijk gemeen, zwaar en heftig: sterkte meissie!!!

Geplaatst

Weer niet zwanger? Hoe nou verder? Blijven we in het radboud of gaan we naar brussel voor poging4. De tranen lopen alleen maar. Ben kapot

Geplaatst

@twinkelstar wat spannend weer, ik ga heel hard voor je duimen. hier gaat het wel goed hoor. Ben nu 19 wkn. Vind het wel spannend merk ik, of het wel goed gaat met het kindje, maar ja vrijdag 20 wkn echo.

Geplaatst

@raba, wat ontzettend verdrietig. Je had er zo'n goed gevoel over en dan weer die vreselijke teleurstelling. Ik kan me goed voorstellen dat je misschien toch verder wilt gaan kijken en misschien kan dat bij een ander ziekenhuis wel. In België zijn ze toch verder dan hier. Sterkte.

Geplaatst

Raba: wat heftig...bah...hoe voel je je eronder? Ik snap dat je je zwaar k.. Voelt maar hebben jullie er over gesproken wat nu of wil je daar voorlopig nog niet over nadenken? Veel sterkte!!!!

Geplaatst

We willen verder maar dan in dusseldorf of brussel daar een intake aangevraagd. September is er pas plek in brussel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden