Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hi raba, volgens mij zijn er wel meiden met eenzelfde hcg geweest die gewoon bevallen zijn van een gezond kind hoor. Voorlopig afwachten inderdaad, maar NU ben je zwanger! Ik had onze eerste poging een hcg van 16, dat was inderdaad echt te weinig. Heb je nog bollen?

@lisa, alles prima hier! Combi werk-zwangerschap wordt nu wel wat zwaarder, maar dat lost zichzerlf ook wel weer op.

Geplaatst

Meiden echt bedankt. Man is ook zo lief voor mij. Ik Jank zo snel. En de kaarsjes worden van elke plek aangestoken.

Fren ik heb nog meer dan genoeg bollen dank je wel.

Geplaatst

Heb al verschillende persoonlijke berichtjes gehad. Met ook vrouwen die een lage hcg hadden. En die later zelfs nog een tweeling of drieling hebben gekregen. Dat geeft zo'n hoop. Maak me natuurlijk zorgen en probeer het naast me te schuiven. Maar vind het wel zwaar. Ben zo blij met het forum

Geplaatst

raba, wbt een ticker, volgens mij staat er naast een ticker (bijv die van mij) een link naar een site waar je je gegevens in kunt voeren en je ticker op kunt maken. Je krijgt dan een link die je in je handtekening kunt plaatsen.

Edit: heb t ff gechecket en je kunt inderdaad gewoon op mijn ticker klikken om je eigen ticker te maken.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij hebben 18nov onze 1e afspraak voor een Tese icm een icsi behandeling in UZ Gent. Kan iemand mij vertellen wat we daarvan kunnen verwachten?

Gefeliciteerd Raba!! Super nieuws..

Geplaatst

Raba 100 is toch wel netjes hoor:)

Over teruggaan voor bloedafname is normaal hoor tot 7 weken:)

Dan krijg je ook bij hun de eerste echo.

Van harte gefeliciteerd!!

Geplaatst

Raba, wat goed! Je bent vast heel opgelucht.

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Donderdag zullen de laatste twee cryo's teruggeplaatst gaan worden. Verder neem ik vanaf morgen op advies van de dokter asperine (100mg) erbij. Nu hopen dat ze goed ontdooien straks.

Hoe gaat het hier verder met de rest?

Geplaatst

Raba, gefeliciteerd, de waardes zijn gestegen, wat heerlijk voor je! En wat een wonder he, heel fijn!

Lisa, de duimen draaien, het is bijna zover!

Essie, ik hoop morgen op een goed resultaat voor jou! Dan mag je beginnen met puregon of gonal?

Twinkelstar: ook voor jou hoop ik zo KEIhard dat deze cryo's plakkertjes zullen zijn! Kan je het allemaal een beetje overzien? Moeilijk he, om je elke keer weer op te moeten laden vol goeie moed...

@all; morgen starten met de puregon en dan volgende week beginnen met de fm-echo's, heel spannend weer. Ik ben mijzelf geestelijk zo enorm aan het voorbereiden op teleurstellingen dat ik er nu al bijna volledig down onder ben, ik weet het, dat is niet goed maar het is een beetje mijn karakter. Ik probeer ècht positief te denken maar het is zo vreselijk moeilijk....ik lees gewoon heeeeeeel veel, kijk veel films om af en toe eventjes uit dit wereldje te stappen, suf he, maar ja, ieder mens is verschillend!

Meiden, fijne zondag nog even!

Geplaatst

net geschrokken ik verlies bruin. Doodeng. Ik hoop zo dat het een lage innesteling is en het snel stopt. Een onzekere en verdrietige raba

Geplaatst

Essie, spannend weer! Succes morgen. En wat fijn dat je nu zulke lieve en meelevende collega's hebt.

Amy, moeilijk hè om er nog in te blijven geloven dat het een keertje gaat lukken. Gaat het bij jou ook met ups en downs? Soms denk ik... Deze poging moet het gewoon gaan lukken en een uur later kan ik weer denken, tot nu toe is het nog nooit gelukt dus wat maakt de volgende poging dan anders. Je kan jezelf er helemaal gek mee maken.

Je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden. Probeer daar aan te denken.

Heel veel succes met het spuiten en de fm's.

Raba, getsie meid. Hopelijk is het niks. Ga je morgen met het ziekenhuis bellen?

Geplaatst

Twinkel vandaag het zh gebeld en zolang het bruin is en geen krampen dan hoef ik me geen zorgen te maken. Kan van de bollen komen of het is ook bloed. Net wel met afvegen rood. Dit maakt me onzeker. En hopelijk komt het goed want er zijn meer meiden op het forum die dit hebben meegemaakt en nog zwanger zijn. Maar het maakt je zo onzeker

Geplaatst

Het maakt zeker onzeker raba, maar het hoort er helaas ook bij. Ik had het vorige week nog. En zolang hè bruin is, is het oud. Bovendien raak alles daa beneden veel meer doorbloed, en kan het maar zo dat je een adertje geraakt hebt, bijv met de bollen. Sterkte!

Geplaatst

Net gebeld nu onderweg voor een bloedtest in het zh. Het is nu rood.

Jeetje Fren dat is ook eng. Gelukkig is het voor je gestopt. Weten ze de reden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden