Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve essie: een heeeeeeeeele dikke knuffel meis, wat gemeen, wat hard en wat oneerlijk: bah! He, heb gewoon even geen woorden voor je, ik vind het gewoon ronduit k.. voor jullie!!! Dikke X

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@frenn bedank voor je informatie dit wist ik dus niet geweldig. Laten wij dan maar duimen dat wij cryos hebben.

@twinkel ik zal er eens naar vragen. Ik heb wel de vraag uitgezet over prednisolon. Ben benieuwd.

@amy. Ja nu duimen voor de cryos.

@lisa dank je wel.

Geplaatst

Essie, in Nederland zullen ze hier waarschijnlijk niet aan mee willen werken. Als je het echt goed wilt laten testen zou ik als ik jou was eens contact opnemen met dr. P in dusseldorf. Over het algemeen hoef je er maar 1x heen voor de bloedtest. De rest kan over de telefoon of via de mail (zie alan beer topic). Hij schrijft ook alleen prednisolon uit als je een imuunafwijking blijkt te hebben.

Ik hoop zo dat die cryo's straks blijven plakken.

Dikke knuffel en sterkte.

Geplaatst

@Essie, neeee meid wat akeling voor jullie beiden heel veel sterkte om dit te verwerken. Is er miss een reden dat ze niet willen blijven plakken???

Sterkte meid

Geplaatst

@ Raba, Suc6 morgen ga voor je duimen. Ik had nog een vraag aan jou heb jij voor mij het mailadres van de fertiliteit in het flevoziekenhuis in Almere?

Ik moet namelijk even aan hun vragen of ze tijd hebben om als het door mag gaan zij mij echo`s willen maken dan hoef ik niet elke keer naar Gent te rijden.

Geplaatst

Thanks ik zit nu in spanning om 11 uur mag ik bellen om te vragen of onze cryo goed is ontdooid. En als dat zo is kans 80% gaan we rijden naar brussel.

Emailadres heb ik via Google gevonden fertiliteit Flevoziekenhuis. Ik zal het even opzoeken

Geplaatst

hmm, heb gisteren een heel verhaal getypt maar dat is blijkbaar verdwenen.....

Essie wat onwijs balen dat het niet gelukt is! Ik had het jullie zo gegund!

Nu maar duimen op een cryo terugplaatsing!

Raba, wat fijn dat jullie cryo goed ontdooit is! Spannend hoor! Ik duim voor jullie en succes vanmiddag!

Amy hoe is het met jou? Je maakt het wel spannend hoor! IK hoop zo dat het goed blijft gaan!

Fren, hoe gaat het met de laatste lootjes? Is het nog rustig bij je?

Wij zijn na een heerlijk weekje weg vanochtend weer in het AMC geweest.....

Controle voor manlief was prima in orde, hij heeft bijna geen pijn gehad, erg fijn!

Daarna kwam een minder leuke mededeling. Het gaat nog zeker 3 maanden duren voordat we kunnen beginnen. Wordt hier zo moe van!

Heb laatst een mailtje gehad waarin ze zeiden dat we meteen door mochten, hebben we nu toch weer met een (korte) wachtlijst te maken.

Heel fustrerend maar goed, de 4 rietjes liggen in de vriezer en de rest gaat ook wel weer goed komen! De tijd gaat snel gelukkig!

Succes allemaal weer met alles!

Geplaatst

Alles nog goed hier! Voel nog weinig, dus zal wel even duren nog. Morgen 39 weken.

Suzie fijn dat alles goed was, maar balen dat jd toch nog weer moet wachten. Maar t einde is in zicht!!

Geplaatst

Suzie, je moet maar zo denken: je hebt vandaag alweer de eerste dag van de drie maanden erop zitten en het komt alleen maar dichterbij, al begrijp ik je frustratie hoor, word altijd minder als de tijd vordert!

Geplaatst

Raba; wat fijn dat er een tp is geweest! Nu lekker broeden, ik duim voor je!

Suzie; wat balen van de wachttijd. Ik heb begrepen dat in Nijmegen ook een wachtlijst is van 4 tot 6 maanden op dit moment. Echt zo balen steeds die wachtlijsten.

Geplaatst

Suzie jeetje wat lang. Weet hoe je je voelt wij hebben ook zo lang gewacht. Hopelijk vliegt de tijd voor jullie. Gelukkig hebben jullie de tese positief gehad

Geplaatst

Raba, wat spannend weer! Je kunt het beste beter tot het laatste bewaren is de uitdrukking toch? Dat gaat vast voor jullie gelden. Dit is gewoon een plakkertje.

Fren, dat wordt niet de 10-de zo te horen ;-). Vermaak je je een beetje?

Suzie, balen dat jullie nu toch weer moeten wachten. Dat kenmerkt wel weer het hele fertiliteitstraject, wachten wachten en wachten. Ik hoop dat de tijd snel voorbij vliegt.

Amy, hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu?

Ik heb morgen de eerste echo in dusseldorf. Pfff, vind het wel heel spannend allemaal. Al heb ik er wel een goed gevoel over.

Geplaatst

@ Twinkel, wat spannend, een echo! Dan wordt het "echt" he!

Mijn tirade gister over dingen beloven en afspraken waarmaken heeft geholpen. 22 maart mogen we naar de prikinstructie en gaan we beginnen :)

Errug opgelucht en blij!!!

Geplaatst

Lieve allemaal. Vanmiddag hebben wij het nieuws gekregen dat onze 2 embryos het helaas niet hebben gered. Voor ons eindigd hier na 4 jaar ziekenhuis in en uit onze kinderwens. Wij gaan het een plekje geven en samen van het leven genieten.gelukkig heb ik 2 schatten van (stief)liefkinderen. Zij vullen de leegte niet in maar vullen het wel aan. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes steun enz het heeft ons erdoor gesleept. Veel liefs esther.

Geplaatst

He Esther,

Wat een ongelovelijk K*T nieuws! Ik had het zo gehoopt voor jullie!!

Wat een stoere en moeilijke keuze hebben jullie gemaakt zeg!

Heel veel sterkte om dit allemaal een plekje te geven! En ga lekker van het leven genieten! Het is jullie gegund!

Dikke knuffel:hug::hug::hug:

Geplaatst

Essie; wat een kaaauuuuteee nieuws. Ik had het julie zo gegund om een kindje samen te krijgen. Ik vind het heel verdrietig dat die wens nooit uit zal komen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken hiervan en heel veel geluk voor de toekomst!

Geplaatst

Nee essie, wat een rotbericht. Wat verdrietig dat jullie wens nooit zal uitkomen. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. En ook heel veel geluk in de toekomst samen en met je stiefkinderen. Dikke knuffel, twinkle!

Geplaatst

Lieve essie, wat is dat nou? 10 feb zou toch onze lucky day worden?:-( snik...het klinkt gek maar ik hoop en weet stiekem zelfs n beetje dat dit ergens toch zo is, je hebt nu alles gedaan wat je kan: je mag nu weer gaan genieten van het leven, weliswaar met een rugzak, maar pak het terug lieverd, reizen, jullie liefkinderen. Het was je ZO gegund zwanger te mogen zijn met een wondertje tot gevolg, maar nee. Laat nu alle andere wonderen vh leven voor jou gelden, daar duim ik voor!

Dankjewel voor al je steun aan mij, dikke knuffel!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden