Ga naar inhoud

zwanger????? of word ik voor de gek gehouden?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ho meiden,

Nou ik hield het niet meer uit en ben net naar de drogist gerend.

Helaas: negatief............

Tegen beter weten in misschien...te vroeg getest....kan eigenlijk niet want ben duidelijk overtijd.

Als ik maandag a.s. nog niet ongesteld ben ga ik even langs de huisarts

Jolanda....en, en, en.....

liefs

fleur

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi fleur,

wat jammer!!!! wel raar dat je zo overtijd bent.. zo'n test is soms niet helemaal betrouwbaar natuurlijk...

ik ben trouwens voor de zekerheid bij Unive verzekerd, krijg je de 4e poging (deels) vergoed (tot 3500 euro)

groetjes mamalou

Geplaatst

Oh Fleur... ook al vertel je jezelf van niet te hopen je doet het natuurlijk toch hé... je zal vast wel een serieuze slag hebben nu. Ik vind het zo erg voor je... Pff wat jammer. Heb je een beetje afleiding of kan je met iemand babbelen?

En ja als ze echt niet doorkomen idd navragen bij dokter hé, bevestiging via bloedstaal... wie weet :)

Geplaatst

he meiden

nou ik weet het echt niet hoor

ben nu al 25 jaar regelmatig ongesteld. altijd tussen de 27 en 28 dagen.:book1:

Dus.....

en ik ben aan het (v)reten!!! Niet normaal

Sta ik met mijn ene hand net een tosti te maken, mijn andere hand is al bezig met een dubbele uitsmijter. (mjammie, zit al te denken aan de chipjes straks):idea1:

Dat is toch niet normaal.....

Ook vele kleine beetjes plassen. (misschien is de test daarom negatief...'s middags getest en omdat ik zoveel plas is het ook meer water dan urine)

wat denken jullie???

fleur

Geplaatst

Dag dames,

Van mijn kant uit, is de bevestiging er, het was duidelijk een nee !!!

De hormoonspiegel liet wel zien dat mijn eisprong geweest is, dus dan maar afwachten. Ik ben nog altijd niet ongesteld, maar heb nu wel dagelijks last van hoofdpijn (meestal kondigt een menstruatie bij mij zich een paar dagen van tevoren dmv hoofdpijn). Ik zit wel een beetje in een tweestrijd, moet ik mijn menstruatie laten opwekken of niet (toch weer een pil/hormoon/rommel erbij ?); als ik niet voor 01.12 ongesteld ben, mag ik voor dit jaar geen nieuwe poging meer doen en mijn eigen dokteres is niet aanwezig tot volgende week maandag... grrrr, iedere keer weer wat. Alsof de mmm zo leuk is om in te zitten, zit het ook nooit eens mee...

Fleur,

Ik wil je niet nog meer stress en/of hoop geven, maar jouw symptomen komen wel aardig in de buurt van een zwangerschap, maar ik wil niet te vlug vooruitlopen, maar hoop het wel voor je !!.

Draakje,

Hoe is het met jou ? nog altijd niets ? morgen testen ?.

Dames,

Ik weet niet zo goed te adviseren, maar als ik jullie was, zou ik gewoon naar de huisarts stappen en die bloedtest laten doen, want anders maak je je iedere dag zo druk dat je straks niet meer kan nadenken. Fleur, heb je je man al gevraagd wat hij ervan vindt ? wil hij samen met jou de test doen, of zegt die, doe die test nou maar, dan is het van je af ?

Voor de andere dames hier, bedankt voor jullie meeleven en meeduimen.

groetjes,

xx

jolanda

Geplaatst

Hi Jolanda, oh wat jammer ook voor jou...

Die hoop en teleurstelling telkens weer hé...

Zou je niet nog even afwachten om natuurlijk ongesteld te worden? Je hebt nog even hé tot 1 dec.

Ik begrijp wel dat je zo graag nog zou starten maar misschien als je probeert er minder aan te denken en je beetje ontspant dat het op natuurlijke manier wel snel doorkomt?

Draakje, idd ... hoe gaat het met jou?

Geplaatst

hai fleur,

meschien kun je toch even beter testen met ochtend urine, dan weet je het echt zeker, en dan hoef je ook niet meer te twijfelen.

Succes meid.

Geplaatst

hoi meiden, nou ik heb vanochtend mijn derde test gedaan maar ook die was negatief maar ben het nog steeds niet.

ben nu ruim een week overtijd.

kan wel een uitwerking zijn van de ivf maar dit moet de 2de ongi na de punctie worden en de eerste ongi was wel op tijd en ik heb geen pregnyl of progesteron gehad.

dus ik denk dat het voor mij een vette nee word!

wel is mijn buik dikker en is bukken moeilijker en heb ik een "vreemd" gevoel in mijn buik.

maarja de testen zeggen: nee!

meiden, ik duim zo voor jullie dat het wel zo is bij jullie!!

Geplaatst

Draakje toch ... wat erg, al die onzekerheid en waarschijnlijk speelt het feit dat je er mee in je hoofd zit ook een rol ...

Je voelt allerlei dingetjes, misschien blijft het daarom ook uit.

Ik hoop het echt voor jou hé samen met iedereen hier, hopelijk komt er snel zekerheid voor je.

Sterkte :)

Geplaatst

nou, ik geloof die testen voor geen meter ;) ik wil natuurlijk valse hoop geven, maar het gebeurt toch best regelmatig dat de ene test 'nee' zegt, en de andere 'ja'. ben dus wel benieuwd wat de huisarts test....

sterkte!!

mamalou

Geplaatst

Hoi Draakje,

Ik heb hetzelfde als jou, dezelfde gevoelens (die krampen en dat bukken, om gek van te worden) en ook geen hormonen meer gehad.

Ik ben benieuwd wat je huisarts morgen gaat zeggen, want ik weet ook niet zo goed meer waar ik het moet zoeken.

Fleur, enig nieuws ?

veel liefs,

dikke knuf,

jolanda

Geplaatst

Spannend!!! Duimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdedujim....

groetjes, niki

Geplaatst

Draakje / Fleur,

Het blijft akelig rustig aan jullie kant ?

Ik wordt gek hier, kunnen jullie iets laten weten, goed nieuws / slecht nieuws, mag allemaal, als jullie maar iets laten weten ?

Veel liefs,

dikke knuf,

groetjes,

jolanda

Geplaatst

Hoi meiden

Helaas, hier is het echt begonnen. En hoe....nog nooit zo erg ongesteld geweest.

Nou dat was een leuk grapje van mijnlijf...NOT !!!!

Jolanda, kl... voor je, je krijgt altijd weer een beetje hoop

Hoe is het met je Draakje?

gr

fleur

Geplaatst

Hoi fleur,

Aan 1 kant balen dat het dan toch is gekomen, je het toch altijd die stille hoop he, maar aan de andere is het wachten en die onzekerheid eindelijk voorbij.

Aan mijn kant nog altijd niks, ik heb morgen een afspraak bij de dokter voor een echo, dus ik hoop morgen ook iets verder te komen.

Iemand nog iets van draakje gehoord ?

groetjes,

jolanda

Geplaatst

Fleur wat balen zeg. Wel 'fijn' dat de onzekerheid nu weg is, maar dat had je toch liever met een ander resultaat gehad.

Jolanda sterkte vandaag. Hoop dat je eindelijk ook duidelijkheid krijgt.

En Draakje hoe is het met jou?

Geplaatst

meiden,

Wat maakt ons lichaam ons soms toch gek?!

Balen fleur dat het niet gelukt is, de hoop geeft je weer vleugels en nu sta je toch weer met beide benen op de grond, misschien wel even in de grond.

Jolanda, spannend hoor! We duimen voor je, al bij de huisarts geweest?

Draakje; hoe gaat het met je? we leven allemaal met je mee meid!

Liefs,

Gerreber

Geplaatst

Dag dames,

Eindelijk mag ik zeggen dat ongesteld ben !!

Nooit gedacht dat ik blij zou zijn om het te krijgen, zo tegenstrijdig.

Had vanmorgen een echo om te kijken waarom het uitbleef en ineens vanmorgen kwam het aanzetten, dus timing was perfect, want mag nog opnieuw opstarten voor een nieuwe poging. Had de hoop voor dit jaar al laten varen omdat ze dicht zijn met kerst, maar nu toch onverwachts een leuke verrassing.

Alle dames hiero, bedankt dat jullie meegeleefgd hebben, doet een mens echt goed te weten dat er zoveel mensen echt met je mee kunnen leven.

Hoe is het verder met jullie ?

Groetjes,

jolanda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden