Jump to content

zwanger????? of word ik voor de gek gehouden?

Recommended Posts

Posted

nou dames, ik heb een vraag aan jullie!

zoals jullie weten is onze derde poging mislukt doordat er geen zaad was dus ook geen tp gehad.

vanwege dat ik geen tp had heb ik dus ook geen pregnyl of progesteron gebruikt en kreeg dan ook 2 weken na de punctie dan ook netjes mijn ongi.

nu had ik dus afgelopen woensdag ongi moeten worden maar ben het dus nog steeds niet!

ik heb wel al vanaf woensdag rugpijn maar er komt niets!

ook heb ik last van rommelende darmen en maag en mijn borsten doen niet pijn terwijl die normaal al een week voor de ongi in vuur en vlam staan!

we hebben 2 weken na mijn ongi wel "geklust" ( een paar keer zelfs) en niet eens gedacht aan zwanger raken, maar gewoon ongeremd de liefde bedreven!

nu heb ik gisteravond en vanmorgen een test gedaan ( predictor) maar die was negatief.

zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben en gewoon te vroeg heb getest of houd mijn lichaam me voor de gek?

het zou dus wel een heel groot wonder zijn als dat zo zou zijn!

ik weet dat als ik de hormonen neem dat ik dan wel eens kan afwijken van de 28 dagen maar nu heb ik niets genomen en het is reeds mijn 2de ongi.

ik word nu dus gek!!

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeetje Draakje, wat spannend!!!

Ik houd mijn hart vast en duim van harte dat het een succesverhaal wordt. Probeer afleiding te zoeken, niet te veel focussen op je ongesteldheid (al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan).

liefs, Stéphanie

Posted

spannend inderdaad!!

aan 1 kant weet je dat het bijna onmogelijk is maar er bestaat een kleine kans dat het wel zo is.

ik probeer realistisch te blijven maar een sprankje hoop heb ik toch.

vriendin van mij zei wel dat die goedkope testjes soms pas werken na 1 of 2 weken nadat je eigenlijk ongi moest worden en dat die duurdere zoals clear blue vlugger zouden zijn met meten.

ik weet het niet... zucht!

Posted

Draakje..

Spannend zeg, maak ons gek..!

Zou echt een fantastisch wonder zijn en het zou alles goed maken van wat er is gebeurd.

Ik duim voor jullie!!

Liefs Claudia

Posted

Draakje!!!!!!!!

Dit is wel heel erg toevallig

Ik had maandag ongesteld moeten worden. Meestal zijn mijn borsten dan erg gevoelig, maar tot nu toe nog niets!!!!!!!!!

Zit als een trillend rietje de hele dag op de bank te wachten of ik iets voel

Ja, ik voel wel wat in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden maar meestal krijg ik 1 dag van te voren een beetje slijmerig bruine afscheiding (sorry)

Ook dat helemaal niet

Gaan we nu 2 wonderen krijgen ???????????????

Ik wilde gisteren al dit opschrijven maar durfde niet want ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou

Mijn mannetje is deze hele week op zakenreis en komt pas a.s.maandag terug

help

ik word een beetje gek

liefs

fleur

Posted

Hoi Draakje,

tja ben ik weer.

Zit maar te draaikonten...wibel..ga maar weer boodschappen doen voor een beetje afleiding

Alhoewel ik er niet in geloof heb ik voor ons maar even een kaarsje aangestoken

Posted

Die kaarsjes toch hé, die kunnen soms wonderen doen om je gemoed gerust te stellen, ik doe het ook nog altijd

Geloof er toch nog maar even in Fleur, je weet nooit en wonderen gebeuren hé, je leest het zo vaak; vrouwen die gestopt zijn gedachten op iets anders en boenk zwanger. Het zou super zijn en het zou ons allemaal een ongelooflijke boost geven dus we gaan gewoon ongelooflijk hard duimen !!

Posted

nou, kaarsjes werken hoor! iemand is er al een keer door geslaagd en mijn vriendin heeft een tweede gelukte IUI, voor jezelf schijnt het niet zo te werken denk ik....

draakje en fleur, het zou toch te gek zijn!!!!

vanavond bij het prikken en kaarsjes branden zal ik jullie meenemen, op de wonderen!

Posted

Wat een lieve berichtjes allemaal..

O, Oh ik durf gewoon niet te testen. Als het negatief uitvalt ben ik de komende weken weer niet te genieten. :confused:

Als iemand dacht zwanger te zijn dacht ik altijd: dan ren je toch even naar de drogist en test je. Doe niet zo moeilijk

Maar nu....ieks....wat zou het leuk zijn als mijn mannetje maandag terugkomt van zijn zakenreis...........

kaarsje blijft branden hoor, ook als ik weg ga om boodschappen of zo te doen.

hou je het nog een beetje vol draakje?

liefs

fleur

Posted

Hoi Draakje & Fleur,

Ik had al op een andere topic gereageerd op dit berichtje, maar wil het bij deze ook eventjes hier een hart onder de riem steken.

Wat zou dit een fan-tas-tisch nieuws zijn als het jullie alsnog lukt om via de spontane manier zwanger te worden. Soms is het nou eenmaal leuk om de artsen voor raadselen te zetten!!

Zodra ik vanavond thuis ben, gaan de kaarsjes voor jullie allebei aan! Het is jullie o zó gewenst hoor!!!!! Héél véél geluk toegewenst en natuurlijk ook sterkte!!

Greetzzzzz,

Elena

Posted

Hoi Tsjoender,

oh oh wat een spanning weer op de site

Was alles al een beetje aan het afsluiten en de laatste tijd niet meer zo vaak aan het kijken

Wel benieuwd hoe het met iedereen zou gaan en ik hoop dat het voor iedereen nu eens raak mag zijn

Wanneer heb jij je punctie gehad?

Hier nog niets bekend. Wel een beetje dikke buik en een beetje ongesteldheid gevoel maar er is tot nu toe nog niets gevonden bij het broekloeren.

Was ik maar 4 dagen verder dan durfde ik wel te testen, nu de nacht maar zien door te komen want 'smorgens ren ik naar de wc om te "kijken"

Draakje hoe is het

liefs

fleur

Posted

Hoi draakje en fleur,

Ik ben momenteel ook in zo een situatie, ben ook gek aan het worden.

Zo klein als die kans is, gaat het toch regelmatig door je hoofd, wat als....

Ik ben de laatste keer ongesteld geweest op 07.10 en had een pickup staan voor 20.10, maar die is niet doorgegaan. Sindsdien ben ik ook aan het wachten, ben nu ruim 2 weken overtijd !!! heb afgelopen weekend een test gedaan (met knikkende knieen), maar helaas zei die nee, dus vanmorgen bij de huisarts langsgeweest voor een bloedafname, want zwangerschapstesten geven lang niet altijd een goed beeld (heb een verhaal van iemand gelezen dat de test negatief was, maar na een bloedonderzoek, dat ze positief getest werd), morgen weet ik meer..

Wie weet...

Ik duim voor jullie mee !!!

groetjes,

jolanda

Posted

Jolanda, wat spannend, jij ook al :)

Duimen maar en laat ons morgen iets weten !!!

Fleur, sterkte meid. Ik zou ook gek worden, zeker als mijn man in het buitenland zit!

duimen maar en probeer goed te slapen

Posted

hey meiden, ik duim hard meevoor jullie hoor!

fleur en jolanda, het zou super zijn als het spontaan zou zijn he!

ik gun het jullie zo ontzettend!

zou geweldig zijn, effe geen polonaise meer aan je lijf... heerlijk!

maar hier nog steeds niets, wel nog altijd rugpijn en rare steekjes in mijn buik/liesstreek.maar geen ongi steekjes!

ik weet het niet!

als ik donderdag nog niet ongi ben dan doe ik een test met de clear blue en vrijdag moet ik toch naar de huisarts voor een second opinion blaadje voor belgie en als ik het dan nog niet ben dan maar effe testen bij hem.

ik ben nu zo nerveus!

je hoopt het natuurlijk maar ik wil me niet gek maken, wat je dus wel doet!

duimduimduimduimduimduimduim.....

Posted

Hoi meiden,

Gisteravond dacht ik dat ik toch ongesteld ging worden.

Voelde duidelijk mijn baarmoeder een beetje "krampen"

Maar toen ik vanochtend wakker werd......niets...!!!!!:la:

Voel me toppie

Zal ik wachten met de test tot maandag als mijn mannetje uit het buitenland komt of zal ik "stiekum"vanavond testen....

Jeetje, dat een mens zich daar druk om kan maken:cry2:

Jolanda, heel veel sterkte straks!!!!!!!

liefs

fleur

Posted

Fleur, wat spannend toch. Ik zou echt gek worden :smileinbox:

Goh ik weet het niet ...

Probleem is dat je man zo ver weg is met eender welk resultaat hé... Hij is er niet om gek te worden van vreugde en hij is er niet om je te troosten... Ik weet niet of er iemand anders is die je kan opvangen in beide scenario's.

Maar wachten is anderzijds ook beetje gek worden hé

Moeilijk.