Jump to content

Ons tweede IVF avontuur (Vanessa)

Vanessa

Recommended Posts

Ik ben net ongesteld geworden!!!!!

Nu ben ik er erg blij mee.

Het feest kan dan over 21 dagen weer gaan beginnen.

Ik heb ook maar een apart topic geopend, kan ik hopelijk volgend jaar de titel aan gaan passen naar; Vanessa is zwanger!

heej vanessa!

dus jij mag alweer beginnen?

Ik nog lang niet:S 1 maart pas weer. vandaag gesprek gehad in het ziekenhuis en een echo.. want ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief.. en daarna nog 2 testen ook duidelijk positief! maar helaas er was niks te zien in mijn bloed en daarom voor de zekerheid ook nog een echo laten maken. helaas.. geluk was niet aan onze zijde..(arts wist niet hoe dat zou kunnen komen die posi testen)

maar ben blij dat je alweer mag beginnen. heerlijk, beter iig dan "niks"doen! haha

klussen helpt ook niet bij ons dus we moeten echt nog wachten.. naja.. even rust is ook wel lekker hoor.

heel erg veel suc6 met je 2de poging en misschien in het nieuwe jaar wel een mooi dik zwanger buikje! hoop het voor jullie!

liefs

Desiree

@Desiree, mijn endometriose gaat zo hard dat we niet kunnen wachten.

Als de 2e poging niet aanslaat dan zullen wij bij de 3e poging het korte traject gaan volgen. Beginnen met prikken op de 3e dag i.p.v. dag 21.

Ook voel ik mij verder goed dus kan het hendelen.

Is het voor jou een goed gevoel dat je in maart verder gaat of had je het graag anders gezien?

@Jolanda, je snapt wel dat je vanaf de dag van de eerste prik tot de zwangerschapstest mag dansen voor me? Je doet het wel erg goed!

Liefs,

Vanessa

Hoi meissie,

Zoals ik al eerder schreef, hier ergens op het forum...... 2009 gaat ONS jaar worden. En in jouw geval zou het natuurlijk fantastisch zijn dat je al eerste op de lijst staat.

Ik ga ontzettend duimen voor je en dat je grootste wens maar héél snel in vervulling mag gaan! Toi toi toi.

Greetzzzz + hug,

Elena

@ vanessa: Top meid, met de volle 100% ertegen aan, ik wens je al het goeds en geluk van de wereld toe !!

@deesz: meschien is het goed om even de rust te nemen, wij hebben er zelf voor gekozen om nog even niet te beginnen. Wij zouden ook eind december weer mogen beginnen met spuiten, maar ik stel het voorlopig even uit. Het heeft best een inpact gehad allemaal dus ik wil niet mezelf voorbij rennen en dan spijt hebben als de 2e poging mislukt. Maar ongeduldig blijf je altijd wel een beetje hoor, we willen het ook zo graag allemaal. Maar inderdaad volgend jaar wordt ONS jaar !!!!! daar gaan we met zn alle voor, dus ook voor jou, dikke knuffel.

@iedereen: veel succes met alles !!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel iedereen.

Wauw, wat goed!! Heel veel succes de komende tijd.. Snap heel goed dat je moet doorpakken wb de endometriose, voor mij geldt hetzelfde... (oh nee, zit op wachtbankje, ben natuurlijk hartstikke zwanger... ;-)

Maar weer bezig zijn geeft je vast ook weer een positieve boost?! Maak daar lekker gebruik van, en zet 'm op!!!!

Liefs Nanne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use