Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Champietal, heel veel sterkte meid. Echt klote voor je. Ik hoop dat je snel weer de kracht vindt om door te gaan met je cryo's.

Liefs,

Yvonne

• Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames.

hoe is het hier op het wachtbankje?

yvonne hoe is het met jou? Ik lees dat je er geen goed gevoel over hebt?

ik had dat beide keren niet, maar aangezien mijn vriend wel positief was. tja die voelt het niet he.. tis mijn lichaam en ik ken alle signalen van menstrueren...!

Ik hoop voor je dat bij jou de rode duivels weg blijven en dat je dan lekker met een groeiend kindje het nieuwe jaar in mag gaan!

liefs

Desiree

Geplaatst

He champietal, wat sneu! Het is idd ff verwerken maar je kan nog door. Wij mogen maandag prikken maar heb net als jij met regelmaat last van de buik, menstruatiepijn eigenlijk. Dit is onze laatste kans helaas. Maandag testen......ppppfffffffff!

Hoop dat het de volgende keer beter voor jullie zal uitpakken! Veel succes en sterkte.

Geplaatst

He Chantal, wat vervelend nou zeg. Sterkte en heel veel succes voor de volgende keer.

Ik zit inmiddels op het bankje en ben niet van plan daar af te vallen. Na de kerst weet ik meer.

Liefs

Geplaatst

hey

ja bij mij gaat ie ook niet zo lekker

ik ben vanmiddag gaan vloeien

dus mijn 1ste ivf is mis lukt

want vloeien is niet goed.

maar ik bel morgen voor het zekerste het ziekenhuis even

want ik moet een donderdag eigenlijk bloed laten prikken

dus eventjes afwachten wat ze zeggen

Geplaatst

ook ik kan het niet beter maken dan dat het is helaas.

Ben vannacht keihard van het wachtbankje af gevallen.

Onze 3e ICSI is voorbij!!!

Morgen bellen naar Duitsland, en hopen dat we daar meer geluk hebben.

Geplaatst

Champietal en Ikketje en Colinda, wat vreselijk voor jullie!

Champital zo'n mooi resultaat 10 van 10 bevrucht en Ikketje ging ook al zo goed!

Meiden, veel succes. Ik weet al iets langer dat mijn eerste IVF mislukt is, en nu mijn menstruatie ten einde komt heb ik ook het gevoel dat ik nu pas de laatste tranen laat gaan. Met ups en downs moet ik zeggen.

Ikketje, wat ga je nu doen? krijg je nog een vierde poging vergoed?

liefs mamalou

Geplaatst

K,zit inmiddels 5 dagen op het wachtbankje....de dagen lijken jaren te duren...Af en toe wat vage steekjes onderin mn buik...K,meet vanaf 1 dec ook elke dag mn temp op...en elke dag is dat netjes 37.4 ....en gister morgen was dat ineens 38.6...vandaag gelukkig weer 37.6...gister was het de 4de dag van de terugplaatsing!!!

Je maakt jezelf onbewust zo gek van het denken..en bij alles wat je voelt denk je...zou het???...om gek van te worden AAARRRGGGGHHH

Hoop dat ik hier rustig mag blijven zitten...nog maar 9 dagen!!!

Iedereen met slecht nieuws STERKTE IN DEZE KLOTE TIJD!!!!

Liefs Linde

Geplaatst

Wat een zware teleurstelling Ikketje en Colinda!!!!!! Heel veel sterkte.

Partygirl, is het noodzakelijk dat je elke dag je temperatuur meet? Zo niet, maak je jezelf dan niet onnodig gek met overbodige maatstaven?

Heel veel sterkte en succes op het wachtbankje.

Liefs, Stéphanie

Geplaatst

Hé bah, Ikketje en Colinda, wat ontzéttend naar!!!! Van hieruit een hele dikke warme knuffel en hopelijk voor in de toekomst meer succes!!!!

liefs,

Karin.

Geplaatst

Colinda en Ikketje

Wat vreselijk!!

Sterkte meiden!!

De december babyboom zet dus niet door helaas!!!:unsure:

De een na de ander valt weer het bankje.:tearyeyed:

maar we hebben iets afsproken hier he

2009 HET FORUMBABYJAAR :wav:

Liefs Claudia

Geplaatst

Meiden, ook ik heb geen goed nieuws. Ik wist het zelf al na 4 dagen dat het niet gelukt was. Sinds gisteren ook al een klein beetje bloed en dat zet bij mij binnen een paar dagen door. Ik heb het vorige week al allemaal verwerkt en ben toen ook al heel verdrietig geweest.

Ik ga nu ook en tijdje rust nemen en pas in april 2009 weer een derde poging doen. Ik ga proberen om nog over te stappen naar Unive voor het eind van het jaar zodat ik ook nog een 4e poging heb. Ik heb ook al besloten voor mezelf dat dat de 2 laatste pogingen zijn. Ik ga daarna niet door!

Mijn vriend heeft een vakantie naar Gran Canaria geboekt en we vertrekken op 28 december en komen op 4 januari terug. Dit om de teleurstelling, pijn en verdriet mee te compenseren. Ik moet zeggen dat het wel helpt en ik ga er lekker van genieten.

Ik ga voorlopig ook even afstand van het forum doen en alleen af toe wat lezen.

Ik wil alle meiden die van het bankje gevallen zijn veel sterkte toewensen en alle meiden die nog zitten veel succes.

Verder wil ik iedereen al een hele fijne, liefdevolle Kerst toewensen en voor 2009 hoop ik dat al jullie dromen uit mogen komen.

Heel veel liefs,

Yvonne

Geplaatst

Lieve Yvonne,

Ik heb de laatste tijd alleen af en toe wat gelezen hier en maar erg weinig geschreven.

Ik heb jou wel gevolgd de laatste weken en ik vind het erg jammer om te lezen dat het bij jou nu ook weer niet gelukt is..

Wat een verdriet weer en wat een grote teleurstelling weer..

Het is denk ik idd goed om even een tijdje rust te nemen.

Mij doet het zeker wel veel goed, ik kom langzaam weer tot rust en ik begin langzaam weer richting een nieuwe poging te kijken.

Ik hoop dat jij de komende maanden ook tot rust kan komen, zowel lichamelijk en geestelijk en dat je dan weer kan opladen voor een nieuwe kans.

Geniet van je vakantie, het neemt het verdriet niet weg, maar het zal jullie zeker goed doen..

Wie weet zitten we straks samen op het wachtbankje..

Veel sterkte..

Liefs Kim

Geplaatst

Lieve Yvonne,

Jammer dat je voorgevoel uit is gekomen.

Je moet alles weer een plekje geven en moed bij elkaar schrapen om weer opnieuw te beginnen.

Het valt allemaal niet mee.

Hubbie moet vandaag alweer een potje inleveren. Is met zijn werk heel erg lastig waardoor er nog meer druk op komt te staan.

Maak me drukker om hem dan het hele traject voor mijzelf.

Fijn dat jullie even lekker weggaan. Even de zinnen verzetten.

Wij gaan straks ook even lekker weg, hoe deze poging ook afloopt maar ik wil graag iets om naar uit te kijken.

Sterke voor jullie beidjes!

Vanessa

Geplaatst

Hoi dames,

Yvonne, ook in het andere topic al geschreven; kl*te meid en héél veel sterkte. Neem ff lekker afstand enwie weet vol goede moed naar het úiterst vruchtbare jaar 2009!

Ik ben net terug van punctie, pijnlijk ondanks morfine en valium, maar alweer bijna vergeten nu ik een oogst heb van 10 mooie eitejs.

Ook mn cysten zijn aangeprikt en leeggezogen, hopelijk voorgooed weg nu. Daarovor moet in nu ewel antibiotica slikken.

Vrijdagochtend hoor ik of er bevruchting is en dus terugplaatsing, die dan dus op vrijdagmiddag is.

En dat gaat natúúrlijk lukken!!

Ik vond ze trouwen erg lief in AMC, fijne behandeling.

Nu eerst maar mn roess uitslapen, succes allemaal enlierfs,

Karin.

Geplaatst

Yvonne, wat vreselijk... meisje meisje toch. Ik kan heel goed begrijpen dat je aan een pauze toe bent, doe ik zelf ook. Probeer het allemaal beetje te plaatsen, te genieten van wat je hebt samen met je man en geniet van de zon. Het is verdomd moeilijk elke dag weer, de ene al beter dan de andere maar je bent niet alleen en er zijn ook veel mooie dingen in ons leven.

Sterkte....

Karin, super hoor 10 eitjes, die pijn die gaat wel weer weg hé. Ik hoop op een super bevruchting voor je. Rust maar goed en op naar de TP

Geplaatst

Hoi Yvonne,

Nou meissie, wat weer vervelend. Ik wens je voor volgend jaar heel veel suc6 toe. Nu ff de tijd nemen om te ontspannen. Geniet lekker op vakantie. We hyven wel ff als je terug bent.

Liefs

Geplaatst

Hoi Yvonne,

Wat vreselijk voor je!!!! heel veel sterkte....

Raar hoe dat in hetzelfde moment voor de 1 zo mooi moment is, en voor de ander zo rot....

karin, succes.

Geplaatst

Tjonge, Yvonne, wat een tegenslag!!! Tja, je zei het inderdaad al, dat je er niet veel vertrouwen in had! Jammer dat je gevoel weer gelijk heeft gekregen!

Ik wens je, ondanks al het verdriet, samen een goede tijd op Gran Canaria (komt 1 van onze hondjes (ex-straathondje) vandaan. Geniet van de zon en van elkaar!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

lieve yvonne!

Ik ging even kijken hoe het met je ging.. en helaas ook voor jou de 2de x is mislukt!

goed dat je even rust neemt.

wij zitten ook bij unive.. het feit dat we behoorlijk wat geld krijgen van de dokter die mijn vriend het kinderen krijgen heeft afgenomen maakt het echt niet minder makkelijk!

wij hebben alweer een datum voor volgend jaar, maar als de 3de keer mislukt wil ik toch echt rust!!

het doet echt zoveel met je.. niet meer normaal.

geniet lekker van jullie vakantie en hopelijk met een positief gevoel voor de 3de keer.

bij mij zeggen ze 3x is scheepsrecht.. ( ik hoop het ook voor jou!)

fijne dagen gewenst!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb de 13e mijn eerste inseminatie gehad voor IUI. en zit nu dus op het beroemde/beruchte bankje. Aangezien dit de eerste IUI is vraag ik mij af wat ik zou moeten voelen etc. Ik ken alleen de 'symptomen' van de IVF (pijnlijke borsten door de bolletjes etc.). Wat zijn de 'symptomen' na IUI? Ik lijk namelijk wel meer witte afscheiding te hebben nu (ik gebruik helemaal niets - ha, gelukkig geen bolletjes).

Dank voor de reactie.

Liefs en heel veel sterkte aan iedereen op de wachtbank, tijdens het wachten om weer te beginnen, tijdens een behandeling. Mijn duimen draaien voor jullie hoor!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden