Ga naar inhoud

geen zaad te vinden!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey draakje, wat een goed nieuws! Ik ben super blij voor jullie! Ik vroeg me al af waar je bleef :) maar het is niet makkelijk emotioneel allemaal dus...

Wanneer zouden jullie willen starten?

Geplaatst

Hey Draakje, dat is goed nieuws zeg, en wel zo verstandig om wat in te vriezen.

Tja en wat betreft de keuze Belgie of Dusseldorf, over de laatste hoor je momenteel wel heel goede verhalen, succes met het maken van die keus.

Geplaatst

He draakje,

wat fijn weer wat van je te horen. En met positief nieuws!!

Was net gisteren aan het lezen wanneer je voor het laatst wat had geschreven en vond het al zo balen voor je. We zijn vaak tegelijkertijd op het forum geweest afgelopen jaar, en ik miste je al. Maar nu begrijp ik waarom je er even niet was.

Nou meid, geniet van de mogelijkheden. Op naar de volgende poging, hoop zo voor je dat het een keer lukt!!

Ik duim voor je,

Anne

Geplaatst

Hey draakje,

Welkom terug!! En met zo'n goed nieuws!!!Geweldig joh!!

Ik ben zo blij voor je!!!

Het lijkt me idd slim om wat om te vriezen en dan op naar de volgende poging.

Heel veel succes!!

Liefs Smile

Geplaatst

Wat een goed nieuws!!!! Dat stress zoveel uit kan maken he, jeetje zeg. Wij hebben deze ronde zelf ook erg in de piepzak gezeten na een koorstpiek van m'n vriend met oudjaar. De controle daarna was heel erg slecht maar godzijdank zit er nu een ukkie in m'n buik.

Ik hoop heel er dat dit voor jullie ook weer snel het geval zal zijn! op naar poging vier, superveel succes!

henne

Geplaatst

Welkom terug, Draakje!

Ben benieuwd waar en wanneer jullie voor de 4e poging gaan... 't Lijkt me alleen al geweldig dat die 4e poging mogelijk blijkt te zijn. Dat er zaad is. Succes en fijn dat je weer meeschrijft en meeleeft op het forum!

Geplaatst

Hoi Draakje,

heb net je topic zitten lezen en jeetje zeg, wat hebben jullie afgelopen maanden ook veel tegenslagen gehad.

Maar nu dus eindelijk toch goed nieuws dat er toch nog zaadjes zijn.

Heel slim om wat in te laten vriezen.

Ik ga je volgen met je 4e poging, héél veel succes ermee!!!

Liefs

Geplaatst

Wauw, Draakje, wat een goed nieuws!!!

Onze mooie dochter is ook ontstaan uit diepvrieszaad... Wie weet .. hoop voor jullie!!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

hoi meiden, bedankt voor de lieve woorden en de steun, super gewoon!

ik heb jullie natuurlijk allemaal gevolgd maar durfde gewoon even niets te schrijven, bang dat ik het zou jinxen, of hoe je het ook schrijft!!

ik heb gisteren een mail gestuurd naar belgie, dr valkenburg van het heilig hart in leuven.

we gaan ons zo nog even orienteren over dusseldorf en kijken hoe het daar gaat.

tja, wanneer we weer beginnen??!!..... ik hoop zo snel mogelijk!!!

ik hou jullie op de hoogte!!!

Geplaatst

maatje: VAN HARTE GEFELICITEERD!!

zie net pas dat je zwanger bent!!! super!! het is jullie gegund!!

annetje: ik zie dat jullie weer aan de volgende poging bezig zijn, meid, ik duim voor jullie!!!

wil graag zien dat het jullie beurt nu eens is!

kim: super dat je er ook weer bent na al die tegenslagen!!

meid, we duimen hier voor jullie!!!

alle andere meiden: ook voor jullie duimen we dat het jullie jaar word!!!

ppffff, duim duim duim.....!!! het is jullie allemaal gegund!

• 3 maanden later...
Geplaatst

Hoi

bij ons was dat ook het geval, geen zaad!!! wij zijn nu 3 jaar bezig en 2 jaar geleden zeiden ze dat er helemaal geen zaad aanwezig was. je verwacht dat het slecht is maar helemaal niks dat verwacht je niet. we zijn naar een uroloog gestuurd en kregen allerlei onderzoeken. de 1 zei dat het misschien met mesa/tese kon en een ander zei weer dat het een donor zou worden. 3 ziekenhuizen verder zijn we in het amc beland en daar weer zaad ingeleverd en tig onderzoeken gehad,waren er 4 zaadjes gevonden maar die deden het niet. later in het amc zaad geproduceerd en een sot test gedaan toen zijn er 18 gevonden die geschikt zijn voor zoek icsi. dus geen tese maar we gaan 15 jui met zoek icsi beginnen.

ik wil je alleen maar zeggen dat het zo kut is om te horen maar wij zijn zo blij dat we volgehouden hebben en naar andere doktoren zijn geweest. want de 1 geeft je hoop en de ander gooit je hoop finaal weg. ik hoop dat jullie nog een kans krijgen op een kindje van jullie samen.

succes samen!!!

p.s mijn vriend is nu een jaar gestopt met roken en sinds dien is er verbetering.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden