Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aan de vooravond van het nieuwe jaar denk ik dat we met z'n allen moeten toasten;

voor velen van ons was het een heel erg moeilijk jaar met veel verdriet, veel onmacht maar ook misschien een jaar van aanvaarding, van besef dat er heel veel moois zit in de kleine dingen in ons leven, van troost van zovele vrienden en familie, van troost vinden hier bij elkaar op het forum dag na dag...

voor anderen onder ons werd 2008 een topjaar omdat de wens om zwanger te worden/mama te worden in vervulling ging

Ik zou zeggen laat ons toasten op een nieuw jaar,

voor de nieuwe mama's geniet van de baby, de gezinsmomenten, proficiat !

voor de toekomstige mama's die nu nog uitkijken naar een nieuwe behandeling, veel succes, sterkte, doorzettingsvermogen ... laat 2009 ons mamajaar worden !!!

voor de meiden die in 2008 moesten accepteren dat het nooit zou lukken, heel veel sterkte, en dat je in 2009 samen met je partner toch gelukkig mag zijn en probeert om de draad op te pikken.

Bedankt voor zoveel steun, zoveel lachen, zoveel tranen hier in 2008 en op ons en een gelukkig mamajaar in 2009

Posted

wauw kippenvel en tranen. Wat een waarheid en wat mooi geschreven.

Dat 2009 maar ons jaar mag worden.

Onderstaande mail schreef ik voor mijn mailgroepje waar ik al 8 jaar mail, verwoord ook wel mijn gevoel.

Lieve Meiden,

Op deze allerlaatste dag van 2008 wil ik jullie heel veel plezier wensen voor vanavond.

En heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2009.

Voor ons was 2008 een emotionele rollercoaster met blije en verdrietige dingen.

Het blije natuurlijk ons huwelijk op 08-08-2008.en een heerlijke vakantie erachter aan.

En dat op 3 december mijn zusje is bevallen van een klein meisje Rihanna.

Waar ik de trotse peettante van ben.

Ik ben uiteraard heel erg blij voor mijn zusje en haar vriend, ze hebben er 2 jaar over moeten doen voor hun wondertje. Maar aan de andere kant ben ik ook vreselijk jaloers ik wil ook zo graag een klein wondertje.

Het mindere de rechtszaken rondom mijn ex over ons kleine meissie.

Ook kregen wij dit jaar te horen dat een 3e kindje niet bij ons zal komen op de natuurlijke weg. waarvoor wij inmiddels de nodige onderzoeken en gesprekken gehad hebben.

We zitten dus in het ICSI traject, Erik heeft gisteren zijn bloed laten prikken dit gaat naar Maastricht word daar getest op eventuele chromosomen afwijkingen

Uitslag daarvan komt eind feb

27 januari hebben we de inplanninggesprek wanneer het allemaal gaat gebeuren.

We verwachten begin maart te kunnen beginnen met spuiten, en de verder hormonen.

Al met al een zooi verschillende rare,blije, verdrietige en vreemde gevoelens.

Zit er op het moment geestelijk dan ook even doorheen, Maar ik kom er wel.

Uiteindelijk komt alles goed, en zal 2009 ons hopelijk veel goeds brengen.

Lieve meiden hier even waarom ik de laatste weken niet van me heb laten horen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond voor deze laatste dag van het jaar. En dat in 2009 maar al jullie dromen uit mogen komen, met veel geluk,liefde en gezondheid.

Liefs

Posted

Ik zal vanavond toasten op het geluk van 2008 dat wij samen met anderen hebben mogen ervaren.

Ik zal ook toasten op de geestelijke en lichamelijke gezondheid voor allen die druk bezig zijn of gaan met jullie kinderwens, maar ook voor diegenen die dit jaar te horen hebben gekregen dat de mmm ophoudt voor hen.

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen, op welk gebied dan ook.

Liefs, Stéphanie

Posted

Dag dames,

Wat hebben jullie mooi geschreven,zeg! :heppie:

Ik hoop dat 2009 voor iedereen iets heel moois in petto heeft. :wave:

Klink voor jezelf en alle anderen om 0.00 uur.

Tot volgend jaar!

Liefs,

Gorgi

Posted

Lieve meiden, geniet van het geknal, verdrijf de boze geesten en verwelkom de vrolijke goedgeefse geesten en wie weet zit je volgend jaar met een kleine spruit op je armen!

Op naar een fantastisch geweldig mooi babyrijk gezond, vrolijk moedrrijk 2009!!!!

:speen::speen::speen::speen::speen::speen::speen::speen::speen::speen::speen:

Guest Butterfly
Posted

Ik heb altijd zo'n hekel aan de Decembermaand (en aan de maand mei waarin meestal de moederdag wordt gevierd).

Deze maand staat altijd zo over en overduidelijk in het teken van het familiegevoel, het met zijn allen sint/kerst en oud-nieuw vieren, dat mijn gevoel van gemis alleen maar veel en veel groter maakt. Hebben jullie dat niet ?

Ik juich de Januarimaand dan ook weer met veel plezier toe.

De maand van de grote schoonmaak en de 'nieuwe' voornemens.

Dat je weer uit kan gaan kijken naar het voorjaar en de zomervakantie. Heeeeeerlijk.

Dus ik zou zeggen; joehoeeeeee December is voorbij ... :blob1:

Posted

Ik heb deze maand juist gebruikt om te genieten van al die kleine en gezellige dingen. Maar ook om om vreselijk rotjaar af te sluiten en hoopvol te beginnen aan 2009. Dus wat dat betreft ben ik inderdaad blij dat het januari is, een nieuw begin, lekker op naar het voorjaar en wie weet wel een zomer met een dikke buik!

Lieve meiden ik hoop dat dit het jaar wordt waarin onze liefste wens uit gaat komen!

Henne

Guest Amanda
Posted

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Dat alle wensen uit mogen komen..

Posted

Hoi meiden,

Ik was me toch emotioneel om 12 uur! Iedereen wenste me oprecht een mooi 2009 en ik hoop het voor ons ook zo verschrikkelijk. Ik heb er nog een paar keer flink om gehuild. zo hoop ik dat 2009 een mooi jaar voor ons wordt! Wie weet hebben we volgende jaarwisseling een kleine spruit, of spruitjes in ons midden.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder iets zo graag heb gewild.

ik kan niet anders doen dan hopen voor ons allemaal dat het een mooi jaar wordt...

x mamalou

Posted

De allerbeste wensen voor iedereen en dat al jullie dromen uit mogen komen en er veel gezonde babies ter wereld komen!!!

Posted
Hoi meiden,

Ik was me toch emotioneel om 12 uur! Iedereen wenste me oprecht een mooi 2009 en ik hoop het voor ons ook zo verschrikkelijk. Ik heb er nog een paar keer flink om gehuild. zo hoop ik dat 2009 een mooi jaar voor ons wordt! Wie weet hebben we volgende jaarwisseling een kleine spruit, of spruitjes in ons midden.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder iets zo graag heb gewild.

ik kan niet anders doen dan hopen voor ons allemaal dat het een mooi jaar wordt...

x mamalou

Hi Mamalou, ik herken dat gevoel. Heb voor het eerst ook echt het gevoel gehad dat dit ons jaar moet worden en mijn man net iets langer vastgehouden, diep in de ogen gekeken en gezegd dat we dit jaar echt mama en papa gaan worden. Dat zijn hele moeilijke momenten...

We waren bij vrienden, zij hebben 2 hele gezonde kids (waaronder mijn super metekind). Hoewel zij fertiliteitsproblemen hebben, zijn we 2x natuurlijk zwanger geraakt;

Nu wil ze persé een derde en is ze daar via inseminatie (coaching en zaad kuisen) mee gestart. Het zijn onze liefste vrienden, ik gun het hen maar het is toch ook moeilijk. Toch heb ik hen ook een baby gewenst :)

Posted

hallo,

Ik heb een stukje op mijn babysite gezet,

nieuw jaar, nieuwe kansen!! : 02 januari 2009

Een heel nieuw jaar ligt voor ons,een jaar vol spanningen, wachtweken, spuiten, hormonen, onderzoeken,medicijnen en hopelijk nu eindelijk een positieve test aan het eind van maart! een jaar waar ons kindje dan heerlijk in mijn buik mag gaan groeien, naar iets waar we zo naar verlangen! Een jaar waarin we hopen nog gelukkiger te zijn!!

voor iedereen een heel goed gezond liefdevol nieuw jaar gewenst!

Ik vond het hier ook wel passen..

iedereen heel veel geluk dit nieuwejaar!!

liefs

Desiree

Posted

lieve meiden,

het was ook voor mij een rare jaarwisseling. Veel gemengde gevoelens over het afgelopen jaar, en ook veel verwachtingen van het nieuwe jaar. Wat zal dit jaar ons weer brengen, eindelijks wat positiefs, ik hoop het zo.

We hebben vuurwerk afgestoken samen als teken naar boven om aandacht te trekken en hopen dat onze gebeden verhoord zullen worden.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk, liefde, gezondheid, kracht en moed. En we gaan er met zn allen voor. We zullen er weer voor elkaar zijn hoe moeilijk het soms ook word.

Dikke knuffel aan jullie allen, op een prachtig en vooral vruchtbaar 2009 !!!:wave:

Posted

2009: beste wensen, dat we maar veel baby's in ons midden mogen verwelkomen.

Morgen start ik met spuiten voor 2e IVF. Mijn man en ik hebben elkaar toegewenst dat deze poging een prachtbaby op gaat leveren!

Daar hopen we op en daar gaan we deze 2e IVF poging voor doen.

Jullie ook allen veel (baby)geluk, hoop en liefde toegewenst!

We blijven elkaar steunen in 2009, dat maakt een hoop verschil...

Posted

Prachtig geschreven sofie! Ontroerend.

En Butterfly, ik ken dat gevoel heel erg goed!!! Totdat iemand mij vertelde dat kerstmis eigenlijk een heidens feest is en betekent dat we vieren dat de kortste dag geweest is en dat we vieren dat het licht weer terugkeert! Dus het feest van het licht! Los van familie, geloof, eten en gedoe. Een prachtig feest van licht, en geloof in de terugkeer van de warmte, van de lente, van de zomer! En dat heeft mij heel goed gedaan. Vandaar dat ik sindsdien ieder jaar wèl een kerstboom opzet met heel veel lichtjes en sindsdien prachtige kerststerren van Swarovski spaar, die dan in de boom hangen te glinsteren. En ook twee kleine sterretjes erin hangen, ter gedachtenis aan onze tweelingkleintjes...

Daarbij moet ik wel zeggen, dat ik het toch vaak moeilijk vond ondanks met mooie boom, die niet vervulde kinderwens. Maar ik wilde hem blijven opzetten en hopen dat eens...

Maar dit jaar, hing er schitterend, een kristallen speentje te schitteren in de boom, gekregen van de tante van onze kleine Charlotte. Snik.

Ik wens jullie allen hetzelfde toe!

Mooi onderschrift Henne.... En zo waar....

O o o o als ik toch eens kon toveren!!! liefs, niki