Ga naar inhoud

Dagboek Elena - Eiceldonatie 2009!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee smile,

Leuk jou hier te treffen..... en ik zie dat je op weg bent voor poging 2! Wauw, wat ben je toch een bikkel!!

Jij héél véél succes met je 2e succesvolle poging!!

Greetzzzzz,

Elena

• Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden

Ik heb net Geertgenkliniek gebeld voor een afspraak

Woensdag 4 maart intakegesprek

Yeahhhhhhhhhhh

Lukt ons niet om in de privesfeer een donor te vinden, en wil heeeeeeeeeeel graag poging 3 doen.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey Claudia,

Super voor jullie dat de intake vaststaat. Heb je weer iets om naar uit te kijken!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hoi, hoi,

Ben ik ook weer even!! Inmiddels weer van alles gebeurt hier lees ik.

Claudia, heel fijn dat je een intake bij Geertgen gepland hebt. Hoop voor je dat je de intake zelf ook goed voelt.

Kan me inderdaad goed voorstellen, dat alleen de afspraak maken al goed aanvoelt.

Elena,

Hoe is het met jou. Je bent hier al een paar dagen niet geweest??? Hopelijk is geen nieuws goed nieuws?

Groetjes,

Fientje

Geplaatst

@Elena.....ben ook wel benieuwd!

@Fientje.....ja voelt wel weer lekker om iets te doen een afspraak te hebben.

Ben erg benieuwd hoe het daar is!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hee meiden,

Klopt, heb momenteel niet zoveel te vertellen..... eigenlijk!

Afgelopen mijn vriendin gevraagd en zij is erover aan het nadenken, dus op dat front nog geen nieuws. Kan alleen slecht tegen wachten, dus ben een beetje chagarijnig en reageer dit af op mijn hubbie. Zucht.....

De andere donor zouden wij ook afgelopen zondag zien, maar zij heeft wederom afgehaakt omdat er nu een goede vriend is overleden. Weet eigenlijk niet wanneer ik haar weer kan bellen voor een nieuwe afspraak. Heel moeilijk dus!

Dus meiden, zo voortvarend wij van start zijn gegaan.... zo is er nu de klad ingekomen. Moet gewoon rustig afwachten :evil2:

Greetzzz,

Elena

Geplaatst

Och meissie toch

Wat vervelend nou, al dat wachten!!

Weet hoe je je voelt, hier nog eentje, super ongeduldig, wil gewoon actie!!! :flame:

Zo erg om niets te kunnen doen zelf en afhankelijk te zijn van andere pff

Zo moeilijk!

Kan niet tegen wachten vooral niet zo lang en zeker als je echt graag iets wilt pffff.

Hopelijk krijg je snel antwoorden, zowel van je vriendin als van de donor!

Is je gevoel wel goed bij je vriendin, denk je dat ze het gaat doen?

Kan je helaas geen antwoord geven, wanneer je de donor zou kunnen bellen die aan het rouwen is moeilijk, haar gedachtes zullen voorlopig even niet naar donoren staan helaas.

Sterkte en succes meis.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hi Elena, ... niet fijn hé al dat wachten, daar kennen we al heel wat van...

Heel veel sterkte en probeer ipv je slechte humeur af te reageren op je man het om te zetten in zoeken naar troost en warmte bij hem.

Dat zeggen ze mij altijd. IK ben ook geneigd om alles af te reageren terwijl ik eigenlijk gewoon heel veel liefde en aandacht nodig heb :)

Sterkte meisje

Geplaatst

Hoi meiden,

ja die steun en geborgenheid kunnen we wel gebruiken na alles wat wij moeten doorstaan. Mannen staan er nou eenmaal anders in dan wij.

Maar..... wij zijn ondertussen aan ons avontuur écht begonnen!!

Afgelopen dinsdag met onze engel naar het AZU (utrecht) geweest en daar een intake gehad. Superrrr leuke dokter en zowel wij als onze engel staan er positief in!!

Alles is in gang gezet, volgende week donderdag heeft onze donor al een intake met de maatschappelijk werkster en wij de maandag daarop. Dan moeten we nog wachten tot na de 3e donderdag van maart om groen licht te krijgen. Alle neuzen moeten dezelfde kant opstaan, dat is juridisch zo vastgesteld in dit fijne regelland.

En dan....... in april aan de bak!! YEAH! En dan hopen dat we gelijk ertussen kunnen. De dokter heeft ons beloofd haar uiterste best te doen, dus daar moeten we maar op vertrouwen.

@ Claudiaatje, hoe is het verder met jou?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Elena,

Wat een supergoed nieuws zeg wauwww toppie, eindelijk beginnennnnnnn!!

Hier word ik ook helemaal blij van!!!!

Zo blij voor jullie!

Maar welke donor is het nou geworden no 2 ?

Met mij/ons gaat het allemaal wel, ben ontzettend blij dat we intake hebben bij Geertgen, maar ja dat is nog niet beginnen he! maar wel een kleine stap vooruit en daar hou ik me nu ontzettend aan vast nu merk ik, hopelijk op kort termijn echt beginnen, ben er zo aan toe!!!!!

Vandaag het medisch dossier opgehaald in het ziekenhuis waar ik behandeld ben , om mee te nemen naar de intake bij geertgen, allemaal hele kleine stapjes vooruit!

Liefs Claudia

Geplaatst

Wauw, goed nieuws Elena!!

Wat een geduld moet je hebben zeg.....maar als het beloond wordt is het allemaal het wachten waard!!!

Veel succes!

Geplaatst

Elena,

Echt super zeg. Nu maar hopen dat alles vlotjes verloopt en natuurlijk het uiteindelijk het gewenste resultaat heeft.

Heel veel succes. Fijn ook om te horen dat je zo positief bent over de artsen.

Ik ga heel hard voor je duimen hoor!!!

Groetjes,

Fientje.

Geplaatst

Heee meiden,

@ claudia; het is uiteindelijk de 1e donor geworden, omdat mijn vriendin nog erg twijfelt en wij deze afspraak al reeds hadden staan. Het contact liep overigens nu een stuk minder gespannen, waardoor mijn hubbie ook positiever erin staat en daar ben ik erg blij om.

Mocht de andere donor nog reageren, dan wil ik haar voorstellen om contact met jou of Fien op te nemen. Ze zit nu in een rouwperiode, maar zodra ze zich meldt dan geef ik jullie een seintje.

@ Smile, spannende tijd voor jou! Ga onwijs hard duimen dat de tp een succes wordt en 9 maanden blijft zitten. Je ziet, bij Chantal is het nu ook gelukt dus we gaan met z'n allen dit voorbeeld volgen.

Greetzzzzz,

Elena

P.s. ik ben de komende week lekker op vakantie, dus dit is even mijn laatste berichtje. Maandag 2 maart ben ik weer present.

Geplaatst

Goed nieuws, Elena!!!! Eindelijk groen licht na zo'n onzekere periode. Heel veel succes de komende tijd! En geniet maar extra van je vakantie ;-)

liefs,

Mariek

Geplaatst

Elena

Wat fijn dat de afspraak wat soepeler is verlopen, is wel zo fijn.

En fijn dat hubbie er nu ook goed gevoel bij heeft.

Nou meid, fijne vakantie, geniet ervan en lekker relaxen voor dat alles weer begint, weer helemaal fris beginnen!

Liefs Claudia

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

Weer terug van ski-vakantie en de batterij weer opgeladen! Dank voor jullie lieve berichtjes, ze hebben geholpen. Fantastische sneeuw, zon en :smileysex:, het kon niet op (hihi)

Gisteren weer aan de slag en...... ik ben mijn baan kwijt! Nou ja niet getreurd, ben nu met belangrijkere dingen bezig. Want wij zijn gisteren bij een maatschappelijk werkster geweest in het UMC voor het bespreken van eiceldonatie. Heel fijn, want bij mijn manneke zaten toch nog wat knelpunten waar ik niet het fijne van wist. Gelukkig hebben we dit kunnen bespreken en nu staan onze 'neuzen' dezelfde kant op!! Verslag wordt deze week nog naar de commissie gestuurd en dan hebben wij eind maart hopelijk groen licht! Go go go go............. kan niet meer wachten!! :snitch:

En v.w.b. die baan, dat komt ook wel weer goed. Misschien ga ik wel voor mijzelf beginnen om zodadelijk mijn zwangerschap beter te combineren met werk. Het zou toch wat zijn, ik zwanger!! :sneaky:

Zo dit was weer eventjes de update, ben benieuwd hoe het met jullie (fientje & claudia) is.

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

HI Elena,

wat goed te horen dat de vakantie jullie deugd heeft gedaan, dat kan toch heerlijk zijn om zo de batterijtjes op te laden, bij te praten ...

jammer van je job maar ik denk dat dat nu idd niet zo heel erg belangrijk is en misschien net wel goed is in deze periode.

duimen dat het voor einde maart nog groen licht is! wat goed dat het zo vlot gaat

Geplaatst

hey elena,

wat fijn dat de vakantie op alle fronten heerlijk was! Inderdaad even opladen he, voor het traject dat nu volgt.

Ik hoop dat eea door de commissie goed bevonden word? ( wist niet dat er ene hele comissie aan te pas komt? ! ) en dat het nu nog onvoostelbare strakjes een feit is: zwangerrrrrrrr !

Joh balen van je baan ! Anderzijds heb je strakjes tijdens de behandeling meer ontspanning, tijd voor jezelf ga bv elke dag een uurtje zwemmen/ wandelen ook of zo ..allemaal harstikke goed ! Ik blijf je volgen hoor!

liefs lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden