Ga naar inhoud

Claudiaatjes avontuur naar IVF poging 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeee, wat goed zeg!!!! Fingers crossed dat dit super embryootje uitgroeit tot een heerlijke meid of jochie!

Succes op de wachtbank!

liefs,

Mariek

• Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Claudia, geweldig en nu wachten op dat vreselijke bankje.

Ik ga in iedergeval heel hard duimen dat het goed gaat komen.

Wat mooi dat jullie er ook nog twee in de vriezer hebben dat heeft voor mij wel een beetje rust gegeven ik hoop dat dat voor jou ook zo is.

Zet hem op goed broeden nu!!!!!!!

Liefs Chantal

Geplaatst

Hee vanessa

Lief dat je er naar vraagt

Het gaat nu wel weer goed

Vanochtend ffies een dip, niet goed geslapen!

denken, draaien, gevoelige buik en borsten pffff

dus voel vanalles onderbuik, borsten, heb ook blosjes op mijn wangen

Maar zal wel weer van de bolletjes komen!

maar paar uurtjes gewerkt ,afleiding dus en het gaat goed nu!

Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor, zit nu op dag 7, dus nog ffies te gaan voor de test

Gisteren wel al 2 testen in huis gehaald!

En hoe voel jij je??

De laatste loodjes, nog een paar dagen dan ben jij aan de beurt

Nu met spanning op berichtje van renee aan het wachten! hier op het forum?

Ik las ook dat je zo verkouden bent, maar dat je al wat mer lucht had vandaag!

Rustig aan he meissie!

dikke digiknuffff van clau

Geplaatst

Wat ben je toch ook een lieverd! Alleen daarom al zou een kindje jullie zo gegund zijn.

Wanneer gaan jullie de eerste test er tegen aan gooien?

Een dikke digiknuf terug!

Geplaatst

weet nog niet precies

gyn zegt 3 weken, in de papieren staat 16 dagen

maar hier wordt 2 weken aangehouden zou betekenen rond kerst en oud en nieuw

maar wij vinden dat ook een beetje eng

Stel dat het negatief is heb je toch een rot kerst en oud en nieuw, dus misschien wel 2 januari pas

Maar ja zo lang hou ik het ook niet vol hoor pfff al die spanning, van wel of niet zwanger!

Als het postief is hebben we wel een hele mooie fantastische kerst en oud en nieuw!

Ik weet het dus nog niet!!

Liefs Clau

Geplaatst

Hey Claudia,

Heel veel succes meis. Het is je zó gegund!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hey Claudia, de eerste ''ellendige'' week zit er weer op, hoe gaat het met je? Kun je het wachten nog goed volhouden?

Liefs Dani.

Geplaatst

hoi hoi Dani

Het gaat nog wel tot nu toe

Ik heb alleen wat moeite om rustig aan te doen, doe toch teveel naar mijn zin, ik ga er mar eens op letten.

Terwijl ik al veel en veel minder doe dan normaal.

verder hetzelfde gevoelige onderbuik en borsten en blosjes op mijn wangen.

Ik heb nu wel lekker geslapen vannacht, gisteren niet nl dus dat is wel lekker dan.

En hoe is het met jou?

En justin gaat het goed met drinken

En kan je al aan zijn nieuwe uiterlijk wennen?

knuffeltje aan Justin

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Claudia,

Ook voor jou kan ik de komende week niet supporten, want wij gaan morgenochtend op het vliegtuig naar Engeland.

Ga je dus onwijs veel sterkte wensen voor de komende dagen met als eind resultaat en waanzinnige positieve test!! Ik zet daar in iedergeval op in!!!

Weet dat ik in gedachten bij je bent en onwijs blijf duimen voor je!!

Toi, toi, toi..............

Kuszzz,

Elena

Geplaatst

Hey Claudia,

Hoe gaat het bij jullie ik zag dat je morgen wilt gaan testen ik wil je nog even heel veel geluk wensen en ik hoop dat de test twee hele dikke stepen laat zien.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hallo Chantal

Het gaat wel ben de hele ochtend al misselijk, maar hopelijk een goed teken en niet van de medicijnen.

Ja we testen morgen we wilde niet met kerst testen bang voor negatieve uitslag en dan een rot kerst, dus gekozen voor morgen!.

En hoe is het bij jullie, kunnen jullie de negatieve uitslag een beetje verwerken, balen he pfff?

Liefs Claudia

Geplaatst

Ik hoop ook dat het een goed teken is ga er gewoon van uit het is jullie gegund meid.

Hier gaat het wel alleen ben ik een beetje derpri want stel je voor dat het nooit anders word met kerst altijd met zijn tweeen en nooit een echt gezinnentje moet er nog niet aan denken.

Wij hebben deze week de aanvraag voor adoptie op de post gedaan ik hoop dat het niet nodig is maar ik wil in iedergeval vast een beetje wachttijd voor zijn en zo lang we bezig zijn hoeven we niet te wachten.

Ook zijn we ons aan het inlezen in ECD in Spanje en Rusland ik hoor best goede verhalen over Rusland en het is daar ook veel goedkoper zo ongeveer de helft van Spanje maar ik weet niet of ik wel naar Rusland durf moeten maar is eerst hier de cryo's afwachten misschien hoeven we helemaal niet ( I hope so)

Ik blijf duimen en ga zo eve n naar de kerk om een kaarsje te branden en ik zal er dan ook een voor jullie opsteken.

Liefs

Geplaatst

Claudia? Ik heb verder nog niets gelezen maar ik ben zo benieuwd hoe het met je is.

Ik hoop toch zo dat jullie beidjes dit wonder ook mogen meemaken!

Een hele dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

Goedemorgen dames

Ik heb vanochtend in alle vroegte een test gedaan en...........

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

En dikke vette plus overduidelijk, kan niet missen!

Wat is dit onwerkelijk, we zijn zo gelukkig, wat een goed begin van het jaar zeg!

Liefs Claudia

Geplaatst

WAUUUUUWWWWW !!!!

Jeetje Claudia wat een treffer !!!!

Oh meid wat ben ik blij voor jou...het is je zo gegund!!!!!!

Heb meteen ingelogd om te kijken of er al bericht van je was...echt heeeeel tof!!

geniet er van hoor!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Hier ook nog even een dikke felicitatie meis!

Joepie!!!!!!

Liefs!

Geplaatst

HOERA, HOERA ,HOERA!!!!!!!

Geweldig van harte gefeliciteerd oh meid wat ben ik blij voor jou het is je zo gegund.

Geniet ervan!!!!!!!!!

Liefs Chantal

Geplaatst

WAUW!!!! Claudia, wat GEWELDIG!!!!! Gefeliciteerd meid! Ben zo blij voor je, het is je zo gegund! Je loopt vast de hele dag met een grijns op je gezicht rond ;-)

tot snel!

liefs,

Mariek

Geplaatst

HOERA HOERA !!!!!!

Claudia wat onwijs super voor jullie!!!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en uiteindelijk een voorspoedige bevalling maar nu eerst op voor de eerste echo.

Liefs Dani.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden