Ga naar inhoud

Claudiaatjes avontuur naar IVF poging 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Claudia,

Wat later dan gepland, maar bij deze ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap (....told you so!). Niet dat het mij geheel onverwacht overkomt hoor, want we hadden perslot natuurlijk een belofte aan elkaar gedaan (jij, Vanessa en ik). En bij deze is die ingelost............... helemaal top!!!

Nu niet meer tobben, heerlijk relaxt zijn en genieten van je zwangerschap!! Hoe ontspannender jij bent hoe beter voor de baby.

Gaat gewoon helemaal goed komen!!!!!

Liefs,

Elena

Geplaatst

Vanessa

Hier gaat het goed, zit inderdaad op een roze wolk hihi, heerlijk!!!

het is nog en beetje hetzelfde met de klachtjes, volgens mij word ik nu wel wat vaker miselijk gisterennacht/ochtend en nu vanochtend en ook een beetje last van mijn buik, beebje is zeker flink aan het groeien ofiets.

als de misselijkheid over is zo in de loop van de middag word ik hongerig en kan ik lekker eten.

verder vind ik de weken naar de echo lang duren, nu nog 2 weken pfff.

En jij vanessa

Hoe is het met jou, jij natuurlijk ook op een roze wolk letterlijk en figuurlijk.

Alles is vast roze thuis nu hihi.

Hoe is het nu met je wond, kan je al een beetje goed zitten.

En je kraamhulp is ws ook al weer een paar dagen weg.

En ben je al naar buiten geweest met BO

En drinkt BO lekker haar flesjes op?

meissie geniet van al het moois!!

Liefs claudia

Geplaatst

Ik zit inderdaad op de grootste roze wolk die er is. Bo drinkt sinds 2 dagen beter, alleen had ze vannacht weer last van krampjes. Vanochtend voor de voeding infinicol (flesje staat op haar kamertje maar volgens mij heet het zo) gegeven. Hopen dat dit helpt.

De kraamhulp is gelukkig weg, hier hebben wij het niet mee getroffen. Ze heeft eigenlijk niets gedaan behalve het noodzakelijke. Ze hoefde al niet te wassen of te koken, er zijn geen andere kinderen en de honden hoefde zij ook niets aan te doen. Alleen moeder en kind. Zal ik je vertellen dat ik maar 1 middag naar bed ben geweest? Dat ik op een gegeven moment de vaatwasser open heb gezet zodat ze haar benen brak zodat ze hem wel leeg moest halen?

Die hoeven we de volgende keer dus niet weer......

Fijn dat alles goed gaat met jullie, en het duurt inderdaad lang tot jullie eerste echo. Op welke datum en hoe laat mag je je melden?

Werkse vandaag!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hee vanessa

Wat jammer dat jullie het niet getroffen hebben met de kraamhulp

Woonde ik maar in de buurt, ik had jullie heerlijk in de watten gelegt en BO natuurlijk ook, zoals het hoort.

En ik had je ook elke middag lekker naar bed gestuurd en Arno ook

Was het ook niet bespreekbaar?

hoeveel uurtjes kraamzorg had je per dag?

De druppeltjes die je bedoeld voor de krmpjes heten infacol

Hopelijk help het, het is zo zielig als een babytje krampjes heeft.

Liefs Claudia

Geplaatst

Misschien stom van ons maar we hebben het zo gelaten. We hebben allebei een bedrijf en zijn dagelijs bezig onze mensen te motiveren. Dat we dit dan in onze kraamtijd ook zouden moeten doen hadden we geen zin in. En ondanks mijn beste knip en bloedverlies kon ik eigenlijk alles.

Mijn moeder stuurt mij nu 's middags naar bed, ze is bang dat ik anders over een poosje een grote klap krijg.

Ik hoop dat we nog een keer zwanger mogen worden en dan krijgen we gewoon een fantastische kraamhulp!

Hoe gaat dat straks bij jou? Wordt dat een collega of ga je een andere instantie inschakelen?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

ja dat is waar en ik kan het me voorstellen dat je in je kraamtijd niet achter de mensen hoeft te zitten om wat te doen, kan ik me heel goed voorstellen wel.

Ik denk dat ik een collega vraag ikweet nog niet welke kan nog niet kiezen.

ik blijf dus trouw aan mijn baas.

Wat goed van je moeder dat ze je naar bed stuurt smiddags, want idd anders kan je een terugval krijgen.

liefs claudia

Geplaatst

Nog nooit in jouw topic gereageerd, maar wel vaak meegelezen.

Ik zie nu dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd meid!! :)

Wat fijn zeg!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey Claudia,

ik wil je even heel veel plezier wensen voor morgen EINDELIJK spieken bij jullie ukkepuk.

Hopelijk is alles goed, hoe laat moeten jullie er zijn eigenlijk?

Geniet er van

Lfs

Geplaatst

Hey Claudia,

ik wil je even heel veel plezier wensen voor morgen EINDELIJK spieken bij jullie ukkepuk.

Hopelijk is alles goed, hoe laat moeten jullie er zijn eigenlijk?

Geniet er van

Lfs

Geplaatst

Hoi Claudia,

Ik wil je even een hart onder de riem steken voor morgen!!! Geen stress ok? Op naar een mooie echo met een bewegenlijk frummeltje en hartactiviteit. Gaat helemaal goedkomen!! :toppie:

Laat je ons wel snel wat weten, want het blijft natuurlijk altijd weer spannend! Hoe laat moet je?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi Claudia,

Ik wil je even een hart onder de riem steken voor morgen!!! Geen stress ok? Op naar een mooie echo met een bewegenlijk frummeltje en hartactiviteit. Gaat helemaal goedkomen!! :toppie:

Laat je ons wel snel wat weten, want het blijft natuurlijk altijd weer spannend! Hoe laat moet je?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Claudia vandaag de eerste echo....SPANNEND!! Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier gewenst, ben heel benieuwd naar jouw verslag straks.

Geplaatst

Claudia vandaag de eerste echo....SPANNEND!! Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier gewenst, ben heel benieuwd naar jouw verslag straks.

Geplaatst

goedemorgen meiden

Alemaal bedankt voor jullie succeswensen, harstikke leuk!

We hebben om 11:40 de afspraak bij dr Ruis!

We gaan om 9:40 rijden die kant op.

EINDELIJK ONZE UKKEPUK ZIEN!

zodra we thuis zijn geef ik verslag!

Liefs Claudia

Geplaatst

goedemorgen meiden

Alemaal bedankt voor jullie succeswensen, harstikke leuk!

We hebben om 11:40 de afspraak bij dr Ruis!

We gaan om 9:40 rijden die kant op.

EINDELIJK ONZE UKKEPUK ZIEN!

zodra we thuis zijn geef ik verslag!

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden