Ga naar inhoud

Dagelijkse check-in; Nora, Mariek en Pien

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pien,

het lijkt me heel bijzonder te weten dat je morgen je kleine in je armen en op je borst hebt liggen. Knap dat je de mensen om je heen hebt kunnen vertellen dat het 'pas' dinsdag gaat gebeuren. Fijn dat je het hier al wel verteld.

Heel veel succes en vooral liefdesgeluk morgen!!!

Liefs,Stéphanie

• Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

laatste dagje vandaag!

Wat een nieuws van Michelle! heb toevallig gisteren op hyves naar haar gezocht omdat ik benieuwd was hoe het met haar ging, maar kon haar niet vinden..

Michelle, als je dit leest, gefeliciteerd en vooral veel sterkte de komende tijd, en dat je kleine mannetje maar snel groot en sterk mag worden!

Hier alles ok, ben erg brak, heb weer erg slecht geslapen vannacht.. mijn lijf wordt vast voorbereid op de aankomende gebroken nachten geloof ik.. Ach what the heck.. nog maar 1 nachtje!

Mariek, alles nog rustig bij jou.. wel nog een dagje wachten he.. haha

Liefs Pien

Geplaatst

He lieverd, hoe gaat het vandaag met je? De zenuwen een beetje onder controle? Of juist helemaal rustig, nu je weet waar je aan toe bent?

Hier een beetje gebroken nacht, veel wakker geweest. Opnieuw last van menstruatie-achtige-krampen, maar niet echt weeen ofzo. Vind het ook niet zo spannend meer als vorige week, toen dacht ik nog 'het gaat beginnen!' Maar nu denk ik 'jaja, houd me maar weer voor de gek... neem het pas serieus als het echte weeen worden'. Maar goed, maakt slapen evengoed lastig ;-)

Nog 1 nachtje slapen, Pien! Wat een idee, he... morgen heb je je kleine hummeltje in je armen... wat ontzettend gaaf en spannend.

liefs,

Mariek

Geplaatst

oh, haha, weer gelijk gereageerd!

Ja, wat een verhaal van Michelle he. Hoop dat het allemaal goed gaat met haar kindje! Zal zo eens op Hyves kijken.

Geplaatst

Pien, heel veel succes morgen! Wat een raar idee dat je morgen je kleine beet kan houden. Heerlijk!

Marieke, hopelijk zetten de krampen snel door. Het klinkt mij in ieder geval heel bekend in de oren. Het zal vast niet lang meer duren.....spannend!

Liefs van Nora.

Geplaatst

Pien meissie, TOITOITOI!

Raar idee lijkt me zeg , maar morgen is jullie kleine er ! Ben zooooo benieuwd !

Hopelijk gaat de keizersnee 'meevallen' en op naar een voorspoeding herstel!

liefs lentezon

Geplaatst

Pien, wat een goed nieuws voor je.

Heel veel sterkte morgen en lekker genieten van dit mooie weekend voor jullie.

Kuzzz

Geplaatst

Hoi pien

Succes morgen

Ik ben ook op vrijdag de 13de maart geboren, morgen ben ik ook jarig

Leuke datum!

Wens je succes morgen en een wolk van een baby!!

toi toi toi

Ik vroeg me idd al af of iemand iets wist over michelle

fijn dat ze bevallen en het goed gaat naar omstandigheden, wellicht te vroeg, maar komt vast goed de neonatalogie is tegenwoordig heel kundig en goed!

Michelle gefeliciteer meid en je partner ook natuurlijk!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Pien,

Wil je ook even heel veel succes wensen voor morgen en natuurlijk alvast heel veel geluk met jullie kleine wondertje.

We wachten in spanning op een berichtje.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hee meiden,

Nou ben er klaar voor hoor, tas gepakt en huis aan kant, kom maar op!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, echt super leuk! Ik laat zo snel mogelijk van me horen!

Liefs Pien

Geplaatst

Hee meiden..

Het is zover..! Zoo spannend! Ben zoooooo benieuwd! Vannacht verbazingwekkend goed geslapen dus voel me een stuk fitter dan gisteren gelukkig! Nu nog even douchen en wat laatste boodschapjes doen en dan vlak na tienen richting ZH.. Tot over een dag of wat!

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Pien, fijn dat je goed geslapen hebt, dat gaat zeker helpen straks als je weer helemaal fris wordt en je je baby in je armen hebt. Ik denk aan je vandaag en kan niet wachten te lezen hoe het met jullie gaat. Zet 'm op! Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

Tegen de tijd dat je dit gaat lezen hebben jullie je kleine wonder al in je armen. Hopelijk is ales goed gegaan en alvast gefeliciteerd.

Kuzzz

Geplaatst

He meissie.....

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je misschien wel al je kleine heerlijk in je armen hebt liggen.

Zit je hyves ook al de hele dag in de gaten te houden hahahaha

Hoe bedoel je desperately curious......

Geplaatst

Hier nog 1 hoor. Ben nog nooit zo vaak op het forum geweest als vandaag haha. Hoop ook dat jullie al lekker aan het genieten zijn van de kleine uk.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

He Debbie,

Lief dat je er naar vraagt! Ja, alles nog rustig. Ga er zelf een beetje vanuit dat het nog wel 2 weken kan duren. Gisteren lekker uit eten geweest met mijn vriend, vandaag rustig aan. Dan merk je toch wel dat deze laatste weken lichamelijk z'n tol beginnen te eisen. Maar voel me verder prima.

Wel vreemd hoor, om m'n maatjes te verliezen en er nu een beetje alleen voor te staan... :uhoh:

Vandaag nog smsje van Pien gehad. Het gaat goed met haar en de kleine. Het is een heel zoet en tevreden mannetje. Zelf heeft ze nog wel veel pijn maar 'it's so worth it!'

Ben heel benieuwd naar de foto's!

Hoe gaat het met jou? Zal zo eens even bijlezen bij de tweelingmoeders-to-be.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Bedankt voor de berichten over Pien, Marieke!

Nu sta jij helemaal bovenaan, spannend hoor! Goed om te lezen dat het goed met je gaat...

Hier is alles rustig, ik geniet volop van leuke dingen doen. Mijn buik en conditie laten geen dagen shoppen, uren fietsen en voor de zoveelste keer het huis schoonmaken meer toe, maar verder vermaak ik me prima.

Succes met de laatste loodjes... Ik blijf je volgen hier en zal mezelf ook zo vaak mogelijk 'melden'...

Groetjes,

Leeuwtje

Geplaatst

He Leeuwtje,

Goed van je te horen! Voor jou ook nog maar 2 weken. Staan we samen ineens bovenaan, raar en gaaf tegelijkertijd. Goed dat je je nog goed voelt. Geen last van vocht of harde buiken/voorweeen?

Hier alles nog steeds rustig, behalve de kleine dan, die is lekker actief. Nog steeds, terwijl je zou denken dat de ruimte toch wel erg beperkt moet zijn zo onderhand...maar daarom denk ik ook dat het nog wel even kan duren, ik heb veel vruchtwater volgens de vk, dus de kleine voelt volgens mij nog niet echt een grote drang om het nest te verlaten. Maar, je weet het nooit he.

liefs,

Mariek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden