Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is het stilletjes hier!!!

Het placebo-effect was in ieder geval dat ik als een roos geslapen heb na de acu-behandeling!!!!!!!!!!!!!

Verder geen nieuws. En sorry,... maar ik weet echt niet wie nog met wat bezig is. Waar is dat lijstje toch gebleven?????????

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lexa, we zijn gewoon soulmates!!!

Hey Sister, Go Sister, Soul Sister, Go Sister, :happydance:

Het is inderdaad stilletjes vandaag. Ik kon niet eerder reageren want te druk op m'n werk. Ik kwam thuis en de stukadoor was nog bezig dus ben maar naar boven gegaan om achter de computer te zitten.

Fijn dat de acupunctuur zo goed lijkt te bevallen, Evy, en dat je een goed gevoel bij haar hebt. Ik ben vreemd genoeg vannacht wel 4 keer wakker geworden dus een beetje slaperig vandaag.

Krijg je je e-reader morgen? Ik heb vandaag m'n nieuwe Illy-espresso-apparaat gekregen, maar die had jij zeker al :laughing9:. Ik installeer 'm pas als de keuken klaar is, dus dat wordt nog een decenniumpje of wat behelpen met de Senseo.

Ja meiden, kom eens door met het lijstje? We hebben toch een paar wachters onder ons? Ik kijk wel of ik nog wat kan achterhalen.

Fijne avond avond allemaal!

Geplaatst

ik was het ook even helemaal kwijt, maar start gewoon een nieuwe (lekker pragmatische aanpak....)

Zomer: 3-2-2010 NOD na 4e IUI

Zomer: 11-2-2010 Start procedure IVF

Evy; fijn dat de acupunctuur lijkt aan te slaan. Het is ook soms wisselend hoe ik reageer op de prikjes, soms voel ik het veel meer dan andere keren...

Lexa; hoe mooi gaat dat huis wel niet worden?

Gr Zomer

Geplaatst

Hai...wat een gebeb hier..hahaha...ozo...lekker hoor

Heerlijk om te lezen dat jullie niet allemaal piep jong zijn...

Verder ben ik wel nieuwschierig naar dat boek...ook interresant voor ons ???

Wel gezellig hier...ik zat eerder op het zwangerschapsforum...maar dat is toch een potje klagen...en alleen maar succes en kom op ...oeff....mag ook wel eens een beetje luchtig..toch...durfde soms niet meer te kijken...depri ?!

hahahahhaah....ja...dames ...afentoe...denk ik *&&^%%rt^&^%%%.... Maar daarna..gaan we weer vrolijk verder!

Weltruste...en tot snel

ps..ik moet nog effe een samenvatting onderaan zetten...maar hoe???

ben niet zo technisch aangelegd!

Geplaatst

Hallo Britt, inderdaad, het is hier niet alleen maar kommer en kwel. We kunnen het hier ook over andere zaken hebben en dan lijken we net "echte mensen"hahahahahahahaha

Je stukje onderaan kun je maken via gebruikersinstellingen en dan het plaatsen van een handtekening. Succes!

GR Zomer

Geplaatst

Ladies even snel, want ben echt te druk!

Maar ik heb het boek ontvangen. Dus de volgende ontvanger kan zich melden ;-)

Later meer.

Liefs.

Geplaatst

@britt, succes morgen;)

hier gaat alles zijn gangetje, druk op het werk. Vind ik wel fijn, gedachten ergens anders op aan het zetten. Wel typisch hoor...Ik ben een echte soap-kijker... Een paar maanden geleden wilde ik een bepaald soort tupperware-party organiseren, gaat het daar in GTST ook over, nu ben ik zo bezig met iui ed, gaat het in GTST weer over baby's enzo en zelfs in ONM ging het over ivf...

Hebben jullie dat nooit? dat je denkt...goh, das wel erg typisch....????

Kus,

Denise

Geplaatst

Hoi meiden,

Vanmorgen eerste echo gehad. Kloppend hartje en 16,4 mm! Over 2 week 2e echo

Ben toch wel opgelucht nu, nu gaan genieten!

Meiden ontzettend veel succes allemaal met het wachten en inseminaties/ivf en hopelijk komen er heel veel zwangeren en baby's bij dit jaar vanaf deze topic!!

dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Geplaatst

Wat gaaf...

Ik zie net 4 iui...wow..dat ga ik morgen doen!! Heel veel geluk jij en genieten!!!!

waren het iui met medicatie...ik heb ze zelf zonder dus in een natuurlijke cyclus.

Fijn om te horen dat het dus toch mogelijk is...zwanger met iui!!

Super!

Geplaatst

Hoi britt,

Ik had de iui's wel met hormonen. Poging 1t/m 3 met femara mislukt. De eerste keer poging 4 met puregon 100 eenheden. Overstimulatie en de tweede keer met 50 eenheden en dus toen zwanger!!

Heel veel succes morgen en zal aan je denken!

liefs

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. Gisteren een drukke dag gehad, en 's avonds even een hapje gegeten met lief in de stad.

Vandaag thuis aan het werk, tussendoor even een zakenlunch in een restaurant (lullig voor de lijn maar waar). Vanavond feestje van een vriend die 50 wordt (de eerste in onze vriendenkring, de rest begint weer bij 43/44 ofzo). Morgen team-uitje en zondag als dat F... weer nou eindelijk meezit, twee oefenwedtrijden.

Morgenmiddag ga ik even rustig lezen in het boek. Britt, het is een boek van Zita West over vruchtbaarheid en zwanger worden. Als je interesse hebt, stuur ik hem met alle plezier naar je door. Let me know. En heel veel succes vandaag!!!!

Annie, wat super dat je zo'n goede echo had met een kloppend hartje. Daar word ik toch wel heel blij van!!! Echt heel fijn voor je. En inderdaad genieten dan maar!!!!

Lexa, ik heb mijn e-reader binnen hoor, maar ik ga (wederom) morgen ermee spelen en uitproberen. Dan zal ik je wel wat meer laten weten erover. Deze week zo weinig tijd. En ik heb geen Illy, maar wel een Jura-espresso machine waahahaaha.

By the way. Wanneer houdt het nou eens op met die sneeuw-prut??? Ik wil dat niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga gauw weer aan het werk. Moet een blauwdruk maken voor onze nieuwe organisatie, dus als jullie lang niet gebruikte hersens horen kraken, dan zijn het de mijne!!!!!! Hahahahaa.

Doei!

Geplaatst

Hallo Evy, als er nog geen belangstellende zich heeft gemeld voor het doorgeefboek, dan meld ik mij bij deze aan!

Als je zover bent, laat je het maar weten, dan geef ik je mijn gegevens door.

Evy; ik hoop voor je dat het weer beter zal zijn en dat je lekker kan sporten het weekend! (en anders veel pelzier met de Ereader)

Denken we nog aan het aanvullen van het lijstje???? (even snel gelezen, maar kan niet alles snel terugvinden van iedereen)

Denise: 19-1-2010: 1e IUI

Britt: 29-1-2010 4e IUI

Poppie: 1e echo na zwangerschap van 1e IUI

Denise: testdag na 1e IUI

Ikzelf zal dit weekend niet zo heel veel doen, ga morgen een dagje naar A'dam met vriendlief. Even een marktje aflopen, ergens heerlijke koffie drinken (http://www.stanislavski.nl/), echt heerlijke dingen daar een heel mooie tent aan het leidse plein en dan nog iets cultureels doen, theater ofzo?

(zal dit weekend ook wel weer ongesteld worden want zo voelt mijn lijf al de hele dag aan...)

Zondag ga ik werken, mijn baan als manager is iets wat veel andacht vraagt en ik wil eens een paar zaken uitwerken zonder dat ik dat in een haastmodus moet doen op het werk!

Meiden; goed weekend!

Gr Zomer

Geplaatst

Ik wil iedereen alvast een fijn weekend wensen!!

Dat het maar gauw beter weer word:happydance:

Zondag ga ik voor de eerste keer testen....spannend:d

Nou veel liefs,

Denise

Geplaatst

Hee Denise, dat schiet lekker op voor je, spannend hoor! Voel je al iets?

Zomer: We gaan zo'n beetje gelijk op, ik verwacht ook iedere moment m'n ongi. Sterker nog, het voelt al twee dagen of ik ongesteld ben, maar dan zonder bloed. Ik wou maar dat het doorzette, dan kan ik weer door met een nieuwe ronde.

Evy: Als jij toch naar het postkantoor gaat om het boek naar Zomer op te sturen, doe dan meteen je Jura espresso-machine voor mij op de bus, woehahahaa

Ik heb nog geen plannen dit weekend. Morgen 'dinner and a movie' met m'n vriend, even dat stoffige huis uit. Zondagochtend wil ik weer gaan hardlopen als het weer meezit. Ik heb me opgegeven voor de Nike Ladies Run in april dus ik moet langzaamaan weer beginnen trainen.

Fijn weekend, allemaal!

Geplaatst

OVERZICHT FEBRUARI

Denise: 31-1-2010 testdag na 1e IUI

Britt: 13-2-2010 testdag na 1e IUI

Meiden, is dit alles? Nee toch?

Geplaatst

Lexa, je zou je zelf ook op het lijstje kunnen zetten????........ met dat eieroverschot van je is dit toch een serieuze NOD.......

Zomer you're on the list!!! Volgende boekontvanger word jij!

Ik moet morgen toch ook nog even werken. Ik wil er niet meer dan twee uur aan besteden, maar vandaag niet echt opgeschoten door allerlei zaken die er tussen kwamen.

Dames, het is tijd voor het weekend! Fijne avond allemaal.

Geplaatst

LEXA, wat heel raar is, ik voel mij ook al 2 dagen ongesteld zonder bloedverlies... (stand van de maan ofzo???)

Net heerlijke ongegeneerd patat gegeten. Lekker hoor. Maandag dan maar weer extra mijn best doen bij ZUMBA.

Fijn weekend!

gr Zomer

Geplaatst

Evy: alle zaken die er tussendoor kwamen? Zoals uitgebreide zakenlunches, huh?

Nee, ik zet mezelf niet op de lijst. Ik denk dat zondag m'n NOD is, maar met een varierende cyclus is woensdag pas echt D-day. En dat is nog zooo ver weg.

Zomer: ik ben druk aan het broekloeren want ik denk iedere keer: Nu zal ie toch wel komen. Wel apart dat jij het ook hebt. We houden elkaar op de hoogte!

Geplaatst

@lexa

Ik voel nog nniet echt voel, ik heb een paar dagen last van lichte menstruatiepijn. Normaal voel ik dit niet, maar waarschijnlijk wil ik gewoon te veel voelen haha..

En mijn testdag is eigenlijk niet zondag, maar donderdag pas, maar ik heb een hele stapel testen in huis gehaald dus als het moet kan ik tot donderdag testen haha. En word ik maandag gewoon ongesteld, dan heb ik in iig genoeg testen voor volgende maand ;)

Groetjes

Denise

Geplaatst

Good luck Denise !!! en de rest natuurlijk..

Bij mij vandaag wel goed gegaan...alleen vrij pijnlijk allemaal....(ze kunnen baarmoedermond zo moeilijk vinden) maar uiteindelijk toch gelukt!

vingers crosd!!!!!!

Fijn weekend

Geplaatst

hey dames,

Ik ben lang niet hier geweest maar wil jullie toch even vertellen dat ik hartstikke ZWANGER ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteravond en vanmorge test gedaan en een dikke vette +

De 5 iui poging is eindelijk gelukt en dat terwijl we der niet meer op hadden gerekend en ons al helemaal voor hadden bereid op ivf.....DUS HET KAN ECHT!!!!!!!!!!!!!!

Ik kon het niet laten!!!!!!!!

Succes allemaal

Geplaatst

:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

WHOEHA!!!!

GEFELICITEERD. het was inderdaad een beetje rustig bij je...

Dank voor je berichtje!!!!

gr Zomer

Oh ja, nu zelf ongesteld geworden en dus op naar IVF.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden