Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Tis weer maandag. Nieuwe week, nieuwe kansen! hahahahah

Hoe was jullie weekend? Die van mij was drukkies!

Vrijdag in de nacht een sarahpop voor me moeder neergezet want zij werd 50! Huiskamer versiert voor haar en om 7 weer op omdat ze wakker werd en ik hoorde haar reactie. Wat hebben we gelachen zeg.

De hele dag bezig geweest voor haar feestje en weer laat naar bed natuurlijk! hihihihi

Zondag weer vroeg op, voetbal kijken bij mijn vriend zijn zoon. En even naar de manege toe, wilde eigenlijk uiteten gaan maar ik was helemaal ingekakt dus hebben we lekker thuis gegeten en rustig aan gedaan! Owja en ben ook nog even van lichtblond naar bruin gegaan met mijn haar!

Tammy...hoe voel je je? Beetje bijgekomen van het goede nieuws?

Melissa...ik voel die flow ook hoor. Er zit voor ons allemaal veel aan te komen. Spannende tijd dus!

Je hebt trouwens ook gelijk mbt het emotioneel tikken van mij hahahahaha

Als ik er zo over denk kan het best wel eens kloppen. Komt misschien ook omdat jullie hetzelfde meemaken. Een ander kan je verhaal wel aan horen maar zal het misschien niet begrijpen.

Maar ik ben blij dat ik jullie aan het lachen maak!

Ik heb ook maar even een nieuwe agenda gekocht want voor wat er allemaal aan gaat komen heb ik een te kleine agenda!

Nou tot straks dan.

Groetjes Sil

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook een heel druk weekend gehad, vrijdag middag nog steeds in de 7de hemel gelopen....en de rest van het weekend ook hahaha.

Vrijdag middag eerst mn mannetje opgehaald van het werk en daar ook eerst met iedereen staan praten natuurlijk echt heel leuk. Iedereen daar weet ook waar we mee beizg geweest zijn en het is een hele hechte groep. Dus iedereen was dol enthousiast en blij.

Zaterdag zijn we bij mn oma geweest, die hebben we het ook vertelt en die was ook dolblij, haar 2de achterkleinkind komt eraan. We hebben in juni een familie weekend en dan gaan we het aan de rest vertellen, maar nu eerst ff aan oma (hoeft ze niet zo te schrikken). Op de terug weg, heb ik alleen maar liggen slapen. Doe ik normaal echt nooit, dus was wel ff raar om wakker te worden op de afrit Zwijndrecht. Btw mn oma woont in Leeuwarden, dus heb echt ff ruim 2 uur geslapen.

Zondag ook nog druk dagje gehad, eerst nog naar mn pa geweest. Ff melden dat hij opa wordt en dat hij een laminaat vloer mag komen leggen :)

Toen moesten we nog snel boodschappen doen en later stond mn schoonfamilie ook alweer op de stoep. Mn schoonzus had nog 3 boeken meegenomen over zwangerschap enzo. Maar ook een boek van een fotograaf die inwendige foto's heeft gemaakt, heel raar om te zien hoe je baby er nu uitziet. Maar wel heel mooi.

Zelf kan ik het nog steeds niet bevatten, nog steeds onwerkelijk allemaal. Heb ook (nog) nergens echt last van. Ben niet misselijk, af en toe alleen een beetje gevoel van, meer niet. Ben soms sneller moe en heb bijna de hele dag door honger hahaha. Alleen probeer het wel te beperken, om niet te veel te gaan eten.

Lin en Melis: Hoe was jullie weekend en hoe gaat het wachten???

Geplaatst

hello ladies!

heb het juist wat rustiger aangedaan vant weekend. zaterdag lekker gesport en vijftien minuten hardgelopen (aan één stuk). das voor mij heel wat. ben nog maar pas begonnen met lopen, dus ik was heel erg trots op mezelf!

mijn mams was zaterdag jarig en zondag hebben we bij haar gegeten. nu wisselen we dat sowieso elke week af, de ene zondag komt ze bij ons en de andere wij bij haar. ze viert verder haar verjaardag niet, maar op pizaa trakteren doet ze dan wel.

vrijdag met een vriendin iets gaan eten in de stad. lekker bijgekletst en mannen gekeken, hahaha!

vandaag weer gewerkt, was heel vreemd na die cursusdagen van vorige week.

en vanochtend: de voorschouw van ons huis! zag er echt geweldig uit, waren maar heel weinig punten die ze nog moesten aanpakken. volgende week krijgen we de sleutels en dan kan 't harde werken gaan beginnen. heb er echt zo veel zin in, lekker inrichten!!!

Sil, dat emotioneel tikken heb ik ook hoor. mijn man hoort 't altijd als ik er met mijn hart inzit zeg maar. dan ram ik dat toetsenbord bekant door 't bureau heen. misschien dat ik 't daarom wel herken. vind 't wel leuk, om dat gevoel erachter te zien! scheelt inderdaad ook dat we een hoop met elkaar kunnen delen, schept een band he, zo'n forum :wink:

Tam, ik hoop dat je ook niet al teveel last gaat krijgen van kwaaltjes. wel een beetje, je moet wel weten dat je zwanger bent. maar 't hoeft ook geen linda blair achtig iets te worden (zo'n 360 graden rondraaiend kotsend hoofd is echt zo niet sexy...)

Linda, alst goed is had je de inseminatie vandaag toch? ben wel heel benieuwd!

nou meiden, dit meisje gaat lekker haar mandje opzoeken. na vandaag weer gewerkt te hebben weet ik ineens weer waarom ik de hulpverlening uit wil. ben helemaal kapot.

tot vandeweek! dikke kus!!!

Geplaatst

oh en 't wachten? daar ben ik eigenlijk helemaal niet mee bezig tot nu toe. heb zoveel aan m'n hoofd dat die wachtweken er niet echt bijkunnen. en das maar goed ook volgens mij, hihi!

Geplaatst

Ohhh wat heerlijk dat je volgende week al de sleutel krijgt van jullie huis, kan je echt gaan beginnen met inrichten enzo. Heerlijk lijkt me dat. Wij moeten eerst nog ff wachten met het inrichten van de toekomstige kinderkamer. Willen eerst terug zijn van vakantie en dan shoppen!!!!

Die emoties snap ik ook wel, eerst de terleurstellig en dan de blijschap enzo. Ik heb nooit echt dat ik hard ga tikken ofzo, althans ik merk het niet zo heel erg. Alleen als ik ergens mee zit, probeer ik echt zo snel mogelijk te tikken...likt niet echt dan. Want vergeet dan vaak veel letters of tik de verkeerde letter haha.

Maar wat ik steeds nog vergeet te zeggen: vind het echt ontwijs leuk dat jullie zo met me mee hebben geleefd de afgelopen week. Dat heeft echt wel geholpen, dus nogmaals mega veel tnx voor jullie support!!!!!!!

Vind het echt heel erg leuk zo met jullie steeds te kletsen en je gaat idd een band met elkaar opbouwen, terwijl we allemaal vreemden voor elkaar zijn. Maar komt mss daar dat je met hetzelfde bezig bent en dus weet je makkelijk waar je het over hebt.

Lin hoe is het bij jou gegaan vandaag, alles goed gegaan met de inseminatie???

Kuzzz

Geplaatst

Lekker idee dat je huis eraan gaat komen! nog een weekje wachten...kun je daarmee ook op het wachtbankje? hhahahahahaha

Het is leuk een nieuw huis maar het levert ook de nodige verhuisstress met zich mee.

In ieder geval scheelt het wel dat je gelijk kan gaan beginnen en niet dat je eerst nog het oude van de vorige bewoners moet verwijderen.

Het is ook leuk om elkaar op de hoogte te houden en een beetje te kletsen. Maar ik moet wel zeggen dat het na jouw nieuws tammy het hier wel rustiger is geworden!

Misschien moet iedereen bijkomen hahahahahaha

Ik kom zo terug want ik wordt hier opgehaast door mijn collega!

Groetjes Sil

Geplaatst

grrrr, heb vandaag ff niet zulke goeie zin. vanochtend al lekker afgereageerd in m'n dagboekje elders op 't forum. heb teveel aan m'n hoofd. zei gisteravond al dat de ww er eigenlijk niet meer bijkunnen. en vandaaruit ga ik dan lekker door zitten denken. met als gevolg dat ik er ineens helemaal geen trek meer in heb, al dat gezeik! die inseminaties mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt, dat gepor en gedoe aan m'n lijf al vier jaar lang, heb 't echt even gehad. gewoon door met m'n leven, er komt genoeg op me af de laatste weken en 't is nog leuk ook!huisje, nieuwe baan. ben nu voornamelijk bezig of 't allemaal wel in de planing van de IUI past (wat als ik in sept ga werken en ik raak nu zwanger, oeps, maar wat als dat niet lukt en moeten dan over op ivf, moeilijk met de opleiding, hm tsja, poeh, nou daar vraag ik me wat zeg aaaaaargh!)

maar goed, zei net al tegen Tam dat ik er morgen ws weer heel anders insta. gewoon even een beetje een baalmoment, maak me teveel zorgen.

blèèèèèèèèèèèèèèèèèèèègh!!!!!!!!

zo. iemand nog iets leuks te vertellen?

Geplaatst

Hier ff op het moment niks leuks meer te melden, helaas ff niks om je op te vrolijken. Wou echt dat ik iets voor je kon doen.

Morgen zal het wel weer beter met je gaan, vandaag wordt het je allemaal ff te veel en dat kan natuurlijk ook best wel goed. Het is niet niks natuurlijk, je bent al 4jr bezig in de mmm. Zou ook helemaal gestoord worden van iedereen die de hele tijd aan je zit enzo.

Denk maar goed aan de sleutel die je volgende week gaat krijgen, dan wordt je (hopelijk) weer helemaal vrolijk.

Kuzzz

Geplaatst

Melisssssss! Kom op meis.

Het is ook zwaar maar laat het allemaal op je afkomen.

Als je overal aan gaat denken hoe je dingen misschien kunnen lopen dan wordt je helemaal minded! Dat kan je gewoon niet gebruiken. Je zult zien dat het uiteindelijk misschien helemaal anders zal lopen. En dan heb je je daar al die tijd druk over lopen maken.

Ja ze zijn al lang met je bezig maar op een dag zal je misschien worden beloont en dan doet het er niet meer toe. Het is begrijpelijk dat je in een dip zit, ik haal je der wel uit. Ik weet zeker dat je hier sterker van wordt.

Je moet, ondanks dat het moeilijk wordt, wel aanpassen aan je IUI. Maar misschien is dat niet lang meer nodig en raak je wel zwanger binnenkort. Owke niet te hard hopen ook al willen we het graag.

De zomer komt er aan dan wordt je er ook weer vrolijker van.

Echt waar meid, denk niet te ver vooruit maar droom liever! Laat alles op je afkomen dan heb je het meeste rust.

Groetjes Sil

Owja waar heb je je dagboek dan hier op het forum?

Geplaatst

Nou Ladies....

Ik ben ongi geworden dus de natuur heeft deze maand weer niet geholpen.

Morgen gelijk even naar de afdeling planning opname van het ziekenhuis bellen. Ik moet namelijk altijd laten weten wanneer mijn eerste ongesteldheidsdag is. Als het goed is staat volgende week woensdag nog steeds gepland.

Dat is het laatste gedeelte van ons hoofdstuk "onderzoeken" daarna kunnen we beginnen.

Ondanks een teleurstelling ben ik toch blij gewoon omdat ik weet dat het volgende week eindelijk zover is met die kijkoperatie!

Eigenlijk is het geen teleurstelling ik BAAL weer enorm!

Nou toedels maar weer.

X Sil

Geplaatst

allemachtig, we hebben echt onze dag vandaag :mumum:

kan me voorstellen dat je enorm baalt. je hoop toch op iets anders, ook al weet je dat de kans steeds kleiner wordt. fijn dat die onderzoeken dan misschien eindelijk plaats kunnen vinden, maar het baalgevoel wordt er niet minder om. je verstand zegt het één, je gevoel het ander.

ik hoop dat de operatie volgende week gewoon doorgaat, dat 't meevalt, dat de uitslag goed is en dat je dan eindelijk mag beginnen meis. al dat uitstellen gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.

ik heb geregeld dat mijn ventje straks een flinke baal chinees meebrengt: bord op schoot, comfortfood en m'n avondseries op tv. lekker mopperen en sip doen en morgen sta ik weer vrolijk en fris op.

Sil, ik wou dat ik meer kon doen of zeggen om je "teleurstelling" weg te nemen, maar ik weet 't ook even niet. behalve dat ik aan je denk en met je meeleef. en dat de teleurstelling er absoluut mag zijn, geef er maar gewoon even aan toe. chinees helpt bij mij altijd, misschien bij jou ook ... :bag:

dikke kus meiden en tot morgen (of misschien wel tot straks)

Geplaatst

Melis, thanks voor je support!

Het is inderdaad hopen op iets anders en eigenlijk weet je ook wel dat het weer negatief is. Maar goed, op naar de volgende maand. Ik denk nu alleen maar nog 6 weken en dan mag de behandeling, waarschijnlijk, plaats vinden. We gaan gewoon door. Met de behandeling is er toch iets meer kans dus daar hoop ik dan ook maar op. Ik heb in ieder geval veel steun aan jullie.

Melis, jou in het bijzonder omdat onze Tammy nu aan het zwangere is en wij samen hier nu het meeste aan het kletsen zijn!

Gaat het met jou al wat beter vandaag? Lekker gechineesd?

Ik ga zo heerlijk de douche in en dan lekker op de bank mijn programma´s kijken.

Desperate housewives komt zometeen weer......hahahaha die vind ik zo grappig.

Vanavond lekker tegen me mannetje aan liggen. Hij is er voor me en dat is lekker. Al is het alleen maar een arm om me heen dan voel ik gewoon dat hij er voor mij is. Het is lekker om soms even niet te praten maar dat je vriend je toch aanvoelt en je dan zijn warmte geeft. Real love hihihi

Nou veel liefs van mij en ik zal er morgen pas weer zijn.

Geplaatst

Goedemorgen!

Voel me al weer wat beter dan gisteren. Nog niet helemaal mijn positive self, but I'm getting there! Heerlijk gechineest en daarna op de bank gehangen en mijn series gekeken (desperate housewives inderdaad, daarna ugly betty!). lekker met de poes op schoot en later op mijn zij gaan liggen met poes tegen m'n buik en borst, heerlijk uitgestrekt. kan daar zo van genieten en die grijze donder ook gelukkig!! alleen jammer van al dat haar overal (niesbui later natuurlijk...), haha!

Sil hoest met jou vandaag? nog lekker tegen je vent aangekropen gisteren?! die arm is soms zo belangrijk, er hoeft niet altijd gepraat te worden. heb gisteren zelf in bed nog even liggen kletsen met m'n aapje (das mijn man :wink:) en we hebben even heerlijk liggen lachen! had ik echt even nodig.

En lieve schat, wat ik jullie geef krijg ik dubbel en dwars weer terug, dus don't mention it!! It's my complete and total pleasure, hihi!

Ik zit er persoonlijk over te denken om na de eventueel derde IUI poging even één of twee maandjes te pauzeren, voor we verder gaan met de laatste drie (met hormonen). Gewoon even op adem komen, het valt me toch zwaarder dan ik van te voren had gedacht. En die gedachte, dat ik op elk moment een pauze in kan lassen geeft me nu weer rust en ademruimte.

Sil, ik hoop echt dat jullie nu snel mogen starten! Ook al is 't emotioneel best pittig, niets doen en afwachten word je ook gek van. En als je me nodig hebt, I'm here kiddo!!!

:hugg:

Tam, hoest met jou (en je buikje)?! En we hebben ook al een paar dagen niets van Lin gehoord, ben toch wel benieuwd hoe 't daar gaat met de inseminatie!

Zo, ik ga net doen alsof ik werk. Dikke kus!!

Geplaatst

Jeetje jullie hebben ff lekker zitten kletsen hiero :D

Sil voor jou is natuurlijk volgende week de operatie (als die doorgaat) natuurlijk. Laat gauw aan ons weten of het doorgaat???

Hoop het echt voor je, want dat wachten en niks doen is echt verschrikkelijk. Hoop echt zo voor je!!!!

Lekker je mannetje bij je is vaak al genoeg, dat heb ik hem ook wel eens gezegd, dat we niet altijd hoeven te praten, maar dat gewoon tegenelkaar aanliggen/ hangen al voldoende is.

Melis en sil, jullie hadden echt niet je beste dag gisteren. Maar er is weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Hopelijk voelen jullie je vandaag alweer een stuk beter. Als er iets is ik ben er ook altijd voor jullie!!!

Mss is het voor jullie nu ook wat moeilijker omdat ik zwanger ben, maar je moet ook zo zien het is mogelijk via iui. Ook voor jullie is er een mogelijkheid om zwanger te worden.

Melis ik denk ook wel dat het heel goed voor jullie is om na de 3de poging even een pauze te nemen, vooral omdat je daarna verder gaat met hormonen. Ook dat gaat niet in je koude kleren zitten natuurlijk. Dat geeft best een inpack op je leven. Dus dan kan je beter goed uitgerust zijn en er dan helemaal voor de volle 200% voor gaan. Mss wel lekker om tussendoor eerst een weekendje weg te gaan of een weekje op vakantie. Kan je je hoofd helemaal clearen. Tegen die tijd is jullie huis ook helemaal klaar (als het goed is), dus des te meer reden om ff helemaal tot rust te komen.

Ben er benieuwd goe het met Lin gegaan is???

Sterkte ladies en hoop heel erg dat jullie ook zwanger worden (snel).

Kuzzz

Geplaatst

Verder met mij zelf gaat het prima hoor, af en toe wat krampjes enzo. Maar dat hoort erbij. Ik kan voor mezelf ook nog steeds niet geloven dat het echt zo is.

Komt wel na de echo denk ik. Ben ook maar heel voorzichtig blij, pas als we over de 12wk zijn enzo, kan ik pas echt gaan genieten, heb nu nog te veel spanning en angst dat het mis gaat.

Durf ook echt niks te kopen nog of te gaan kijken voor baby dingen, dat gaan we wel doen als we terug zijn van vakantie.

Kuzzz

Geplaatst

die eerste weken zijn ook best onzeker hè. je wil blij zijn en een gat in de lucht springen, maar aan de andere kant weet je dat die eerste drie maanden het meest fragiel zijn.

probeer er wel van te genieten hoor!

en ja natuurlijk is 't even slikken als ik zie dat er iemand zwanger is, maar bij jou had ik dat niet echt hoor. juist omdat we al goed contact hadden, gun ik het je meer dan dat ik jaloers op je ben :wink:

maar ik wil wel alles weten van begin tot eind!!!

Geplaatst

Dag mijn wijvies....

We hebben inderdaad lekker gekletst. Opzich is het niet moeilijk om er met je over te hebben. We gunnen het je juist van harte. Net zoals iedereen hier!

En ik vind het top dat onze Tammy het levende bewijs is om gelijk bij haar eerste behandeling zwanger te raken. Ik vind dat uniek! Daarnaast heb jij het binnen 5 weken even voor elkaar gebokst! hhihihihihi

Melissa, ik vond je berichtje zo schattig! Het deed me gelijk goed....

Voelde me vanochtend goed, nu weer wat minder.

Komt door de operatie denk ik.

Zojuist gehoord dat deze volgende week woensdag doorgaat. Het komt nu zo dichtbij en ik heb eigenlijk geen zin om met mijn benen wijd op die tafel te gaan liggen hahahaha

Ik zie er best tegen op. Maar het is voor een goed doel. Ik had die operatie liever willen skippen maar ja het kan niet anders en het is voor een goed doel.

Ik tel nu de weken af tot ik mijn eerste behandeling zal krijgen. Dat zijn er nog 6...dus dat is nog wel even verder tellen en afwachten. Het gaat 6 lange weken worden denk ik.

Owja Melis, als je denkt dat een pauze goed voor je is dan moet je dat doen. Je krijgt dan inderdaad rust maar misschien moet je er iets minder mee bezig zijn. Je wordt anders helemaal kierewiet. Je zit nu in die molen dan heb je even rust en ga je weer in die molen. Kan je dan niet beter door gaan maar dan met iets meer afstand?

Ik had op een gegeven moment geen rust meer in mijn hoofd en dan moet ik een beetje afstand nemen....nu gaat dat wel goed. Soms dan...! hahahhaa

Maar lieffie, doe wat voor jou (en je man) het prettigste is.

Nou ladies tot later dan!

Groetjes Sil

Geplaatst

Ohhh wat hebben we een hoop met elkaar te delen hahaha.

Vind het aan de ene kant ook best grappig, dat je eigenlijk op een forum aan de mensen je gevoelens zomaar deelt en dat je elkaar nog nooit gezien hebt en dan toch een hele sterke band met elkaar opbouwd. Heel apart eigenlijk.

Ik zal echt alles met jullie delen hoor. Elk krampje pijntje enzo zal ik jullie vertellen. Dus heb nu al de hele middag enorme pijn in borsten. Wordt er niet goed van, steeds als ik omdraai ofzo dan doet het zeer. Ze zijn ook heel stijf, maar ja hoort erbij zeggen ze. Gelukkig nog niet misselijk, ff snel afkloppen.....

Sil kan me voorstellen dat je tegen de operatie opziet. Lijkt me nu ook niet echt een pretje om daar te liggen. Maar houdt heel goed in je achterhoofd dat het voor het goede doel is. Vooral daarop focussen dan gaat het zo voorbij. Neem aan dat je mannetje ook met je meegaat, kan je lekker zijn hand gaan fijn knijpen. Niet vanwege de pijn maar voor de spanningen hahaha. Als je operatie achter de rug hebt, dan is het ergste voorbij. De rest wat dan volgt voor de iui zelf is nog maar een makkie dan.

Deze komende week eerst nog een hoop leuke dingen doen en proberen niet te veel aan te denken (lukt niet, weet ik ook wel).

O ja, heb het ook steeds heel koud en dan weer warm.....

Sterkte nog ladies. Kuzzz

Geplaatst

och meis, die operatie. ja ik zag daar toen ook heel erg tegenop. ik neem aan dat je "gewoon" onder narcose gaat toch? om eerlijk te zijn heb ik er helemaal niets van meegekregen. het meest vreemde vond ik dat moment dat je in dat bed moet gaan liggen en zo'n gek hempie aankrijgt (waar je mooie witte billen aan de achterkant doorheen piepen :curtianpeek:). en dan moest ik zelf op de operatietafel klimmen, gaat ook zo makkelijk met één hand angstvallig vastgegrepen in de achterkant van je ziekenhuishemd...

en dat plassen naderhand: je moet plassen en eten voor je weg mag. toiletten dus aan de andere kant van de gang, ik met infuus en hand voor m'n kont over de gang gerend. fijnnnnn....

ziekenhuiskaas is ook niet lekker, dus mijn moeder (die was er ook) heeft een paar kroketten voor me gehaald in 't restaurant en die heb ik toen maar op m'n brood gedaan. moesten de verpleegkundigen erg om lachen (wat zit jij nou te doen!!!).

maar goed, ik heb geen laparoscopie gehad, maar een hysteroscopie. ik zag de grote stang van blinkend chirurgisch staal en toen was ik heel blij dat ik lekker mocht slapen.

kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, ik was enorm nerveus en was een week van tevoren al helemaal van slag. achteraf viel het me enorm mee, maar das altijd achteraf. kan heel makkelijk zeggen dat je er niet teveel aan moet denken, maar zoals gisteren wel bleek ben ik ook niet goed in ergens niet aan denken. hou 't grote plaatje voor ogen, je doet 't niet voor niets. dat heeft mij in ieder geval geholpen.

snap ook wel wat je bedoelt met in één keer doorgaan. heb ik ook over nagedacht en de kans dat ik gewoon doorstoom is best groot. maar de optie om er even uit te stappen als ik dat echt nodig heb, geeft al heel veel rust. waarschijnlijk is dit ook mijn laatste stuiptrekking geweest. heb dat wel vaker gehad in moeilijke periodes in mijn leven: zo'n behoefte om mijn hakken in het zand te zetten en te roepen dat ik HET ECHT NIET MEER WIL NU! is gewoon mijn behoefte aan controle en die uit zich soms op een wat vreemde manier :wink:

moet eerlijk zeggen dat ik aan de andere kant ook wel zin heb in even pauze in de zomer. lekker de festivals af bijvoorbeeld. een vriend van ons gaat naar lowlands en naar werchter en ik was me toch jaloers (dat plant maar gewoon in hè). maar ja, tentenfestivals zijn niet handig met een dikke babybuik. dus wij wachten 't nog heel even af. ik zie wel waar ik behoefte aan heb. ben ondanks mijn enorme piekervermogen uiteindelijk toch een heel erg gevoelsmens en dat geeft voor mij de doorslag. als ik 't even niet meer trek: pauze. zolang ik 't wel trek: doorgaan!

Tam, echt voel je niet bezwaard hoor! je mag hier alles zeggen en vertellen. mijn dip heeft niks met jouw zwangerschap te maken, wou ik nog even gezegd hebben!!!!! ben juist superblij voor je (oh en btw, check je hyves even! volgens mij heb je er een vriendje bij...))

Sil, thanx!! :36_1_13:

Geplaatst

haha tam, we zaten tegelijkertijd te tikken. die borsten zijn vervelend he. had dat beide keren ook (trouwens, na die pregnylspuit vorige keer ook). elk hobbeltje in de auto was verschrikkelijk, sporten deed zeer, slapen ging niet op m'n buik. echt verschrikkelijk! m'n man hoefde er maar naar te kijken en ik begon al zielig te jammeren (was best zielig, hij legt er graag z'n hoofd en dat mocht niet meer, aaaaach gosssss).

en gek he, dat forummen zo intensief kan zijn!

Geplaatst

Wat leuk, heb een nieuw vriendje erbij op mn hyves....rarara wie zal dat zijn hahaha.

Sil heb jij ook nog hyves???

Ik voel me zeker niet bezwaart hoor, om alles met jullie te delen. Vind het alleen zo jammer dat het bij jullie nog niet gelukt is. Bij mij is het zo verschrikkelijk snel gegaan en dan lees ik jullie verhalen.....dat het allemaal zolang moet duren. Niet normaal meer joh.

Met een dikke buik naar Lowlands is niet echt iedeaal...maar wij gaan straks 12-06 nog naar Guus Meeuwis....en vorig jaar ook geweest en toen al kaarten voor dit jaar bestelt......op het veld!!!! Oeps, foutje....dus kan leuk worden. De rest vond het wel makkelijk, ik werd al meteen tot BOB gebombardeerd.

Melis.....moet zeggen dat je wel even heb zitten lachen, hoe je vertelt over jou operatie met je mooie hemd. Kan het me een beetje indenken hoe dat eruit heeft moeten zien hahaha. Waarschijnlijk heeft iedereen je daar zitten uitlachen.

Al dat soort onderzoeken heb ik nog nooit gehad, dus zou ook niet eens weten wat ze dan gaan doen. Ben er wel blij om hoor, want lijkt me echt geen pretje. Vond die 1ste echo al erg....bij die mannelijke gyn dan.

Geplaatst

Hahaha die melis, ik zie het al voor me. Meliss in der operatiehemd. Zou zo een stukje uit een komedie film kunnen zijn.

Ach ik laat het op me afkomen en net wat je zegt...als ik dat heb gehad dan is de rest een makkie! In ieder geval positiever hahahahaha

Ik heb niet veel tijd ladies ik moet even snel wat afmaken.

Tammy, ja ik heb hyves. Wie niet? Als je me je gevens geeft dan voeg ik je wel toe.

Kuzzie Sil

PS misschien dat ik vanavond meer tijd heb en anders mail ik jullie morgen weer. Dat is altijd het eerste wat ik doe als ik binnen komt op het werk hahahahah

Geplaatst

heb je ook maar gelijk mijn hyves-adres gestuurd! we worden echt zo'n lekker mutsig groepje zo, hihihi!

en inderdaad, wie heeft er geen hyves. dat is echt een ding hier in nederland. mens, overal waar ik kom is de eerste vraag: hoe heet je. en de tweede: hebbie hyves?!

niet iedereen (bijna niemand eigenlijk) in mijn hyvesnetwerk weet van de iui enzo, dus graag een beetje cryptisch :wink:

en dat ziekenhuisverhaal: de zustertjes vonden ons 't leukste stel dat ze in jaren daar op de dagopname gehad hadden, haha. alleen de zuster op de holding vond me niet zo leuk...

de holding is de ruimte waar je naartoe wordt gebracht voor je de ok opgaat, daar heeft ze bij mij ook 't infuus aangebracht en ik kreeg allerlei plakkertje op m'n lijf en zo'n knijper op je vinger voor je hartslag en bloeddruk (of weet ik veel waar dat voor is). ik lag me daar stierlijk te vervelen en toen ging ik met de hartmonitor liggen spelen. ik kan mijn hartslag beinvloeden met mijn ademhaling. dus ik voerde m'n hartslag steeds op, kwam zij weer aanrennen, omdat dat ding ging piepen en tegen de tijd dat ze naast m'n bed stond was m'n hartslag weer normaal. de vierde keer riep ze: je bezorgt me nog een hardverzakking, wil je daar nou 's mee ophouden (ze lachte er wel heel breed bij hoor). ja hoor, is goed, onder één voorwaarde, dat je even met me blijft kletsen. dat heeft ze toen maar gedaan, hahaha!

zo, maar nu genoeg ziekenhuispret. ik ga zo lekker naar huis, tosti eten en sporten met m'n ventje. mocht ik jullie niet meer zien vandaag, tot morgen!!!

oh en tam, bij guus meeuwis komt 't vast goed. niet teveel in 't gedrang gaan staan, dan is er niks aan de hand. lowlands in de menigte is ook geen probleem, alleen dat slapen op een luchtbed hè... :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden