Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek


Honeybee

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ik zal je ook meteen mijn adres geven voor hyves: http://tamara-smits.hyves.nl/

 

 

 

Zo nou ik ga ook lekker naar huis toe, werk is hier voor nu wel ff gedaan. Straks weer verder.....lekker 3 bootjes in de haven liggen haha. Dus best druk voor me.

 

Melis, als ik zo je hyves heb zitten bekijken.....dan heb ik bijna medelijden met de mensen in het zh. Je moet toch iets doen als je je verveelt. En het is daar altijd al zo'n dooie boel en niks te beleven.

 

Moet wel zeggen dat de arts die wij nu hebben echt wel een hippe is. Heel alleen een korte witte jas aan, dus je kan wel een beetje de kleding zien en dat is niet stoffig. Echt een hele leuke arts.

 

 

 

Maar goed ik ga ook lekker naar huisje toe, lekker met hondje en mannetje kroelen.

 

Mannetje is beetje sipjes, want die heeft net te horen gekregen dat zn zus en dr vriend uitelkaar zijn (met zoontje van 4). Ze is net vandaag bij haar moeder ingetrokken met kind en al. Echt K*T nieuws. En zielig voor dat ventje, die snapt er natuurlijk niks van.

 

Moest ik nog ff kwijt.

 

 

 

Tot morgen. Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa en Tammy, ik heb jullie uitgenodigd! Gezellig.....

 

By the way, mijn vriendenkring weet het ook niet! Dus voor mij ook een beetje cryptisch houden ajb. Maar dan doen we voor elkaar! Hier kunnen we gewoon vrij uit kletsen over de behandeling enzo. Niet alleen daarover ook over andere dingentjes....

 

 

 

Vervelend Tam, dat je schoonzus in deze situatie zit. Kind is er dan meestal het dupe van en dat is niet leuk om te zien. Trouwens even over je zwangerschapskwaaltjes....het is opzich vervelend maar juist ook wel weer leuk want het is juist nogmaals een bevestiging op je zwanger zijn!

 

 

 

Hebben jullie trouwens nog wat gehoord van Linda? Ik ben wel benieuwd hoe het nu is gegaan.

 

 

 

Melissa jij bent een goeie voor Grey´s Anatomy! hihihihi Kijk ik trouwens ook altijd.

 

Heerlijke serie! Hoe voel je je trouwens? Je hebt nu 1 ww erop zitten.

 

 

 

Nou ladies ik ga weer even lekker relaxen.

 

Bis morgen! Of hoe je dat ook schrijft hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meteen ook ff op mn hyves gekeken en heb jou ook toegevoegd Sil.

 

Wel leuk dat hyves, zien we ook eens de gezichten van elkaar....dan alleen de verhalen over de behadelingen enzo.

 

 

 

Ja voor mn schoonzus is het niet leuk natuurlijk en voor die kleine al helemaal niet. Die snapt er natuurlijk helemaal niks van, waarom hij ineens bij oma blijft slapen met zn moeder. Maar goed niet mijn pakkie an.

 

 

 

Ik heb Linda ook al een aantal dagen niet meer gezien, ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Hopelijk wel alles goed natuurlijk.

 

 

 

Nou ladies fijne avond verders nog. Ik ga nog een beetje werken :(

 

 

 

Tot morgen. Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

he gatver Tam. das inderdaad kl*te voor je schoonzus. en dat ventje zal het al helemaal niet snappen. op zich hoeven kinderen echt geen douw te krijgen van een scheiding, maar dat ligt helemaal aan de manier waarop de ouders ermee omgaan. een vriendin van mij is vorig jaar gescheiden en dat is allemaal best makkelijk gegaan. haar ex heeft een korte periode z'n kont tegen de krib gegooid, maar dat was snel over. met hun zoontje (is nu bijna 6) gaat het heel erg goed. komt ook omdat ie verschrikkelijk verwend wordt natuurlijk :wink:

 

 

 

grey's anatomy kijk ik ook altijd. die nederlandse serie die erna komt is niet helemaal mijn ding. geeft mij dan mcsteamy maar (:sneaky:).

 

 

 

ik voel me nu heerlijk moet ik zeggen. heb net lekker gesport. eerst aan de stellages gehangen (ik word nog een echte ijzervreter) en daarna een goed stuk hardgelopen (20 minuten aan één stuk!! I'm so bloody proud of myself!).

 

voel wel af en toe wat steekjes en ik heb (ja beetje ranzig verhaal) wat meer afscheiding. en m'n borsten beginnen te zeuren, maar dat is allemaal niet vreemd in de tweede helft van m'n cyclus. van de vorige twee keer weet ik dat ik 't pas halverwege de tweede week ging merken.

 

die eerste week is best snel gegaan, gelukkig. hoop dat de tweede ook zo vlot gaat.

 

 

 

meisjes, ik ga lekker hange, koppie thee drinken en slapen. tot morgen!! :knuf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

 

 

 

Ik heb vandaag een baaldag.....

 

Mijn hele uitlaat van mijn auto moet vervangen worden en er is vanacht een collega van mij overleden. Door een botsing met een vrachtwagen op weg naar huis na zijn werkdienst. blehhhhhhh dag dus!

 

 

 

Ik heb nergens zin in en wil eigenlijk naar huis. Ik heb alleen zo'n positie dat ik niet eerder naar huis kan vandaag. Moet vanmiddag wat dingen testen voor dat er een systeem live gaat. Heb ook weer eens last van brandend maagzuur. Wordt er helemaal gek van!

 

 

 

Hopelijk is jullie dag beter dan die van mij!

 

 

 

Ik ga maar eens even kijken voor een andere auto....

 

 

 

Groetjes Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jeetje Sil, wat een naar/ treurig nieuws over die collega. En erg vervelend van je auto.

 

Dat allemaal op 1 dag, alles tergelijker tijd. Niet echt prettig natuurlijk.

 

Hopelijk gaat de dag snel voorbij en kan je lekker op de bank ploffen met je mannetje.

 

 

 

Sterkte!!!! Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

 

 

 

Ben een tijdje niet op het forum geweest en ff snel bijgelezen.

 

Tamara van harte (in één keer)! Geniet.

 

 

 

Bij mij is het vertrouwen in IUI gezakt naar een dieptepunt. Bij de laatste IUI had ik 2 follikels. De poging is mislukt. Ik moest bij de volgende keer een uitgangsecho laten maken. Eén follikel zat er nog (cyste) kon dus niet starten met de derde poging. Afgelopen zaterdag weer een uitgangsecho laten maken. Zitten er 2 cystes (4 en 2 cm). Nu mag ik wel starten. Ik snap er helemaal niets meer van! Zaterdag moet ik weer heen voor een fm, dan zal ik wel even horen wat er allemaal aan de hand is daar... bij de ene 'arts' kan je niet starten en bij de andere 'arts' wel.........

 

 

 

Laat het maar gauw 10 april zijn, dan kunnen ze ons op de wachtlijst voor IVF zetten. Misschien zet dat wat zoden aan de dijk.

 

 

 

Sorry, maar ik moest dit blijkbaar ff kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh bah sil! dat is echt rotnieuws van je collega! snap dat je graag naar huis wil, alles van je afzetten en deze dag afsluiten. echt k*t dat 't niet kan. en dan ook nog je auto die 't begeeft en je maag die opspeelt.

 

met een simpel "kom op meis" red ik 't niet bij je vandaag, ben ik bang. hoop dat deze dag snel voorbij is voor je. dikke knuffel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natasja,

 

 

 

wat vreemd dat je verschillende verhalen te horen krijgt (bij de één wel, bij de ander niet starten). lijkt me voor jullie ook heel moeilijk, je weet dan niet waar je aan toe bent volgens mij.

 

hoop dat IVF meer vertrouwen gaat geven (en dit vertrouwen dan ook waar maakt natuurlijk!). succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt hoor Natasja. Ga er zeker van genieten.

 

 

 

Heel raar hoor Natasja, dat de ene arst wel wil beginnen en de andere eerst van niet. Vind het zoiezo raar dat er verschillende zijn. Wij hebben er maar 1 (gelukkig). Kan me ook wel voorstellen dat jullie het vertrouwen in de iui hebben opgegeven.

 

Maar je kan mij eigenlijk niet echt als vergelijking gebruiken he....alleen bij mn man hebben ze slecht zaad gevonden en ik ben (blijkbaar) super gezond en heel erg vruchtbaar.

 

Ze zeggen wel eens: 3 maal is scheepsrecht....hoop het echt voor je.

 

 

 

Hier nog even een updatje.....heb gisteren nog eens in de kast gezocht en wat vond ik daar...nog een nieuwe test. Kan echt niet geloven dat ik zwanger ben, dus nog eens een test gedaan. Deze was btw van Clear Blue, dus ook wel betrouwbaar. Begon ook te twijfelen omdat een van de testen van de Kruidvat nog maar 1 streep gaf en geen plusje meer. Die andere stond nog steeds een overduidelijk plus hoor. Maar die van Clear Blue heeft het toch nog een keer bevestigd.....het verticale streepje kwam al eerder door dan het horizontale streepje. Dus volgens mij is mn HCG hormoon erg actief.

 

Volgende week maandag komt er ook iemand langs voor Moeders voor Moeders. Ga ik natuurlijk aan meedoen. Weet nu zelf van dichtbij hoe belangrijk het is wat zij doen. Dus wil ik heel graag aan meewerken.

 

Verder de kwaaltje.....niks verandert nog.

 

 

 

Kuzzz kuzzz en sil nog eens veel sterkte met deze K*T dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie support!

 

 

 

Natasja wat raar dat er 2 verschillende dingen uitkomen. Onbegrijpelijk hoe artsen anders kunnen werken. Kan je toch geen touw aan vast knopen! Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen voor je.

 

 

 

Hahahah Tam, ik denk dat ik ook veel testen zou uitvoeren! Als ik zwanger raak dan ga ik dat ook doen bij Moeders voor Moeders. Alhoewel ik het ook heb gehoord dat ze urine van zwangere vrouwen gebruiken voor het welbekende spuitenkuur om af te vallen.

 

Ach denk ik dan.....hebben we die mensen ook geholpen!

 

Ik vind het onwijs top dat je daaraan meedoet. En net wat je zegt je maakt het nu van dichtbij mee.

 

 

 

Melis, hoe is het met jou vandaag?

 

 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, dacht al dat ik de enige zou zijn die al meedere testen had gedaan.

 

Ik ga maandag gewoon eens aanhoren wat ze te zeggen hebben van Moeders voor Moeders. Want volgens mij doen hun echt alleen ontwikkeling voor de spuiten in het iui/ ivf/ icsu traject. En niks met afvallen. Mn schoonzus heeft er toen ook al aan meegedaan, die wist waarvoor het was via het zh waar ze werkt. Vandaar dat ik het ook ken. Anders had ik er waarschijnlijk nooit van gehoord en dus ook niet meegedaan. Terwijl het toch heel belangrijk is.

 

 

 

Hoe is het verder met de iui meisjes??? Iemand nog iets gehoord van Linda???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik heb de tweede keer ook een paar keer een test gedaan. eerst twee achter elkaar en een week later nog 's een stuk of wat. wilde nog even die bevestiging hebben. dus nee hoor, is helemaal niet gek!!! gewoon lekker aan toegeven!

 

 

 

met mij gaat 't wel goed vandaag. vanmiddag geluncht met een oud collegaatje. was heel gezellig! zij verving mijn kamergenootje tijdens haar zwangerschapsverlof (ja leuk he, zo'n buik tegenover je de hele dag) en 't was altijd zo knus. we waren de hele dag aant kletsen en vandaag was 't eigenlijk ook weer zo: toktoktoktok bepbepbepbep.

 

en daarna heb ik mijn biotasje met groenten opgehaald (is elke week) en boodschapjes gedaan. straks koken, lekker wat uitgebreider dan normaal. heerlijk relaxt.

 

 

 

dus ik voel me wel okeej vandaag, alleen een beetje moe. druk gehad en me druk gemaakt de laatste dagen :wink:

 

 

 

oh en moeders voor moeders: :thmbup: (als 't kan wil ik dat ook doen als ik zwanger mocht raken, mag alleen niet als je zelf al hormonen gebruikt hebt. pregnyl telt niet mee volgens mij, maar clomid bv wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb alleen Pregnyl gebruikt, dus komt helemaal goed. Ben wel benieuwd hoor wat het allemaal inhoud enzo.

 

Heerlijk zo'n lekker relaxed dagje. Heb ik een aantal weken geleden gehad natuurlijk, met 2 vriendinnen naar de sauna, was ongeveer hetzelfde alleen maar kleppen hahaha.

 

Dames zijn daar altijd zo goed in he. We hebben ook een keer van aerobics een etentje gedaan, met 13 vrouwen gaan eten.....we hadden best medelijden met de andere mensen in het restaurant.....

 

 

 

Gisteren was ff een baal dag voor mij, nou ja einde van de dag dan. Heel veel steken en pijn in mn onderbuik. Toen ik thuis kwam, deed de kabel het ineens niet meer. Dus ruzie gehad met de upc. Was ook niet echt bevordelijk en daarna naar mn schoonzus, kijken hoe het daar mee ging, dus ook weer extra spanningen enzo. Daarna heerlijk even kunnen sporten, merkte meteen dat mn buik al een stuk rustiger werd.

 

's Avonds lekker vroeg naar bed gegaan en nu lekker een rustig dagje op het werk. Nu gaat het dan ook al een heel stuk beter. Nu nergens last meer van, gelukkig.

 

 

 

En hoe is het met de rest van de ladies hier??? nog spannende dingen voor het weekend gepland staan???

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra je je buik gaat voelen, kan je beter proberen rust te nemen. kan op zich geen kwaad hoor, wat steekjes en een gespannen gevoel, maar 't is wel een signaal van je lijf dat je even op je tellen moet passen. er gaat zoveel energie naar dat hummeltje toe en als je jezelf dan tekort doet gaan er gelijk allerlei alarmbellen af (handig hè, zo'n lijf wat voor zichzelf denkt :wink:).

 

sporten is ook echt jouw ding hè? heb er altijd een hekel aan gehad, maar ik vind 't nu echt heerlijk! tenminste, de sportschool dan. heb vroeger heel lang aan handbal gedaan (keeper, heb geen normale vinger meer over), toen een tijd niets en voor we gingen trouwens wilde ik "in mijn jurk passen" en zijn we fanatiek gaan spinnen. en nu dus fitness.

 

 

 

hier alles okeej. ga zo naar de kapper (heerlijk!) en vanmiddag heb ik in voorburg een aanstellingskeuring voor 't cbr (das wat minder). morgen is mijn mannetje vissen met z'n werk, dus die is vanaf een uur of half zes de deur uit en 's avonds heb ik daar dus ook geen klap meer aan (snurkend op de bank naast me waarschijnlijk). dus ik ga morgen alleen sporten (met mp3) en daarna relaxen met een boekje op de bank. jullie nog plannen?

 

 

 

Sil, hoe voel jij je vandaag na die kl*tedag van gisteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig hoor zo'n meiden ding, beppen (alhoel het voor sommige echt tokkelen is hahaha)!

 

Bij ons is ook niemand veilig als we uit eten gaan altijd zo'n plezier. Daar geniet ik echt van...

 

Wat dat betreft ben ik echt een bourgondiër. Hou van gezelligheid en met zijn allen eten en dingen doen. Kom maar op met die zomer dus....

 

Terrasje hier, ice tea daar, even lekker eten op terrasje met friends. hmmmm kan niet wachten.

 

 

 

Sporten doe ik niet aan hahahaha is tegen me geloof! Nee hoor dat niet maar ik hou het gewoon niet lang vol. En ik ben een type die liever in de les meedoet maar ik ben ook het type die niet alleen naar een sportschool gaat. By the way....vind het duur als ik gelijk een jaarcontract moet nemen terwijl ik weet dat ik een jaar niet ga volhouden.

 

Ik hou het wel bij het paardrijden! Is ook vermoeiend hoor....

 

 

 

Morgen heb ik eigenlijk een damesdag naar amsterdam, even naar de dappermarkt.

 

Maar daar in die buurt woont mijn ex (die mij heel veel pijn heeft gedaan) dus ik wil daar niet heen. Te veel confrontatie. Dus ik ga niet. Ik ga lekker denk ik naar mijn vriendin want die heeft haar dochter dit weekend niet dus ga ik met haar een meidendag houden. Mijn vriend is toch wel op pad en normaal gesproken ga ik in de middag met hem weg. Maar morgen heb in zin om naar mijn beste vriendin te gaan.

 

Vanavond ook even naar vrienden om te eten en te borrelen (nou ja borrel voor mij niet). Zondag zal het wel even naar de manege worden denk ik.

 

 

 

Het gaat op zich wel beter met me vandaag. Je wordt na zo'n dag als gisteren weer even met je neus op de feiten gedrukt. Ik ga nu van elke dag genieten ongeacht wat er ook die dag gebeurd. Goeie insteek toch?

 

 

 

Tam, neem jezelf in acht als je lichaam daarom vraagt. Het is zonde als je doorgaat en daarmee je kind ingevaar brengt. Ook al klapt heel de wereld in elkaar......

 

 

 

Melissa, jij moet nog eventjes wachten tot je testdag. Hou je het nog vol?

 

 

 

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gezellig allemaal, jullie lekker leuke dingen doen...en sommigen moeten ook nog werken bahhh.

 

Dus ik ga niet verder zeggen wat ik ga doen het weekend hahaha. Maar maandag lekker vrij en dan komt onze nieuwe droger...lekker zachte handdoeken en beddengoed.

 

 

 

Ik doe ook wel rustig aan hoor, alleen gisteren ging het ff fout met upc. Daar hebben we al sinds januari problemen mee, dus je kan je voorstellen dat ik het nu echt helemaal zat aan het worden was. En dan natuurlijk nu helemaal met een hormonen oorlog in mn lijf hihi.

 

 

 

Gelukkig was het vanmiddag niet druk dus hebben mn baas en ik besloten om lekker vroeg naar huis te gaan, dus was om 1400 al lekker thuis. Beetje vanuit huis werken ipv op kantoor. Dus lekker tussendoor op de bank luieren, heerlijk en nog betaalt krijgen ook :D

 

 

 

Melis, ik heb ook een tijd in de sportschool gesport, maar dat vond ik saai worden. Maar ik doe al sinds 3jr mee aan aerobic lessen van de Volksuniversiteit en hebben daar een hele leuk groep, dus dat doe ik altijd op de maandag. Verder doe ik sporten in een warmtecabine, lekker 30min die gelijk staan aan 1.5 uur fitness. En de mensen daar zijn ook gezellig, altijd wel ff een praatje. Daarbij heb je hele goede begeleiding en voedingsadvies....is wel nodig soms.

 

Moet wel zeggen dat als je lekker gesport hebt, ben ik atijd weer heerlijk ontspannen. Eerst ging ik ervoor of erna ook nog ff lekker 10min onder de zonnebank, slaapje gegarandeerd haha.

 

 

 

Lekker genieten van het weekend ladies!!!

 

Ga ik maandag lekker doen :D

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, daar ben ik nog even voor ik naar bedje ga. tv is er net definitief mee genokt en zondag gaan we dus maar een nieuwe halen (dat wordt morgen lezen op de bank naast m'n snurkende wederhelft ipv lekker filmpje kijken).

 

 

 

vandaag best een vermoeiende dag. lekker naar de kapper, viel bijna in slaap toen de verf uit m'n haar gespoeld werd, zo'n hoofdmassage is toch wel lekker, ook al ligt je nek driedubbel gevouwen in de wasbak...

 

 

 

en daarna even langs huis en toen naar voorburg voor de aanstellingskeuring. beetje gesjoemeld met de ogentest (heb een bril, maar draag 'm eigenlijk alleen op m'n werk en thuis achter de peecee; had dat ding dus niet meegenomen, heel slim). maar verder was alles prima in orde en kon de vriendelijke meneer zeggen dat ik helemaal geschikt was. ik hoorde dat vakje ingekleurd worden (dit meisje is.... ggg..ggg..ggg... geschikt!!)

 

 

 

op de weg terug vet in de file (den haag - rotterdam, wat een kl*testuk is dat!), m'n man opgehaald van z'n werk en boodschapjes gedaan.

 

en toen lekker op de bank, jammer van de tv...

 

 

 

het wachten gaat me tot nu toe goed af, hoewel ik nu zo langzamerhand wel weer meer op kleine dingetjes ga letten: oe een steekje hier, o jee een krampje daar. ga maar zoveel mogelijk afleiding zoeken dit weekend. maandag de sleutel dus daarna zal ik genoeg te doen hebben!!

 

 

 

en die upc is gewoon enorm k*t!! wij hebben vorig jaar drie maanden zonder telefoon en internet gezeten, omdat ze ons niet verhuisd, maar afgesloten hadden (heel handig). en vervolgens heeft 't nog een maand of vier geduurd voordat eindelijk de rekeningen weer klopten, wij waren niet zo gek om de aansluitkosten opnieuw te betalen, laat staan de abbonnementskosten van diensten waar we geen gebruik van hebben kunnen maken. maar die hebben wel ik weet niet hoe vaak op de rekening gestaan, dus steeds maar weer bellen. kan me je uitbarsting wel voorstellen, maar zorg er in ieder geval voor dat je genoeg tijd hebt om lekker bij te tanken. zo, mamma heeft gesproken.

 

 

 

Sil, ben blij om te lezen dat je er, ondanks dat 't een hele verdrietige situatie is, wel iets positiefs uit hebt gehaald voor jezelf. geniet van elke dag. mooi voornemen! zo leef ik over het algemeen ook, hoewel 't soms gewoon heel moeilijk is. maar er moet in ieder geval elke dag gelachen worden, dat is mijn belangrijkste regel!

 

en dat bourgondische: niks mis mee! en ik heb na je opmerkingen ineens weer heel veel zin in de zomer. oeh terrasjes!!! wijntje (of biertje), hapje, vriendinnetje. god ik mis m'n peuk nou al...

 

trusten meiden en tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OHHH gelukkig ben je geschikt bevonden!!! Wel lekker handig idd om je bril te vergeten haha, maar gelukkig goed gekomen. Tja, Den Haag Rotterdam.....das gewoon het meest kl*ten stuk om te rijden in de spits. Vorige keer een vriendin heeft er bijna 2 uur overgedaan om van Delft naar Schiedam te komen...das toch niet meer normaal. Vooral als je bedenkt dat ik in 50min naar Antwerpen rijdt.

 

 

 

Balen van jullie tv, maar goed lekker zondag winkels open in Rdam dus lekker shoppen voor een nieuwe. Kan ook wel eens leuk zijn hihi.

 

Morgen lekker rustig avondje met een snurkende man LOL. Ik mag morgen blij zijn als ik hem uberhaupt ziet. Hij morgen heel de dag weg en ikke morgenavond weer in Antwerpen. Moet over half uurtje ook alweer weg, hopelijk niet al te laat thuis. Probeer voor 4 uur weer thuis te zijn, dan lekker gauw mn bedje in. Net al heerlijk liggen slapen en zowaar nog echt geslapen ook. Dus dat scheelt wel weer.

 

 

 

tja UPC....aarrrggg wordt echt knetter van die gasten. Als alles werkt is het echt super, maar admin daar is echt een drama. Dus laten we daar maar snel over ophouden haha.

 

 

 

OOOHHHH heerlijk die zomer, lekker terasje pikken tussendoor en mensen kijken. Heerlijk lekker kopje thee of een vruchtensapje...zit niks anders op voor mij. Maar sigaretjes mis ik echt niet meer. Begin echt moeite met stoppen en toen de arts/ gyn zei dat daarmee je kansen werden gehalveerd, zijn we beiden echt a la minute gestopt. En helemaal geen last mee gehad. Gelukkig roken de meesten van onze vrienden ook niet, dus dat scheelt ook heel erg natuurlijk. kom je ook niet in de verleiding.

 

 

 

Elke dag moet er gelachen worden, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Genieten van het leven, want voor je het weet is het voorbij.

 

Vanavond hopelijk een gezellige avond gehad Sil? Lekker genieten van het leven.

 

 

 

Slaap lekker ladies en tot morgen. Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hè gat, werken int weekend? ben zo blij dat ik een heel normaal van 9 tot 5 kantoorbaantje heb! hoef niet over te werken als ik dat niet wil en als ik overwerk is dat tot maximaal 9 uur 's avonds (als ik een groep doe of zo).

 

 

 

vandaag lekker wat uitgeslapen. m'n lieffie vertrok om zes uur vanochtend en ik draaide me nog even heerlijk om. daarna stevig gesport, had er zin in blijkbaar en de rest van de middag gerelaxt. net nog een uurtje half geslapen op de bank met de poes.

 

als 't goed is, komt m'n ventje binnen een half uur thuis en dan gaan we lekker saampies koken. en daarna weer slapen waarschijnlijk, haha!

 

 

 

nou, ik mis mijn siggies wel hoor. niet vaak, maar als ik ze mis dan doe ik dat ook echt vanuit 't diepste van mijn ziel (beetje drama mag wel he). heb 't vooral als we met een vriend van ons weggaan. hij staat voor mij gelijk aan roken, of we nou gaan poolen, stappen, pokeren of "gewoon" bij elkaar eten. en terrasje is ook een trigger voor me, net als een festival (gras en muziek = bier en peuk). ach, we weten waar we voor gestopt zijn, dus volhouden doen we 't sowieso.

 

 

 

Tam, werkse vandaag! en daarna lekker rustig aan, voetjes omhoog en concentreren op de beeb :wink:

 

 

 

Sil, ik heb je nog niet gezien vandaag? hoe ist meissie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja werken in het weekend hoort er voor mij gewoon bij. Lekker vanmorgen toch tot 1000 kunnen slapen en net eind van de middag lekker al 2 uurtjes geslapen. Nu ga ik zo weer naarbed toe, want morgenochtend om 0530 moet ik alweer op.....bllaaahhh

 

 

 

Vanmiddag heb ik ook lekker rustig aangedaan, beetje het ons rommel hok opgeruimd en een hop dingen weggegooid. Kwam nog dozen tegen van spullen die we niet eens meer hebben...oeps. Ook meteen wat oude kleding in een zak gedaan en die maandag maar even wegbrengen. Daarna ff 2 extra planken voor in de kast bij besteld, kunnen mooi mn schoenen erop staan. Netjes bij elkaar haha....denk alleen dat ik nog meer ruimte nodig heb voor mn verzameling schoentjes....ff nog een oplossing voor zoeken.

 

 

 

Heerlijk je mannetje zo vroeg weg, en dan zelf nog ff lekker verder tukken haha. Ga ik maandag lekker doen...dag schat werkse....ikke lekker verder slapen met mn hondje bij me haha.

 

 

 

Het enige wat ik nu wel heel erg mis, is af en toe een lekker glaasje wijn zo 's avonds of een borrel. Vorige keer nog een fles Bayleys gekregen van iemand en heb van de Kerst presentjes nog 4 flessen wijn staan op het werk in de kast. Nog steeds niet meegenomen..... Maar goed, dan denk ik weer ffies aan de beeb en dan is de trek heel snel weer weg :D

 

 

 

Fijne zondag nog en geniet er lekker van.

 

Trusten, kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies...

 

 

 

Hier ben ik dan! Hebbie me gemist? hahahahaha

 

Ik moet zeggen dat ik in het weekend bijna niet op internet zit. Ben bijna altijd weg of onderweg....geselllie!

 

 

 

Heb je een inmiddels een nieuwe tv aangeschaft Melissa?

 

Ach joh het gemis van dingen...tis voor een goed doel en wat Tam ook zegt...denkend aan de beeb trekken de behoeftes wel weg.

 

Ik drink en rook niet dus ik zal daar geen moeite mee hebben.

 

 

 

Tam...het ziet er zo leuk uit...5 weken en 5 dagen zwanger hahahahaha

 

Nu wij nog Melis! En de andere natuurlijk ook.

 

 

 

Ik ga vanmiddag wel even een test kopen. Niet dat ik dingen voel want ik ben ook net ongesteld geweest maar je weet het tegenwoordig niet. Ik wil er zeker van zijn dat er niks zit als ik die operatie onderga. Contrastvloeistof is heel slecht voor een beeb.

 

Of klinkt het stom dat ik een test doe? Maar als ik hellen der verhaal lees en je wel eens verhalen hoort van gewoon ongesteld en toch zwanger...wil ik het zekere voor het onzekere nemen.

 

 

 

Jij mag al bijna testen heh melis? Hou je het nog een beetje vol? Voel je iets?

 

 

 

Groetjes Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sil,

 

 

 

Zo weer terug van een druk weekend haha. goed dat je het zo gezellig hebt gehad. Des te beter en dan gaat de tijd natuurlijk lekker snel.

 

Leuk he 5 weken en 5dagen haha. Af en toe lijkt het echt alsof de tijd helemaal stil staat, terwijl het weekend toch wel heel snel weer voorbij gegaan is. Maar kan echt niet wachten op de echo over 1.5wk.

 

 

 

Sil goed van je dat je eerst echt 100% zeker wilt zijn dat er geen beeb aan het groeien is, want dat zou echt erg zijn als je dan de operatie ondergaat.

 

Voor jou is het bijna zover, eindelijk die lang verwachte opname. Hopelijk gaat het allemaal goed en is het zo voorbij.

 

Ben je al nerveus????

 

 

 

En Melis, een mooie nieuwe tv kunnen uitzoeken????

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden