Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nijntje: gefelieciteerd met je zwangerschap natuurlijk. Kan je vertellen dat zelfs na de eerste echo het ongeloof dat je echt zwanger bent er nog steeds is hoor. Geniet er lekker van, want het gaat heel erg snel allemaal.

Zomer: Welkom hier op het forum. Je kan hier alles delen met iedereen, want niks is hier raar of vreemd. Iedereen weet wat je mee maakt en weet hoe rot je je kan voelen als je weer bv ongi wordt. Daarbij de mmm is best zwaar allemaal en emotioneel ook dat is hier niet raar. Tik lekker mee en je zult merken dat het hier ook erg gezellig kan zijn.

Pammie: hoe is de inseminatie gegaan????

Volgende week wordt een spannende week geloof ik, moeten er niet 3 testen???? Dat is echt wel veel in 1 week. Lexa jij geloof ik maandag al of ga je eerder testen? En de rest, houden we het uit tot de test datum???

Hier alles prima, heerlijk aan het genieten van mn verlof. Ben druk bezig met vanalles en nog wat. Dingen waar je normaal niet aan toe komt, daar vul ik nu mn dag lekker mee en soms heb ik zelfs te weinig tijd haha. Dan moet ik helaas mn middagdutje overslaan haha.

Iedereen alvast fijn weekend en voor de ladies....niet eerder testen he haha.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hello Lady's.

Nou,de iui zit er weer op.!

Alles goed gegaan,.7 milj zwemmers.

Dit keer ook een half uur nagepraat met m'n gyn.,echt fijn dat hij even tijd voor ons nam.

Nu maar afwachten....tot 6 nov.

Eisprong heb ik nog niet gehad, Ik voel die ene grote ei ontzettend goed! Auwa.

Nijntje; gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Zomer; welkom hier. Je zult merken dat het hier gezellig is,wordt niet alleen maar over de www of iui's gekletst,eigenlijk over alles en nog wat!

Dus blijf er lekker bij!

Lexa; op cyclus dag 6 een FM vind ik ook wel een beetje aan de vroege kant. Maar het kan nog allemaal veranderen meid! Ik hoop maandag voor jou een goed FM met veel eitjes. (nou ja veel,3 is genoeg he).

Evy; Have fun dit weekend!

Hoe is het met Sil?.....Sil????

Kammie; wat gaat er met jullie huisje gebeuren? (hyves) Even nieuwsgierige vraag.!

Voor iedereen een heel fijn weekend!

liefs.

Geplaatst

hoi Dames,

Pammie: wat goed dat de gyn even met jullie heeft zitten napraten, dat geeft je denk ik wel een goed gevoel. Dat ze eingelijk een keer de tijd voor jullie nemen.

Wat een mooie score van je man, hopelijk zit er een kampioen zwemmen bij haha. Op naar 6 nov!!!

Hoe is het idd met sil en kammie, al een tijdje niet meer gezien en Melis???? Hoe gaat het bij jou???

Hier alles goed, straks lekker naar vriendin in zeeland. Even lekker niks doen, als we er zijn denk even kleine wandeling maken na de lange autorit en dan lekker relaxen.

Jullie nog plannen voor het weekend???

Geplaatst

Maandag 2 testers! Bridetobe en Angel. Spannend!

En Lexa; succes maandag met de FM.

Tammy; fijn weekend in Zeeland! Geniet ervan.,en succes bij de Vk maandag! Je had toch gesprek over bevallig etc. Komt nu wel dichtbij je uitgerekende datum.

En Evy; hoe is het met jou?

Oktober

26: Angel testen

26: Lexa 2e FM

26: Tammy VK

26: bridetobe TD

31: Evy testen

November

02: Zonneschijn 1e echo

06: Pammie testen

18: Alicia 20 wkn echo

26: Tammy uitgerekend !!!!

Geplaatst

goeie morgen allemaal

ik ben gisteravond laat ongesteld geworden,dus de 5de ronde helaas weer mislukt :tearyeyed:

dus op naar de volgende ronde.Morgen weer bellen naar de gyn,dan ga ik gelijk vragen om een gesprek,want we hebben nog 1iui te gaan

en dan gaan we over op ivf.

dames die nog moeten testen heel veel succes en duim voor jullie.

@lexa suces morgen met de 2de fm.

veel liefs

Geplaatst

Ooh,Angel,wat onzettend jammer.!

Je ongi is wel mooi op tijd,zo 2 dgn voor de testdatum.

Heel veel succes alvast bij de gyn,en voor je volgende poging!

Blijven voor je duimen natuurlijk.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Mijn naam is Stella, ik woon in Utrecht. We zijn sinds augustus dit jaar gestart met IUI. Afgelopen vrijdag ben ik voor de derde keer geinsemineerd. Dus we zitten weer in de spannende wachtweken. Vrijdag 6 november NOD, de vorige 2x daarvoor al ongi, dus ik ben benieuwd of ik 6 nov uberhaubt haal.

Fijn om te lezen dat er meer meiden/vrouwen op ditzelfde moment door een vergelijkbaar proces gaan, ik leef met jullie mee!

Groetjes van Stella

Geplaatst

Heee, het is rustig dit weekend op het forum, Bridetobe en Evy allebei een lekker weekendje weg, Tammy, was jij alleen een dagje naar Zeeland of het hele weekend?

Angel: Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Maar je hebt nog een ronde te gaan en kijk maar naar Zonneschijn: Bij haar was het de 6e keer raak!

Zomer71 en Stella26: Welkom hier op dit gezellige forum waar iedereen precies weet wat je doormaakt. @Zomer 71: Wanneer gaat ronde 2 voor jou van start?

En Stella26: Ik heb je al op het overzicht gezet.

Oktober

26: Lexa 2e FM

26: bridetobe TD

November

06: Stella26 testen

Geplaatst

Ik ben idd het weekend naar Zeeland, we gaan straks weer richting huis rijden even wasmachine aanzetten en daarna naar mn moeder om ons hondje op te halen en daar meteen lekker eten.

Stella: welkom hier op het forum!!! Klets hier gezellig mee met ons. Is er eigenlijk een reden waarom jullie in de mmm terecht gekomen zijn of is dat te persoonlijk? En doe je iui met ondersteuning of nu eerst 3x zonder. Iig sterkte met de wachtweken.

Angel: wat enorm balen dat je ongi bent geworden. Wel benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen. spannend hoor of je nog een keer iui mag doen of over moet stappen naar ivf. Hopen echt voor je dat het niet nodig is.

Sterkte morgen ladies met testen morgen, hopelijk nog een positief resultaat!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Bedankt voor de aardige welkomteksten :)

Bij ons is er geen sprake van verminderde vruchtbaarheid, althans, niet dat we weten. Wij zijn namelijk een vrouwenstel dat graag een kindje zou willen.We hebben een donor uit onze vriendenkring. We zijn dan ook nog niet begonnen met hormoonstimulatie, mocht deze derde poging niet aanslaan, dan hebben we een tussentijdse evaluatie en wordt eventuele stimulatie besproken, maar eerst maar eens kijken of deze derde poging succesvol mag zijn. We hopen het zo!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het wordt hier nog druk.

Stella 26 welkom bij ons forum hopelijk komt jullie wens om een kindje te krijgen ook uit Mischien wel met IUI +hormonen want het traject IVF is volgens mij veel zwaarder.

Ook Zomer 71 welkom hier ik las voor jou toch wel een verdrietige periode zoveel onzekerheid na je 2e IUI dat is best zwaar allemaal. Dus schijf het hier van je af heb ik ook gedaan en het helpt mij enorm wij zitten allemaal in het zelfde schuitje.

Zelf heb ik ook nare ervaringen gehad met een miskraam na de 3e poging en toen zag ik het hele traject zelf helemaal even niet meer zitten. Het is vooral emotioneel ook zwaar.

Angel Wat jammer zeg dat de 5e mislukt is nu op naar de 6e. Bij mij was deze raak ik hoop voor jou ook. Ik had wel al besproken met de arts toen ik voor de 6e maal ging dat ik hierna IVF wilde maar was gelukkig niet nodig hopelijk voor jou ook niet

En hoe is het inmiddels met Sil ben je al druk bezig in je nieuwe huisje??

Hoe is het met Pammie en Evy op het wachtbankje??

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Hoi Stella26, ik wist niet dat inseminatie met donorzaad via een iui-procedure gaat? Of hebben jullie het al zelf thuis geprobeerd en is dat niet aangeslagen?

Tammy: lekker weekend gehad? Morgen weer een afspraak bij de VK, he? Succes ermee!

Ik ga morgenochtend voor m'n 2e FM. Ik hoop dat de eitjes inmiddels gegroeid zijn, want ik hoopte eigenlijk deze week nog voor de inseminatie te kunnen. In principe doe ik drie pogingen, daarna evaluatie. Ik hoop de 3e poging (mocht het nodig zijn) voor 30 november af te kunnen ronden, want dan vertrekt m'n vriend voor een maand naar het buitenland, en dat 'doneert' wat lastig, haha.

Fijne avond nog en ik spreek jullie morgen weer!

Geplaatst

Goodmorning!

Stella; welkom hier,schrijf lekker met ons mee.

Wij lopen gelijk,ik heb ook vrijdag mijn (5e) iui gehad,en 6 nov testdag.

Spannend weer.

Bijzonder dat je met je vrouw/vriendin een kindje wil,hopelijk lukt het bij jullie ook!

Lexa; Weet niet hoelaat je je FM hebt,maar hoe was het?. Hopelijk woensdag je iui???

Bridetobe; hoe is het met jou? Ga je vandaag testen?.

Hier alles prima. De 1e wachtweek is begonnen.

Vanmiddag weer acupunctuur.,en voor de rest lekker genieten van m'n vrije maandag.

Geplaatst

Hoi dames, ik wou dat ik kon zeggen dat het allemaal vlekkeloos verliep vanochtend bij m'n tweede FM (op cyclusdag 9), maar er was weeeeer niets te zien. Heel raar, vond de IVF-verpleegkundige ook. De vorige keer had ik twee joekels op dag 9, 19 en 17 mm, en de inseminatie op dag 11!

Ze zei dat het iedere maand weer anders kon zijn, maar ik geloof er geen snars van. Lekker makkelijk antwoord. Ik spuit exact dezelfde hoeveelheid hormonen (75 eenheden puregon). Je maakt mij niet wijs dat je er de ene maand uitstekend op reageert en de maand daarna helemaal niet. Ze stelde voor dat ik morgen weer terug zou komen. Ja halloooo, als er vandaag niets zit, heb ik morgen ook geen joekels. Nee, daar had ik gelijk in, zei ze. Tsssss.

Nou ja, in ieder geval: Ik heb bloed laat prikken in het lab en daar gaan ze m'n oestrogeen opmeten, om te kijken of er uberhaupt wel een eitje in zit deze maand. Ik hoor vanmiddag tussen 2 en 4 meer. Hou jullie op de hoogte.

Ben behoorlijk pissig ;-)

Geplaatst

Lexa,dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Vreemd zeg.

Ik zelf spuit ook 75 eenheden Puregon,en bij de eerste drie iui's had ik maar 1 ei. Altijd standaard!

Langzamerhand werden het er meer. Toch wel raar,altijd maar één eitje,en nu (met dezelfde dosering) laatst 6 eitjes,en met mijn 5e iui 3 eitjes.

Maar dat jij helemaal niets hebt,is idd heel vreemd!. Kan me goed indenken dat je er een logische verklaring voor gaat zoeken. Dat betekend dus ook Puregon door blijven spuiten?.

Ben wel benieuwd wat ze vanmiddag te zeggen hebben!

Geplaatst

Hoi, ze hebben net gebeld. Er zat wel een spoortje oestrogeen in m'n bloed (0.15, wat dat ook mag betekenen), dus het duidde wel op enige activiteit. Ik moet nu de dosering gaan verhogen naar 100 eenheden en op woensdagochtend terugkomen voor de 3e FM. Hmmm. Mochten ze dan alsnog groot genoeg zijn, dan kan ik hopelijk diezelfde avond nog pregnyl laten zetten en dan vrijdag de inseminatie, want in 't weekend is het ziekenhuis gesloten. Het zal erom spannen. Willen jullie allemaal duimen dat die eitjes nou eens gaan groeien? Pfft, wat een stress. Alsof het al niet vervelend genoeg is zonder medicijnen die niet aanslaan en een lijf dat gewoon lekker z'n eigen gang gaat...

Oke, genoeg over mij. Hoe is het met jullie???

Geplaatst

Hey,

we zijn weer lekker thuis na ons weekend weg en ben blij toe! het was niet zo`n succes het was klein,vies,slecht weer en werd ik zondag ook nog ongesteld,kortom,top weekend!!!

Angel jij ook ongi geworden zie ik,wat jammer zeg!!!!Je heb nog een kans dus laten we hopen dat het deze keer wel gaat lukken.Wat hebben ze in het ziekenhuis gezegd?

En Evy hoest bij jou???????

Lexa wat raar zeg we gaan met zijn alle voor je duimen dat ze nog ff een spurtje maken bij mij waren ze de laatste x in een dag 0.5 gegroeid......het kan nog!!!!!!!!!!

Zomer en Stella welkom hier!!!!!

XXX

Geplaatst

hey dames ik ben bridetobe en ik heb een andere naam **Men** vond die naam niet meer zo leuk ;) maar blijf er gewoon bij hoor!!

liefs

Geplaatst

O, crosspost. Bridetobe, ik ga nu je naam aanpassen ;-)

Heee **Men**, wat ontzettend jammer van je mislukte weekend, en natuurlijk helemaal dat je ongesteld bent geworden. We hadden het je allemaal zo gegund!!! Maar goed, je hebt de ivf-intake afspraak op zak, dus iets om je aan vast te houden. Voor zover ik weet, zijn de ivf-scores ook beduidend hoger dan de iui-scores, dus je hebt veel hoop en veel kans. Bedankt voor je bemoedigende woorden voor m'n sukkelende eitje... GROEIEN, kreng, GROEIEN!!!

Hieronder een aangepast overzicht:

Oktober

28: Lexa 3e FM speurtocht...

November

09: **Men** intake gesprek IVF

Geplaatst

Hoi dames,

We zijn bij een centrum voor kinderwens en daar is het gangbaar om meteen met IUI te beginnen, ipv KID omdat IUI meer kansen biedt. Maar het blijft spannend hoor, de kansen liggen toch niet zo heel hoog.

Maar goed, we wachten weer 'rustig' af.

@Pam; ik zag al dat we hetzelfde ritme hebben; toevallig! Meestal haal ik mijn NOD niet, wordt ik eerder ongi, volgende week knijp ik hem toch weer.

Denken jullie ook iedere x na de inseminatie dat je zwanger bent? Ik kan het niet helpen, ik denk ook nu weer dat ik vanalles voel, wat helemaal nog niet eens zou kunnen zo vlak na de inseminatie. De vorige keren was ik zelfs misselijk, terwijl ik dus niet zwanger bleek te zijn. Hebben jullie dat ook?

Groetjes!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Lexa wat balen voor jou zeg. Nu met zoveel hormonen moeten die "krengen" zeker gaan groeien hopelijk heb je niet teveel bijwerkingen maar het is voor het goede doel.

Bride o'nee "Men" Ook geen top weekend voor jou las ik. Nu op naar IVF hopelijk is

dat gelijk raak is wanneer mag je eigenlijk starten nog een wachtijd??

Stella 26 ik dacht ook elke keer van alles te voelen en dacht zwanger te zijn dat is normaal hoor dat komt ook door ale spanning en dat je het zo graag wilt. En bij mij ook door de hormonen in de gestimuleerde cyclus

Hier zit alles er nog en ik ga lekker door met misselijk zijn vooral s'nachts en

's ochtends nog een week geduld en dan eindelijk mij eerste echo ben zo benieuwd.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Lexa; 100 eenheden is wel een stuk hoger dan 75. Als ze dan geen groeispurt gaan maken weet ik het ook niet meer!

Gaan hard voor je duimen dat je toch deze week je iui hebt! Dat zou mooi zijn.

Stella; Ik haal de testdatum meestal wel. Wordt altijd na de testdatum later ongi. Heb een cyclus tussen 29 en 33 dgn. Niet altijd handig,want meestal móet ik wel een test doen.

Het is heel normaal dat je zo denkt hoor. Dat hebben we allemaal hier. Komt ook door Pregnyl. Die kan je behoorlijk in de war gooien door dat zwangerschaphormoon.

Zelf heb ik door de Pregnyl enorme opvliegers. Dan krijg ik het me toch een potje warm!

Men; welkom new name!. Haha.

Maar wat jammer nou dat je ongi bent geworden. Maar gelukkig heb je in november al een gesprek....toch iets om naar toe te kijken!

Evy; hoe is het met jou in de wachtweken?. Jij test pas 3 wkn na iui toch?.Of had ik dat nou mis.?

Zonneschijn; spannend,bijna je eerste echo!!!!

Geplaatst

@stella26 welkom hier, spannend hoor. ja dat heb ik ook hoor dat ik van alles voel het zegt allemaal niks ik maak me eigen er alleen maar gek mee.

@pammie ja wel op tijd ja weet wel waar ik aan toe ben

gelukkig moest ik vandaag weer lekker werken dan heb ik wat afleiding..

@zonneschijn ja lest best zeggen we dan maar ja het kan allemaal natuurlijk. hoe is het met jou??

@lexa ow wat jammer zeg pfff denk je met goede moed naar het zh te gaan krijg je dit te horen. nou hoop dat het woensdag beter gaat hoor.

@men jammer wat het weekendje weg. jij ook al ongesteld geworden

zit ons ook niet echt mee zeg.maar jij gaat nu over op ivf toch?

nou ik heb de gyn gebeld en moet vanavond weer met menopur beginnen

en dan 20 november pas een gesprek want mijn gyn was er niet.

dus dat duurt ook nog eens 4 weken maar ja het is niet anders.

nou ik ga maar weer, ga eerst maar weer ff spuiten.

lijk net zo een verslaafde haha.

en dan lekker ff relaxen.

nou miss tot straks

liefsssss

Geplaatst

Hallo meiden. Ben terug van een super heerlijk, relaxt, en romantisch weekend met mijn lief. Voel me helemaal blij.

Ik heb even vluchtig gelezen. Angel en Men, wat ontzettend jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Echt kut. Ik had gehoopt op meer geluk voor ons allemaal op het wachtbankje.

Pammie, geinsemineerd, dus plaatsgenomen op het bankje? Hoop op heel veel geluk voor jou deze ronde.

Lexa, ik duim me suf voor je 'eier-speurtocht'. Kan toch eigenlijk niet waar zijn dat je zoveel pech hebt deze maand, dat er geen ei groeit? Ik heb wel ooit eens ergens gelezen, dat dat heel normaal is als een vrouw , 1 of soms 2 keer per jaar gewoon geen eisprong heeft. Maar daar zit je nu natuurlijk echt niet op te wachten. Je spuit niet voor niks natuurlijk! Houd vol. We duimen voor woensdag.

Nieuwe dames, Zomer en Stella (en ben ik nog iemand vergeten? het gaat zo snel hier ;-)). Welkom hier. Ik hoop op veel geluk voor jullie allebei. Stella wat goed dat jullie voor IUI kunnen gaan, dat geeft toch hopelijk net wat meer slagingskans dan KID (ook al blijven de kansen laag).

Hier nog geen nieuws. Ik weet niet wie het vroeg, maar ik ga ECHT NIET pas 3 weken na IUI testen hoor, hahaha. Alsof ik dat zou kunnen. Zaterdag is het 18 dagen na IUI. Woensdag zou normaliter mijn NOD zijn, dus ik wacht eerst dat maar af.

Enfin. Fijne avond allemaal.

X

Geplaatst

Zonneschijn ik weet niet precies hoe het gaat ik weet wel dat een behandeling ongeveer 8 weken duurd(1 maand aan de pil,lekker tegenstrijdig,twee weken eitjes groeien en 2 weken wachten) en volgens mij kan je meteen beginnen in dit zh.Laten we het hopen.dit jaar redden we zoiezo niet meer.

Stella ik heb dat ook altijd allerlei kwaaltjes komt echt door al die hormonen word je echt helemaal gek van!!

fijne avond Men

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden