Ga naar inhoud

Eiceldonatie Stichting Geertgen of Spanje?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi

Wij zijn gisterenavond nog door dr ruis gebeld

we worden dinsdag verwacht om de eitjes op te halen en naar genk te brengen en een paar dagen later in genk de TP bij mij

Esther succes vandaag met TP

Ilona, goeie score zover!

EINDELIJK!!

Liefs claudia

• Reacties 456
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Ilona,

ja vandaag de tp gehad om 1130 de zenuwen waren niet meer te houden wat een geweldig en ook een raar moment het ging allemaal best goed de gyn had wel moeite om die stomme eendebek goed bij me in te brengen dus dat was wel even pijnlijk toen hij eenmaal goed zat ging de laborant onze emmie`s halen en heeft de gyn ze netjes in de baarmoedermond gezet heb de hele dag al over mijn buik lopen vrijven nu is het enige wat we kunnen doen hopen en duimen.........

Wat een goed nieuws dat er bij jou zusje al zoveel folikeltjes klaar liggen nu dan nog even een beetje groter groeien spannend allemaal laat je even weten waneer voor jullie de punctie gepland staat dan kan ik een kaarsje aansteken..........

Claudia vooe jullie ook heel erg veel suc6 de 8ste met het ophalen van jullie eitjes en daarna met de tp.

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Hoi hoi,

We hebben morgen om 10 uur de punctie !!! :-)

Hoop voor m'n zusje dat het allemaal mee gaat vallen. Daarna door naar Genk. Ben ook erg benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.

Esther, hoe gaat het met jou zo in de wachtweken ? Hou je het een beetje vol ? Lijkt me echt zenuwslopend. Weet ook nog niet hoe ik die vol ga houden....

Doe je nog iets speciaals ? Of juist niet ?

Claudia, jij veel succes dinsdag met het halen van de eitjes !!

Liefs,

Ilona

Geplaatst

Hallo Ilona,

Wil je even heel veel succes wensen morgen hopelijk valt de punctie voor je zus mee en hebben jullie een mooie score.

Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs Chantal

Geplaatst

Lieve Claudia,

Wat zul jij een spannend weekend hebben en watzal het lang duren voor jou!

Ik hoop dat voor jullie ook een mooi aantal eicellen gevonden worden en dat jij je ook bij ons kunt voegen op het wachtbankje en dan snel op naar een positieve test.

Liefs Chantal

Geplaatst

lieve chantal

Ja best spannend allemaal!!

maar wel top, eindelijk is het weer zover!!

En hopelijk kan binnenkort op het wachtbankje

en met kerst/oud en nieuw een positieve test!!

Wij gaan ervoor!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Dames,

Ilona heel erg veel suc6 vandaag en sterkte voor je zusje ben erg benieuwd hoe jullie uitslag zal zijn ik zal duimen laat je even weten hoe het is gegaan met je zus en de reis naar Genk?????

Ik probeer zoveel mogenlijk afleiding te hebben en niet te veel na te denken maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

inderdaad chantal wij zitten in het zelfde schema hoe gaat het met jou in deze ww????

op zich gaat het met mij best goed vandaag wd 5 en ben er nog vrij rustig onder wel af en toe een steek in de onderbuik maar ja je weet niet wat je daar van moet denken........... Voel jij ook vreemde dingen?

Claudia voor morgen heel veel suc6 met het ophalen van de eitjes!!!!!!!!!

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het is vandaag echt heel erg goed gegaan !! :-) M'n zusje vond het 200% meevallen, daar zijn we zooo ontzettend blij om. Er zijn uiteindelijk 22 (!!!) eitjes gevonden. Morgen rond een uur of 11 mag ik bellen of er een bevruchting plaats heeft gevonden. En dan is de tp waarschijnlijk woensdag of donderdag. Ben erg benieuwd.

De reis naar Genk viel reuze mee. Het is ook erg makkelijk vinden. Al is het natuurlijk wel een eindje rijden, naar het Catherine was wat handiger geweest. Maar ach, heb er zoals jullie allen natuurlijk alles voor over !!! Al had ik er voor naar Groningen gemoeten... ;-)

Met jullie alles goed, Chantal en Esther ? Claudia, heeeeeel veel succes morgen.

Groetjes,

Ilona

Geplaatst

Hey Claudia,

Spannend morgen joh!!!!!! Heeeeeeeeel veeeeeel succes.

Ondertussen draaien wij ook weer volop mee, we zijn eergister gebeld... vandaag net weer thuis van vakantie... en te horen gekregen dat we woensdag gebeld worden, donderdag of vrijdag is de punctie van de donor!

Woensdag krijgen we het tijdstip door!

Heeeeel veeel succes!

Liefs

Geplaatst

Claudia heel veel succes vandaag denk aan je en het kaarsje brand.

@ Esther, Ja wat moet je voelen hè weet het ook niet goed ik heb ook van die rare steekjes in mijn buik af en toe een beetje misselijk ik neem aan dat dat van die vieze bolletjes is maar wij hopen natuurlijk dat het daar niet van komt.

Ook ben ik erg moe ik heb erg veel moeite om tot 23:00 wakker te blijven ik had altijd al veel slaap nodig maar ik merk nu dat ik aan een uurtje of 9 niet genoeg heb.

Ik moet zeggen dat de dagen mij nog wel snel voorbij gaan ikwerk dan ook meer als 50 uur in de week en heb dan natuurlijk geen tijd om na te denken.

Hoe gaat het bij jou nu?????

Liefs Chantal

Geplaatst

@ Suze, Zou jou bijna vergeten wat een goed nieuws dat er voor jullie een donor is en dat deze week nog een punctie gaat plaats vinden dus voor jou misschien ook een geweldige afsluiter voor dit jaar?

Ik ga in iedergeval duimen dat we allemaal aan het einde van dit jaar een mooie test in handen hebben.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hallo Syl,

Wat is jouw afweging geweest om naar de IVI kliniek te gaan en niet naar bijv Eugin? Ik wil op korte termijn een afspraak maken om de grote stap te wagen, maar ben nu bezig met wat praktische zaken. Het blijft een hele gok, het is een flinke investering. Je kunt er iets heel moois aan over houden of nog met lege handen staan. Ik ga ervan uit dat er in principe weinig verschil zal zijn in de behandelwijze tussen de verschillende klinieken.

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je in Ned veel voorbereidingen kunt/moet treffen en dan slechts 2 keer naar Barcelona moet gaan.

Ik hoop dat je me nog wat meer info kunt verstrekken.

Geniet nog lekker van je zwangerschap!

Geplaatst

hoi allemaal,

Ilona wat ontzettend fijn dat het jou en vooral je zusje is meegevallen en weet je al of en hoeveel er bevrucht zijn en waneer de tp is?????

merk dat de spanning steeds groter wordt we zitten nu bijna op de helft van de ww en heb sinds vandaag ook erg gevoelige borsten zou dat ook van de hormonen kunnen komen of zou het dan toch met onze grote wens te maken hebben.

heb jij ook van die vieze witte afscheiding van die bolletjes?????

van moeheid heb ik ook veel last kan s`nachts ook slecht slapen maar als het overdag lukt ga ik meestal wel even een uurtje liggen maar dat kan natuurlijk niet altijd met het werk al zijn ze daar wel op de hoogte en steunen ze mij ook heel erg.

Ik zag dat jij de 17de al mag testen en ik de 18de waarom zou daar verschil in zitten??

Heel veel suc6 en sterkte voor iedereen!!!!!

Lieve groetjes

Esther

Geplaatst

Hallo Esther,

Ook ik heb last van vieze witte Afscheiding ( sorry) dat komt inderdaad door die bolletjes ze hadden mij hier al op voorbereid in het ZH.

Verder heb sins gister avond echt vreselijke zere tepels de buikpijn en andere pijntjes zijn verdwenen dus ik weet ook niet goed waar dit vandaan komt.

Enja dat wachten dat is echt vreselijk hè ik had nooit gedacht dat ik er zoveel mee bezich zou zijn.

Waarom ik de 17 al mag testen omdat ik in het ziekenhuis heb aangegeven datik medicijnen tot 20 dec genoeg heb en niet meer voor de maandag als ik zwanger mocht zijn en dat onze apotheek altijd erg laat is met de medicijnen en ik dan bang ben dat ik het niet op tijd in huis heb vandaar dus een dagje eerder.

Verder is mijn donor op donderdag vrij en ik wil het haar graag persoonlijk vertellen niet via de telefoon en zij denkt dat ik 18 dec pas kan testen. Verassing als ik dan op 17 dec ineens voor de deur sta met een bloemetje en een kaartje eraan dat het gelukt is.

Voel jij je verder goed dan????

@ Ilona Weet jij al iets meer van hoeveel er bevrucht zijn en wanneer de TP is????????

Liefs Chantal

Geplaatst

Ha dames,

Er zijn er uiteindelijk maar 5 bevrucht. Dat was wel ff een tegenvaller, we hadden stiekum misschien iets te veel op veel meer emmy's gehoopt. Maar we hebben tenminste iets !!! :-) Heb dat wel ff in m'n hoofd even om moeten zetten was wel lastig na zoveel positief nieuws. Dan ben je toch bang dat het niet gaat lukken. :-(

De tp is morgenmiddag om half 2. Ben benieuwd. Merk dat ik er nu wel heel erg mee bezig ben nu het zo dichtbij is. Kan me moeilijk op m'n werk richten.

Herken de witte vieze afscheiding. Blehhhhh, vreselijk. Maar ja, is voor een heeeeeeel goed doel.

Ik laat voor vandaag al een flinke bos bloemen bij m'n zusje bezorgen.

Succes allemaal nog in de wachtweken !!

Liefs,

Ilona

Geplaatst

Hoi Ilona en Chantal,

Ilona bij ons was dat ook een tegenvaller er waren er ook maar 5 bevrucht van de maar je hebt er maar 1tje nodig. heel erg veel suc6 morgen en dan op naar de ww.....

Ik voel me verder best wel goed ben wel erg moe en heb erg veel last van mijn borsten en nog steeds last van steekjes in de buik. Ik heb onze donor vorige week een mooi kaartje en een beeldje gegeven waar 3 mensen in een cirkel staan het heet vriendschap ze was er erg blij mee en vond het heel toepasselijk.

Hebben jullie de donor ook nog iets van een vergoeding gegeven??

veel suc6 we zitten bijna op de helft!!!!!!!!!!

Claudia hoe is het gister gegaan met het halen van de eitjes? weet je al of er bevrucht zijn en waneer de tp is?????

Liefs Esther

Geplaatst

@ Ilona, ik kan mij voorstellen dat je een beetje terleurgesteld bent want je verwacht toch wel bij z'n aantal eicellen op meer bevruchtingen. maar gelukkig zijn er 5 wel goed weet je ook de kwaliteit al?

Onze donor hebben ze helaas bij de punctie maar drie eicellen weg kunnen halen en ze hebben er een aantal moeten laten zitten omdat de eileider niet mee wou werken ( draaide elke keer weg) maar gelukkig hebben we wel 3 8cellige.

Wij hebben onze donor al van alles gegeven ze willen alleen niks hebben( ze vinden dat je dit voor elkaar doet zonder dat er iets tegen over staat en daar zijn wij het dus niet mee eens, niet iedereen doet dit op deze manier) dus geven we het op een andere manier we hebben samen kleren gekocht voor hun 2 zoontjes gekocht en op de dag van de punctie een mooie bos bloemen en een verwen pakket voor onze donor met parfum, boek,enz enz enz.

Als het dan mag lukken dan komt er nog zeker een kado voor hun maar we weten nog niet goed wat het moet voor ons dan wel iets zijn met een symbool.

Geplaatst

Nee, ik weet de kwaliteit van de emmy's helaas nog niet. Gelukkig ben ik de teleurstelling van gisteren alweer te boven hoor. Ben al blij dat we er 5 hebben !! :-) Tot voor kort hadden we namelijk nog helemaal niks....

Ik weet ook nog niet wat ik precies allemaal voor m'n lieve zusje wil doen. Heb dus al een grote bos bloemen geregeld. Wil binnenkort (ook samen met andere zusje om die niet helemaal buiten te sluiten) een zussen relax/gezellig dagje doen op mijn kosten. En we hebben min of meer al gezegd dat mocht het lukken dan wordt zusje (die donor is) natuurlijk peet-tante, of zoiets. We weten het nog niet precies allemaal. Het is ook zo onbetaalbaar wat ze voor ons gedaan heeft. Kan het in mijn ogen niet met cadeau's of iets anders goed maken.

Geplaatst

hoi lieve dames,

net bericht gehad van het catharina ziekenhuis dat ze geen embryotjes in hebben kunnen vriezen echt super K.T dit is dus echt onze laatste kans..................

Liefs en hopen dat we volgende week positief nieuws hebben,

Esther

Geplaatst

Ah Esther wat shit zeg kan mij voorstellen dat het een domper is.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je volgende week vrijdag een positieve test in handen hebt.

liefs Chantal

Geplaatst

Suus

Jbent weer terug in het land

Hopelijk zijn jullie goed uitgerust om aan de nieuwe poging te beginnen

wel zo lekker

En wauwww jij heb dus deze week TP tegek

Als vrijdag de punctie was bij jullie donor, waren wie dezelfde dag in het ziekenhuis in GENK, wij waren er van 1130 tot 1430

zie je straks op het wachtbankje!!!!

Liefs claudia

Geplaatst

hoi Ilona en Chantal,

hoe is het met jullie?????

Ik wordt helemaal gek van de dingen die je allemaal voelt wil zo graag weten waar we aan toe zijn of het dan eindelijk gelukt is...........

we mogen aftellen nog 5 dagen ik hoop dat ik zo lang kan wachten met testen.

Liefs en veel suc6 de komende dagen/weken

Esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden