Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje wat een tegenstrijdige berichten hier.

De ene positief getest en de ander is ongi geworden...

Voor de meiden die zwanger zijn, onwijs gefeliciteerd!!!

En de meiden die ongi zijn geworden, heel veel sterkte komende dagen...

Groetjes van Daan

Geplaatst

Hey meiden,

Gisteren een drankje gehad (laxerend) van de huisarts op verzoek van ziekenhuis. Gisteravond ingenomen, gevolg vannacht op toilet gezeten. Maar ik klaag niet hoor, echt een opluchting. Moet het een paar dagen innemen in de ochtend. Das alleen lastig als je al zo misselijk bent en je een mietzoet drankje in moet nemen. Maar beter dit dan die enorme buikpijn. Het gaat gewoon een stuk beter nu!! Nu zorgen dat het zo blijft!!

Geplaatst

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Artiko, 21 mei testen, ongi geworden

Tweelingmama, 22 mei testen, positief getest

Ramona26, 24 mei testen, ongi geworden

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 25 mei thuistest positief, 28 mei testen in zh

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Zonnetje2, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen, ongi geworden

Kammie, 29 mei testen

Pam, 3 juni testen

Geplaatst

Hoi Meiden,

Eef82, ik heb je toegevoegd aan het lijstje vanwege het feit dat je ongi bent geworden. Gaat het nu een beetje met je?

Esther, omdat je licht vloeit heb ik je er nog bij gezet.

Mochten er nog wijzigingen zijn op het wachtbankje, wil iedereen dit dan zelf even aanpassen? Het is zo´n lange lijst.

Marietje, lekker dat het beter gaat. Ondanks dat je de hele nacht op het toilet zat heb je wel sfeer verlichting gekregen met dat onweer.

Nou meiden ik ga even een bakkie koffie doen en kom ze weer even langs om te kletsen

Liefs Sil

Geplaatst

Marietje,nou,wat een opluchting moet dat zeker zijn.Fijn dat je een middeltje hebt gekregen,!!En dat het nu iets beter met je gaat.

Tweelingmamma,volgende week je eerst echo. Spannend.

Geplaatst

owwwwwww Esther

wat jammer!!!! echt balen meid, heel heel veel sterkte!!

het is zo hard he!

liefs

Meiske74

Geplaatst

hai Eef!!

he meid, ook voor jou heel veel sterkte gewenst met dit klote bericht!!!

de kracht voor de nieuwe poging komt echt wel weer meid, dit berich moet eerts een plekje krijgen.... sterkte!!

liefs

meiske74

Geplaatst

ja hoe gaat ie hier?, vloei inmiddels helder rood bloed, vandaag de hele dag krampen af en aan, dus lijkt er nu echt op dat deze ronde aan onze neus voorbij gaat. Alleen is het niet zo heftig als normaal mijn menstruaties zijn, kan het nog met inlegkruisjes af.

Dus ja, ........ morgen toch nog maar even test halen en doen, om donderdag zonder enige goede hoop bloed te laten prikken.

En dan afwachten wanneer we voor cryo kunnen. Zal wel pas augustus worden daar fertiliteitsafdeling van het flevoziekenhuis bijna de gehele maand juli gesloten is ivm vakantie.

Geplaatst

Hey Jola,

Vervelend hoor, zeker omdat het zo vaag is. Zou inderdaad ook testen, dan weet je wat. Succes meid!!

Geplaatst

He Marietke, Gefeliciteerd hoor! Succes morgen nog, maar komt deze keer vast wel goed!

Helaas heb ik negatief getest en ongesteld dus tjsa, maar weer verder dus...

Groetjes Cin

Geplaatst

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis.

Esther, 25 mei testen, negatief

Cin, 27 mei testen, negatief getest

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Zonnetje2, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen

Kammie, 29 mei testen

Pam, 3 juni testen

Geplaatst

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis.

Esther, 25 mei testen, negatief

Cin, 27 mei testen, negatief getest

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Zonnetje2, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen, ongi geworden op 27 mei

Eef82, 29 mei testen

Kammie, 29 mei testen

Pam, 3 juni testen

Geplaatst

Ja meiden het broekloeren is voorbij. Poging 1 is officieel mislukt!!!

Gisteravond beetje bloed verloren en vanochtend meer + buikkramp. Voor de zekerheid even een test gedaan en die was negatief!

Ik baal enorm ervan en heb gister lekker bij mijn mannetje de tranen laten lopen.

Alhoewel ik het eigenlijk al aanvoelde hoor!

We gaan gelijk door voor poging nummer 2. Straks even naar het ziekenhuis bellen.

Normaal geproken heb ik een cyclus van 33 a 34 dagen, nu 30 dagen. Ach, 1 ding scheelt kan ik ook lekker eerder weer met de volgende behandeling starten (gelukkig maar want daarna heeft het ziekenhuis een zomerstop en kun je er niet terecht voor IUI).

Nou meiden tot later. Ik ga hier even de chagerijn uithangen!

Liefs Sil

Geplaatst

Sil wat onwijs rot voor je, even lekker uithuilen hoor het best een zware teleurstelling. Heel veel succes alvast met de volgende poging.

Geplaatst

sil sterkte meid en stoer dat je direct op gaat voor de volgende poging!

liefs esther

Geplaatst

Meiden, dank jullie wel voor je reactie!

Esther, jij hebt vandaag je terugplaatsing, heel veel sterkte.

Hoe gaat het met de andere dames die nog in hun wachtweek zitten? Einde is in zicht !!!

Liefs Sil

Geplaatst

Urs, dank je wel meid!

Marietje, ondanks een kl*te dag ben ik toch wel blij dat we vrijdag alweer naar het ziekenhuis kunnen voor de uitgangsecho!

Geplaatst

hey sil klote zeg!!!

ook ik vond het altijd heel fijn als we direct verder konden met de volgende poging heb je geen tijd om er al te lang bij stil te staan!!!

succes alvast voor de volgende poging

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden