Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoi heb vandaag tp gehad van 2cryotjes en mag 14mei testen als we het halen 3lange weken pfffffff weet niet hoe ik ze door moet komen

vond 2al lang

komt er iemand gezellig bij me zittezodat ik mn tijd een beetje omrkijg

• Replies 440
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Succes met het lange wachten!

Waarom moet je eigelijk 3 weken wachten voordat je mag testen? Is twee weken niet lang genoeg?

Groetjes

Elke

Posted

Weentjuh,

Das inderdaad wel lang wachten 3 weekjes!

Ben net zoals danja wel benieuwd waarom eigenlijk....

Heel veel succes komende weken en op naar een posi test!

Groetjes van Daan

Posted

Ik zal me met dit wachtbankje meer bezig houden.

Dit is namelijk het eerste wachtbankje waar ik mij waarschijnlijk op mag zetten. Dus ik zit er nog niet officieel maar wil wel graag alles met jullie meeleven.

Zoals het er nu naar uitziet heb ik over 14 dagen mijn eerste IUI. Dan zal ik mij officieel hier neerzetten.

Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

Groetjes Sil

Posted

Hallo

Ik mag bij mijn volgende mentruatie ongeveer 8 mei gaan beginnen met prikken.

Ik heb het korte schema die duurt ongeveer 8 tot 10 dagen dus dan mag ik na bijna twee jaar op het wachtbankje komen zitten. Al heb ik het gevoel dat ik al twee jaar op een wachtbank zit ben er al haast doorheen gezakt zolang zitten we al. Maar nu gaat alles eindelijk echt beginnen.

Heel veel succes allemaal!!!!!

Posted

Hallo iedereen,

Nou ik moet morgen naar het zh voor 1e echo, want krijg in mei een tp van een cryootje. Hopelijk blijft deze wel zitten!!! Iedereen op het wachtbankje succes!!!

Groetjes

Posted

Ik zit ook op het wachtbankje van mei.

Ik heb 20 april de tp gehad en mag 3 mei testen. Hopelijk gaat deze week snel voorbij.

Lfs. Jootje

Posted

Voelt iemand iets? Ik had allerlei sympies, zoals pijn in borsten, krampjes in onderbuik etc, maar nu helemaal niets meer....:( Ik vind dit wachten maar niets. Ik ben zooooo bang dat we weer op naar een volgende ronde moeten. We hebben net als bij de vorige keer ook al geen cryo's.... Zo gaat het aantal x ICSI wel heel snel..... Ik ben wel blij dat ik in Belgie woon en het 6x vergoed krijg.

Nou ja, ik hoop maar dat het jullie beter afgaat.

Groetjes

Posted

Ik voelde toen ik net de mijn terugplaatsing had eerst niks, hand nog erg veel last van mijn buik door de punctie, later voelde ik wel steeds buik krampjes, ik werdt daar heel onzeker van want ik dacht dat het menstuatie krampjes waren maar gelukkig was het raak!

Rene heel veel suc6 en hoop op een wondertje voor jullie!

Posted

hallo,

Mijn tp was vorige week donderdag en voel nu buikpijn, ben zo bang dat het weer niet goed is. Zo onzeker en verdrietig. pffff dat wachten is moordend.

Sterkte allemaal.......

Sandra

Posted

Hoi sandra...

niks is zeker maar die buikpijn kan bijna nog niet van de ongesteldheid zijn, dat is toch veelte vroeg om nu al ongi verschijnselen te krijgen?

sterkte hoor....

Posted

Sandra, ik heb ook veel last van buikpijn (20 april tp gehad).

Afgelopen zondag ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat ik hele erge buikpijn kreeg. Daar bleek dat ik vocht en bloed in mijn buikholte heb en dat drukt tegen de buikvlies. Dat voel ik dus steeds.

Nu heb ik nog steeds het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar ik weet nog van mijn 1e zwangerschap dat ik steeds dat gevoel had en toen was ik toch echt zwanger. Het menstruatiegevoel is toen zo'n beetje gebleven tot ik een week of 9 zwanger was.

Posted

bedankt voor jullie reacties op mijn gevoel. Ik weet van mijn eerste keer ook dat het heel goed kan, buikpijn en zwanger. Maar die twijfel.

Groeten Sandra

Posted

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen.

Melissa, 1 mei testen.

Jootje, 3 mei testen.

Meiske74, 4 mei testen.

Sandra, 7 mei testen.

Vanessa, 10 mei testen.

Weentjuh, 14 mei testen.

Posted

Ik heb er maar even een overzichtje bij gezet, als er iemand ontbreekt of ook op het beruchte wachtbankje plaats neemt wil je jezelf er dan even bijzetten? Dan kunnen de nieuwschierigen onder ons het ook wat makkelijker bij houden hihi.

Dames die nu al op het wachtbankje zitten, heel veel succes, ik duim keihard voor een positieve test voor jullie allemaal.

Posted

Hoi Dani,

Heb jij zelf getest of heb je netjes het bloedprikken afgewacht. Ik heb vanmiddag 2 predictortesten gekocht en ze roepen me de hele tijd. Ik doe het (nog) niet hoor! Maar mijn geduld word zeer op de proef gesteld. Ik denk toch dat ik morgen al een gokje waag..... De pregnyl om eisprong op te wekken zal nu toch wel uit mijn lijf zijn?

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

Posted

Ik heb zelf getest, dat is hier wel de standaardprocedure, ik mocht 12 dagen na de tp testen maar ik heb een dag eerder getest want ook ik kon het niet meer afwachten, tja je geduld wordt aardig op de proef gesteld op deze manier.

Gelukkig werd mijn wachten beloond, ik hoop dat jullie hetzelfde te wachten staat.

Posted

heej Dani, wat heerlijk georganiseerd van je!! op 't wachtbankje van april ben ik ook alweer 't overzicht kwijt, ben blij dat er hier dan weer een duidelijke staat!

hoe gaat ie met jullie? las ergens tussen 't klussen door dat er iets niet helemaal in orde is, gespleten bovenkaak en operaties? ik weet nu eigenlijk niet of ik toen al gereageerd heb (m'n hoofd loopt over, is maar goed dat ie vastzit op m'n nek...), maar 't zal voor jullie wel schrikken zijn geweest.

Posted

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen.

Melissa, 1 mei testen.

Jootje, 3 mei testen.

Meiske74, 4 mei testen.

Sandra, 7 mei testen.

Vanessa, 10 mei testen.

Gerda, 12 mei testen

Weentjuh, 14 mei testen.

Vandaag tp gehad van 1 cryo, de andere heeft het niet overleefd. Het is maar 5 cellen, maar zag er wel goed uit!! We gaan er weer voor!!

Posted

@ Melissa, ja het was inderdaad even schrikken toen we voor het eerst van de schisis hoorden maar inmiddels hebben we ons daar al bij neergelegd, er valt gelukkig heel veel aan te doen, helaas houdt dat wel in dat hij al met een paar maanden onder het mes moet en dat er meerdere operaties voor nodig zijn maar het is nu éénmaal zo dus we gaan er gewoon voor de volle honderd procent voor. Scheelt wel dat wij beiden vrij nuchter zijn en ach ons mannetje is er niets minder welkom om, we verheugen ons enorm op hem en het zal allemaal wel goed komen.

Posted

Hallo,

Ik ben blij dat ik morgen weer ga werken. Zit sinds een week voor de punctie thuis vanwege buikpijnen. Een beetje afleiding zal me zeker goed doen de laatse week op de wachtbank.

Hebben jullie ook last van een slechte stoelgang? Krijg er regelmatig buikkrampen van en probeer zo veel mogelijk te drinken en vezels te eten. Is volgens mij ook een bijwerking van de toverballen (utrogestan capcules).

Ik heb wel minder buikpijn dan gisteren en nog steeds gevoelige tepels, al sinds 2 dagen voor de punctie.

Maar het weer helpt gelukkig nu mee om me beter te voelen dan gisteren, zat er helemaal door heen van de spanning.

Liefs van Sandra

Succes Renee vandaag is jou testdag, zal voor je duimen!!!!!!!!!

Posted

Ik heb vamorgen getest, dag 10 na tp. Veel te vroeg, maar ja .... Ik zag een heeeeel licht streepje dus ik ben erg nieuwsgierig naar morgen. Ik hoop zo dat dit geen valse positive test is, maar dat kan bijna niet, want ik heb Pregnyl 5000 gekregen om eisprong op te wekken en dat was op 14 april in avond. Ik hoop stiekum dat dit alles nu beloond word...?:nerves::pray:

Liefs

Posted

Hoi Renee,

Spannend spannend spannend!!! Ow ik hoop het zo voor je. Ga je in de ochtend testen? Laat het ons wel even weten hoor.

Groetjes Sil

Posted

Morgen is mijn officiele testdag in het ziekenhuis, maar ik heb dus vanmorgen stiekum getest, Predictor. Ik zag een heeeel licht streepje. Ik hoop zo op een positieve uitslag van het ziekenhuis morgen......

brrrrrrrrrrrrr

Renee

Posted

Dit zijn toch echt de ergste dagen van het hele traject.

Ik heb enorm veel verschijnselen van de utrogestan.

Ik voel me echt zwanger, grote donkere tepels en een beetje misselijk/weeig op de maag, mooie blosjes op mijn wangen. Dat maakt het niet echt makkelijker.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use