Ga naar inhoud

Overzicht behandelingen in mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden

@ Esther, succes!! Hoop dat je inderdaad op korte termijn de punctie krijgt.

@Bitch, hard eigenlijk, het gaat wennen die miskramen, eigenlijk zou het gewoon niet moeten mogen. Het 1x meemaken is genoeg (eingelijk al teveel)! Ik hoop jullie snel op het wachtbankje te zien en ga enorm duimen!

Succes

• Reacties 261
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal

He Luna goeie score hoor 13 eitjes

Ik ben net een beetje bijgekomen had vanmorgen mijn punctie maar het is me vies tegen gevallen mijn pijnstilling werkte niet en dan voel je werkelijk alles maar ik werkte goed mee en werd op megemak gesteld en dat is moeilijk hoor als je met je benen wijd tegenover een arts zit haha, ze hadden het over 12 follikels maar later bleken het 13 eitjes te zijn nu maar jippie nu maar hopen dat ze een merendeel kunnen gebruiken.

Vrijdagmiddag wordt de terugplaatsing verwacht en dan wordt het nagelbijten en dan zijn 17 dagen heel lang

groetjes Lonki

Geplaatst

He Lonki,

Jij ook 13 eitjes, wat goed meid! Ze gaan hier voor de tp op donderdag. Moeten ze wel eerst nog ff bevrucht worden. Als er maar eentje tussen zit he, dan is het al genoeg! Ik heb wel erg last van mijn buik nu maar tijdens de punctie bijna geen last gehad, beetje ongemakkelijk gevoel maar dat was het dan wel. Naar dat jij wel pijn hebt gehad. Hou je taai he?

Geplaatst

Hoi Luna en Lonki,

Super score nu hopen dat er heel veel eitjes bevrucht worden. Succes met de tp.

Ik ben vandaag geweest voor een echo, woensdag nogmaals en op zijn vroegst vrijdag de punctie.

Hopelijk kan ik daarna ook aanschuiven op het wachtbankje.

Geplaatst

Hey Luna, Lonki en Linny (hahahahaha struikel er haast over haha)

@ Luna weer een beetje opgeknapt!!! Volgens mij kan je het nog nauwelijks bevatten van die 13 eitjes!! Super!!!! Nou rustig aan doen, voor de goede ontvangst donderdag ;-)

@ Lonki hey jij houd de 13 er ook in he!! Voor mij is 13 een geluksgetal, ik hoop voor jullie ook!!!!!

@ Linny zal voor je duimen dat het doorgaat vrijdag. Zitten we mett een hele club op dewachtbank!!!

Moest vandaag AMC bellen, geen klachten meer dus teerug als ik bloed moet prikken. Bij klachten bellen. Dus hier gaat alles gewoon weer goed hoor! Nou meiden op naar de wachtbank!

Geplaatst

Ik post hier niet zo veel, lees wel en pas mijn gegevens toch maar even in het lijstje aan. Vandaag de 3e fm gehad ... zoals altijd bij mij slecht te zien, maar ze dacht 6 follikels > 17mm (waarvan 1 van 23mm ... ik denk dat die dus wel te groot is al). Dus woensdag om 11.30 heb ik de punctie ... ik vind het ongelooflijk spannend!! Vanavond om 23.30 de Pregnyl. Probeer er nog maar niet te veel over na te denken, maar das moeilijk ... gelukkig krijg je in Nijmegen wel een infuus met pijnstilling.

Nieuwe pogingen starten/voortraject:

3 april: Suze 1975 keuze laatste poging of ECD

10 april:Anja beginnen met pil 22 mei eerste DCPT prikken

16 april: ursela: intake gesprek zkh ivf

21 april: draakje: 5 rietjes zaad in vriezer!! mei of juni weer beginnen!!

20 mei: Mandy evaluatie gesprek en start 2de poging icsi.

16 Mei: Miekie start gonal-F 2e IVF

19 mei afspraak zh voor 2e ICSI

25 mei: Vanessa (dandy78) start decapeptyl. 1ste ivf poging

juni : Agnessie volgende cyclus ...TP cryo

Lopende pogingen:

22 April Sam 1ste FM

24 April: Marielle beginnen met Lucrin

28 April: Natasja 3e fm 4e IUI

08 Mei: EDR (Esther) start puregon

09 Mei: Elena start decapeptyl

11 mei: Ikketje 3e fm, 5e ICSI poging. (Denk 13 mei punctie)

16 Mei: EDR (Esther) 1e fm meting

20 Mei: Claudiaatje 2de BMSmeting

22 Mei: MS 1e fm

22 Mei: EDR (Esther) 2e fm meting

23 Mei: Elena start met progynova én doorgaan met decapeptyl

29 Mei: Elena uitgangsecho

Punctie:

18 mei: Luna

18 mei: Lonki

18 mei: Miki

20 mei: Annelies (SJSL)

+/- 24 mei: Esther (EDR)

Wachtbankje:

Emma: 20-04 TP / 04-05 testen

Gerda: 28-04 TP / 12-05 testen

Marietje: 13-05 TP / 28-05 testen

Ikketje: 15-5 TP / 29-5 testen

Zwanger 2009:

Kristel: 29 dec. testen / zwanger 2-ling

Danja: 30 dec. testen / zwanger / uitgerekend 6 sept

Chantal: 11 febr. testen / zwanger

Inge2410 : 17 febr. testen / zwanger

Maatje : 19 febr. testen / zwanger

Krullie: 1 maart getest/ZWANGER 2-ling

Michelle: zwanger / uitgerekend 8 november

Jane: zwanger van 2ling / uitgerekend 10 november

Mijnbaby: 17 maart getest/ZWANGER

Lucky-t: 19 maart getest / ZWANGER (1e echo 06-4)

Tammy : 20 maart testen / zwanger

Dees2 april getest.. ZWANGER!!/ 1 Echo 20 april

Britt: 14 april getest: ZWANGER!; 1e echo 4 mei

Gorgi: 24 april getest: ZWANGER!!!

Renee: 30 april getest: ZWANGER

Vanessa: 10 mei getest: ZWANGER!!!!!! YES!!!!!

Geplaatst

Hoi Annelies, ook welkom, wordt echt druk deze maand op het wachtbankje!!!! Kom er gezellig bij!! Hoop dat alles lekker loopt met de punctie!! Succes!!

Geplaatst

Het is wat he met al die ll-en hahaha!!

Linny ik hoop dat je woensdag een mooie echo hebt! Ik duim voor je!

Annelies, heel veel succes woensdag! Het is zeker spannend. Ik duim ook voor jou dat je een aantal prachtige eitjes hebt uitgebroed.

Marietje, ben blij voor je dat alles weer lekker gaat met je. Nog een weekje wachten...

Geplaatst

Hey Luna,

Erger nog een week en drie dagen, maar gelukkig is die ene bijna om. Las net bij iemand (oh ben zo slecht in namen) dat ze na 10 dagen al mocht testen. Krijg spontaan de kriebels, dat zou betkenen de 23e testen!!! Maar goed probeer (?!?!?!?!) gewoon geduld te hebben!

Spannend allemaal!!!!!!

Geplaatst

Tis idd wat met die lll-en

Nu maar hopen dat alles goed gaat de komende dagen

Ik heb er alle vertrouwen

Het gaat allemaal alweer een stuk beter alleen het lopen nog niet zo goed ik ben helemaal beurs aan de binnenkant hopelijk gaat het morgen beter

Ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Hier hetzelfde Lonki. Het gaat iets beter dan gisteren, maar lopen is toch lastig dus doe vandaag nog ff rustig aan. Het is net of het helemaal stijf is van binnen.

Geplaatst

Hoi meiden,

Dit is mijn eerste berichtje op dit forum.

Ik hoop dat ik nog met jullie mee mag schrijven, ik zie dat de groep al behoorlijk groot is!

Mijn vriend en ik hebben sinds bijna 2,5 jaar een kinderwens. Na helemaal binnenstebuiten gekeerd te zijn was de conclusie: onbegrepen onvruchtbaar. Frustrerend: waarom lukt het dan niet??

Maar goed, na 4 mislukte IUI's nu dus de 1e IVF. Vind het superspannend. 4 mei ben ik begonnen met de pil (vond t zo tegenstrijdig..) en nu vanaf donderdag beginnen met spuiten van Lucrin.

Ik duim met jullie allemaal mee!!

Liefs,

Knorrie

Geplaatst

Welkom hier hoor Knorrie, tuurlijk mag jij er ook bij! Heel veel succes met jouw 1e poging!

Hoe is het met jullie Miki en Lonki, horen jullie ook morgen of er bevruchting heeft plaatsgevonden? Ik mag om 10.00 uur bellen, daarna moet ik meteen naar acupunctuur dus kan pas wat in de middag laten weten.

Nou meiden, heel veel succes!!

Geplaatst

Hey Knorrie,

Ons motto: Samen doorstaan we een orkaan hahahahahaha. Sorry meiden ter plekke bedacht hihi. Welkom Knorrie, gezellig dat je meedoet met ons actieve groepje. Zet jezelf in de lijst (weet niet zo goed waar ik je moet plaatsen, sorry) dan weten we gelijk waar jij zit in het traject!!! Heel veel succes!

Geplaatst

Hey Luna, hou jij ons nog langer in spanning hahahahaha. Ik hoop dat je hele positieve berichten mag ontvangen. De anderen ook natuurlijk, maar weet nou eigenlijk niet zeker of jullie morgen gaan of zaterdag. In ieder geval, Succes!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de reacties!

Marietje, ik ga een poging wagen met de lijst, haha...

Nieuwe pogingen starten/voortraject:

3 april: Suze 1975 keuze laatste poging of ECD

10 april:Anja beginnen met pil 22 mei eerste DCPT prikken

16 april: ursela: intake gesprek zkh ivf

21 april: draakje: 5 rietjes zaad in vriezer!! mei of juni weer beginnen!!

20 mei: Mandy evaluatie gesprek en start 2de poging icsi.

16 Mei: Miekie start gonal-F 2e IVF

19 mei afspraak zh voor 2e ICSI

21 mei: Knorrie start Lucrin 1ste IVF

25 mei: Vanessa (dandy78) start decapeptyl. 1ste ivf poging

juni : Agnessie volgende cyclus ...TP cryo

Lopende pogingen:

22 April Sam 1ste FM

24 April: Marielle beginnen met Lucrin

28 April: Natasja 3e fm 4e IUI

08 Mei: EDR (Esther) start puregon

09 Mei: Elena start decapeptyl

11 mei: Ikketje 3e fm, 5e ICSI poging. (Denk 13 mei punctie)

16 Mei: EDR (Esther) 1e fm meting

20 Mei: Claudiaatje 2de BMSmeting

22 Mei: MS 1e fm

22 Mei: EDR (Esther) 2e fm meting

23 Mei: Elena start met progynova én doorgaan met decapeptyl

29 Mei: Elena uitgangsecho

Punctie:

18 mei: Luna

18 mei: Lonki

18 mei: Miki

20 mei: Annelies (SJSL)

+/- 24 mei: Esther (EDR)

Wachtbankje:

Emma: 20-04 TP / 04-05 testen

Gerda: 28-04 TP / 12-05 testen

Marietje: 13-05 TP / 28-05 testen

Ikketje: 15-5 TP / 29-5 testen

Zwanger 2009:

Kristel: 29 dec. testen / zwanger 2-ling

Danja: 30 dec. testen / zwanger / uitgerekend 6 sept

Chantal: 11 febr. testen / zwanger

Inge2410 : 17 febr. testen / zwanger

Maatje : 19 febr. testen / zwanger

Krullie: 1 maart getest/ZWANGER 2-ling

Michelle: zwanger / uitgerekend 8 november

Jane: zwanger van 2ling / uitgerekend 10 november

Mijnbaby: 17 maart getest/ZWANGER

Lucky-t: 19 maart getest / ZWANGER (1e echo 06-4)

Tammy : 20 maart testen / zwanger

Dees2 april getest.. ZWANGER!!/ 1 Echo 20 april

Britt: 14 april getest: ZWANGER!; 1e echo 4 mei

Gorgi: 24 april getest: ZWANGER!!!

Renee: 30 april getest: ZWANGER

Vanessa: 10 mei getest: ZWANGER!!!!!! YES!!!!!

Geplaatst

Allemaal ontzettend veel succes. Ik zou graag willen dat het zwangeren-lijstje wat langer word. Doe jullie best. Ik denk aan jullie en ik weet hoe moeilijk het is.

Liefs

Geplaatst

@ Knorrie Yehhhhhh gelukt! Als de rest ook zo goed lukt, moet het goedkomen.

@ Renee Bedankt en ik hoop me over ruim een week bij jullie aan te mogen sluiten!!!!

Geplaatst

graag wil ik de dames die een punctie hebben gehad toppers van embryootjes wensen en veel sterkte met de terugplaatsing en erna. De dagen erna zijn het spannends van allemaal....

Ik zelf heb morgen mijn tweede uitgangsecho. Ze gaan kijken hoeveel eitjes er al groeien. Ik spuit nu al 7 dagen Puregon. Ik vraag mij af wanneer mijn punctie zal plaatsvinden. Morgen zal ik natuurlijk meer te weten komen maar weet iemand hoelang dit ongeveer duurt?

----------tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.

Geplaatst

Hoi allemaal

Ik krijg morgen tegen 12 uur telefoon vanuit Zwolle of er een bevruchting heeft plaats gevonden en dan krijg ik ook te horen waneer de terugplaatsing is hoogst waarschijnlijk vrijdag spannend allemaal maar ik kan maandag pas weer verhaal doen we gaan er lekker een paar dagen tussen uit (wel in de buurt van Zwolle zodat de terugplaatsing tussendoor kan)

@Luna hoe is het met je verder gaat lopen al wat beter

hier wel alleen het bukken geeft nog problemen

Geplaatst

Ik heb net bericht gehad van het zh ze hebben van de 13 eitjes er 12 bevrucht en die zijn zich gaan delen dus dat is goed nieuws vrijdagmiddag is de tp

ik hou jullie verder op de hoogte

Geplaatst

Hey Lonki,

Gefeliciteerd!!! Dat zijn goede resultaten. Op naar vrijdag en lekker rustig aan tot die tijd. Wel spannend dat je precies ook een weekendje weg bent dan. Succes!!

Geplaatst

Jeetje Lonki 12 bevrucht, super zeg gefeliciteerd.

@ Luna, hoe staat het bij jou?

Ik heb waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie, daar word ik vanmiddag over gebeld. Helaas naar mijn gevoel niet zo veel follikels (6), maar er hoeft maar 1 goede tussen te zitten.

@ marietje, voor jou ook spannende tijden lees ik, nog een week en dan mag je testen toch?

Hopelijk voor allemaal goede resultaten.

Groetjes Linda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden