Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach arme Marissa. Is ook niet makkelijk om tanden te krijgen. Gelukkig ben jij lekker thuis om met haar te knuffen. Hoe gaat het verder met je Bianca?

José, geen RRRRRRRRRRRRR? Hahaha. Nou, ik ook niet hoor.

Roos, ik spreek ook bijna niemand hoor. Zit 's avonds later op de avond vaak te forummen, maar dan liggen al die watjes al op 1 oor, haha

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

huh deel 4, al 6 bladzijdes, help............

Heb er even snel doorheen gebladerd, en alleen maar kilo's, wetsuit's, enz. kom ik tegen hahaha.

Dus.. bijlezen gaat nu niet lukken.

Vanavond allemaal kijken hé? Naar babyboom!!!!

Hier alle voorbereidingen voor het grote feest morgen en zondag klaar, Len is gelukkig weer koortsvrij!!!! :bf_new:

Dus, het wordt super morgen!

Misschien tot straks,

Geplaatst

Oja, vanavond Babyboom op tv, en ik zit de hele dag al te denken wat had ik 18 oktober toch ook... Maar dat is het, Babyboom op tv!

Hier gaat alles z'n gangetje, met mij gaat t nog heel wisselend... Goede en slechte dagen, en er hoeft maar iets tegen te zitten en ik heb meteen een dip. Vandaag belde mijn leidinggevende en heb wat onenigheid met haar aan de telefoon gehad en ik was niet in staat om het allemaal verder uit te leggen. Ze wou dat ik vandaag om 11 uur bij haar kwam, maar ik kan niet autorijden omdat ik vanmorgen vroeg een rustgevend/kalmerend pilletje heb ingenomen omdat ik onrustig was in mijn hoofd. Ik kan dan echt niet in de auto, dat is niet vertrouwd. Nou dan moet ik maandag maar komen om 10 uur en maar iemand vragen om met me mee te gaan als ik zelf niet kan rijden. Er wordt toch zo makkelijk over gedacht, en dan moet je je voorstellen. Even driekwartier heen naar mn werk, alleen ff koffie drinken, en weer driekwartier terug... Ze was het niet met me eens dat ik voor een bezoekje aan de bedrijfarts wel iemand wil regelen die met me heen en weer rijdt, en voor een kop koffie bij haar drinken niet. Terwijl ik heb gezegd dat ik volgende week een keertje wil komen als ik me goed voel en geen medicijnen heb ingenomen, zodat ik dus zelf dan kan rijden. Maar dat wil ze niet, ze wil dat ik een afspraak maak. Nou ja, om een lang verhaal toch een beetje korter te maken: Ik werd meteen weer emo en voelde me na dat telefoontje dus niet goed. Bleeehhhh... Nou ja, ik heb het hele verhaal op papier gezet, ook wat mijn gevoel erbij is en dat wil ik maandag aan haar laten lezen. Als ik zelf niet kan rijden, gaat mijn moeder met me mee. Ik wil wel heen, want wil haar laten weten wat MIJN gevoel is! Maar tja, moet je je voorstellen. Mijn moeder woont op een uur rijden bij ons vandaan, zij moet dus eerst een uur hier heen rijden om mij op te halen, dan driekwartier naar mn werk, daar koffie drinken, weer drie kwartier terug, en dan moet mijn moeder nog eens weer een uur terug rijden naar huis en nog een late dienst werken! En dan kunnen ze zich niet voorstellen dat het voor mantelzorgers op een gegeven moment ook teveel wordt. Mijn moeder doet alles met heel veel liefde voor mij, maar ik kan me best voorstellen dat ze een keertje Nee zegt als ik haar voor dit soort dingen vraag. Het is voor haar ook een opgave en ze heeft naast haar eigen werk ook nog een huishouden en gezin en dan nog eens de zorgen en het werk van ons gezinnetje. Maar goed, mijn moeder zei: Meid, maak je niet druk, ik ga met je mee. Maar wat er ook gebeurt, je gaat daar naar toe en legt de situatie maar ff uit! Lief he?

Maar goed, op vandaag na dan, voel ik me redelijk goed hoor. De medicijnen werken wel, ik merk dat ik steeds meer goede momenten heb en minder slechte momenten (angstaanvallen, paniekaanvallen.) En ik geniet steeds meer van Marissa en van de kleine dingen die me gelukkig maken! Ik besef nu eindelijk weer hoeveel geluk we hebben en daar geniet ik van!

Ook zo'n dag als vandaag, met dat gedoe met mijn leidinggevende en met een huilende en ornustige Marissa doordat ze weer een tandje krijgt, het maakt me allemaal niet uit. Als ik naar haar kijk, dan besef ik meteen weer wat voor een wonder we hebben en hoe gelukkig we zijn! En ik ben blij dat ik weer zover ben dat ik de zorg voor onze kleine meid grotendeels weer zelf aan kan. Want dat deed me echt veel pijn hoor, dat ik dat niet eens kon... Maar goed, dat is verleden tijd en ik ga er weer voor! Dubbel en dwars genieten!!!!

Zo, en nu even de tijd nemen om alles terug te lezen. Want wat is er weer veel geschreven, ik hou t echt niet meer bij........ Een hap en een snap krijg ik mee, Len ziek geweest? Nou ja, ik ga t even opzoeken/teruglezen...

Liefs, Bianca

Geplaatst

Jeetje meiden,

lig behoorlijk achter geloof ik. Hier is de rust wedergekeerd. Vorige week lagen moeder en dochter in de lappenmand. Je begrijpt dat moeders geen tijd heeft gehad om uit te zieken. Pappen en nathouden dus. Gelukkig sliep ze vanaf woensdag de nachten weer door, dus kon ik met de kippen op stok en bijslapen.

Deze week moest ik in huis de schade even inhalen, maar ben weer bij en met lezen hier ook zo'n beetje (behalve deel 3, die laat ik even voor wat het is...)

Het gaat heel goed met het dametje. Huilen doet ze ook bijna niet hoor, ze is zo vrolijk, behalve even toen ze ziek was. Ze eet gelukkig weer goed en is weer helemaal terug in haar oude ritme. Gister bij het CB geweest en ze is 69 cm lang en weegt 7880. Haar voedingsschema was perfect, dus niets veranderen voorlopig. Toch weer een lekker gevoel.

Ik lees hier over burka's en wetsuites, hebben jullie voor mij dan een push-up BH, een grote! Ik mag ook niet klagen net als Laura: 1.69 lang en 62 kilo, maar die tieten, of zeg maar geen tieten. Ze beginnen bijna net als mijn moeder op theezakjes te lijken. Nog een zwangerschap en het worden nog holletjes, moet niet gekker worden.....

Zo zie je maar, niemand is perfect, behalve onze beebs natuurlijk. Laten we ons daar maar op focussen op de meeting!

Ga nog even lekker theeen voordat Famke wakker wordt, dan nog even naar Ikea, voor dozen met te kleine kleding (nr. 3 alweer!), hoekbeschermers voor de glazen tafel etc. Ze gaat ineens zo tekeer met die loopstoel, je weet nooit wat er kan gebeuren....Hoe gaat dat met jullie kids?

Liefs Corine

Geplaatst

nee nog steeds niet

ik heb het drukker met mn aanbouw die er ook nog steeds niet staat!!

hahahahah

we zijn zo ondernemend!!

Geplaatst

HOi hoi,

Nou ik ga niet alles meer teruglezen hoor meiden, dat ga ik helaas niet redden.

De meiden liggen beneden nog zoet te spelen dus kan snel ff wat typen.

We hebben nu een groot kleed op de grond liggen en ze gaan al een beetje alle kanten op. Dus af en toe spiek ik snel naar beneden.

Hier heb ik vandaag weer eens heeeeeeeeerlijk geshopt met mijn vriendin.

Leuke kleren gekocht (en ja ook weer eindelijk eens wat voor mezelf!) en natuurlijk ook voor de meiden.

Ja Roos ik heb het onthouden hoor van de babyboom.

DVD speler staat al ingeschakeld dan kan hubbie het ook zien want die is er vanavond niet. Ben heel benieuwd meiden!

Nou ga nog snel ff wat rondneuzen hier en dan snel weer naar beneden.

DOeidoei

Geplaatst

jammer Roos hahaha, ach komt wel he?

Hey Bo, wat leuk dat je hebt geshopt, wat heb je gekochtt?? niet teruglezen hoor, is alleen voor de dikkie diks onder ons hahahah

Geplaatst

ik heb ook net geshopt, laarzen en een nieuwe jas...lang leve de creditcard!!

die van mij liggen ook op een kleed te spelen en hoor af en toe aah, boo, poe..

Corine, gelukkig gaat het wat beter met jullie! hoe bevalt de loopstoel, ik ben eroevr aan t twijfelen....

Bianca, fijn dat je er weer bent..

cyn

Geplaatst

heerlijk roos, ik hou de 2 nu zoet met een rijstwafel en een flesje sap hahahaha

vanavond ga ik weer shoppen...

cyn

Geplaatst

Nou Cyn jij bent helemaal lekker a.h. shoppen!!!

Ik heb een 3/4 broek gekocht, een blouse en een geweldig shirt.

En natuurlijk leuke dingen voor de meiden!

Ik denk dat ik alles maar over elkaar aantrek op de meeting hahaha kunnen jullie alles zien :):headbang:

Nou het zal hier straks wel rustig worden aangezien Cyn aan het shoppen is en de rest lekker babyboom aan het kijken is.

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

zo wat was het gezellie vanmiddag hier.......en ik maar werken.....hahahaha...en jullie maar shoppen....leuk hoor.

Beau doe alles maar over elkaar aan hoor.

Corine...ik kan jou holletjes wel opvullen hoor.....hier zijn het meloenen.....hahahaha

Cynt ook aan het shoppen.......ik wil ook...hahahahaha

Bianca wat een gedoe op je werk...ik zou de bedrijfarts bellen en dit melden!

Jeetje wat ben ik blij dat ik zelf baas ben...hahahah

En roos en cynthia ik heb de loopstoel ook...heerlijk ding is het en anne-meya vind het helemaal geweldig...en hier zeggen de H.A de fysio en cb en kinderarts dat het wel mag maar niet te lang achter elkaar...hier zit ze er ongeveer 10 min in en dan kan ik ff wat doen of heb ik even mijn handen vrij......maar goed als ze een spreidbroek krijgt dan is de lol over met haar loopstoeltje...zielig hè ze vind het zo leuk!

Zo en nu babyboom kijken en koffie drinken!!!!!!!!!!!!!

Sab hoe was het met je voetjes en het bezoek van je zus????????????

Geplaatst

he je bent een schat en maakt mijn avond helemaal goed....je krijgt op de meeting een enorme bos bloemen van mij en een dikke kus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

haha, gekkie! dat hoeft toch helemaal niet. Maar wel fijn he? Ze zei echt letterlijk dat het helemaal niets is om je zorgen over te maken. Max 3 maanden 24 uur p/d en heel misschien dan nog 1 maand snachts, maar is ook afhankelijk van je arts zei ze. Ennn, ze zei dat t heel goed zou kunnen met zo'n ander broekje en niet eens met gips!! Maar ook dat is afhankelijk van t ziekenhuis! Maar ik vond het wel goed nieuws hihi. En zij is echt een hele goeie ortho.

Geplaatst

ja ik ben echt blij........3 maanden is nog te overzien...zit ze wel met kerst maar niet meer met haar verjaardag.

Ik hoorde op het andere forum van heupafwijking dat ze gips bijna niet meer doen...dat hoop ik dan maar!

Je bent echt een schat dat je het gevraagd hebt........nu weet ik in ieder geval iets...dank je wel...xxx

Geplaatst

Wat een goed nieuws José!

xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden