Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik was eerst tiener en rond een jaar of 18 puber, hahahahahahaha.

José waarschijnlijk ook hahahahaha.

Maar ik moet nog ff doorschrijven, wil ook weer puber zijn!

Greotjes Laura

Geplaatst

je bent in het echte leven toch ook eerst tiener en dan puber.....of herb ik het fout....hahahahahah

en ja wat laura al zegt......hgahahahahahahha

Geplaatst

is een tiener en een puber niet zo rond dezelfde leeftijd?? Puberen rond je 18 is wat laat niet?

hahaha.

Maar tiener klinkt wel beter dan puber, dus laat mij nog maar even tieneren.. ;)

Ik ga niet bijlezen.. geen beginnen aan, kan beter mijn baan opzeggen om jullie te volgen.

Hebben jullie de winterslaapzakken al in gebruik?

Ik heb Len nu de slaapzak met mouwen aangedaan, want hij heeft hele koude handen en armen s'ochtends. Maar wist niet goed wat ik eronder moest doen, heb nu een romper met korte mouw eronder gedaan.

Wat doen jullie?

Geplaatst

hallo meiden,

alles goed>?

hier ff een nieuwtje:

milan staat

ik ga zo een foto plaatsen

het baby is er nu echt af!!

Geplaatst

even een vraagje aan de ervaren moeders

onze tim is vandaag 8 weken en gisteren en

vandaag heel veel huilen en weinig slapen

tja en als ik hem op de arm neem dan is het

mee stil en slaapt hij in no time als een roosje

is dat een berucht sprongetje????

steph(zucht)

Geplaatst

hey steph,

mischien heeft ze gewoon veel behoefte aan jou!!

hou dr gewoon lekker vast

het wil niet altijd zeggen dat er iets is!!

succes

Geplaatst

hey rosalie

we maken er niet meteen een homootje van hoor

steph

Geplaatst

jij bent zeker de leukste thuis!!!!

hahahahahaha

steph

Geplaatst

nee ik weet hoe irritant dat is!!

hahahah

dat deden ze bij mij ook altijd!!

of dan heb je hem in de maxi zitten met stoere jongens kleren en dan vragen ze nog

uhm...is het een meisje???

ja hallooooooooooooooo

Geplaatst

ik herken onze tim niet eens zo!

hij is altijd heel tam en lief en makkelijk

hoop dat het snel over is

steph

ps hoe is het met milan?

Geplaatst

kan goed een sprongetje zijn, al weet ik niet wanneer de eerste ongeveer is?

Misschien krampjes idd, ik deed Len dan altijd op zijn buik op mijn arm leggen, met zijn benen tegen me aan, hoofd van je af zeg maar. Dan ligt hij op je arm.

Warm kruikje of badje helpt ook.

Is hij onrustig? Slaapt hij goed?

Ons Len was namelijk vanaf 6 weken heel onrustig vond zijn slaap niet. Daardoor huilde hij heel veel (18 uur per dag).

Geplaatst

ja rosalie hij heeft wel af en toe wat last

van krampjes,maar niet heel veel hoor

daarvoor krijgt hij als het nodig is cinababy

tja dan komt stiekem de onzekerheid toch

om het hoekje kijken

heb ik anders nooit last van

steph

Geplaatst

nee joh das toch heel normaal!!

ik was ook zo onzeker als de pest in het begin!!

vraag maar aan de andere meiden

ben ik vaak nu nog!!

Geplaatst

hallo amanda

nou zoveel huilt onze tim gelukkig niet

jeetje hoe ben je die tijd doorgekomen????

dat is pas vermoeiend

nu ligt hij lekker naast me te slapen op de bank

want mama is met haar verslaving bezig hahahaha

steph

Geplaatst

anders ben ik altijd heel STOER

en niet op mijn mondje gevallen

groetjes steph

Geplaatst

haha Steph, lekker toch? Even tijd voor jezelf.

10 weken lang, 18 uur per dag huilen, alleen snachts sliep hij en met voeden was hij stil..

Ik vraag me nu nog steeds af, hoe ik die tijd doorgekomen ben........

Uiteindelijk de oplossing gevonden, hem inbakeren, het manneke was gewoon moe!! Door zijn eigen onrust kwam hij niet in slaap en dus huilde hij.

Ik heb echt, uuren, dagen, met hem rondgelopen, in de draagzak, gewandeld.. pff... was heel vermoeiend en zwaar.

Maar gelukkig was het met inbakeren van de een op de andere dag over!

Geplaatst

hoi manda

ik kijk het nu eerst wel even aan

weet nog dat ik jou heb gesproken in hilversum

jij was toen volgens mij zwanger van len

jeetje wat gaat de tijd toch snel,ik was toen nog

niet begonnen met icsi

had heel anders kunnen lopen,echt een lot uit de

loterij!!!!!!!!!!1

steph

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden