Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aha, dan kijk ik wel of ik deze wil. Heb natuurlijk ook al dat andere plastic geval waar ze in kunnen zitten en de kamer door kunnen scheuren.

Geplaatst

jij hebt twee kindjes.....ik zou beide kopen dan......hahahahahaha

en dan kan jij :politiefluit: gaan spelen

Geplaatst

Hahaha, ja dat zal wat worden hè.

Maar we hebben ook een houten fietsje, dus hoeven ze niet te vechten?

Roos, hoe gaat het eigenlijk met je moeder?

Geplaatst

Meiden ik ga naar de finale van evita kijken...ik hoop dat brigitte gaat winnen!

Trusten voor straks!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hug:

Geplaatst

trusten joos,

ja laura,

het gaat wel,ze heeft nu haar 2e chemo gehad en begint nu langzamerhand wel kale plekken te krijgen!!

wel zielig hoor

maar ze houd haarzelf erg groot!!

Geplaatst

Lijkt me erg moeilijk om je moeder/vader zo te zien.

Je ouders staan meestal op een voetstuk die ons altijd bijstaan in van alles, en nu zijn zij zeg maar degene die hulp nodig hebben.

Toen ik met de ivf bezig was, zij mijn moeder dat ik altijd haar puppy bleef, ondanks dat ik volwassen ben.

Begrijp je?

Geplaatst

Hey roos, ik ga ook aftaaien.

Gil al weken dat ik op tijd naar bed wil......weer niet gelukt dus haha

Trusten!

Geplaatst

nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ik hou het niet bij!!!!

ben bij blz 5 gestopt met bij lezen ivm te weinig tijd; straks naar het cb.

maar ik wilde bianca nog wel even een dikke knuffel geven.

goed dat je er toch heen wil,. vervelend dat t allemaal zo gaat met werk. dat is lastig he. zij willen ook hoe en wat weten en jij wilt gewoon een beetje rust!

verder lau: je zit op mijn streefgewicht!!!! gemenerd! nee hoor, heel mooi.

ik heb gisteren bij mn schoonmoeder op de weegschaal gestaan en die gaf 70 kg aan. niet verkeerd hoor, voor 175 cm, maar ik moet t wat strakker krijgen en liefst nog wat kilootjes eraf. zo, nu weten jullie ook wat je van mij kan verwachten, ik ben zo benieuwd naar iedereen, haha.

nu snel tas inpakken!

lis

Geplaatst

nou jij zit op mijn streef gewicht....hahahahahah.....ik ben 170.

Veel plezier op het CB met aan en uitkleden...hahahaha...erg hè?

Altijd weer leuk om te wegen en te meten!

Fijne dag lis

Geplaatst

Numbers numbers:

misschien moeten we het bij het gewicht van onze spruiten houden...haha

komt ie: ebbe was weer braaf op t gemiddelde van 8 maanden (jawel, die verjaardag was ik een beetje vergeten...)

9,265 kg (ze deed het heeeeeeeeeeel precies)

en 72 cm.

Hoe zit dat nou met t autostoeltje? ben ik vergeten te vragen, ik ga even googelen straks!

Jullie ook een fijne dag!

Lis

Geplaatst

Wat heerlijk als alles weer goed is!

En ja ze heeft het wel heel precies gedaan...hahahah...maar wel leuk!

Het is maar net welke maxi-cosi je hebt...daar moet je even naar kijken!

De autostoel die ik heb gekocht daar mogen ze in als ze negen kilo zijn!

En ik ben er echt heel blij mee.

Geplaatst

ik heb niet bijgelezen, maar het gaat over het gewicht........ ik ben de afgelopen 2 weken al meerdere keren gevraagd of ik ben afgevallen..... HEEERLIJK. Dat doet goed! Ben ook afgevallen. Heb al eventjes niet meer op de weegschaal gestaan, dus straks eens kijken.

Verder ben ik er niet zo mee bezig.

Len's verjaardag hebben we gisteren nog eens gevierd, het was echt super!!!

Jeetje zeg, wat boffen we toch met onze wondertjes! Weer zo'n speciale dag. Dan besef nog eens extra hoe mooi het is...!

Ik moet gaan werken............... dus niet teveel schrijven hé?!

Fijne avond,

Geplaatst

gewicht....mmmmm iedereen heeft mijn streef gewicht wel.hahaha

PS roos, sterkte ik wist het niet van je moeder.

Ook voor jou,zal niet makkelijk zijn allemaal, zijn hoe iemand toch flink wat moet doorstaan

Ook al ben ik niet vaak hier, denk tochw el allemaal aan jullie,maar jullie schrijven ZOVEEL

Geplaatst

gewicht....mmmmm iedereen heeft mijn streef gewicht wel.hahaha

PS roos, sterkte ik wist het niet van je moeder.

Ook voor jou,zal niet makkelijk zijn allemaal, zijn hoe iemand toch flink wat moet doorstaan

Ook al ben ik niet vaak hier, denk tochw el allemaal aan jullie,maar jullie schrijven ZOVEEL

GROETJES

Geplaatst

Hoi meiden,

Het is weer gezellig geweest hier.

Joos; dus jouw favoriete Evita heeft gewonnen, gefeliciteerd!

Laura; jij bedoelt de babywalker. Is echt heel leuk! Zie topic sinterklaascadeau's. Als je wilt, wil ik wel een foto ervan opzetten.

Op tijd naar bed lukt me ook niet vaak hoor!! Zit toch nog laat èn lang achter de pc! Gisteravond weggeweest en mezelf gedwongen dat ding niet aan te zetten want dan wordt het weer zo laat!

Lis; lekker dat het zo goed ging met Ebbe op het CB.

Amanda; leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad met Len's verjaardag.

Lijkt me ook heel bijzonder!

Roos; nog steeds op zoek naar de stoel, succes met je zoektocht!

Sab; hoe is het met je?

Als ik iemand ben vergeten sorry!

Afvallen: ik moet nog 8 kilo voor het mooie zeg maar. Maar gaat erg moeizaam!

Ik vind allesssssssssss zo lekker namelijk! Althans bijna alles!

Nou hier weer lekker gewerkt vandaag!

En heerlijk ook om weer thuis te komen!

Ga nog ff verder kijken op de site, tot laterrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

beau, je was mij vergeten...geeft niet hoor lieverd. Alles goed met je meisjes?

Ikke ook druk vandaag, gewerkt, morgen ook...

Lau, had je mijn mailtje over de vluchten gehad?

Lis, jij mag ook niets meer zeggen over kilo's hoor!

Amandqa, enne leuke verjaardag las ik hoor, mooie foto's..

Sab en joos...ook aan de appel hahahahha aales ok/

Wie vergeet ik nu weer...roos, corine, Angela

Vonnie..gaat het met de verbouwing en de kids??

sla me maar als ik iemand vergeet..

kus cyn

Geplaatst

Cynt, nee ik heb geen mail van je gehad, heb wel nog even gekeken...........

Kan je hem nog een keer sturen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden