Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Amanda, nog gefeliciteerd met je hubbie!!!!

Roos lekkerrrrrrrr chips!

Cynthia heb je lekker gestreken?

Joos ik hoop dat je hoofdpijn weg is! Goede aflevering hè van CSI !!

Sab hoe is het met jou?

En hoe is het met de rest?

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

roos...hou op over chips.....hahahahahahah

Beau de hoofdpijn hier is wat minder.

Hoe is het met jou meiden?

Geplaatst

Gelukkig dat het al wat beter gaat met je hoofd, hopenlijk is het snel helemaal over.

Met mijn meiden gaat het geweldig!

Vandaag voor het eerst brood gegeten met smeerkaas hahaha.

Ging best aardig voor de 1e keer.

Met Anne-Meya ook alles lekker? Hoe is het trouwens met haar stem?

Geplaatst

haar stem blijft op en neer gaan....en nu we het beter in de gate houden is het echt verkeerd stem gebruik...ze maakt soms hele hoge geluiden...en dan weer heel laag...net zo`n zangeres die aan het oefenen is...alleen na 1 keer hoog klinkt ze als een oude man die heel veel gerookt heeft...hahahahah

Heerlijk hè lekker brood eten....ik vind het wel gezellig...samen smorgens brood eten!

Geplaatst

Toch wel verkeerd stemgebruik?

Daar kun je nu toch niks tegen doen toch?

Nou we gooien nu dus ons hele schema om, 's ochtends pap ipv tussen de middag en dan tussen de middag brood met melk of zo.

Ik moet het allemaal nog eens even rustig bekijken.

Is een beetje rommelig zo vandaag hahaha.

Moet weer even een goed ritme zien te vinden!

Maar komt helemaal goed.

Geplaatst

nee bij zo`n kleintje kan je er niks aan doen.....als ze dit blijft doen zal ze naar logopedie moeten maar nu nog lang niet.

Ja gek is dat hè met die schema`s....ik zoek ook steeds weer naar nieuw.....en ja komt steeds weer goed!

Geplaatst

De mijne ook helaas..........................:cry2:

Ik had liever een gezonde vriend gehad hahahahaha.:nono:

Geplaatst

o wat ben ik blij dat Len nu een "grote mensen-schema" heeft haha, hij eet als wij eten en heeft redelijk normale bedtijden haha.

Wat een geklooi altijd met die schema's, was ik er eindelijk aan gewend, wou hij het weer anders haha.

Nog even meiden en jullie kroost hoort ook bij het dreumes-volk.

Bo, hoe is het met je? Lang niet gesproken

Geplaatst

snap er niet veel meer van, alleen dat rosalie nog helemaal from scratch een goulashsoep heeft gemaakt toen ik allang al lag te pitten. knap hoor, die nemanja van jou mag wle in zn handjes knijpen met zo'n vrouw (vriendin...nog even...?)

even een vraagje: zijn hier meiden die ook een (zeer vroege) miskraam hebben gehad?

ik vind het namelijk zo vervelend dat ik helemaal niet weet wanneer mn ongi eraan zit te komen. wil naar de sauna, maar kan zo niks afspreken, ja stom is dat een probleem? maar ik vind het gewoon vervelend! ben ik niet gewend.... en ook voel ik me vreselijk emotioneel en ongelooflijk moe weer. Lijkt wel een soort terugslag ofzo, wat is er aan de hand?

Iemand ervaring of uit tweede hand? kan het al snel weer komen? de mk begon op vrijdag, niet echt veel bloedverlies maar wel echt bloed. daarna meer en het weekend erna nog steeds redelijk veel, dinsdag ofzo was het over (meer dan een week dus)

sorry voor de details en het gezeur, moet ook misschien in een ander topic... ik ben vandaag echt een beetje chago. gedoe op mn werk, ik moest er helemaal van huilen terwijl het helemaal niet zo heel erg was.... niet normaal zeg, ik ben snel buiten gaan zitten en heb twee koppen koffie gedronken en een mandarijn gegeten en toen was t pas over...

straks lekker babyboom kijken, ebbe een flesje en dan gaat mama weer lekker slapen, toedeledokie!

jullie allemaal veel liefs,

Lis

Geplaatst

oh ja, vrijdag 5 weken geleden (morgen) geloof ik...

ik heb nog eisprong geprobeerd te testen maar dat lukte niet hoor. heb er zeker geen gehad of heeeeeeeeeeeeeeel laat, wat misschien ook wel kan zo met die hormonen nog in je lijf.:unsure:

Geplaatst

hoi Lis,

Ik heb ook een vroege miskraam gehad, ik had een positieve test na de eerste poging, maar de dag van de testdag in het ziekenhuis had ik een twijelachtige test, ze gingen toen meer testen doen en zouden me terug bellen, helaas met slecht nieuws, ik zou een miskraam krijgen. Toen ik stopte met de progestan, begon het meteen. Dat was dus 4 weken na de TP, heel vroeg dus. (ik vergeet het noooit meer, was op mijn verjaardag..)

nee, 2 weken na TP, 4 weken zwanger.

Ik heb er eigenlijk niet veel last van gehad, leek een gewone hevige ongesteldheid. En volgens mij werd ik gewoon weer 30/31 dagen later ongesteld. (mijn cyclus was altijd 30 - 31 dagen)

Lastig hé als je erop moet wachten..

Hoe gaat het verder met je?

Geplaatst

hoi amanda, dus bij jou ging het eigenlijk gewoon door... nou da's hier dus niet. wel erg frustrerend joh, zo snel na je positieve test dat slechte nieuws.

nou ik zit niet echt superlekker in mn vel. snap t niet zo heel goed, erg moe, ik moet maar even een weekendje flink uitrusten denk ik. even niks aan mn hoofd. t is niet dat ik me nog steeds heel verdrietig voel, maar gestresst en arelaxed, snel aangebrand en snel emotioneel... tja, als je cyclus in de war is kan dat allemaal wel denk ik.

maar meestal gaat t best goed hoor, ik merk t vooral op mn werk... als ik lekker thuis met ebbe ben gaat t veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.

Groetjes,

lis

Geplaatst

ja het is ook niet niks hoor Lis. Even lekker uitrusten en van Ebbe genieten zal je goed doen!

Het heeft toch even zijn tijd nodig, om lichamelijk maar ook geestelijk weer alles op orde te krijgen..

sterkte..

Geplaatst

jaja, jij ook nog dagen vrij?

ik weet helemaal niet hoeveel dagen iedereen hier werkt? lijssie maken? nee hoor, we verzanden er nog in...haha. ik ben vrijdag en maandag lekker vrij.

en jij binnenkort natuurlijk ook weer sab, hoe gaat het? ik hoop dat je het ook een beetje fijn vind om even thuis te zijn?

Lis

Geplaatst

Ik heb mijn vrije dagen er bijna op zitten, morgen nog en dan weer werken. (zorg.. dus weekend werken) 5 dagen en dan weer 4 vrij.

Volgens mij is er al een lijstje van werk haha.

Ik werk 24 uur, maar ga vanaf 1 dec. tijdelijk weer 29 uur werken, we hebben (ervaren) personeel te kort..

Gelukkig kan ik dat makkelijk, opa en oma's passen op en zijn mega flexibel!

Fijn weekend allemaal!!

Geplaatst

Hey Lis, wat rot dat je een nare dag hebt gehad zeg, gatsie, daar zit je toch helemaal niet op te wachten nu, gedoe op je werk. Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen daar. Nu jij nog lekker in je velletje zodat je de draad weer een beetje op kunt pakken.Ik hoop dat je cyclus weer snel op gang is. Dikke knuf :hug:

Ik werk natuurlijk nog steeds niet en ik ben nu drukker dan wanneer ik zou werken geloof ik want ik ren nu 5 dagen per week haha. Maar ik geniet met name van de dagen dat ik samen met mijn meisje ben hoor. En die andere 3 dagen haal ik haar lekker op tijd op, zodat ze thuis meteen in slaap kan vallen hahaha.

Verder alles goed, thanks Lis.

Ik ga zo ook tv kijken. toedels en tot morgen xx

Geplaatst

klinkt wel ok amanda. in t weekend werken is niet zo leuk, maar niet elk weekend toch? en dan door de weeks vrij is ook fijn.

gelukkig dat je flexibele oppas hebt, ik vraag me af hoe dat met een kdv zou moeten...

nah jongens, ik ga me installeren op de bank... haha lekker babyboom kijken! medekijkers veel plezier!

Lis

Geplaatst

halloo meiden,

Ik heb medere vroege miskramen gehad en telkens werd ik zo`n 6 weken later ongi!

En lis wat dacht je ervan om een weekje de ziekte wet in te gaan om even aan jezelf toe te komen....je lichaam geeft het eigenlijk al aan daar behoefte aan te hebben!

Geplaatst

Lis, ik keek even in mijn agenda wanneer ik ongesteld werd na mijn miskraam (10dec 2003 begonnen).

Na 12 dagen hevig bloedverlies werd ik 5 weken erna weer ongesteld, 5dagen lang (normaal was het een dag of 3-4).

Hopelijk voel je je inmiddels weer iet beter. Doe inderdaad maar rustig aan hoor. Is niet niets wat je heb meegemaakt!

Kus Laura

Geplaatst

hey lis,

we staan allemaal klaar voor je hoor!!

neem lekker wat rust

het zal niet alles wegnemen

maar mischien kun je dan even tot jezelf komen...

dikke kus van mij

Geplaatst

Hey Roos, ik ga naast mijn kanjer liggen (Robbert; Thomas slaapt al hahaha).

Welterusten en tot morgen...........

Toedels

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden