lis Geplaatst 1 November, 2007 Geplaatst 1 November, 2007 hier alles flex :icon_rr: straks maar weer naar babyboom kijken. verder niet zo veel te melden... lekker weer 4 dagen vrij enne ebbe is deze week voor het eerst voorop de fiets geweest! spannend hoor, en wel even wennen... thuis hebben wij trappen en bij het kdv ook, zonder fietsstoeltje is wel minder zwaar, maar als je sleutels in je rugzak zitten is het wel lastig met een kind op de arm... ik kan m niet even neerzetten in t portiek, haha. maar je voelt je wel heel wat hoor met zo'n kindje voorop, zo leuk. liefs, lis
Seetje Geplaatst 1 November, 2007 Geplaatst 1 November, 2007 oh wat leuk lis op de fiets! Ik heb toevallig gisteren bij halfort een fietsstoeltje met scherm gekocht beide van nijntje zo lief! Maar hier nog niet fietsen hoor...het was in de aanbieding en kwam er toevallig langs! Stoer hoor...samen op de fiets....en ik zie je al klooien in het portiek met de sleutels in de rugzak...hahahahah
Gast Amanda Geplaatst 1 November, 2007 Geplaatst 1 November, 2007 Lis, leuk hé fietsen!! Ik ben zó trots als ik met hem fiets. (ook als ik met hem loop haha) Echt genieten hoor.
rosalie Geplaatst 1 November, 2007 Geplaatst 1 November, 2007 ik haat fietsen!!! maar met mn mannetje ga ik het vast leuk vinden!!
hanny Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 lieve,lieve allemaal, hier gelukkig weer een berichtje van mij valt niet mee hoor na 2 jaar weer te gaan werken vindt het wel vreselijk leuk maar ben helemaal van slag qua ritme haha en over twee weekjes mijn opleiding erbij 2 avonden in de week dus kan niet op. zie dat ik een hoop nieuwe mensen heb gemist! namens deze weg ALLEMAAL HEEL HARTELIJK WELKOM EN SUCCES ALLEMAAL LIS: hoop dat je goed aan jezelf denkt meissie,alles heeft zijn tijd nodig zeker dit!! jose: hoop dat bij jullie alles goed gaat? vooral met AM vonnie:hoe gaat het met de verbouwing?en de zooi? als ik meer mensen ben vergeten ga nu verder lezen dus kom jullie vanzelf tegen dikke knuffel hanny
Laura Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 Halloooooo!!!!! Gister heerlijk uit eten geweest met mijn zus en moeder. Gewoon heerlijk zonder mannen en kinderen keutelen over van alles en nog wat. Natuurlijk ook even over mijn vader gesproken, moeilijk! Verder is het hier rustig. Kindjes hebben dus nog wel beetje last van tijdverschil van vorige week. Worden nu 's morgens een uurtje eerder wakker, maar huilen pas rond 8uur, dus laat ik ze lekker keutelen en spelen tot die tijd. Ipv 19.30uur, gaan ze nu al om 19uur naar bed; uitgeteld. Leuk, fietsstoeltjes kopen!! Roos, ik heb dat ook hoor, haat fietsen. Maar ik denk dat fietsen met de kindjes wel leuker is? Nog 1-2 maandjes en dan kan Iris vast ook goed zitten. Thomas houdt het al een poosje vol. Nou, rustig hier, iedereen zeker aan het flessen en badderen? Groetjes Laura
lis Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 he hanny, ja je bent even niet geweest, dan is het niet meer bij te houden he...maar gelukkig is het wel leuk dus het werken?! ik kan me voorstellen dat t echt wennen is weer. alles goed verder? ik heb voor eind november een weekje vrij gevraagd, lijkt me wel lekker en dan eind december natuurlijk weer met kerst, even een beetje rustig aan ja. groetjes, lis
lis Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 nou hier geen gebadder hoor, ebbe ligt al een uur plat, haha. dan is ie morgen natuurlijk helemaal vroeg. ik heb net gegeten en ga zo lekker even buizen en dan vroeg naar bed. wat lekker: met je moeder en zus uit (heb ik laatst ook gedaan, heerlijk). ik kan me voorstellen dat t gesprek over je vader moeilijk is, maar toch ook zo nodig. wat heb je toch heerlijke kids die om 8 uur pas aandacht willen... volgens mij ligt ebbe vanaf een uur of 6 te pruttelen (ja hij gaat vroeg naar bed, maar niet altijd voor 7en hoor) en dan vanaf half 7 een beetje bozer of heel boos. soms lukt het nog m weer te laten slapen met een speentje, maar dan ben je zelf ondertussen wel erg wakker... goh ik at alleen en toen had ik mn moeder vanmiddag aan de telefoon en ik zei ik haal wel wat makkelijks. maar zij zei nee, je moet juist een lekkere biefstuk halen. vond ik eigenlijk wel een goed plan. bij de keurslager een flinke kogelbiefstuk gehaald, bij de groenteboer wilde spinazie en van die hele grote dadels. ik had nog aardappeltjes die al gekookt waren dus in de pan van de biefstuk kon ik die nog even bakken en de spinazie heel even erbij en daar wat knoflookmosterd bij gedaan, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk! haha zo is het weer echt kletstantespraat haha. lis
hanny Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 ja lieve lis hier is verder alles goed alleen lekker druk. hoop dat je goed de tijd neemt hoor voor jezelf en je gezin. maar mijn nieuwe baan bevalt prima en nu weer wachhten hoe mijn opleiding me bevalt hou jullie allemaal in de gaten hoor ...maar gaat even snel tussendoor hahaha moet nu alleen 1200 berichten lezen ofzo pfff gaat me nooit lukken
Laura Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 Hey die Hanny, jij bent nog wel even bezig met lezen haha. Lis, lekkerrrrrrrrrr wat je allemaal opschrijft. Wij gaan nu (slecht; patat) eten, jammie Groetjes
lis Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 haha 1200, nee dat wordt niks... ik heb t gemist; wat is het voor opleiding? laura: slecht!!! maar als je t af en toe doet wel heel lekker! ik eet t alleen als ik er heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in heb, en da's maar af en toe. helaas kom ik aan andere manieren ook wel aan die calorieen... wat ik het lekkerste vind is met heeeeeeeeel veel ketchup! en nu ga ik lekker friends kijken. allemaal fijne avond en smakelijk laura! lis
lis Geplaatst 2 November, 2007 Geplaatst 2 November, 2007 oh nee dat komt op vt4, lekker handig die tvgids.nl... dan maar sex and the city, ook leuk. misschien tot morgen nog,anders zondag. lis
Gast Amanda Geplaatst 3 November, 2007 Geplaatst 3 November, 2007 Het is rustig hier! Waar zijn jullie allemaal?? Ik kom me even afmelden, hier in het topic, anders krijg ik erover dat het verkeerd staat ;) Joos, trouwens niet de hoop opgeven wat slapen betreft, Len heeft me verbaasd laten staan de laatste dagen! Hij slaapt van 19.00u tot 8.00u-8.30u en smiddags een drie kwartier tot een uur! Komt vast door al die inspanning, hij rent de hele dag door het huis haha. Nou, ik ga Raymann kijken doeggg
Seetje Geplaatst 3 November, 2007 Geplaatst 3 November, 2007 Ja ik ga me ook afmelden! Ach ze slaapt normaal van 6 tot smorgens ...alleen nog ff als we gaan slapen wat drinken...dus ik maak me niet meer druk. Nu is ze net wakker en is echt niet lekker.....ga gauw naar haar toe! Trusten meiden en een fijne zondag morgen! :hug:
beau Geplaatst 3 November, 2007 Geplaatst 3 November, 2007 Ga snel je meisje knuffelen Joos! En Amanda veel plezier met Raymann. Ik taai hem ook af, ga lekker in bed tv kijken! DOei doei en tot snel
Seetje Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 bianca wat heb je een leuke foto van marissa in je avatar staan...is dat in het zwembad? Beau...ja ons meisje is echt ziek van de tandjes (denk ik) zo zielig man! Gisteren 8 poepluiers...maar gelukkig geen rode billen...de zalf helpt goed die ik er steeds op smeer. Lekker in bed t v kijken heb ik ook gedaan...heerlijk is dat hè....hahahahah
rosalie Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 hey meiden!! milan heeft zijn 1e tandje doorgekregen!! echt zo lief! en hij is er helemaal niet ziek van geweest wel wat hangerig vandaag.. groetjes rosalie
Seetje Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 oh wat goed meis...wees maar blij dat hij er niet ziek van is! Gefeliciteerd.
Seetje Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 Ik heb haar net voor het eerst een zetpil gegeven en nu slaapt ze! Maar ze is echt niet in haar doen hoor, zo zielig.
Bianca Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 Die foto (avater) is inderdaad genomen in het zwembad. Twee weken geleden voor het eerst met Marissa aan het zwemmen geweest. Ik heb net hier op het forum ook weer nieuwe foto's geplaatst van Marissa. En op haar site staan ze nu ook eindelijk! Babysite van Marissa de Groot - Kijk Onze Baby (Jose, ik zag net jullie reactie in Marissa haar gastenboek, leuk dat je een kijkje hebt genomen en een reactie achter hebt gelaten!) Jullie kindjes zijn dus ook druk met de tandjes bezig, volgens mij is hier nr 3 onderweg hoor. De twee onderste tandjes zijn nu goed zichtbaar, zodra ik de kans krijg, maak ik een foto hoor! Hier alleen geen enorme poepluiers. Ze heeft altijd harde ontlasting en als er een tandje doorkomt is het alleen wat zachter om zo maar te zeggen, maar geen enorme volle poepluiers... hihi, wat een poeptaal he... haha. Marissa is alleen zo'n week voordat het tandje doorkomt, wat hangerig en huilerig en doet niets anders dan met die vingers in de mond. Dentinox vindt ze erg prettig, als ze het flesje ziet, doet ze haar mondje al open. Ik breng het aan met mijn vinger, en merkte vandaag dat die onderste twee tandjes toch wel scherp zijn, ineens was het hap op mijn vingers, auwww... ik schrok ervan, hahahahaha... Nooit bij nagedacht dat die dingen zo scherp konden zijn. Tja, zo gewend aan een tandenloos mondje...
Gast Amanda Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 Erg he dat ze zoveel last kunnen hebben van de tandjes. Bij Len is het heel wisselend, de ene keer heeft ie er geen last van, de andere keer heeft ie 2/3 dagen hoge koorts. Nu moeten doorkomen, straks moeten ze er weer uit met wisselen.. wat een geplaag. Sterkte ermee! Len heeft ook weer last, of een sprongetje.. Vanmiddag zijn we ergens op visite geweest, daar was een meisje van.. een jaar of 7-8. Len was verlegen voor alle "grote mensen" maar naar dat meisje ging hij meteen, echt heel leuk, meteen knuffelen en spelen met haar. (meisje helemaal in de wolken haha)
beau Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 Joos beterschap voor je meisje!!!! Roos; leuk he de 1e tand! Fijn dat hij erg geen last van heeft gehad!
Laura Geplaatst 4 November, 2007 Geplaatst 4 November, 2007 Roos, welkom bij de tandenclub haha. Goed dat ie er niet heel veel last van heeft (gehad) behalve dat hangerige dan. Iris heeft dat ook en ik vind dat eigenlijk best gezellig..... Mijn neefje van bijna 7 is aan het wisselen en ik krijg regelmatig het beeld van een bewegend tandje, ieks! IKs dus niets voor mij. Wordt een mooie taak voor Robbert tegen die tijd haha Ik ga nog even een tiental berichten lezen. Nieuwe leden zijn ontzettend leuk, maar die schrijven ook al zoveeeeeeeel haha Tjuus
Shanna Geplaatst 5 November, 2007 Geplaatst 5 November, 2007 Hoi meiden, Ik ben er weer hoor......... en wat is er alweer een hoop gebeurd. Geboorte, tandjes etc. Ik ga vandaag op mijn gemak even alles lezen het is is zoveel...... er waren 3000 nieuwe berichtjes sinds mijn laatste bezoek dus ik moet echt een hoop bijlezen hahahha. Ik was even niet aanwezeig wegens de drukte in mijn gezin. - schoonmoeder kwam over uit het buiten land en bleef ruim een week bij ons slapen :icon_shaking:. - jaro heeft zijn eerste tandje hoera!! Nu de rust (gelukkig) weer is terug gekeerd kom ik weer gezellig kletsen. Ik moet vanavond werken dus ik spreek jullie morgenmiddag. Ik ga nu even bijlezen. Tot morgen....... Lieve groetjes Shanna
Aanbevolen Berichten