Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zag dat ik een prive-bericht had, ga hem ff lezen en dan lekker slapen.

Ik neem aan dat jij je adres hebt gegeven, dus ga ik hem woensdag naar je opsturen.

Groetjes

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Lis,

Even een :hug: voor jou!

Wat vervelend, en ook logisch, dat je niet zo lekker in je vel zit.

Toen ik een VM had, werd ik daarna niet uit mezelf ongesteld.

Wel een paar druppels zeg maar maar niet goed.

Uiteindelijk moest ik het even afwachten en heeft de arts me primolut (ik geloof dat dat zo heet) voorgeschreven om het op te wekken.

Sterkte meis!

Amanda, hier gaat alles goed!

Ik heb je inderdaad ook al een tijd niet 'gesproken'.

Dus je gaat meer werken per 1 december? Voor hoe lang is dat?

Geplaatst

allemaal erg bedankt voor de lieve woorden.

zo te lezen moet ik gewoon nog even geduld hebben. ik ga dit hele weekend alleen maar doen wat ik wil, we hebben een beetje een drukke tijd gehad. hopelijk gaat hub ook lekker relaxen en dan gaat t vast weer een stuk beter. ik vind het zo lekker dat ebbe niet meer om 11 uur een fles hoeft, we gaan t maar ns naar voren schuiven!

met de rest alles goed?

Lis

Geplaatst

Bo, ik weet niet voor hoelang het is, maar vind het niet zo'n probleem. Misschien, als ik de mogelijkheid krijg, blijf ik wel meer werken. Die 4 uur schelen niet veel, en het is geen dag erbij, maar meer uurtjes per dag. En ik ben van plan om Len naar een kdv te doen voor 1 dag (alleen hubbie nog overtuigen), dus..

Hé Roos, mijn voeten hebben je gemist..

Ik moest vanmorgen naar de tandarts brrr.... zo eng, maar netjes gepoetst, geen gaatjes, dus we kunnen er weer tegen voor een half jaartje.

Fijn weekend allemaal.

xxx

Geplaatst

HEEEEE, ik ben gepromoveerd tot KLEUTER!!!!

Jaha, daar kun je maar blij mee wezen .....

Geplaatst

Gefeliciteerd kleuter!!

Ik zie dat ik aan het puberen ben.... dus opgepast...

haha

Wat is het rustig vandaag.

Wij hebben geshopt vandaag, of eigenlijk, als een malloot door de stad gerend om alles te halen wat we nodig hadden..

Voor Len bij Villa happ geweest, 2 truitjes, 1 blouse en 1 vest gekocht.. ping ping 72,00 euro..

En, zijn eerste, echte schoenen!

Ze hebben zijn voeten opgemeten en hij heeft maat 20. Maar de schoenen die ik heb gekocht waren 21.. logisch hé? haha

Wel hele leuke, en ping ping 72,90€ ....... pfff.. zegt die leuke juffrouw ook nog, kan die zeker 3 maanden mee doen........... :handbags:

Om het pannekoeken en knakworsten gevecht van afgelopen dagen goed te maken, frietjes met kroket gegeten, dat was smullen!

hier een foto van de schoenen, of moet die ook in het oktober topic, nee toch?

EPSN2750.jpg

Geplaatst

zo die zijn ff stoer.....en lekker duur...ping ping...hahahahaah

Ja het is rustig....ik ben bij laura geweest vanmorgen heb een slaapzak bij die lieverd opgehaald!

Voor de rest druk geweest de hele dag...ben blij dat ik op mijn kont zit!

Jij zal ook wel moe zijn van al dat geld uitgeven....hahahahahah

Geplaatst

hahaha ja heel vermoeiend geld uitgeven, maar geld verdienen is nóg vermoeiender, en dat moet morgen weer..

hihi

Geplaatst

was het gezellig bij Laura? Hebben jullie elkaar al eens ontmoet, of was dit de eerste keer?

Geplaatst

Dit was de eerste keer...en het was heel gezellig...ik heb nog foto`s gemaakt van onze kindjes samen...echt onze anne-meya is groot...hahahahaha...ik schrok er van.

Geplaatst

ja daaaaaaaaaggggggggggg....dan kan je me meteen daarna in een kist leggen...en nu niet meteen gaan huilen...hahahaha

He waarom ben je helemaal van slag?

Geplaatst

ja op ned 1 was een programma op over die jolanthe van casbergen

maar die was aan het vertellen dat ze in india is geweest

om meisjes van de pooiers daar te redden die meisjes zijn tussen de 7 en 11 jaar en worden verkracht door gemiddeld 30 mannen per dag

pfff heftig..

Geplaatst

jezus wat een verhaal...ja nu snap ik dat je vanslag bent meis.....ik kan dat niet meer zien hoor...straks moet anne-meya alleen naar school....o jeeee......ben blij dat ze nog niet kan lopen...hahaha

Geplaatst

ja echt he!!

nou ik ga ff snel een sigaretje roken

ben zo weer terug

moet namelijk buiten roken!!

tot zo

!!

Geplaatst

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...is goed hoor!

Hé ik ben vanmorgen bij laura geweest...was gezellig...lieve meid is ze...en wat een heerlijke kinderen heeft ze...thomas is echt lief...blijft maar lachen zooooooooooo lief!

En iris gaat in haar achteruit de kamer door...leuk man om te zien!

Ik heb foto`s gemaaktr...als laura het goed vind zal ik ze plaatsen...maar moet het eerst even vragen aan haar!

Nou is die sigaret op.....hahahaha

Welk merk rook je roos....zware shag....hahahahah

Geplaatst

Lieve roos...ik hoop dat je sigaretje lekker was...maar ik ga naar bedje toen...morgen is het weer vroeg dag!!

Dikke kus!

Geplaatst

ja was een heerlijk peukie,hahaha

nou slaap lekker meis

en fijn dat het zo gezelli was bij laura!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Leuk meiden dat jullie elkaar al ontmoet hebben!

Gezellig!

En fijn dat je nu de goede slaapzak hebt die je wilt.

Roos, wat vreselijk zeg wat jij zag op tv.

Ongelofelijk dat dat gebeurt, dat hou je toch niet voor mogelijk?

Amanda, wat een geweldige schoenen!

Hier lekker rustig! Gisteren heerlijk uit eten geweest en vandaag een rustig dagje.

Ook wel eens fijn zonder afspraken! Komt hier niet zo vaak voor hahaha.

(ligt ook aan mij, ben nogal ondernemend).

Fijn weekend!! x beau

Geplaatst

Ik had een heerlijke carpaccio!

En als hoofdgerecht pangafilet.

Geen toetje want anders plofte ik hahaha.

En natuurlijk een heeeeeeerlijk wijntje!!

Heb jij nog leuke plannen voor het weekend?

Geplaatst

Helahola!!!!!!!

Joos, ik vind je te gek!!!!! Hartstikke leuk om elkaar live te spreken. Vond het ontzettend vertrouwd, alsof we elkaar al bijna 1,5jaar kennen hahaha.

Tuurlijk mag je die foto's plaatsen, gekkie!

Hier verder weinig nieuws. Druk geweest op de zaak, dus nu even bijlezen.

O ja, Iris heeft een puntje in haar mond -> aankomende tand jippieieieieieie

Zij heeft er volgens mij niet veel last van gehad. Ik echter wel...... Biotex was niet aan te slepen voor al die poepbroeken tot tussen haar schouderbladen haha.

Groetjes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden