Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een prachtige buik!!! En ook zo mooi naar voren, ik wil ook weer!!! hahah, voorlopig niet hoor :-)

Heb inderdaad al wat meegelezen over je bevalling, maar dat was ook wel heftig hoor! Ik kan me goed voorstellen dat het jammer vindt dat je niet alles meer weet.. Ik heb S ook zelf ter wereld gebracht en L is met een spoed keizersnede geboren. Volledig onder narcose en weet bijna niets meer van de dag zelf. Soms vindt ik dat best jammer, en nu nog komen er af en toe stukjes van de film weer boven die ik vergeten was. Maar het belangrijkste was dat ze er waren!

Jammer dat jullie wel gescheiden zijn geweest en je niet vaak bij Klaasje hebt kunnen kijken. Wordt er door de verpleging ook niets georganiseerd om jullie samen te krijgen?

Hier een super 1e verjaardag gehad en vanmiddag nog een beetje feest! Ze zijn echt enorm verwend!! Ze snappen er zelf nog niets van, maar zelf hebben wij lekker genoten van alles en vooral van S en L :-)

• Reacties 669
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat ik niet begrijp van jouw bevalling Sorpresa is dat die gyn kwam binnengestormd... Bij mij kwam hij vlak voordat ik ging persen en hij legde uit dat na de geboorte van het eerste kind de weeën en persdrang wegvallen dus dat ze meteen zullen moeten helpen om het tweede kind er uit te krijgen. Dus hij zou blijven tot de tweede er uit was. Dit is volgens mij altijd bij de geboorte van een tweeling en bij jou lijkt het alsof het als een verrassing kwam? Dat is niet best!

Na de geboorte van Kaat gingen de gyn en een verpleegkundige hard op mijn buik duwen om Bram beneden te houden, te voorkomen dat hij weer naar boven glipte zeg maar. En de verloskundige heeft inderdaad met veel kracht Bram er uit moeten trekken, maar daar heb ik niks van mee gekregen, ik was te overdonderd door de eerste geboorte en te uitgeput... Er zat ook precies 5 minuten tussen dus het ging erg snel.

Nou ja, ze zijn er en het gaat goed met ze nu, dat is het belangrijkste maar toch een beetje vreemd hoe het gegaan is dan?!

Geplaatst

Lianne wat goed dat het een leuk feest was/is :-) en ach, dat ze er zelf niks van snappen maakt niet uit toch? Ze zullen vast veel plezier hebben van alle cadeaus!

Over de verpleging... Sja ik was natuurlijk net bevallen en lag met een heel laag hb in bed dus ze waren niet heel happig op mij steeds eruit halen enzo. Klaasje kon ook niet met alle apparatuur bij me op de kamer natuurlijk. Gelukkig duurde het maar even maar het voelde alsof ik hem weken lang niet bij me had. Hormonen...

Elinorac ik las idd na mijn bevalling hoe het bij jou was gegaan. Ik had wel vantevoren met de gyn gesproken (bij een controle) over de bevalling en dat de tweede mss niet vanzelf zou komen maar bij de bevalling zelf liep het heel raar. Er was een andere gyn die dienst had en er lag nog een vrouw te bevallen. Bij mij was echt ineens voll. ontsluiting en toen was de klinisch verloskundige erbij om me te begeleiden. Truusje was er vrij snel (een half uur nadat ze de voll ontsluiting had geconstateerd) en ik lag aan de ctg om alles te monitoren. Ging eigenlijk prima tot die hartslag ineens kelderde. Ze hebben toen mijn eigen gyn uit zn spreekkamer getrokken om Klaasje te halen want de dienstdoende gyn was met die andere vrouw in de weer en de klinisch verloskundige mag/kan niet met de pomp?. Mja ik weet niet hoe het bij de rest van de dames hier is gegaan ? Ook op de pufclub werd er gewoon vanuit gegaan dat je de tweede ook zelf zou baren. Je krijgt een flinke dosis weeënversterker toegediend om daarvoor te zorgen. Deed alleen niet op tijd iets bij mij.

Heb gisteren mijn bevallingsverslag opgvraagd bij het ziekenhuis om de gaten in mijn geheugen te vullen en om alles een plek te geven. Het viel me heel zwaar de eerste dagen en nu soms nog. Ook de hele voorgeschoedenis en alles... Al die jaren tussen hoop en vrees en nu ineens fulltime mama... Mijn hoofd loopt achter de feiten aan ofzo! Mja beetje vaag verhaal, slechte nacht gehad dus kan niet zo mooi formuleren nu. Zo de kids naar opa en oma brengen :-)

Geplaatst

Snap wel wat je bedoelt hoor, don't worry...

Ik had wel een infuus gekregen van tevoren maar niet aangesloten, was uiteindelijk niet nodig.

Lekker bijtanken jullie, slaap lekker straks! (Of misschien nu al.)

Geplaatst

Nou ik heb 13 uur in coma gelegen haha. 'Gezellig' samen film kijken werd een half uur tv staren en in slaap vallen op de bank ;-) Maar ik kan er weer even tegen!

Geplaatst

Sorpresa, heerlijk toch................................Af en toe heb je dat gewoon nodig!

Lianne, fijn dat de verjaardag zo gezellig is geweest! Hier zijn ze dan 2 geworden maar kreeg op een gegeven moment het idee dat ze de cadeautjes een beetje moe waren! hahaha

Ik ga morgen voor een kleine week naar mijn ouders. Helaas moet ik wel 4 uur met ze in de auto, ben benieuwd hoe het gaat. Wil proberen om in 1x te gaan rijden en anders een lange tussenstop maken. Woensdag ga ik met 2 vriendinnen en hun jongens naar Bumba. Hopelijk vinden I. en T. het leuk. Donderdag en vrijdag nog afspraken staan bij de oogarts en CB. En natuurlijk nog wat leuke dingen doen, shoppen en op visite bij vriendinnen. Hopelijk gaat het allemaal lukken....................

Wij zijn nu in Duitsland en het sneeuwt alweer de hele ochtend, van mij mag de zomer beginnen! Op internet kun je alwwer de nieuwe voorjaars- en zomercollectie shoppen en dan verlang ik helemaal naar de zon!!!

Geplaatst

hallo allemaal,

ik lees hier regelmatig mee, maar reageren komt er niet van.

Wel leuk jullie bevallingsverhalen te lezen.

Mijn zwangerschap ging goed, begin wat bloedverlies en dus een paar spoed echo's, maar vanaf een week of 16 eigenlijk een hele goede zwangerschap gehad. Met 30 weken van de gyn moeten stoppen met werken, niet voor mij persoonlijk, maar dat adviseert zij alle tweeling mama's. Ik vond het op dat moment eigenlijk niet nodig, maar binnen 1 week was ik er toch wel erg blij mee, want werd echt wel zwaarder.

Ik kreeg met 36 weken te horen dat ik de week erop ingeleid zou worden omdat het ten eerste het beleid is in dit ziekehuis, en omdat kindjes bij mij niet heel goed meer groeide.

Op maandag zou ik ingeleid worden, en de zaterdag ervoor moest ik voor een laatste controle komen, om te kijken of ik inleidbaar was.

Nou dat was zeker zo, had al 5 cm ontsluiting. door het toucheren wel meer harde buiken dus ben in de middag terug gegaan naar het zkh. Daar aan de monitor gelegen, wel harde buiken maar niet regelmatig, en geen weeen.

Toch daar gebleven, al waren in de avond ook de harde buiken volledig weg.

"s nachts wakker om te plassen, terug in bed breken mijn vliezen, meteen verpleegkundige gebeld, zij dacht dat het nog wel even zou duren, maar ik kreeg meteen persweeen. Direct werden verloskundige en gyn opgetrommeld, en idd al 10 cm en mocht meteen persen.

Mila was de eerste, daarna echo erop om te kijken hoe Noah lag, dus niemand op buik drukkend ofzo als bij enilorac, maar alleen via echo, terwijl verloskundige inwendig voelde, zij voelde nog een wee aankomen, en Noah was direct ingedaald, dus mocht van de verloskundige direct meepersen. Moest dit wel op eigen kracht doen omdat persweeen weg waren, maar 7 minuten na Mila was Noah er ook.

Al met al zijn dus om 3,30 uur vliezen gebroken, was 4.05 Mila er, en 4.12 Noah. Super snel dus.

Heb nog 4 dagen in het zkh gelegen omdat Noah dysmatuur was (hij woog 2070 met geboorte, en zijn zus 2395).

Hij moest boven de 2 kg zijn (was natuurlijk eerst afgevallen) en goed zijn flesjes drinken.

Op de dag dat we naar huis mochten was hij 1960, dus was nog even spannend, maar hij deed het zo goed, dat we mochten gaan.

En nu zijn ze alweer 6 maanden, en nog steeds aan de kleine kant, maar ze groeien prima volgens hun eiegn schema.

Groetjes!!

Geplaatst

Jeetje dat is snel gegaan zeg! Wat kan het toch verschillend zijn he? Trouwens, ik moest echt vragen om ingeleid te worden met 38 weken. Nieuwe beleid van de NVOG voor twee-eiige tweelingen (en andere tweelingen met eigen placenta en vruchtzakken) is nu inleiden met 38 weken ipv 37. Protocol in 'mijn' ziekenhuis is inleiden met 40(!) weken. Nou dat had ik niet gered hoor!

Mamavan2 dat klinkt als een hele onderneming deze week! Succes gewenst en plezier natuurlijk!

Welterusten allemaal :-)

Geplaatst

Vanmorgen door het slechte weer niet kunnen gaan rijden. Heel irritant die sneeuw! Maar gaan we morgen nog een poging wagen, helaas betekent dat wel nog iets verder rijden maar ja ik moet er iets voor over hebben......... Heb mijn ouders bijna 2 maanden niet gezien (en zij de kleinkinderen natuurlijk niet) dus heb erwel even zin in. Betekent voor mij ook een paar dagen rust want mijn moeder neemt dan veel uit mijn handen!!! Even weer nieuwe energie opdoen!

Geplaatst

Sorpressa, een tweelingzwangerschap laten doorlopen tot 40 weken!! Dat is toch niet haalbaar!! Volgens mij moeten ze zelf een keer zwanger worden van een tweeling om te ervaren hoe het voor ons is geweest op het einde! Ik was blij dat ik met 37 weken werd ingeleid, daar ben je dan ook echt aan toe.

EmvElin, wat een turbo bevalling heb jij gehad zeg! Wel heftig allemaal maar fijn dat het uiteindelijk goed gekomen is!

Mamavan2 ook onderweg vandaag? Lekker dat je even op adem kunt komen een paar dagen. En lekker allemaal leuke dingen doen! Geniet er van!!

Geplaatst

Ben sinds dinsdagmiddag heerlijk bij mijn ouders geweest en morgen rijd ik weer naar boord!

Moest helaas wel bijna 500 km rijden maar is gelukkig erg goed gegaan. Heb een grote stop gedaan van een uur.

Woensdag naar de theatervoorstelling van Bumba geweest wat de kinderen helemaal geweldig vonden! Is ook erg leuk opgezet en echt voor deze leeftijd.

Gisteren bij de oogarts geweest voor controle en de ogen zien er goed uit en hoef pas in decemebr voor een nieuwe controle teurg te komen. Vanmorgen zijn we ook weer door de keuring bij het cb gekomen. Ze praten nog wel te weinig en als ik wil kan ik naar logopedie maar dat zie ik (nog) niet zitten! Ze brabbelen de hele dag en verstaan elkaar prima. Wacht nog liever een jaartje voordat ik actie onderneem....

Morgen boodschappen doen en weer naar boord. Gelukkig maar 20 minuutjes in de auto en mijn papa rijd achter me aan omdat ik anders de spullen niet meekrijg!hahahaha.... de pampers waren in de aanbieding en heb weer 18 pakken ingeslagen.......

Geniet van jullie weekend!

Geplaatst

Hier twee 'slechte' dagen met ons meisje. Ze poept zo moeilijk! Ze komt daardoor slecht in slaap, wil alleen bij ons liggen en sja dat is niet altijd even praktisch. Onze kerel heeft soms gewoon behoefte aan even knuffeltijd, zeker na de voeding, maar ja als het dametje dan ook overstuur is wordt het lastig. Vannacht was het ook weer feest, was echt aan het jongleren met babies van 3-6uur (en dan te weten dat Truusjke om 12u en Klaasje om 1.30u wilde eten, kortom geen slaap). 's Ochtends huilende baby aan manlief gegeven en nog twee uurtjes geslapen. Kreeg trouwens weer meteen protest van vader want hij was zijn dag liever anders begonnen...? Ik weet niet wat normaal is en hoe jullie mannen zijn maar ik draai hier alle nachtdiensten en overdag doe ik ook alles want dan werkt hij. Als ik vraag of hij een late of vroege voeding wil overnemen is dat maar ingewikkeld en krijg ik het argument dat ik de kinderen 's middags naar opa en oma kan brengen om bij te slapen. Nou ja dat kan wel maar we hebben toch geen kids om ze te dumpen? Ligt dit aan mij?

Geplaatst

Precies een jaar geleden werd ik om 08:00 de ok ingereden voor een ruggeprik..brrr wat had ik daar tegenop gezien en wat viel het reuze mee!!

Om 08:41 werd G uit mijn buik gehaald en om 08:42 S....verplicht met een ks geboren vanwege complete stuitligging, allebei. Daar heb ik het wel moeilijk mee gehad..dat ik het niet zelf heb mogen proberen.

Ik lag al vanaf 35 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en was het zwanger zijn ook wel behoorlijk zat!! Vanaf 20 weken was ik in de ziektewet met bekkeninstabiliteit en kon niet op of af en alleen maar thuis op de bank hangen..ja ik was er klaar mee.

Toen ze G eruit haalden en meenamen wist ik niet eens dat ze eruit was..had geen huiltje gehoord en geen baby gezien..S hebben ze wel 1 seconde boven het doek gehouden.

Mijn mannetje ging de kamer met de babys en de kinderartsen in en kwam terug met hun in zijn armen met de mededeling dat het met G waarschijnlijk niet helemaal goed zat..maar het was geen down...nou wat er dan door je heen gaat is niet te beschrijven en wil ik ook niet meer aan denken..

Ik mocht mijn kinderen even zien en aaien en toen moesten ze weg naar een warmere kamer. Ik werd "dichtgemaakt" en moest naar de uitslaapkamer..

Heel raar is dat als je niet onder narcose bent geweest en naast je komen mensen bij en doen heel raar...haha

Ik moest wachten tot ik mijn tenen weer kon bewegen voordat ik naar mijn kinderen mocht..heel naar vond ik dat..lig je daar alleen..zonder familie of kids.

3 uur lang heb ik daar gelegen omdat ik nog te erg bloedde en veel bloed verloren had..en ondertussen kon ik aan niks anders denken dan of het mijn meisje ooit nog goed zou komen.

Na 3 uur werk ik opgehaald en naar de kamer gebracht waar mijn familie met de kids was, even heb ik G bij me gehad en toen kwamen er genetici om haar te onderzoeken. Ze wilde niet drinken en kenmerken die bij bepaalde syndromen hoorde..Ze werd meteen opgenomen op[ de kinderafdeling en kreeg een sonde en een infuus.

S mocht bij mij blijven. Na 3 dagen werd mij verteld dat ik naar huis mocht met S..er was met haar immers niks aan de hand en ik was medisch in orde.

Dat is het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen..weggaan met 1 kind en het ander achterlaten...wat heb ik wat afgejankt zeg!!

My lord..hormonen..verschrikkelijk!

Toen ik thuiskwam ben ik 'savonds ingestort en moest er een spoedarts komen..die heeft me kalmeringsmiddelen gegeven en zo ben ik de nacht ingegaan..

Mijn man ging 2 x per dag naar G toe en ik als ik er toe in staat was.

Allerlei onderzoeken en mri scans zijn bij ons meisje uitgevoerd en niks werd gevonden..langzamerhand begon ze ook een beetje zelfstandig te drinken en toen ze dan eindelijk na twee weken mee naar huis mocht waren we superblij!

T/m mei is ze onder controle geweest bij de kinderarts die nog maals een MRI scan uit liet voeren dus eigenlijk tot de conclusie kwam dat er helemaal niks aan de hand was met ons meisje en dat we niet weer hoefden te komen.

Dus al met al...geen leuke zwangerschap...geen goede bevalling en een KL***kraamtijd....!!

MAAR ALS IK NU NAAR MIJN PRINSESSEN KIJK DAN IS ALLES GOED!! DAN ZIJN WE ZIELSGELUKKIG EN DE WERELD TE RIJK!

Geplaatst

mamavan2 18 pakken luiers WOW!!!! haha..wat dacht je ik sla maar meteen groot in? maar ja is ook zo wat als je aan het varen bent en je grijpt mis...

Fijn dat de kleintjes weer goedgekeurd zijn, en dat praten komt vanzelf hoor!

Sorpresa, ik snap heel goed dat je alles een plekje moet geven dat heb ikook, en zelfs nu..een jaar later heb ik er nog moeite mee en vond ik het heel moeilijk om bovenstaand verhaal te typen. Tegelijkertijd wil ik er niet TE ZWAAR over doen want ik heb twee prachtige gezonde meiden en de rest slijt wel..

Dat probleem met jou mannetje is niet zo tof..hij moet zijn deel ook bijdragen toch?! en overdag slapen is een stuk moeilijker dan snachts..vind ik. Je bent toch vreselijk gebroken met al die nachtvoedingen..ik sliep in het begin helemaal niet snachts..dan zat ik gewoon achter de computer te wachten tot de volgende zich weer an zou dienen...megazwaar dus dan moet je wel enige support hebben!!!

Geplaatst

Jeetje brok in mijn keel van je verhaal Stiertje maar oh wat fijn dat ze gezond wel en alweer 1 jaar zijn! Hebben jullie wel bezoek gehad of komt iedereen zondag?

Sorpresa breek me de bek niet open over mannen... Ik doe soms weinig anders dan klagen over de mijne in het andere topic... pfff balen en sterkte!

Luiers in de aanbieding? Waar? Moet ook weer even inslaan! :-) Maar 18 pakken is wel erg veel...

Geplaatst

Stiertje, met tranen in mijn ogen..... wat hebben jullie het zwaar gehad in het begin. Gelukkig is alles goed en geniet je volop van je prachtige meiden!! Alweer 1 jaar, wat geweldig ;-)

18 pakken pampers.... pff zou er een huis bij aan mogen bouwen.... maar kan me voorstellen dat je veel op voorraad wilt hebben!

En ja mannen..... Wij deden de nachtvoeding gelukkig samen, als de één kwam maakten we de ander ook wakker en zaten we gezellig samen te voeden.. Ik zou proberen om daar ook voor te gaan hoor! En laat ook hem zijn steentje bijdragen... Jij moet ook werken de volgende dag, net als hem!! Denk goed aan jezelf!

Geplaatst

Wat een verhaal, gelukkig is alles goed met je meiden!

Sopressa, de eerste 5 weken was mijn man vrij en deden we de nachten samen. Daarna deed ik de nachten, maar dan moest hij de late (23-24 uur) doen, zodat ik ook een paar uurtjes kon pakkwn. Overdag slapen lukte niet, omdat ik mijn andere dochter ook thuis had.

Nu slapen ze door, maar als er snachts eens iets is ben ik degene die eruit gaat, en soms maak ik hem wakker, maar dan moet ik gem ook echt wakker maken want het gehuil hoort hij echt niet...

Geplaatst

Stiertje, ook hier gefeliciteerd met de verjaardag met jullie meiden! En met kippenvel heb ik je verhaal zitten lezen.....

Sorpresa, ook hier veel problemen gehad met poepen bij ons meisje! In het ziekenhuis heeft ze verschillende keren een clysma gehad met moedermelk. En nu krijgt ze forlax en gaat het stukken beter (dit mag vanaf een half jaar pas). Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie meisje.

Hier waren de pampers bij de DA in de aanbieding. En ik ben altijd bang om zonder te zitten en ze hadden hier 5+ en 6 op voorraad en die zie je niet in alle winkels, vandaar de grote voorraad. Bij de etos zijn de luierdoekjes in de aanbieding, zowel die van Etos zelf als van pampers dus ook daar een doos van meegenomen.

Door de vroeggeboorte heeft de tweeling de eerste 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. De eerste 3 weken is mijn vriend er ook bij geweest en hebben we in het ronald mc donald huis gelogeerd. Daarna heb ik bij mijn schoonzus gelogeerd en is mijn vriend weer gaan varen. Maar door het kolven moest ik er elke nacht toch om de drie uur uit. Nadat we naar het CWZ zijn verhuisd mocht ik daar blijven slapen en hielp ik met alle voedingen. Toen ik eenmaal aan boord was en we moesten 's nachts varen was mijn vriend wakker en dan gaf ik ze om en om de fles en hield hij er ook een vast. En dan stopte ik ze weer om en om weer naar bed! Overdag deed ik ook het meeste omdat hij vaak buiten aan het werk was. Nu zijn ze 2 jaar en heb ik al die tijd niet echt meer uitgeslapen. Ach, af en toe ben ik kapot maar dat gaat ook weer over............

Vanaovnd nog even gezellig met mijn zusje naar de plaatselijke kroeg en morgen ong even boodschappen en dan gaan we weer lekker naar boord om ons gezinnetje compleet te maken!

• 3 weken later...
Geplaatst

Wat een rust hier!! Hoe gaat het met iedereen?

Ben even benieuwd hoe de tweelinigmoeders met wat oudere kindjes het doen met fietsen. Wij hebben nu een fietskar, wat super leuk is voor ze, maar wil graag ook wanneer het mooi weer is ze samen op de fiets hebben. HEeft iemand hier ervaring in? En wat voor fiets heb je dan?

Geplaatst

Jaah rustig hier! Weinig te melden eigenlijk, gisteren eerste prikjes gehad en ze hebben er goed op gereageerd. Wel verhoging en huilerig maar dat is nu alweer over :-)

ik lees mee mbt fietsen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden