Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja....killing hé! Ik zit net in mezelf te denken...zal ik met een smoesje bellen om te kijken of ze iets loslaten...maar dat werkt niet natuurlijk! Ik word tussen tien en elf gebeld en heb dan s'middags de tp. Dus bij dag 2 kunnen ze al weten of je een tp hebt?

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Blijkbaar wel. Ik had woensdag om 11.30 de puntie en vrijdag om 12.30 belde ze om te zeggen dat er zeker een TP was de dag erna. Ze kon toen nog niks zeggen over de kwaliteit. Dat hoorden we dus zaterdag en ook dat er nog goed genoeg waren om in te vriezen.

Irritant al die verschillende regeltjes overal.

Geplaatst

nou ja...we gaan geduld hebben. Vanavond neem ik een lekker wijntje en dan op tijd naar bed! Des te sneller is het morgen!

Hoe is het verdermet jou? Nog geen klachten ofzo? hou je het nog een beetje uit met de spanning?

Geplaatst

Ik voel me alleen misselijk door de bolletjes. En nog wat last van m'n buik van de punctie. Deze dingen zorgen er wel voor dat ik minder bezig ben met een mogelijke zwangerschap. Ik denk er niet zo heel veel aan (heb het ook best druk met andere dingen). Mijn man juist wel, voor hem gaan die 15 dagen echt een eeuwigheid duren. Ik denk dat ik het past echt spannend vind worden volgende week. Als m'n buik weer goed voelt en de datum dichterbij komt.

Succes morgen!! Ik ga er vandoor, vanavond naar orkest en nu even koken.

Geplaatst

Hey meiden..

Alweer een bankje voor Juni, jeetje wat gaat het snel zeg.

Enne, iedereen lekker blijven zitten hoor!!!!!!!!!!!

Op naar een posi test...

Groetjes van Daan

Geplaatst

hallo dames

het is alweer wat drukker geworden op dit bankje, super!!

kunnen we elkaar allemaal een hart onder de riem steken..

Ik moet zeggen dat ik niet weet waarom we zovele verschillen zijn tussen de ziekenhuizen mbt. het testmoment en de wijze van testen.

Het is natuurlijk wel zo dat men in een bloedtest direct ook het hcg-gehalte kan waarnemen, dat kan ik als enige reden bedenken...

dames hou vol en blijf vol goede moed he!!

enne Witje, ik snap goed hoor waarom jij nu juist wel op je mentruatie wacht... komt echt wel, waarschijnlijk op een onverwacht moment..

lieve groeten

meiske74

Geplaatst

Het word hier al lekker druk heerlijk.....en nu maar hopen op een goede juni maand.

Ik heb eigenlijk nog 1 vraagje warden jullie ook steeds zwaarder?Ik was met de eerste poging ook al iets aan gekomen maar dacht die gaan er wel weer af .....maar niet dus BALEN!!!!!Maar nu begin ik weer gestaag aan te komen pfffff.Ik weet wel dat het voor een goed doel is maar toch als je 9 jaar geleden 30 kilo bent afgevallen (en een hele bodylift heb gehad)en dat er in die tijd 1 kilo is bijgekomen en nu vanaf dec vorig jaar bijna 6 kilo vind ik vervelend.Hebben jullie dat ook???en gaat het er wel weer af als je met alles bent gestopt?

gr Anja

Geplaatst

Dames,

Ik wil jullie heel veel succes wensen met deze moeilijke wacht weken.

Ik weet dat ik ze echt super langzaam vond gaan en dan zat er de kerst nog tussen, waardoor het toch iets snelleris gegaan.

Anja: voor jou ga ik extra hard duimen!! ;-)

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Elke

Heel erg bedankt voor je reactie hoe gaat het nu met jou?????

Ik ga ook heel erg hard voor mijzelf(en natuurlijk voor iedereen verder hier)duimen en hoop dat het deze keer mag lukken.

liefs Anja

Geplaatst

Hoi Anja,

Ik herken wel wat je zegt. Ik ben vanaf december nu in totaal vijf kilo aangekomen. Voor mijn gevoel ook echt t.g.v. de medicatie en ik heb een traagwerkende schildklier. Ik kan het er momenteel ook niet af krijgen. Ik hoop dat dit lukt als deze behandeling mislukt, als het wel lukt dan zien we later wel.

Ik begrijp je frustratie, ervaar het zelf ook als heel vervelend!

liefs esther

Geplaatst

He meiden het wordt gezellig druk hier!

Anja, ik ben juist 2 kilo afgevallen, terwijl je dat aan mijn buik te zien niet zou zeggen... Ze zeggen toch dat ze ook wel HCG gebruiken om af te vallen? Nou misschien is dat dan bij mij het geval geweest na de Pregnyl. Ik vind het zo raar, want ben al jaaaaren hetzelfde gewicht.

Geplaatst

joehoe..........zojuist gebeld door het ziekenhuis en we hebben een terugplaatsing! Ik ben zo blij! Het was zo spannend vannacht en vanmorgen! Vanmiddag om 14.00 moeten we in utrecht zijn.

Ik kan de hele wereld wel knuffelen!

liefs esther

Geplaatst

Esther wat een fijn nieuws, heel veel succes vanmiddag en voor de aankomende wachtweken!

Geplaatst

Hey Esther,

Super!!!!! Gefeliciteerd meid, jij neemt mijn plaatsje oover op het wachtbankje!!! Is een goed plekje hoor!!!

Geplaatst

Hoi Esther

Heel veel succes vanmiddag en de komende weken.

liefs Anja

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik ben vandaag van het wachtbankje mei afgevallen. Vrijdag gelijk weer naar het ziekenhuis voor poging IUI nummer 2. Ik kom straks gezellig bij jullie zitten.

Esther, heel veel succes vandaag.

Alle meiden veel sterkte met het wachten! Ik kom zo nu en dan wel even langs bij jullie.

Groetjes Sil

Geplaatst

Owww Sil

wat jammer!!!! maar wat fijn dat je gelijk doorkan!

Hou vol he!!

sterkte en succes!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest

Rose, 2 juni bloedtest

Meiske 74, 3 juni bloedtest

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen

Annelies (SJSL), 7 juni testen (23 mei TP)

Linda ( Linny), 10 juni testen

Ik heb vandaag de terugplaatsing gehad en kom gezellig naast jullie zitten. Ze hebben een toppertje teruggeplaats ( compactie) nu hopen dat die lekker blijft zitten. Helaas konden ze de rest niet invriezen.

Nou de spannende wachtweken zijn begonnen.

Groetjes Linda

Geplaatst

Hoi hoi,

Ook ik heb vanmiddag een tp gehad. Was wel even een gedoe voordat hij erin zat! Ze zijn een kwartiertje bezig geweest, zeer joh. Hoop dat ons embryootje zo koppig als hij er niet in wilde, zo koppig blijft zitten!

Geplaatst

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest

Rose, 2 juni bloedtest

Meiske 74, 3 juni bloedtest

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen

Annelies (SJSL), 7 juni testen (23 mei TP)

Linda ( Linny), 10 juni testen

Esther (EDR) , 11 juni testen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden