Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo dames

Ik heb maar een wachtbankje voor Juni geopend...

Vandaag zijn er bij mij 2 cryo's teruggeplaatst, deze waren allebei van "perfecte kwaliteit"

Helaas zijn onze andere 2 cryo's verloren gegaan...

Maar nu maar hopen dat deze mini-ukkies zich lekker thuis voelen in mijn buik en dat ze zich goed gaan nestelen....

Woensdag 3 juni mogen we een (bloed)test doen...

groetjes

Meiske74

• Replies 670
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

dank je Champietal

ik ben zoooooo blij met jou succesverhaal!!!!!

geniet ervan

liefs

Meiske74

Posted

Hai Rose

is normaal hoor, een hele schrale troost, maar je staat er echt niet alleen voor...

houd moed, probeer op jou manier wat afleiding te vinden en verders kunnen we met z'n allen alleen maar hopen !!

sterkte!!

groetjes

Meiske74

Posted

Hallo meiden!

Mag ik bijschuiven op dit bankje? Ik zit/zat eigenlijk op het mei-bankje, maar heb net begrepen dat ik - omdat ik Progesteron gebruik - pas 18 dagen na inseminatie mag testen. En dat is; 2 juni!

Zoals jullie onderaan dit berichtje kunnen lezen heb ik afgelopen vrijdag inseminatie gehad voor onze eerste IUI. Ik heb PCOS dus er waren veel "kandidaatfollikels", maar die wilden in eerste instantie niet erg groeien. Met een Gonal-F-dosis van 112,5 bereikte één eitje toch de minimale grootte voor inseminatie, en woensdagavond heb ik de Pregnylspuit gezet. Vrijdagochtend mocht eerst mijn man zijn bijdrage leveren (kwaliteit erg goed gelukkig) en daarna inseminatie. Helaas was mijn baarmoederslijmvlies maar 4,5 mm. Sinds vrijdagavond moet ik tweemaal daags twee bolletjes Utrogestan (Progesteron) inbrengen. En nu, maar afwachten!

Ik schrijf ook bij de IUI-hangplek; waar we onze ervaringen en van alles en nog wat delen. Tja, we kunnen wel proberen er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan hè? En vooral die succesverhalen zijn natuurlijk geweldig om te lezen!

Wachtse met z'n allen en op naar postieve testen!

X

Posted

Meiden, allemaal heeeeel veel succes in de wachtweken....hoe moeilijk ooit. Geduld wordt beloond!

Liefs,

britt

Guest Dani
Posted

Alweer een juni wachtbankje, meiden heel veel succes. Ik hoop dat jullie de wachtweken allemaal goed mogen afsluiten.

Posted

Hallo

Ik heb vandaag de punctie gehad.

12 eitjes gevonden zaterdag ochtend horen we of het is gelukt en dan heb ik in de middag de TP en dan mogen we 4 juni testen.

Succes allemaal!

Posted

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten! Heb vandaag de terugplaatsing gehad van een 9-cellig embryo en krijg op 2 juni een bloedtest. Ik zal ff een lijstje maken van ons.

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest

Rose, 2 juni bloedtest

Meiske 74, 3 juni bloedtest

Marchan, 4 juni testen

Posted

Meiden veel sterkte deze weken. Op het bankje van juli mag ik ook weer plaats gaan nemen, wat gaat de tijd snel zeg (behalve dan in die twee wachtweken haha).

Hou je taai en wat je ook doet: vooral blijven zitten! ;-)

Henne

Posted

Henne...spannend! Wanneer ga je precies beginnen? Jij ook heel veel succes met deze poging! Hopen dat je nu rijpe eicellen hebt, daar lag toch ook een probleem?

Posted

Hallo dames

hoe gaat het bij jullie? bij mij is nog steeds alles rustig, ik merk nog geen echte verschillen maar uit reacties van andere (zwangeren) is gelukkig gebleken dat dat geen slecht teken is...

Nu ben ik precies 1 week op weg (na de tp) ik hoop dat komende week wat sneller voorbij zal gaan...

dames tot hoors

lieve groeten

Meiske74

Posted

Hallo meiden

Ik ga mij hier ook maar settelen stond bij mei maar aangezien ik 10 juni de eerste echo heb ben ik hier beter op mijn plekje.Ben vrijdag begonnen met prikken heb alleen wat lichte hoofdpijn net zoals de vorige keer hoop dat het niet zo erg word dan toen.Voor iedereen heel erg veel succes en dat de lijst met juni zwangeren maar erg groot mag worden.

groetjes Anja

Posted

Ik kan de tijd wel voorbij kijken. Nog minder dan 24 uur en dan weten we of we een terugplaatsing hebben! Zo spannend.

Ondertussen ben ik gammel. Keelpijn, hoofdpijn en zere botten! Het valt me wel op dat ik de 1e behandeling ook vaak ziek ben geweest en nu weer niet fit. Zou dat de spanning zijn ofzo? Vorige keer had ik een week buikgriep na de tp. Moet me nu niet weer overkomen.

Ik hoop zo dat ik morgen bij jullie mag komen zitten. Ik durf er niet over na te denken als we geen embryo hebben en die kans is opzich best groot. Dan is onze 2e poging voorbij! We hebben wel samen afgesproken dat we dan een lange pauze nemen voor we aan de 3e poging beginnen!

Anja...jij ook succes

Posted

Anja heel veel succes en Esther ik hoop met je mee op een mooi embryo!!

Meiske, nog precies 1 week dan heb ik de bloedtest. Ik voel eigenlijk niet zo veel, alleen nog een beetje zere (.)(.) maar daar houdt het dan ook wel mee op. Zo'n week duurt wel ellenlang hoor pfffff

Posted

Hallo meiden. Ik schuif bij jullie aan op het wachtbankje van juni.

Ik schrijf ook mee met het wachtbankje van mei..20 mei heb ik de 2e IUI gehad,..dus testen 3 juni!

Allemaal heel veel succes,ook met die lange wachtweken,en hopelijk veel positieve verhalen en testjes!

Posted

Dames Succes allemaal, blijf lekker zitten.

Ik zit nu op mijn menstruatie te wachten (snappen jullie dat nou) dan kan ik bellen voor planning van tp van een cryo. Stiekum hoop ik op tp van 2, waarom weet ik niet. Tot over een week of 2enhalf als de ontdooiing goed gaat.

Houden jullie een plekje voor me vrij?

Sandra

Posted

He Pam, ik zal je aan het rijtje toevoegen. Plek zat, ook voor Witje en Esther!

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest

Rose, 2 juni bloedtest

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen

Posted

Hallo Dames

Ik heb sinds de TP een wat hogere lichaamstemperatuur.

Heeft iemand van jullie dit ook.

Verder heb ik veel bijwerkingen van de bolletjes,misselijk,de hele dag moe en zwaar emo.

Liefs

Guest SJSL
Posted

Oh, ik had niet gezien dat er al een wachtbankje voor juni was. Ik kom er snel bij :)

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest

Rose, 2 juni bloedtest

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen

Annelies (SJSL), 7 juni testen (23 mei TP)

Nog maar 12 nachtjes slapen ... man ... dit zijn de langste dagen ooit he? Ben blij dat we met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten.

Marchan ... ik temperatuur niet. Wel heel misselijk van die stomme bolletjes.

Posted

Ik vind het zo gek dat de een nog een bloedtest moet en de ander niet. Ik hoef geen bloedtest. Waarom zou dat zijn?

Guest SJSL
Posted

Ik vind het ook gek dat iedereen op andere dagen mag testen. Bij ons mag je een thuistest doen 15 dagen na de TP. Ook geen bloedtest.

Esther ... hoor je morgen pas of er een TP gaat zijn? Dat hoorde wij 2 dagen na de punctie (en dan op dag 3 de TP).

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use