Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik zit nu midden in de 1e IVF behandeling en mag volgende week dinsdag testen.

Wat ik mij afvroeg is of jullie al kwaaltjes hadden en welke (of juist niet) voordat je positief testte.

Posted

hallo luna

wat je voelt tijdens de wachtweken kun je niks van zeggen door de hormonen kun je namelijk zwangerschapsklachten krijgen. het is heel vervelend maar je moet gewoon afwachten.

ik had trouwens al op wachtdag 10 een positieve test.

dus je zou kunnen proberen te vroeg te testen.

groetjes svenja

Posted

Ik voelde niks alleen zo nu en dan ongesteldheids krampjes, meer voelde ik niet.... Was me eerste TP wist dus ook niet zo goed waar ik op moest letten. ik denk dat je beter bezig moet houden met de kwaaltjes, want soms lees ik wel eens dat er dames zijn die onwijs veel kwaaltjes hebben maar toch niet zwanger zijn, de hormonen gieren nog door je lichaam en kunnen je dus verkeerde signalen geven.... Ik heb me verstand op nul gezet en liet het lekker op me afkomen.. suc6!!

Posted

Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden.

De kwaaltjes komen voor een groot deel door de hormonen die je nog in je lichaam hebt en nog gebruikt.

Posted

mijn kwaaltjes,

menstuatie pijn

misselijk

en behoorlijk last van mijn darmen!

voor de rest niet echt iets, alleen ik voelde me anders dan de eeste 2 keren en heb dus ook op dag 10 vet positief getest.

suc6 met wachten

liefs

Desiree

Posted

Ik ben helaas niet zwanger, maar de tweede keer had ik wel even een positieve test. Wat toen echt anders was dan de eerste keer:

- Misselijk, van de progesteron was ik ook wel misselijk maar dit was anders. Het was de dag van de negatieve test en menstruatie ook weg.

- Zin in ander eten, de reden dat ik ging testen was dat ik sochtends om zeven uur zin had in chocoladecake, smiddags om vier uur in poffertjes en het brood dat ik altijd eet opeens kledderig vond.

- En de 'menstruatie krampen' voelden (achteraf gezien!) anders. Als ik ongesteld word en kramp krijg moet ik maken dat ik pijstillers slik anders gaat het echt niet goed en wordt het steeds erger. Nu was het soms opeens best erg, maar het zakte vanzelf af en was dan opeens ook weer helemaal weg. Die laatste dag voelde het weer als gewone menstruatiekramp: doorlopend zeurend aanwezig ondanks paracetamol.

Maar wat de andere meiden ook zeggen, dit is wijsheid achteraf. Dat ik ander eten wilde vond de gyn. ontzettend vroeg, volgens hem kan dat dan haast nog niet (beloofd wat voor als het echt raak is). En door de hormonen krijg je ook allerlei kwaaltjes die op zwangerschapsverschijnselen lijken. Je wilt van alles voelen omdat je het gewoon wilt weten, nu! Maar helaas zul je echt af moeten wachten. Sterkte!

Henne

Guest Dani
Posted

Ik had buiten de krampjes om ook weinig ''last '' van andere kwaaltjes, wel moe maar dat is dan ook weer een bijwerking van de bolletjes. Het is al eerder gezegd maar door de extra hormonen die je nu gebruikt hebt kan je lichaam je goed voor de gek houden dus meer dan domweg afwachten kun je niet. Heel veel succes nog even en ik duim voor een positest.

Guest Amanda
Posted

ik had helemaal geen kwaaltjes, kwamen pas toen ik een week of 5,6 zwanger was. (en hoe..:sad2:.)

Ik had wel een zeurend gevoel alsof je ongesteld gaat worden, maar dan heel lichtjes..

Posted

hallo Luna,

ik ben blij met deze topic, ik zit met dezelfde vragen..

probeer niet teveel op het eea. te letten maar soms ontkom je er niet aan.. ik voel wel een licht zeurderig gevoel onderin mijn buik maar het voelt niet steeds hetzelfde als wanneer mijn mentruatie nadert.

Wel kreeg ik ineens uit het niets zondagochtend enorme darmkrampen en deze avond weer...

pffff om gek van te worden nietwaar?

Nou Luna, ik tel samen met je af!!!

groetjes

Meiske74

Posted

Ik heb eigenlijk nergens last van alleen af en toe zo'n krampje maar je dat hoort ebij zal de innesteling wel zijn denk ik dan haha

Posted

Hey Luna,

Ik had ook last van menstruatie krampen en mijn darmen waren een beetje van slag...

De progestan bolletjes kunnen je lichaam ook goed van slag maken.

Heel veel succes en duimen voor een posi test!

Groetjes van Daan

Posted

Oh weet je wat mij ineens te binnen schiet. Ik heb normaal een hele droge huid (gezicht) Deze was ineens vet met allemaal rode pukkels. Heb ik anders nooit. Maar goed, al die hormonen brengen alles in de war!

Posted

Hallo dames,

jeetje mij laatste wachtdagen zijn ingegaan en het valt me zwaar tegen.

de afgelopen 5 dagen had ik af en toe een wat licht zeurdeig gevoel wat lijkt op een naderende menstruatie, op willekeurige momenten in totaal 3x enorme darmkrampen gehad, een drukkend gevoel af en toe in mijn borsten, en vermoeidheid, alles schrijf ik tot nu maar toe aan de utrogestan..

Maar sinds gisteravond is dat zeurderige gevoel in mijn buik over maar krijg ik met regelmaat een soort steken in mijn lies, voornamelijk rechts en soms links..

dit heb ik nog nooit eerder gemerkt, is iemand van jullie er mee bekend??

Tuurlijk het is en blijft spannend en afwachten maar ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit "klachtje"

dames bedankt alvast!

liefs

Meiske74

Posted

He Meiske,

Die steekjes in je lies die lees ik wel vaker van meiden die zwanger zijn. Ik ben zelf 2x zwanger geweest, en weet je dat ik het zelf gewoon niet meer weet of ik dat ook heb gehad?

Nog ff wachten meis....

Posted

Meiske, de steken kan ik niet verklaren, maar ook ik heb dit wel is eerder gehoord van dames die zwanger zijn!

Ik ben nu zwanger en tijdens de wachtweken, voelde ik me eigenlijk kiplekker. Soms wat ongesteldheids gevoel, en idd me darmen die van slag waren en maagzuur, maar ik ben niet ziek geweest, en nog niet!

Succes meiden met wachten

Posted

Ik heb af en toe het gevoel alsof mijn linker eierstok klem zit ofzo kan het niet anders uitleggen. Maar lijkt ook een beetje op een steek.

Ik ben al een keer zwanger geweest en toen had ik al voordat ik een test kon doen rekkende pijn in mijn onderbuik rechts en links iets boven mijn liezen. Volgens mijn moeder (haha) bandenpijn.Verder ben ik erg misselijk krijg erg gespannen borsten en ook veel last van maagzuur denk door de zenuwen.

Van mijn dochter heb ik helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes gehad niet eens misselijkheid.

Ik begin het nu zelf wel allemaal erg spannend te vinden.

Liefs

Posted

hoi dames

vandaag is de eerste dag dat ik minder voel: dwz: mijn borsten hebben af en toe nog een soort van drukkend gevoel maar de ligt zeurderige buikpijn is nagenoeg weg, heel af en toe nog een steekje in mijn rechter lies

vandaag is de dag dat ik officieel ongesteld zou moeten worden:

12-5 de pregnyl, 14-5 mijn eisprong +14 dagen menstr.?!

pfff dames de vorige keer (verse poging) had ik minder moeite met de wachtweken... wellicht omdat het nieuw was en dit onze enige cryo's zijn...

ik ben toch wel geneigd om zaterdag 30-5 toch een thuistestje te doen...

dames hou vol he! doe ik ook (zucht) pff haha

liefs

Meiske74

Posted

He Meiske, ik snap je zo goed! Ik heb er ook al aan gedacht om zaterdag te gaan testen, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe en maar braaf nog even wacht...

Posted

Nou meiden, volgens mij zou ik dat ook niet kunnen. Ik zit nu al telkens te tellen. Ik voel alles in mijn lichaam, zeurderig gevoel en heb al sinds 2 dagen diarree....bluh....zeurderig gevoel in mijn buik, lichte steekjes en krampjes en bij alles denk ik ongesteld ongesteld ongesteld....probeer er niet te veel an te denken maar het lukt niet.....we gaan vanmiddag in ondertrouw en daar moet ik eigenlijk mee bezig zijn ja toch :toothy4:

Succes allemaal

Groetjes

Marielle

Posted

In ieder geval gefeliciteerd!!!!! Ondertrouw is niet niks, toch eigenlijk al een beetje de handtekening die je straks nog een keer gaat zetten!!!

Tjsa en al die andere dingen, wat duurt dat wachten lang he!!!!