Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal! Zit ik nietsvermoedend even bij te lezen hier...maar wat lees ik nu tussen de regels door?? Yes!Heb je vrijdag de bloedtest?

Even een vraagje aan je: wat voel jij qua zwangerschapssymptomen? En wat voelde je na een kleine week na de tp? Ik ben zooo onzeker!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laika,

Nee ik moet vrijdag gewoon weer een thuis test doen en daarna kan ik bellen met de uitslag heb namelijk gehoord dat je niet eerder hoef te bellen bij het UMCU wand dan krijg je als antwoord dat ze niet voor niks zeggen dat je 15 dagen na tp pasmag testen.

Ik heb helemaal geen kwaaltjes geen buikpijn niks moet wel zeggen dat ik sins een aantal dagen het heel erg koud heb 's avonds

Ook heb ik op wachtdag 5 echt een emo dag gehad maar ik geef dat nog steed op de stress.

Azu, geef je zelf wel rust neem vanavond lekker een warm bad en zorg dat je je toch een beetje kunt ontspannen.

Misschien een idee om even een uurtje te gaan wandelen en zo jehoofd een beetje leeg te maken?

Meis mijn duimen blijven draaien hoor!

Geplaatst

Mijn cryoterugplaatsing gaat deze maand niet door. Eisprong gemist. Jammer maar nu kan ik me richten op de volgende maand. Ik denk dat ze niet meer met mij gaan gokken en wat vaker terug laten komen, schijnbaar heeft'ie een spurt gemaakt. Arzu....spannend voor je! Succes meid. joy1 Komen we toch niet samen op het wachtbankje....

Geplaatst

Oh Joy, wat jammer! Ik denk dat het inderdaad wel goed zou zijn om je volgende maand wat vaker te laten komen. Omdat die van mij ook nog weleens een spurt maken heb ik de tip gekregen om tijdens een cryo-poging ook zelf ovulatietesten te doen. Dan kan het bijvoorbeeld best zijn dat je follikel nog maar 14 mm is maar dat je eisprong er toch aan zit te komen. Maar goed, het blijft natuurlijk shit dat het nu niet doorgaat. Sterkte en richt je pijlers op volgende maand!

Chantal, fijn om te weten dat jij ook niet veel bijzonders voelde. ik heb bij vlagen één pijnlijke borst (?) maar dat kan ook nog de pregnyl zijn (dat is nu 9 dagen geleden). Verder op dag drie wat bruine afscheiding gehad en daarna niet meer. Ik weet niet wat dat betekent. Maar ik vind deze wachtweken echt vreselijk!

Maar jij gefeliciteerd hoor! Nu op naar een mooie eerste echo.

Geplaatst

Laika dank je wel!Ja, zo kan het best bij mij gaan! Het is toch iedere keer weer anders gegaan! Dat is de natuur he? Grillig soms. Joy1

Geplaatst

Joy:(

dat vind ik erg om te horen pfffff.

Hier net opgestaan moet mannetje dadelijk naar het werk brengen, die kan geen vrij krijgen * baal* en dan wachten tot ze bellen pfffffff

xxxx

Geplaatst

Joy1, wat balen zeg!

het is inderdaad heel erg goed om je vaker te laten komen in het UMCU laten ze je al komen vanaf cd 10 en als zed twijfelen dan moet je ook gelijk je bloed laten nakijken.

Hopelijk gaat het de volgende maand beter.

Geplaatst

Azu meis heb je nog een beetje geslapen?

Balen dat je mannetje geen vrij heeft kunnen krijgen vandaag moet je nu alleen naar Jette?

Meis kaarsje brand alweer en mijn duimen maken overuren

Toi toi toi

Geplaatst

hey lieverd.

ik was ff douchen alles schoonmaken NOG een keer extra hihihi.

Ik heb niet zo goed geslapen.

Slechtste scenario's in mijn hoofd.

Maar nog ff wachten:goodluck::CuutKuw258698217:

Geplaatst

Meisje toch kom op positief denken!

Schoonmaken weet geen leuke bezigheids therapie?

Ik hen nu 2 weken niks gedaan in huis wel de schoonmaakste gehad en mijn hub heeft om de dag gestoft en stof gezogen dus het ziet er redelijk netjes uit maar ook ik had dat als bezigheids therapie hoor!

Geplaatst

Hihihih nu plof ik voor de laptop en maar hopen dat het snel 10 uur is....

En dan hopen dat ze niet laaaaaaaaaaaat bellen hihihi

Geplaatst

Goedemorgen alle lieve dames!

Weer 1 dagje verder! Joy wat vind ik dit rot voor jou! En chapeau voor jouw geduld en positieve instelling! Echt knap van je!

Arzu, ik vind het zooooooo spannend! Trouwens was wel een vroegertje voor je! Good luck zo!

Geplaatst

Meis ga breien ofzo hihihi

Ik kon gelukkig in onze winkel aan de slag heb nog voor 10 uur alle ramen gezeemt 15 grote ramen nog wel en ik schrok dus gewoon toen ze belde had het helemaal nog niet verwacht.

Ga zo ook nog maar s naar de winkel om een paar testjes te halen wil namelijk nog een aantal keer testen.kijk zo vaak naar de laatste dat ik gewoon een nog dikkere plus wil.

Als ik lak op de test wil doen moet dat dan gewoon nagellak zijn of andere lak?

Vanavond moet ik naar mijn schoonzus( jarig) die helaas ook geen kids kan krijgen en waar 5 jaar geleden het ook met ecd niet is gelukt, zij weet van de tp maar ik wil nog niet zeggen dat wij positief getest hebben poefff vind het zo moeilijk om het voor haar te verzwijgen wij hebben ze zo betrokken in ons proces en dan kan ik nu gewoon nog niks zeggen omdat mijn broer moet werken en ik haar daar niet alleen wil meelaten zitten en vooral niet op haar verjaardag.

Hoe zou jij hier mee omgaan?

Liefs

Geplaatst

Lieverd,

persoonlijk zou ik wachten tot de 1e echo bij haar.

Maar dat heeft meer ermee te maken aangezien ik van islamitisch oogpunt in iets geloof , dat mensen als ze ook maar iets jaloers zijn een negatieve uitstraling kunnen hebben.

Maar dat is persoonlijk.

denk nu niet arzu is gek heh hahaha

Geplaatst

Tuurlijk denk ik dat niet snap het wel.

maar ik met zeggen dat hyun heel erg blij voorons zullen zijn heb namelijk een hele goede band met ze en ze gunnen het ons ook echt.

ga het in iedergeval niet eerder vertellen dan vrijdag en misschien gaan wij er zaterdag wel heen dan is mijn broer ook thuis.

Ik kan namelik echt niet zwijgen en al helemaal niet zeggen dat ik nog niks weet als zij ernaar gaat vragen. dat ziet ze namelijk gelijk ga vanavond gewoon zeggen dat ik mij goed voel en meer niet.

Dankje wel

Geplaatst

hmmmmm ja dat snap ik dan idd.

Pfff zo moeilijk.

Misschien een soort kadootje kopen om dan zo te geven of een lieve kaart schrijven?

Geplaatst

Ja daar zat ik net ook aan te denken alleen kan ik mijn gevoel niet zo goed op papier zetten en ik wil het dan toch heel speciaal maken.

kreeg net een SMSje van mijn broer hij hoopt zo dat het nu dan een keer raak is wandt hij is er helemaal klaar voor om peetoom te worden.

Poeff tranen sprongen mij in de ogen heb namelijk twee broers maar zie alleen hem nog maar heb namelijk niet z'n goede band met mijn moeder en mijn jongste broer dus je snapt hem al hè.

Ga zo even een groot bos bloemen voor mijzelf een mijn schoonzus halen dus ik ben even weg maar zodra ik terug ben wil graag het beste nieuws van de dag hier lezen.

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen Chantal!

Ik snap jouw dilemma: erg moeilijk! Zelf heb ik een soort gelijke situatie gehad: mijn vriendin verloor haar kindje bij 20 weken net voordat ik de uitslag zou krijgen. Dit zijn moeilijke kwesties. Ik leek enerzijds te zijn opgelucht dat het bij mij niet was gelukt omdat ik dat zo moeilijk voor haar vond (echt waanzin natuurlijk). Nu zitten we in een stadium dat we hier goed over kunnen praten. Zij geeft ook aan dat zij het mij juist heel erg graag bij mij had zien gebeuren: juist iets positiefs.

In jouw geval: je hebt al veel met deze mensen meegemaakt en al veel gedeeld.... je kunt nu niet liegen (sorry Arzu, ik denk er anders over, even goede cyber vriendinnen, hoor!) Mogelijk zullen ze toch ook blij voor je zijn, los van hun eigen verdriet. En ja, jaloerse gevoelens zullen zij mogelijk kunnen hebben, maar er zullen altijd kindjes ter wereld blijven komen (gelukkig!). Heel veel succes bij dit moeilijke onderwerp!!!!

Arzu: weet je al meer?

liefs, Kaykay

Geplaatst

gaan je broer en zijn vrouw ook peter en meter worden ?

dan heb ik nog een leuke tekst als je wil die ga ik hopeloijk ook ooit aan de peter en meter to be geven

wil m je wel geven

ik zou het wel vertellen want als je niet kunt liegen (omdat ze dat meteen ziet )komt wat je er ook van maakt niet geloofwaardig uit

en dan kwets je mss meer dan je wil

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden