Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Arzu, spannend!!1

En lieve meiden bedankt voor de hartelijke reacties!!!!Doet me zo goed!!!!

En al dan niet vertellen aan je schoonzus. Gewoon naar de verjaardag gaan en zien hoe het loopt? Als ze iets aan je ziet of vraagt kun je het vertellen? Je kan ook direct zeggen op zo'n moment dat je het wel een dillemma vind, broer niet thuis e.d.

Mijn ervaring is dat mensen het wel aan je zien/merken dat er iets is. Ik ken je schoonzus niet maar...misschien kun je het inschatten?

Of voor de verjaardag iets afspreken? Succes. Joy1

Geplaatst

Owww dus ze kunnen nog gewoon bellen. Wel frustrerend om te zitten wachten en de zenuwen gieren vast en zeker door je lichaam. Kop op meid!!!

In het VU is het zo geregeld dat je zelf tussen 10-10.30 moet bellen. Stuk prettiger.

Geplaatst

Arzu, is de tp goed gegaan? Dan zit toch nog net op het wachtbankje van maart.

Bij mij gaat het tot nu toe snel. Vandaag voor de tweede echo en maandag, als het ontdooien goed verloopt, een terugplaatsing. Zondag aan het einde van de middag hoor ik of de ontdooing goed verloopt. Zo spannend... Dus hopelijk kom ik op het wachtbankje voor april.

Geplaatst

hey meiden,

net thuis nog ff gaan uiteten.

Hij zit erin!

Hij was voor de invriezing zeer zeer hoge kwaliteit nu iets minder maar nog zeer hoog.

We wachten maar weer af:goodluck:.

Bloedtest 31 maart.

Eigenlijke nod 26 maart dadelijk ff andere banner maken

Geplaatst

Arzu wat goed, hou 'm maar lekker warm bij je komende 8/9 maanden!!

Gaat de kwaliteit altijd achteruit door de vrieskou?

Blijf voor je duimen :gekruiste vingers 2 XX Sanne

Geplaatst

Gebeurd wel vaker ja.

De vorige was dat niet maar die zijn ook niet gebleven..

Deze was wel nog beter dan de vorige 2 voor het invriezen..

Geplaatst

hey Azu,

Ben blij te lezen dat alles goed is gegaan nu genieten en zorgen dat je het niet te koud krijgt.

Heb je het nog over je electrische deken gehad? ben er erg benieuwd naar heb het namelijk nu zo vreselijk koud snachts.

Meis mijn:duimen draaien:deze 14 dagen vol op hoor en dat je mij snel mag volgen.

:positive energie:

Geplaatst

Sanne,

de kwaliteit gaat niet altijd achteruit de eerste cryo was van een 8 cellige naar een 5 cellige gegaan en op het momend van de tp was hij alweer een 8 cellige deze laatste was ook gewoon als een 8 cellige eruitgekomen en is als een morula terug geplaats.

Maar helaas leesje ook met regelmaat dat cryo's het niet overleven na het omdooien.

Ik hoop voor jullie dat jullie snel verder kunnen.

liefs

Geplaatst

ja voor zo ver dat kan;)

heb net gebeld met het ziekenhuis ze vinden dat ik vrijdag gewoon weer moet bellen voor de echoafspraak wand er kon nog van alles mis gaan deze 2 dagen.

Poefff dat wil je toch niet horen nu!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden