joy1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Arzu, spannend!!1 En lieve meiden bedankt voor de hartelijke reacties!!!!Doet me zo goed!!!! En al dan niet vertellen aan je schoonzus. Gewoon naar de verjaardag gaan en zien hoe het loopt? Als ze iets aan je ziet of vraagt kun je het vertellen? Je kan ook direct zeggen op zo'n moment dat je het wel een dillemma vind, broer niet thuis e.d. Mijn ervaring is dat mensen het wel aan je zien/merken dat er iets is. Ik ken je schoonzus niet maar...misschien kun je het inschatten? Of voor de verjaardag iets afspreken? Succes. Joy1 Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 nee meiden nog niks. en mijn gevoel word steeds slechter pfffff vorige keer was ik al gebeld Quote
Chablis Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Owww dus ze kunnen nog gewoon bellen. Wel frustrerend om te zitten wachten en de zenuwen gieren vast en zeker door je lichaam. Kop op meid!!! In het VU is het zo geregeld dat je zelf tussen 10-10.30 moet bellen. Stuk prettiger. Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Nou ze kunnen ook bellen dat het dus jammer over is en ik ben bang hoe langer hoe meer kans daarop! Quote
Chablis Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Kun je ook gewoon zelf bellen onder het mom van de telefoon thuis/mobiel deed het niet en ik wilde weten of jullie al gebeld hadden? Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 net geprobeerd. De dienst is uitzonderlijk niet bereikbaar:( Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 ben net doorgeschakeld. Ze waren nog niet begonnen het gaat dooooooooooooooooooor:confettistars: Quote
Chantal33 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 :positive energie: Meid ben zo blij voor je zorgen dat deze emmy niet meer bij je weg wil hihihi ja over 9 maanden dan!!!!!! Quote
Chablis Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Cool!!! Hoe laat is de tp?:confettistars: Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 ja ik hoop het ook:confettistars: dat ie maar plaatsneemt in het wonderbedje hihihi:confettistars: Quote
Chantal33 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Azu, Als het goed is heb jij nu lekker je emmy in je buik is alles goed gegaan??? Liefs Quote
ChrisH Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Arzu, is de tp goed gegaan? Dan zit toch nog net op het wachtbankje van maart. Bij mij gaat het tot nu toe snel. Vandaag voor de tweede echo en maandag, als het ontdooien goed verloopt, een terugplaatsing. Zondag aan het einde van de middag hoor ik of de ontdooing goed verloopt. Zo spannend... Dus hopelijk kom ik op het wachtbankje voor april. Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 hey meiden, net thuis nog ff gaan uiteten. Hij zit erin! Hij was voor de invriezing zeer zeer hoge kwaliteit nu iets minder maar nog zeer hoog. We wachten maar weer af:goodluck:. Bloedtest 31 maart. Eigenlijke nod 26 maart dadelijk ff andere banner maken Quote
Sanna Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Arzu wat goed, hou 'm maar lekker warm bij je komende 8/9 maanden!! Gaat de kwaliteit altijd achteruit door de vrieskou? Blijf voor je duimen :gekruiste vingers 2 XX Sanne Quote
Arzu Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Gebeurd wel vaker ja. De vorige was dat niet maar die zijn ook niet gebleven.. Deze was wel nog beter dan de vorige 2 voor het invriezen.. Quote
joy1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Arzu, Dat is een mooi bericht!!!Koesteren deze cryo...dat deed je al denk ik ...Joy1 Quote
Chantal33 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 hey Azu, Ben blij te lezen dat alles goed is gegaan nu genieten en zorgen dat je het niet te koud krijgt. Heb je het nog over je electrische deken gehad? ben er erg benieuwd naar heb het namelijk nu zo vreselijk koud snachts. Meis mijn:duimen draaien:deze 14 dagen vol op hoor en dat je mij snel mag volgen. :positive energie: Quote
Chantal33 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Sanne, de kwaliteit gaat niet altijd achteruit de eerste cryo was van een 8 cellige naar een 5 cellige gegaan en op het momend van de tp was hij alweer een 8 cellige deze laatste was ook gewoon als een 8 cellige eruitgekomen en is als een morula terug geplaats. Maar helaas leesje ook met regelmaat dat cryo's het niet overleven na het omdooien. Ik hoop voor jullie dat jullie snel verder kunnen. liefs Quote
Chablis Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Ben je al aan het idee gewend Chantal? Quote
Chantal33 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 ja voor zo ver dat kan;) heb net gebeld met het ziekenhuis ze vinden dat ik vrijdag gewoon weer moet bellen voor de echoafspraak wand er kon nog van alles mis gaan deze 2 dagen. Poefff dat wil je toch niet horen nu!!!!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.