Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Pieneke, En? Pregnyl mogen spuiten? Doen de verpleegkundigen dat ? Bij mij dus wel. Nou, vond ik wel makkelijk trouwens. Hup echo, groen licht van de gyn en hupsakee spuiten maar! Joy

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nienke, Ja......14 dagen om je te ontspannen ha ha.Joy

ps. Ach tussen de oren of niet, soms gewoon lekker om te zeggen, ook deze wachtdagen zullen wel weer in golven gaan. Het ene moment geloof je erin en later voel je weer van alles. We zullen zien en geniet!!!!(Als dat lukt.)Want deze stap is alweer gelukt!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Wilde jullie allemaal nog een succes/sterkte toewensen. Morgenochtend gaan ze ontdooien, als we niets horen hebben we morgenmiddag de tp!! Vind het allemaal maar erg spannend!

Geplaatst

Hoi Michelle, wat spannend! Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat, dan plof je morgen ook lekker op de wachtbank!

@ Joy, thanks! Tot nu toe inderdaad nog steeds super goed gevoel :-) Hoop dat dat zo blijft!

lfs,

Nienke

Geplaatst

Michelle, Ja., dat is inderdaad spannend. Hangt zoveel van af he?Ik ga met je mee hopen en dat ze lekker bij je mogen nestelen!(Je weet wat het is!!!!)Joy

Geplaatst

Natas. Jij ziet het ook zonnig in voor Nienke. Ha ha 14 dagen onspannen en het is zo voorbij. Ach, we moeten het maar van de vrolijke kant bekijken niet?! Hoe gaat het met jou?Joy

Geplaatst

:sofa: ..thanx Joy..neem al stiekem een kijkje op t wachtbankje!

Maar wanneer ga jij nou eigenlijk beginnen...waar zit jij in je okt. cryopoging?

Misschien heb je t al eens ergens geschreven (sorry)..maar lees ook niet meer alle rubrieken..er zijn soms zoveel nieuwe berichten in 1 dag...ik lees wat selectiever als in t begin.

Greetzzzzzz Manon.

PS over die Joystick ..heb al eens gevraagd of ze niet eens toe waren aan een WII uitvoering! Vind dat ze wel met de tijd mogen mee gaan met dat "allemansvriendje"

Helemaal een uitvinding voor de assistentes die een echo les op je uit voeren...zal dan wel prettig zijn zón WII uitvoering..wat jij?! :sneaky:

Geplaatst

Hi Manon,

Voor jou begint het ook alweer op te schieten. Nog 3 daagjes en dan zit je als het goed is weer naast ons op het bankje. Spannend hoor!

Liefs, Dorine

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Spannende dag weer vandaag..Natasja gaat ons hopelijk een groene regel bezorgen?!

Dorine> Zeker...morgen eind van de dag een telefoontje over de :violent4:...(hopelijk loopt t niet zo af zoals in dit plaatje) en dan vrijdag middag de TP. We zitten in t zelfde schuitje he..1ste IVF mislukt en nu de 1ste cryo poging.Zie alleen dat jij 2 hebt laten TP...wij gaan nu nog voor 1 en als dit mislukt volgende keer denken we ook voor 2. Zie je later op t wachtbankje..houd je een plekje vrij?

Nee zie je niet donderdag..hoop je nog een keertje tegen te komen..wel leuk om ook eens een gezicht te zien achter een naam waarin je openlijk dit soort prive aangelegenheden mee deelt. Wie weet zien we elkaar nog eens in wachtkamer 2 ;-)

Pieneke> Joepie de pregnyl zit er in..op naar maandag!

Leuk om een beetje samen op te gaan..Dorine houdt t bankje warm voor ons hoop ik ;-).

Fijne dag vandaag iedereen.

Groetjes Manon.

Geplaatst

Hi Manon,

Zeker houd ik een plekje vrij op het wachtbankje. Ik hoop dat we er nog samen op kunnen zitten en ik niet tegen die tijd al weer eraf gevallen ben. Zaterdag is mijn NOD (precies 14 dagen na mijn eisprong en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen) dus ik ben benieuwd..

Ga morgen voor je duimen!

Groetjes

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag op dag 30 van mijn normaal 28 dagen cyclus en ik had vanochtend een licht positieve test van mijn allereerste en tevens laatste cryo van mijn derde IVF. Het kan dus wel! Simonja heel veel succes met testen zaterdag.

Kan het nog niet geloven. Eerst de bloedtest maar afwachten die ik heb aangevraagd.

Succes

Geplaatst

Pieneke, Hoi. Maandag de dag! Lekker voor je. Krijg je zondag te horen of alles goed is ontdooid? Ook wel spannend he?Bij ons is de situatie weer gewijzigd. Maandje uitstel, voor een goed doel.

Pregnyl dus zelf gezet. Nou, dan is het een goede service dat de verpleegkundigen dit bij mijn laatste cryoterugplaatsing gedaan hebben! Wat was het tijdstip dat jij het gezet hebt? Gaven ze hier nog advies in en hoelaat was je dan bij de gyn. dat hij groen licht gaf? Heeft dat ook nog met elkaar te maken gehad? Joy1

pieneke, welk ziekenhuis zit jij?

Geplaatst

hoi hoi

he he iendelijk is het goed gegaan in het zkh . ben vanmorgen weer geweest heb een pakket ovulatie testen meegekregen en heb zelfs het nummer van het vu gekregen mocht ik zondag een positiefe test hebben mag ik ze zelf bellen. nou maar afwachten

ben blij dat ze deze keer goed controleren. moet morgen ook weer heen. nou maar hopen dat ze een plekje in het vu hebben.

groetjes silvia

Geplaatst
Pieneke, Hoi. Maandag de dag! Lekker voor je. Krijg je zondag te horen of alles goed is ontdooid? Ook wel spannend he?Bij ons is de situatie weer gewijzigd. Maandje uitstel, voor een goed doel.

Pregnyl dus zelf gezet. Nou, dan is het een goede service dat de verpleegkundigen dit bij mijn laatste cryoterugplaatsing gedaan hebben! Wat was het tijdstip dat jij het gezet hebt? Gaven ze hier nog advies in en hoelaat was je dan bij de gyn. dat hij groen licht gaf? Heeft dat ook nog met elkaar te maken gehad? Joy1

pieneke, welk ziekenhuis zit jij?

Hee Joy1!

Als ik maandagochtend niet gebeld wordt, gaat de TP door. Ik heb de pregnyl afgelopen dinsdag om 14.00 uur gezet (mocht zetten tussen 13.00-15.00) en krijg aanstaande maandag om 14.30 uur te TP. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt. Ik las inderdaad al dat je een maandje hebt moeten uitstellen, omdat je zo snel ging menstrueren na de TP toch? Ze willen dit toch nader onderzoeken deze cyclus?? Misschien wel beter zo!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Pieneke, ja ik vind het wel leerzaam hoe het bij een ander gaat. Er zit toch wat verschil her en der. En merk aan mezelf dat ik dat ik het ook leuk vind om er wat meer over te weten. Ik heb geen cryo-ervaring dus vandaar. In welk ziekenhuis zit jij, als je dat wilt vertellen uiteraard. Nog effe geduld voor jou en dan weet je meer!

Ja, ik ben er niet zo rauwig om, dat het een maandje opschuift. De gyn. die ik vandaag sprak vond de menstruatie na 6 dagen terugplaatsing wel meevallen. Och, dat gaf me ook wel weer hoop.Dat ik er misschien niet al te gekke dingen aan de hand zijn. En misschien ook niet veel ondersteunende medicatie hoef te spuiten. (Dit i.v.m. de borstvoeding, ik ben een lange voedster zeg maar.) Joy1

Geplaatst

hoi hoi

gister avond had ik een positieve lh test en moch vanmorgen zelf het vu bellen.

en ze hebben plek als het allemaal goed gaat heb ik eindelijk donderdag de tp .

:wav: en het mooie vond ik nog omdat ik het met de testen heb gedaan hoef ik geen pregnyl te prikken dus echt helemaal natuurlijk.

ik ben helemaal blij. spannend

groetjes silvia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden