Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden: wat zal ik zeggen.

Ik heb gewerkt gisteren....

En ik kijk vandaag moet ik 7 pagina's bijlezen; wat doen jullie me aan hahahahaha. Ben al een tijdje zoet om alles door te lezen, dit kan echt niet meer hoor meiden hahahahaha!!!

Wat leuk jullie foto's allemaal! En wat een mooie huizen hebben jullie!

Sab; leuke avatar! Hoe was het bij het werving&selectiebureau?

Roos; dus je wilde pas trouwen toen je een nieuw interiereur kreeg hahaha.

Goede deal hoor!!

Corine; ben je nog geslaagd voor de jurk? En hoe was Franse les?

Très bien?

Joos; Wanneer ging je ook alweer op vakantie?

Wat heerlijk meis! Ik wil wel met je mee hahaha.

Moet maandag en gisteren werken dus daarom was ik er niet.

Ik vind dat er die dagen niet zo veel gekletst moet worden hier hoor anders kan ik het niet bijhouden hahahahaha.

Manuela; die buik is mooi beschilderd!!

Emile moet nog ff een spoedcursus gaan volgen dan om het bij jou te doen hahaha.

Lau; werkze vandaag!

Meiden, tot later!

Of moet iedereen werken vandaag?!

Geplaatst

Meiden wat leuk al die huizenfoto''s haha. Leuk versierd ook voor de geboortes, funny om te zien!

Roos en Jose: met mijn moeder gaat het wel, na een aantal dagen flink onder de morfine te hebben gezeten gaat het nu wat beter en wie weet mag ze deze week echt naar huis!

Booooooooo: gezellig dat je er bent, en sorry dat ik mijn beloofde mail niet heb verstuurd, maar t was een beetje rare dag gister en ben natuurlijk weer veel te lang hier blijven hangen haha.

Bij het W&S ging het goed, nu maar afwachten wat er is voor maximaal 24 uur. Ben benieuwd haha. Hoe is het met jou? heb je je meisjes erg gemist?

Laura: jaaa, online dietiste haha, goeie jose en inderdaad een mooie datum!

Cynthia: handig al die reistips NOT!!! hahaha, je moet toch echt wat meer gaan reizen met je beebs hahahaha. Ik heb een algemene tip voor tijdens het landen, maar die weet je vast al: laat de kids drinken vanaf het moment dat de landing wordt ingezet. Als ze slapen is dat ook goed, dan voelen ze ook niks. Voor de zekerheid zou ik wel een flesje (water eventueel) klaarhebben.

Jose: wij hadden ook van die rottijden hoor, wij gingen terug om 21.30 en landen ook om 00.30 uur. Was het ergste is van zo laat aankomen op Schiphol is dat je ernorm ver, maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver moet lopen!! Hou daaar rekening mee, je buggy heb je dan nog niet, die ligt op een aparte band bij de bagage..Dat was wel even aanpoten een half uur lopen met die kleine op je arm EN bagage......

Bianca: ik hoop dat ede gesprekken bij de psyc goed helpen en dat je wel lekker kunt genieten van je lieve dochter!

Wie oh wie vergeet ik nu weer?? pgfff

Vandaag moet ik veel strijken en wat dingen regelen dus ben er niet zoveel als jullie gewend zijn en ben ik er wel stuur me dan weg hahahahah

Geplaatst

ja hoho, ma gik even koffiedrinken hahaha, even bijkomen hoor, de eerste was zit er al weer een 1 in hoor!! hahaha en sraks strijken blehhh.

Oh ja joos, vergeet niet een klein babybadje mee te nemen om A-M in te zetten als jullie lekker buiten zitten op vakantie. Ik zit die van ons hier net staan om terug te brengen haha

Geplaatst

ja die had ik al gekocht.....goede tip trouwens van het terug lopen....dan nhouden we de draagzak op de terugweg in de handbagage!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet zo werken...een oplevering doen...brrr,,,is echt hard werken..hahahahahah.....maar dan vliegen de kilootjes er weer af...hahahaha

Geplaatst

fijn dat jij ook moet werken haha, nu alleen nog Bo aan het werk zetten hahaa.

Waar laat je A-M vandaag dan? en ben je er dan helemaal niet???!!!!smiley42.gif

Hoi Booooooooooo! (ik heb mijn belofte waargemaakt zonet hihi)

Nog leuke plannen voor vandaag Bo? Ook aan de strijk.

Geplaatst

Succes Joos met werken zo met de oplevering!

Sab; hopenlijk mag je moeder echt naar huis deze week, dat zou mooi zijn!

Hopenlijk hebben ze een baan voor 24 uur voor je, dat zou mooi zijn!

En geeft niks hoor van die mail, komt wel.

Het ging goed het werken, maar heb de meiden wel gemist hoor!

Vind het ook weer heerlijk om vandaag lekker thuis te zijn.......

Succes met strijken vandaag!

Heb van het weekend het meeste gedaan al, wat een @#@#@# werk vind ik dat altijd! Bij mij zat de was er ook al vroeg in, zit nu in de droger.

Heb nu nog ff tijd om e.e.a te doen, meiden slapen nog.

Jij niet te veel lezen vandaag en ik zal je zeker wegsturen als ik je zie hahahaha.

(alhoewel ik denk het niet; veel te gezellig!)

Geplaatst

hahahah...A-M blijft bij jheroen...ze is helemaal klaar gewassen gestreken...ze heeft net gepoept dus daar heeft ie ook geen werk aan...hahahahaha...dus alleen maar drinken geven...hahahahahah

Ja 1 van ons is altijd thuis.....en dat houden we voorlopig maar zo.....kan ook niet anders want er is nog geen plaats op het KDV...maar ik vind het wel lekker zo...lekker thuis bij pap of mam!

Maar ik ben er straks wel hoor...dus ga jij en beau na de koffie maar strijken(haal het hier ook even op) en dan ben ik er vanmiddag weer...tot vanavond aan toe...hahahahahahah

En wat een goed idee hè.....laura online voedingsdeskundige....ze heeft het gisteren niet gelezen ...maakt jheroen wel een mooi site voor haar .........ik zou het wel weten!

Hheeeeeeeeeeeeee...beautje........lekker vrij vandaag?

Geplaatst

Leuk he dat roze van ons Bo haha, soms klik ik op rood, maar roze en rood zijn het makkelijkst (en wij zijn ook de enigen dus dat is makkelijk zoeken naar oudere berichten haha)

Ja even afwachten wat alles gaat brengen, spannend weer wat anders doen... Als ik geld had zou ik makelaar worden of Kleuterjuf hahahah, wat een verschil he? Maar ja heb geen geld dussssssssss

Slapen jullie meisjes?

Geplaatst

ik weet alleen niet of zoiets voor Laura zin heeft ivm verwijzingen en verzekeraars die haar dan betalen....en hoe doe je dat met wegen? hahaha, een online scale!??!! Maar advies zou altijd kunnen he?

Ik zou ook wel vanuit huis willen werken, lekker makkelijk hahaha.

Goed geregeled hoor dat 1 van jullie thuis is.Maar wacht maar tot ze fruit gaat eten, dan gaat ze ook weer meer poepen, tenminste die van ons hahahaah Oh nee dat eet ze al he??

Geplaatst

hahahah ja fruit eet ze al...en ze ligt naast mij op de bank....lekker aan het spelen!

Omdraaien huilen willen kruipen....weer huilen...hahahahhaahah...nee hoor ze is heel lief maar wil te veel.

He beau en sab...jheroen moet jullie nog even moderator maken!

we gaan begin september op vakantie beau!

Geplaatst

Wat heerlijk Joos dat een van jullie thuis is.

Hoe lang duurt het ongeveer nog voor er plek is bij het KDV?

Of doen ze daar geen uitspraken over?

Ik ben lekker vrij vandaag Joos; heerlijk!

Mijn meiden slapen nu nog.

Dus kan nog even wat doen in huis; maar op een of andere manier gebruik ik deze tijd altijd hier voor hahahaha.

Ben wel online maar ga nu alvast ff soep koken voor vanavond.

We krijgen eters en dit kan ik alvast maken, ben zo terug.

Kus!

Sab, ga jij eens snel strijken!Je mag pas terugkomen als je minstens 10 dingen hebt gestreken!

Geplaatst

Lekker Joos dat is al bijna!!!

Krijgen we nog een uitleg hoe het werkt als je moderator bent?

Klinkt goed trouwens hahaha.!

Geplaatst

ja maar dan moet je wel even tijd hebben...haha...en niet gaan strijken of soep koken

dus geef maar aan wanneer jullie tijd hebben!

Geplaatst

10 dingen? oooow das zo klaar, dan doe ik gewoon 10 spuugdoekjes en luiers hahaha. ALs het 10 overhemden moeten zijn dan zie je me morgen pas weer hahaha.

Nou net mijn moedertje gebeld en t gaat weer niet goed, bah zeg!! Wéér aan de morfine geweest vannacht en heeeeel veel pijn....zielig, snik snik...aan het eind van de dag komen de doktoren met een voorstel over hoe nu verder, want zo kan het ook niet langer.......

ik zit nu aan mijn 2de koffie en dan ga ik naar boven hihi.

Lekker hoor Joos dat ze zo lekker bij je ligt, ik weet niet wat Carolijn aan het doen is boehoe..

Geplaatst

nee beau....ze zeggen daar niks van.......kunnen ze ook niks van zeggen!

Ik ga mijn koffie drinken en spullen pakken en er vandoor..spreek jullie straks weer!

doei

Geplaatst

jeetje ....kunnen ze nu niet echt wat voor je moeder gaan doen...kunnen ze haar niet opereren en dat stuk weghalen....ja ik zeg maar wat hoor!!!!!!!!!

Ik strijk trouwens geen luiers en suugdoekjes hoor...ben me daar gek...hahahahahah

Geplaatst

de kans op complicaties is erg groot nu, maar nu gaan ze toc de voors en tegens tegen elkaar afwegen want zo kan ze niet nog 6 weken verder.....

Ik strijk die ook niet hoor, maar als ik moet kiezen tussen 10 dingen haha

En jij ook: SCHEER JE WEG!!!!!

Geplaatst

Jeetje Sab, het schiet echt niet op zo voor je moeder!

Dit kan je niet nog eens 6 weken volhouden.

Ik hoop dat er een goede oplossing komt meis voor haar!

De soep staat op hoor, kan het alvast koken!

Ach, ik voel me nu echt zo'n huismuts af en toe hahaha

maar ik vind het heerlijk!!!

Succes met strijken en we spreken elkaar later.

Mijn meiden gaan rond half 1 weer slapen, ik kom dan nog ff langer kletsen.

En natuurlijk zal ik tussendoor vast wel weer 100x komen kijken hahaha.

Geplaatst

hahaha, ja ja klestmajoors wij he?Maar volgens mij ga jij zo lekker naar buiten als het goed weer is, hier schijnt de zon nog....

ik ga strijken en ben dan ook om half 1 terug, goed? dan kunnen we de pc even met rust laten haha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden