Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Daar zit wel wat in José.. geen idee wie de gasten zijn, maar als je het serieus meent en behoefte hebt om mee te praten, meld je je wel aan toch?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben ik weer!

PLien; dat is de laatste voeding die de meiden krijgen.

Ze slapen nu weer als roosjes!

Joos; van mij mag alles wel privé hahahahaha.

Alhoewel foto's vind ik wel een goed idee, dan kan ik erook eens een foto opzetten. Werk misschien ook.

Is deze CSI een herhaling?

Ik vind dit de minst leuke.

Gewone CSI en Miami vind ik het leukst.

Meiden, morgen komt om 21.30 uur de babyfluisteraar of hoe die man ook heet. Op rtl4.

Als je baby veel huilt ofzo kan hij kijken waardoor het komt.

Ik weet niet of ik dit moet geloven maar ben wel benieuwd.

Ik ga het maar ff een keerjte kijken.

Een digi fotolijstje, wat is dat meiden,

(ja ik ben blond!) weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen.

Geplaatst

we hebben nu de wie is wie privé staan en het fotohoekje......ik denk dat daar de meest persoonlijke dingen in staan...als er nog meer dicht moet hoor ik het wel meiden!

Ha die bianca hoe is het met je meisje.....ik dacht goed toch...hier drinkt A-M vandaag goed gelukkig...ik denk dat ze even aan de voeding moest wennen!...heb je al wat van je zus gehoord?

Amanda...ja kindjes kunnen raar doen en dan zit je met je ahnden in je haar je af tevragen wat er aan de hand is...inderdaad wel sneu voor je ouders...maar ik zeg altijd maar als je kind niet wil..dan maar niet...volwassenen begrijpen dat wel!

wel fijn dat ie dan naar je schoonouders kan.........ik durf nog niet...hahahahah...ja ik ben echt een muts hoor.......ben veel te zuinig op haar...dan denk ik...als ze nou niet meteen naar haar gaan kijken of als ze haar niet horen....nou moet ik wel zeggen als ik haar uit logeren zou doen dan is dat ongeveer 80 kilometer verder....en daar rij je niet zo even naar toe!

en ja ik zou ieder uur gebeld willen worden....hahahahahahah

Geplaatst

hallo, zie berichtje maart-april moeders..ben er weer!!!

Het was hier effe verschrikkelijk chaotisch..

Jose, kan ik wel de foto's enzo bekijken???

Geplaatst

hahahaha...die beau....blonde dolly/....hahahah....dat is een fotolijstje met een stekker of baterij......er veranderd steeds een foto.....is echt leuk hoor...bijv als je op kantoor werkt!

Beau ze zitten al dicht.....ik zie steeds gasten die juist in wie is wie en werk en foto1s kijeken...ook ik vind dat ze zich maar moeten registreren!

De babyfluiteraar...ja heb ik vorig seizoen al gezien.....ik weet niet.....ik ben best een beetje paranormaal gezind maar dit gaat me echt te ver hoor...maar goed misschien klopt het toch wel!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeee....cynthia meis...waar was je??????????????????????????

Geplaatst

Vervelend Amanda dat Len niet slaapt bij je ouders.

Voor hun ook echt niet leuk!

Joos; moeilijk he om je meisje ergens anders te laten slapen.

Ze gaan bij ons voor de 2e keer logeren bij mijn ouders dit weekend.

De 1e keer was ik 's ochtends vroeg wakker en wilde ze eigenlijk al gelijk gaan halen hahaha.

Het kost me best moeite maar het is ook wel lekker om samen even lekker weg te gaan.

Vind het moeilijk het moment als ik daar weg ga, zij daar blijven en dat je dan in een leeg huis weer thuis komt.

En zo raar dat je 's ochtends een lege kamer naast onze eigen kamer hebt.

Wij hebben geluk; ouders en schoonouders wonen dichtbij.

Geplaatst

Cynthia jij kan alles bekijken...maar je moet je wel inloggen..........ik vind het beter zo.....jullie ook?

wat was er daar aan de hand cynt...toch geen zieke kindjes?

Geplaatst

i ám back hahah..nee het was allemaal geen grapje hier..maar alles weer ok.

He Plien, mijn faasje wint altijd, met 3 maanden 64 cm en 7,5 kilo!!!! Ik ben bang dat hij nu de 9 al haalt, zijn broeken krijg ik niet meer over zijn dijen hahahaha

Geplaatst

Dat is echt leuk Joos zo'n lijstje!

Ik heb er echt nog niet van gehoord.....

Loop een beetje achter hahahaha.

Tot 2 jaar terug had ik ook nog nooit van een forum gehoord en dat is toch ook aardig goed met me gekomen hahahaha.

Wat een goed idee Joos van je zo!

Lekker geen pottenkijkers.

Ik vind het heerlijk, ben tenslotte het anoniempje hier onder ons hahahaha.

Geplaatst

meiden ik vind het wel een giller dat er staat dit forum is pas gestart, daarom vind je er niet veel berichten hahahahah

Geplaatst

Jeetje Cyn,

Wat schrik ik van je verhaal!

Wat erg voor jullie!

Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg!!!!

Wat goed dat je zo adequaat hebt gehandeld zeg!

Ik kan even het smilie van de knuffel niet vinden dus doe het maar even zo een hele dikke knuffel van mij voor de schrik!

Geplaatst

ja beau....de meeste mensen hebben de oppas en opa en oma dichtbij wonen....maar hier niet ...de vader van jheroen woont in tilburg en mijn fam woont in de betuwe....dus echt ver hier vandaan...ja de zus van jheroen woont in utrecht maar dat zijn artiesten dus bijna altijd sàvonds aan het werk...geen oppas zus dus...hahahahah....ach joh ik vind het niet zo erg hoor.....als we echt ergens heen moeten zou ik haar naar mijn broer brenegen....zijn vrouw is zo lief.......dat is op het moment de enigste die ik vertrouw........Beau heeft ook een beetje met mijn verleede te maken...dit zal haar nooit gebeuren........ja dat is het enigste wat ik er aan overgehouden heb...wantrouwen naar mensen als ze in de buurt van mijn meisje komen.....heeft mijn psygoloog me al voor gewaarschuwd......maar als dat alles is...hahahahahaha

Geplaatst

beau...knuffel kan je gewoon zo doen. dubbele punt: dan hug en dan weer dubbele punt:

:hug:

Cynthia jheroen heeft het veranderd!

Ik ga ff naar maart /april topic!

Geplaatst

Nou Joos ik vind dat logisch hoor dat je niet zomaar iedereen vertrouwt.

Je wilt je meisje beschermen tegen de pijn en verdriet die jij hebt gehad,

heel terecht vind ik.

Wat zal je blij met haar zijn, Joos en wat mag zij blij zijn met zo'n lieve moeder als jij!

Geplaatst

cynt...ik heb al even in het andere topic gezschreven...meis wat heb ik met je te doen...jeetje!

klets het hier maar lekker van je af hoor...we zijn er voor je!

Geplaatst

Het is zeker makkelijk

Enne zo leer ik nog ns wat!

Ben je al een beetje klaar voor je vakantie Joos?

Jullie hebben er vast veel zin in!

Geplaatst

hahahaha....ja beau...ik heb op a-m haar kamer overal stappeltjes liggen en spullen die mee moeten!

hahahaha...je weet niet wat je ziet als je op haar kamertje komt......ze slaapt er toch niet dus is niet erg.......hahaahah

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden