Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heeeeeeeee...wie zie jij wel.....hahahah

Nee het is niet bij te houden sab....je kan gewoon niet alles bijlezen...ik ben al blij dat ik samen met laura op vakantie ben....hahahahah

Laura....groetjes van ageeth......ze ziet je morgen...hahahahah.....ik heb haar al verteld hoe ik eruit zie als jij dat wilt weten...hahahahahaahah

Zo ik ga ff verder lezen!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Sab en Seetje, bedoelden jullie mij? Ik was er wel, maar toch ook niet. Heb vanmorgen flink bijgelezen en op sommige topics gereageerd, en ben toen naar franse les gegaan. Heb mezelf toen niet uitgelogd, dus vandaar dat ik wellicht online was, maar toch ook niet....

Anyway, we zijn weer terug van weggeweest. Het was super gegaan in Groningen. Familiedag erg gezellig en perfect weer gehad. We zijn zondag op het park met Famke gaan zwemmen in zo'n band, waar je zelf ook in kan aan de andere kant. Ze vond het helemaal geweldig!

Vandaag naar de oppasmoeder geweest en ze schijnt nogal te hebben gekrijsd vandaag. Zo zielig. Ze ligt daar veel in de box en dat vindt ze niet echt leuk om de hele dag te doen. Hier wissel ik het toch wel af met de wipper of spelen samen op de bank, wandelen etc.

Hoe doen jullie kids het op het KDV? Of zal het gewoon een periode zijn, dat ze moeten wennen? Ben heel benieuwd hoe het morgen zal gaan. Maar je hart breekt als je die rooie oogjes ziet van het huilen. Dan voel ik me gelijk schuldig. Maar ze moeten er toch doorheen. Ik ga morgen een bumbo stoeltje halen, wie weet gaat het dan beter. Dan kan ze op de grond zitten en met de kindjes spelen.

Ik hou het verder even kort en reageer morgen even op jullie berichtjes. Ik heb even de schouders van mijn hubbie nodig:icon_colors:

Liefs Corine

Geplaatst

he da's naar.

ebbe houdt t niet lang uit hoor in de box, die gaat ook snel huilen en dan doe ik wat met m.

op t kdv duurt dat wat langer, maar ik denk niet dat ze m echt heeeeeel lang laten huilen. en hij ligt vaak op een kussen op de grond met andere kindjes in de buurt en da's dan al heel anders volgens mij. houdt ie langer vol denk ik, is ook leuker.

wanneer gaan jullie op vakantie jose en laura, ik heb t gemist!

lis

Geplaatst

oh corine wat naar...als ik dit dan weer lees dan denk ik ik ben blij dat ons meisje bij ons thuis is.....maar ze zeggen dat het wel goed is voor de kindjes het KDV.....maar waarom laten ze haar zo huilen dan.....kunnen ze haar niet wat eerder oppakken?

Lis en corine hier voind anne-meya de box ook niet ze heel leuk hoor...ze ligt liever lekker op de grond!

en wat is een bumbo stoeltje?

Ik ga 9 sept en laura 7 als ik het goed heb!

Geplaatst

Hoi meiden,

Volgens mij heb ik weer een hele hoop gemist hier!

Alles goed?

Ik heb nog niet alles teruggelezen, dat doe ik even een andere keer op mijn gemak. Daar kan ik wel wat tijd voor uittrekken denk ik :)

Corine, van jou heb ik wel gelezen.

Wat vervelend zeg!

Wij hebben thuis een speelkleed van tiny love en dat vinden de meiden helemaal geweldig; muziek zit erin en geluidjes en dingen waar ze aan kunnen trekken en kunnen pakken.

Misschien een idee?

Ze zijn trouwens ook op marktplaats te krijgen, niet zo heel duur.

Je kunt de meesten ook wassen (is wel net zo fijn). Wij hebben de onze gekocht van cadeaubonnen die we hadden gekregen.

Hoe is het met iedereen?

volgens mij is Joos toch ook nog online?

Geplaatst

ja klopt.....jij was er niet...hahahahahahah...nee hoor ik was ook druk......ben ook steeds bezig met het huis aan de kant te maken.....doe ik altijd als we op vakantie gaan...en op het moment ben ik kasten aan het uitzoeken......ja erg hè....hahahahahah

hoe is het meis...vroeg ik net al in een ander topic....krijgen je meisjes al een fruithap?

Geplaatst

Ja het ligt aan mij Joos, ik heb druk gewerkt de afgelopen dagen.

En hard ook hahaha.

Heb nog niet in het topic gelezen, zal ik zo nog even doen.

Mijn meiden krijgen sinds een paar dagen fruithap; fantastisch!!!

Foto's genomen en gefilmd helemaal super.

Joos; je hebt last van vakantiekriebels!!!!

Ik ruim ook altijd op hoor.

Heerlijk!

ZO fijn om in een schoon huis terug te komen van vakantie.

Las ik nou ergens dat je op zoek was naar een nieuwe auto of had gevonden??

Plien hoe is het met jou?

Ik las dat het goed ging een middag op kantoor.

Vond je het niet vreemd of vond je het wel lekker er even uit te zijn?

Geplaatst

Hallooooooooooooo!

Corine, vervelend zeg, dat Famke zo moet huilen, en jij diep van binnen dan ook....

Ik heb het idee dat ze bij ons op het kdv (1 dag pw) goed verzorgd worden, op die ene dag na dan (flesjes gehad om 11.45-Iris en 12.30-Thomas; komen wij ze om 17uur halen hebben ze de hele middag niets gehad!!???). Verder lees ik leuke verhalen in hun schriftjes. Liggen afwisselend in de box, wipstoel met babygym, in een soort band etc. Veeeeel kindjes om hun heen geeft ook veel afleiding.

José, ik weet al hoe je eruit ziet toch, op jullie site van anne-meya? Maar ik laat Ageeth wel een mooie beschrijving geven haha. Morgen hebben we beiden geen spreekuur, dus zoeken we samen een leuke werkplek om bij te kletsen. Zij is net terug van 3 weken Canada...

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

ja klopt.....het word een nieuwe grote auto en dan houden we mijn kleintje ernaast....dat is het beste volgens onze boekhouder....hahahahah

ja erg he die vakantie kriebel.....heb ik altijd hoor...zelfs als we een weekend weg gaan...is zo erg als je thuis komt en je moet alles nog doen...nee ik wil altijd alles schoon en fris als ik thuis kom...plus dat we alletwee jarig zijn dan en de dag erna meteen fam op bezoek komt.......ik heb trouwens iets voor sab gekocht......een kleinig heidje maar zo leuk...stuur ik op voor haar verjaardag...om te plagen...mag ze wel lezen ze weet toch niet wat...hahahahahah

en ja wat leuk hè...die snoetjes als ze voor het eerst wat anders krijgen....dat moet je gewoon vast leggen...hahhaahahah

moet je morgen werken?

Geplaatst

Beau, ging de fruithap goed? Leuk hè, eindelijk mogen jouw meisjes ook vaste hapjes.

José, wat voor auto mogen jullie van je boekhouder kopen?

Geplaatst

O ja klopt.....hè wat jammer laura...en ik zei nog wel tegen ageeth...als ze vraagt hoe ik eruit zie zeg maar dat ik heeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll slank ben...hahahahahahah...zou ze doen...hahahahahahha

hoe is het met je moeder laura....de botsing een beetje te boven?

Geplaatst

Robbert gaat trouwens zijn Touareg waarschijnlijk weer inruilen op een bus. Toch een beetje te onhandig en luxe voor zijn werk...

Geplaatst

Mijn moeder heeft weer 2 dagen gewerkt, dus nu erg moe, en dan voel je ook meer dan gewoonlijk denk ik. Dus nu gaat het nog niet zo goed.

Hopelijk vind ze op vakantie een beetje rust (wij ook).

Maar ik heb alweer (net zoals toen ik zwanger was) geen poetsdrang haha. Blijf hier opruimen, maar de bom ontploft steeds weer ergens anders.

Geplaatst

wij hebben een kia spotage...maar ik vind dat niks.....we wilden eerst een toyota verso kopen maar ik geloof dat het toch een kia carens word........het gaat om de ruimte!

We mogen alles kopen hoor...maar wat is belasting technisch verstandig...haahahahah...ja we kunnen voor mij auto ook iets anders kopen maar het is slimmer om die van jheroen in te ruilen....we dim dammen nog tussen een toyota verso en de carens dus!

Geplaatst

Ha!!

Pijnvrij hier gelukkig! Hopelijk blijft dat zo.

Gisterochtend op kantoor ging goed, sporten vanmiddag ook, Sven was weer bij mn moeder. Vanavon had ik postgym en Sven heeft bijna de hele tijd geschreeuwd.. hub redelijk wanhopig..oeps, heel vervelend.

Beau, passen bij jou ook allebei de oma's op?

Geplaatst

hahahaha...wat heerlijk...geen poetsdrang.....had ik fdat maar...hahahahah

ja ik hoop dat jullie allemaal rust krijgen op vakantie!!!!!!!!!!!!

hebben jullie verdiend!

Beau leg nu maar neer!

Geplaatst

krijg door jullie ook helemaal zin in de vakantie.. ook de 7e. zit met één hand e typen, ben aan het voeden.

Geplaatst

die toureg is toch best groot?

maar een bus is veel handiger...ik zeg dat ook wel eens tegen jheroen...maar jheroen wil niet aan een bus.......hebben we ook niet echt nodig hoor...wij hebben alles bij klanten staan...hoeven dus voor het werk bijna nooit iets mee te nemen!

plien wat fijn...pijn vrij....ja huilbuien...die hadden we in het begin hier ook als ik weg was.....nu gaat het heel goed...zo krijgen onze kindjes ook de kans om met hun papa bezig te zijn...hahahah...of andersom...hahahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden