Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ha Bobo hihi,

ja das ook el leuk, alleen mijn vader is erg kieskuerig qua gebak haha, dan moet ik echt even naar zijn "eigen"banketbakker bellen om te vragen of daar zoiets kan, das wel leuk ja

een tshirt met iets daarop gaat ie niet dragen ben ik bang haha, beetje zonde van het geld, maaaaaaaar je hebt al wel geholpen, misschien een mok met een foto van Carolijn en dan ook als cadeautje van Carolijn natuurlijk haha. ik ga meteen kijken!

zoterug haha

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou een shirt zou ik ook niet geven hoor.

Zou mijn vader ook niet aan doen hahaha.

Ben later terug. Misschien leuke muismat?!

Bij hema of misschien kruidvat?

Heb stereogehuil en hard ook.

Het is ook bijna etenstijd.

Daarna zelf eten.

Uur of half 8 terug.

Kus

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn moeder mag morgen naar huis!!! Jippie!!! Dan heeft ze op de kop af 4 weken in het ziekenhuis gelegen! Pfew, ben blij!

Geplaatst

okidokie Bootje, ga maar gauw naar je meisjes, want dat kan natuurlijk niet zo huilen hihi. Mocht ik je niet meer spreken dan wens ik je een fijne avond en tot morgen dan! liefs Sab

Geplaatst

Lieve Sab,

Wat geweldig dat je moeder naar huis mag; ben zo blij voor je!!!!!

Wat zullen jullie blij zijn!

En wat heerlijk dat ze met je vaders verjaardag thuis is.

Lekker bij elkaar.

Joepie meis!!! Wat een goed nieuws!!!!:bf_new:

kus, beau

Geplaatst

he wat goed dat je mams naar huis mag....heerlijk voor jullie allemaal :hug:

beau wat ben je toch een lieverd.....dat je nu niet in het rood staat daar...hahahahahaah

kijk maar uit hoor meis...en als het wel gebeurd dan helpen wij je wel zodat je er toch weer op kan hoor...hahahahaah

Ja is toch te gek...hij blijft er maar mee bezig....alsof het mij nog wat kan doen...hahahahaha

ik kom er ook alleen maar om nog wwat meiden te volgen zoals bardo kata en judith65.....en nog wel een paar maar deze toch vooral!

ook jij een :hug: meis!

ik wist dat je om half 8 zou komen maar wij kijken altijd even journaal hier...dus ben ik te laat...hahahaha

straks csi new york kijken en dan op bed bones en dan lekker slapen!

En een kado voor je pa sab...moeilijk hoor...ik heb de vader van jheroen wel een keer zo`n beker gegeven...is wel leuk hoor!...of een electronisch foto lijstje...zijn ook heel mooi.

Geplaatst

Sab, geweldig dat je moeder naar huis mag!! Fijn dat ze bij de verjaardag kan zijn.

Een kado.. pff moeilijk hé.. "iets" met foto's van zijn kleinkind is natuurlijk altijd goed! Een fotomapje, kalender ofzo?

Maar een digitaal fotolijstje vind ik ook een heel goed idee!

Amanda

Geplaatst

ja amanda je hebt het woord...digitaal...ik kon er niet opkomen net...hahahahaahah

dank je wel`!!!!!

Geplaatst

haha José, later dacht ik, huh zeg ik het wel goed? hihi

Amanda

Geplaatst

hahahaah....ja ik zat ook al hoe heet zo`n ding toch....hahahahahahaha

Maar je zei het goed hoor....en nog wat leuks gedaan vandaag...geen foto`s gezien toch?

wij gaan zaterdag naar de betuwe...daar is kermis maar ik denk dat het nog niks voor A-M is!

Geplaatst

vandaag een lekker relax dagje gehad, boodschappen gedaan, en verder niet veel. ojawel, auto gewassen!!!

Morgen lekker op kraamvisite, bij Sil 4 dagen oud!, daarna winkelen en naar de sauna, Len gaat logeren bij opa en oma.

hihi geen foto's vandaag, ja die waar hij in bed ligt, is van vanmiddag.

Anne-Meya zal vast haar ogen uitkijken op de kermis! Veel plezier.

Amanda

Geplaatst

Een kalender is ook een leuk idee!

Weet alleen niet of Sab dat voor elkaar krijgt voor vrijdag.

Ben bang van niet.

Amanda; veel plezier morgen!

Joos; heerlijk tv-avondje heb je!

Het zijn nieuwe afleveringen tenslotte.

Ik laat het aan me voorbij schieten.

Moet nu de meiden eten geven dus dan mis ik CSI al.

En bones moet ik nog ff kijken of ik er zin in heb.

Ik ga nu de meiden eten geven, kom daarna ff terug.

Misschien is er nog iemand en anders tot morgen!

Doeidoei!

Geplaatst

hahahaha...ja beau....ik zit hier ook nog steeds......hahahahaha

ach ze worden toch weer herhaald en weer en weer.....hahahahahah

He amanda...ja is gewoon eng die foto......fijn hè die aerosleep!

Oh wat leuk .....logeren bij opa en oma.......goed hoor.....is dit de eerste keer...vind ie het zelf ook leuk!

En lekker naar de sauna....heerlijk joh.......geniet maar lekker van je dag morgen.

Geplaatst

Hallo!

Amanda, is dat de eerste keer dat Len gaat logeren? Hoe vind je dat?

Wel lekker naar de sauna.. ik ben het ook aan het plannen voor over een paar weken, maar nu slaapt Sven nog zo slecht 's avonds. Gisteravond had ik gym en hij heeft bijna heel de tijd gehuild. Hub was zo ongeveer wanhopig. Geen idee wat ik er mee moet doen.

Denk dat hij in z'n drie maanden sprongetje zit. Is een beetje chaggie heel de dag, wil niet echt spelen, huilen voor het slapen, klemt zich helemaal aan mij vast. Hoop dat het snel weer over is.. zielig dat hij er morgen nog weer prikjes bij krijgt.

Sab, super dat je moeder naar huis mag! Lekker weer in haar vertrouwde omgeving. Ik hoop dat ze voldoende aansterkt voor de operatie.

Je vroeg of ik tijdens werken ook nog bv wil blijven geven. Is wel de bedoeling, kijken hoe lang we het volhouden.. ik ben benieuwd. Vind het zo'n heeriljk troostmiddel. Zou niet weten wat ik vandaag anders had moeten doen.

Geplaatst

hoi meiden, hier ben ik even!

Dank voor jullie ideeen!

Ik weet wat we gaan doen voor kadootje, een digi fotolijstje! Vond het al wel leuk inderdaad en nu is ie ook nog eens in de aanbieding bij de Blokker haha.

Thanks!

Ik ga weer verder met tv kijken hahaa, tot morgen.

Dikke kus Sab

Geplaatst

Beau, zijn dat al de laatste voedingen die ze vandaag krijgen? Is dat al lang zo? Sven krijgt meestal rond half elf, elf uur z'n laatste voeding. Maar vannacht kwam hij al om twee uur. Oeps.. dat was lang geleden. Heeft misschien ook met z'n sprongetje te maken?

Geplaatst

Oei José.. Sven was met twee maanden al 60,5 cm en 6460 gram.. ben dus heel benieuwd naar z'n gewicht met drie maanden.

Geplaatst

meiden ik heb even een vraag aan jullie....als je nu als gast op het forum komt dan kan je alles lezen alleen de profielen niet.....maar ik dacht eigenlijk om gewoon alles uit te zetten en alleen de kletstantes en de info over ivf en icsi enz...open te houden voor gasten...wat vinden jullie....welke topics zouden er niet door gasten gelezen moeten kunnen worden???????????????????????????????????????

Geplaatst

Sab, wat fijn dat je mams naar huis mag. Hopelijk helpt het haar om aan te sterken, want dat in het ziekenhuis liggen werkt vaak niet mee voor een voorspoedig herstel. Dan kun je maar beter thuis zijn. Sterkte meid!

Geplaatst

José, van mij mogen de foto topics wel privé.

Verder heb ik er niet zo'n moeite mee.

Het is niet de eerste keer dat Len gaat logeren, maar ik blijf het spannend vinden, gek hé?

Len is een moeilijke slaper, slaapt moeilijk in, wordt nog wel eens wakker.. enz. enz.

Dus ze moeten me sms-en of bellen als hij slaapt, dan ben ik gerust.

De eerste keer vond ik doodeng.

Bij mijn schoonouders gaat het eigenlijk altijd goed, maar bij mijn ouders heeft hij 1x geslapen, en 2xx zijn we hem kunnen gaan halen... schreeuwen, gillen, janken, krijssen.. echt niet normaal.

Waar het aan ligt? Geen idee, maar bij mijn ouders wil hij niet slapen, terwijl over dag, slaapt hij daar wel.........

Ik vind het ook nog eens sneu voor mijn ouders, omdat hij bij mijn schoonouders wel slaapt, en hij daar dus nog wel eens gaat logeren..

Als hij gaat logeren, heb ik altijd mijn gsm bij me, en, zoals vorige week, drink ik maar 1 glaasje wijn als we uit zijn, mocht er iets zijn....

En dan ben ik ook wel wer heeel blij als hij weer thuis is.

Amanda

Geplaatst

Jose, goed idee van je. Denk dat de meesten er wel voor zijn. Inderdaad, als gast kun je nu alles lezen. En je moet je natuurlijk niet voor niets registeren om "lid" te worden...

Wat mij betreft zou ik kiezen om in ieder geval de topic van de foto's "op slot te zetten", nou ja, je weet wel wat ik bedoel. Maar ik weet niet wat de andere meiden vinden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden