Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja nu nog 10 mın...hahahahaha

bo hoe ıs het met lıs?

En met jullıe ook natuurlıjk...hahahaha

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Met Lis gaat het prima.

Ze heeft in oktober de 1e echo.

Gefeliciteerd meis met je verjaardag!

Ben je nog verwend met cadeau;s van hubbie en dochter?

Genieten jullie nog lekker?

Geplaatst

ja we genıeten nog lekker...morgen naar huıs!

fıjn dat hetr met lıs goed gaat!

Ik moet er weer vanaf...spreek je donderdag weer!

DAG LIEVE BO!

knuffel

Geplaatst

Hoi hoi,

Daar ben ik weer ff. Gisteravond ging niet meer lukken, dus we proberen het nu even!

Beau: Simpen is net zoiets als momperen, maar dan voor babies, hihi. Zit net niet tegen het huilen aan zeg maar, maar ze laten wel weten dat ze het er niet mee eens zijn.

Lis: Fijn voor je dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerden. Kan ook anders, heb ik wel eens van gehoord. Dat je van die vooroordelen krijgt en zo. Gelukkig is dat bij jullie niet zo en kan je fijn verder genieten. Op naar je eerste echo!!

Sab: Van harte proficiat met de kleine man! Wat is je eigen meisje dan al weer groot he, als je zo´n ukkie op de arm hebt.

En wat betreft dat skipak: als je de groeicurve in het groeiboekje van het CB bekijkt is de (maximaal gemiddeld) lengte met 1 jaar 80 cm. Maatje 80 lijkt mij prima, mits Carolijn niet boven het gemiddelde zit? Anders kun je uitkijken naar een wat kleiner uitvallende 86?

Corine: Spannend, weer in de mm voor een brusje!! Inderdaad, die klok tikt maar door he! Heel veel succes alvast!

Ook hier willen ze niet op de buik draaien hoor, terwijl ze al hebben laten zien dat ze het kunnen. Ze vinden het wel best zo, en ik eigenlijk ook. Als ze er aan toe zijn, doen ze het heus wel.

Seetje: Ook van ons hier natuurlijk van harte proficiat!!!!!

Geplaatst

Joepieee,

Ik ben PEUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Geplaatst

Grrrrrr ben ik te laat, zit teveel andere dingen ertussen door e doen zoals mailen hahahaha BO!

Heb ik joosje gewoon gemist.

Ze heeft nu maat 68 maar niet van alles hoor, soms ook nog weleens 62, af en toe haha. Ik heb bij de H&M die wantjes, mutsje, laarsjes en soort roze slofjes gekocht, zooo cute!

En daar heb ik dus ook dat ski pak van genomen. En ik vond m vrij groot uitvallen. 80 is voor 9-12 maanden.......

Zwemmen gaan we over een paar weken doen, dat wil ik nu niet meer te snel doen ivm haar oorontsteking..beetje eng..

Maar lijkt me wel heel erg leuk hoor

Geplaatst

Vonnie jij ook gefeliciteerd hahaha

Ja ik denk dat het wel goed is dan maatje 80. een kleine 86 tsja lastig hihi. Ik vind 30 ,- namelijk wel zat voor zo'n pak wat ze 1 week aanheeft of ben ik nu heel erg haha.

Geplaatst

Nee hoor, Sab, ik begrijp dat wel. Het is allemaal al duur genoeg en met euries smijten kan altijd nog, hihihi. Is er niemand in je vrienden- of kennissenkring die zo iets heeft liggen? Of wellicht via marktplaats of ben ik nu heel erg......

Geplaatst

Nee in de vriendenkrijg alleen maar mannekes haha. En marktplaats, hmm ik weet niet, ik ben nogal "vies" aangelegd snap je? haha Dus nee die sla ik maar over hihi

Geplaatst

Ikzelf doe ook niets met marktplaats hoor, maar heb wel het geluk dat de afgelopen 2-3 jaren er alleen maar meisjes in de familie- en vriendenkring zijn geboren. Heb hier dus vuilniszakken vol met SCHONE kleren staan.... hihi. Helaas geen skipakje anders had ik je wel kunnen helpen.

Overigens ga ik de kleding die onze meiden niet meer passen wel aanbieden op marktplaats denk ik. Kleding van onze zoon kunnen wij weer aan vrienden kwijt, die in januari een tweeling hebben gekregen waarvan 1 jongetje.

Geplaatst

Super handig hoor als je kleertjes krijgt. Ik heb wel een nichtje waar we soms wat van krijgen maar dat zijn al wat oudere kleertjes en die gebruik ik voor de creche. Verder gaan er weinig mensen skieen bij ons hahaha. oude kleertjes ga ik misschien ook wel verkopen op makrtplaats,ik kijk nog wel, heb ook de stille hoop dat ik ze nog eens kan / mag gebruiken....

Geplaatst

Als ik in jouw schoenen stond zou ik ze ook niet zo vlug wegdoen hoor! De kleertjes van onze zoon hebben we ook bewaard totdat er duidelijkheid was of er een tweede zou komen. En nu ons gezinnetje compleet is met onze twee meiden erbij, hebben we besloten om de kleertjes van onze zoon (op een uitzondering na) weg te doen.

Overigens, gezinnetje compleet?!?! Hubbie opperde dit weekeinde dat tie er nog wel een zoontje bij zou willen....?!?! Ik heb gezegd dat zodra hij ze op bestelling kon afleveren, ik er over na zou denken.....

Geplaatst

Ow leuk joh! Nog een kindje, zou ik ook wel willen hoor, een groot gezin, maar ja dan ben ik zo oud als ik er nog 3 moet gaan krijgen haha.

Zou je nog eens de mm in gaan voor een 4de kindje?

Geplaatst

Nee, ik ga niet meer de mm in voor nog een kindje. Voor mijn gevoel is het goed zo. Ik wil ook niet het noodlot tarten, als ik het zo mag zeggen. We hebben drie gezonde kinderen. Als ik overigens spontaan toch zwanger mocht worden (dus zonder mm, alhoewel die kans nagenoeg is uitgesloten) dan is het kindje natuurlijk van harte welkom.

Geplaatst

ja dat zou toch wel super zijn he? En wat je zegt, 3 gezonde kids wat wil een mens nog meer. Ik ben al heel blij met Carolijn en soms denk ik het is goed zo en soms kriebelt het wel een beetje hoor.

Maar t is zo'n lief kind en ben nu al bang dat een eventuele volgende niet zo makkelijk is hahaha

Geplaatst

Toen wij alleen nog onze zoon hadden dacht ik dat ik niet van nog een kind kon houden. Maar op een of andere manier verdeel je je tijd en liefde over al je kinderen en ze zijn me allemaal even lief. Ze zijn alledrie ook zo anders!!

BTW: het is alweer etenstijd zie ik en er moet ook nog wat in het huishouden gedaan worden. Ik ga dus weer ff wat doen.

Tot gauw!!

Dikke knuf!

Geplaatst

Vonnie; thanx voor je uitleg!

En gefeliciteerd met je peuterschap hahaha.

En Sab heb je al wat nuttigs gedaan hahaha.

Geplaatst

uhm jahaaa, hahahaha, nee echt hoor. ben nu de flesjes aan het uitkoken en ga zo Caro ophalen. Daarna meteen aan de kook en dan wachten tot San thuis komt, hopelijk een beetje vroeg... Naja we kunnen toch niet vroeg op kraambezoek want dn staan we in de file op de a12, maar goed, zou wel gezellie zijn haha en jij wat zit jij te doen?

Geplaatst

Dat klinkt wel nuttig hoor meis!

Lekker gegeten?

Je zal nu wel bij je zus zijn; leuk hoor!

Ik heb lekker foto's uitgezocht van de meiden.

En nu ga ik zo desperatie housewifes kijken; helemaal geweldig!

Ofwel het gaat nergens over maar is wel erg leuk hahaha.

Hoe is het met de andere meiden?

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Grappig dat je daar over begint Vonnie, het verdelen van je liefde over de kinderen. Ik had het er net over aan tafel met hubbie. Hoe kan je net zoveel van je andere kinderen gaan houden als van je eerste. Maar zoals jij het beschrijft klinkt het heel logisch!

Toch fijn om te horen dat jouw dochters ook nog geen buikliggers zijn, ik begon me al enigszins zorgen te maken. Misschien wil ik alles wel veel te snel.

Net als jij Sab.

ik kan niet wachten tot ze kan kruipen, lopen, praten. Maar toch moeten we, net als jouw vader zegt, enorm genieten van elk moment. Het gaat zo snel allemaal, voor je het weet gaan ze de deur uit om te studeren.......

Leuk dat Carolijn meegaat op wintersport. Wij weten nog niet of we gaan. Vrienden van ons gaan altijd zonder kids, en ik weet niet of ik dat wel wil. Wie weet ben ik dan ook wel zwanger....De bedoeling is dat wij in maart naar Dubai gaan, naar vrienden. Lekker de zon opzoeken!

Heb net vanmiddag ook weer kleertjes uitgezocht. Wat groeien ze er snel uit zeg. Heb inmiddels al 2 Ikeaboxen en 2 tassen vol, waar ze uit is gegroeid. De tassen gaan weer terug naar vriendinnen en de rest wordt natuurlijk bewaard. Je weet nooit of het weer een meisje wordt.

Beau,

geniet van de Desperate Housewifes, heerlijk even lekker banken toch?

José,

goeie terugreis. Kun je snel weer meekletsen als je terug bent.

Ik ga eens een belrondje doen, want ik lig hopeloos achter.....

Tot morgen,

knuf Corine

Geplaatst

Even snel een berichtje van mij... Hier gaat alles redelijk goed!!!!!!!!!! Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, veel rustiger! De medicijnen beginnen nu zijn werk te doen en heb niet zoveel last meer van de bijwerkingen. Met Marissa gaat t ook weer beter, ze drinkt en eet weer beter en dat doet me ook goed!

We hebben nog wel veel hulp, mijn moeder en schoonmoeder wisselen elkaar af en veel hulp van vrienden. Ik vind het nog wel even prettig om hulp te hebben, ben nog wel een beetje bang voor een terugslag, en wil daarom nog even iedere dag iemand bij me in huis hebben. Toch merk ik nu wel dat ik er ook wel weer naar uit kijk om alles weer zelf te gaan doen, dus we bouwen heel langzaam de hulp een beetje af, vandaag komt mijn schoonmoeder, straks tegen koffietijd, dus ik doe zo eerst lekker Marissa weer in een badje. Verlang er weer naar om dat soort dingen weer zelf te doen. Weer lekker tutten met mijn meisje, haha.

Af en toe lees ik hier even mee. Corine, wat leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan! Fantastisch!!! En Jose alweer bijna terug in Nederland... Welkom thuis! Hopelijk hebben jullie het leuk gehad!

En Lis Zwanger! Geweldig! Hoe gaat het met Roos haar moeder? Carolijn een neefje, Gefeliciteerd!!!

Ik ga Marissa even in bad doen en reageer vandaag nog wel even weer, ook nog even verder teruglezen... Hoe gaat het met alle andere meiden?

Lieve groetjes Bianca

Geplaatst

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat, Bianca.

En wat goed dat zo veel mensen voor jullie klaar staan.

Neem de tijd, denk goed om jezelf.

Badderze en tot later!

Geplaatst

Hi Bianc, fijn te horen dat het weer langzaamaan wat beter met je gaat. Gewoon rustig aan doen en laat je maar lekker helpen hoor, is juist ook wel gezellig als je niet alleen bent elke dag.

Ja waar is de rest eigenlijk meiden??!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden