Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik hou nooit vanv erjaardagen vieren, ja die van een ander haha. Maar vier de mijne eigenlijk nooit hoor, ik geef er niets om. Lekker uit eten samen dan vind ik het allang best...

heerlijk toch zo'n rustig weekendje?

Nou ik ben er straks nog wel even, denk om 11 uur of zo.Ben jij er dan ook nog effies?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik probeer en rond 11 uur weer te zijn!

Gaat wel lukken volgens mij.

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xxx

Geplaatst

Wat een kwekkers zijn jullie....nu al 67 berichten...hoe zal het zijn als ik terug kom van vakantie!

Meiden ik zou er willen zijn om 11 uur maar ik moet nu met anne-meya naar het ziekenhuis!

Duimen jullie voor ons dat alles goed is!

tot straks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

natuurlijk duimen wij voor je!!!

Ik spreek je aan het eind van de middag!

Roosjeeeeeeeeeee: hoe is het met je meis, lang niet gezien!!

Geplaatst

boooo je bent er!!

hahaha, gaat goed he?

Ik loop een beetje achter met vanalles, ik moet zo alweer verder, moet me nog even voorbereiden voor mijn uitje naar de stad hihi

Geplaatst

Sab, ben zo terug.

Etenstijd voor de meiden en dan voor ons.

Uur of kwart voor 1 ben ik er weer.

x beau

Geplaatst

he meiden, wat een drukke week was dat hier thuis. eindelijk weer even thuis, maar mn ouders komen zo dus niet zo heel veel tijd om bij te lezen. goeie smoes, want t is toch ook eigenlijk niet te doen!? haha

jeetje, ik heb weer wat gemist zeker. wat is er met anne meya?

nou ik hoor t vanmiddag wel he, en ook hopelijk dat t ok is.

hier alles goed. ebbe is altijd moe na de kdv-dagen...

Groetjes!

lis

Geplaatst

het is weer druk geweest zie ik, niet bij te houden....Zelf ben ik bijna klaar met inpakken en hubbie is onderweg van werk. Famke slaapt en we gaan zo lekker de hort op voor een weekje.

Wij hebben het campingbedje van Prenatal eigen merk en die bevalt prima. De zijkanten zijn makkelijk van het slot te halen (zit aan de onderkant van de rand, ii.p.v. dat je hem moet indrukken, als jullie begrijpen wat ik bedoel). En niet duur. Daarnaast hebben wij nog een extra matrasje erbij gekocht. Dus als je er wat aan hebt, aan deze tip?

Ik wens iedereen heel veel kletsplezier hier en de meiden die op vakantie gaan, veel vakantieplezier. Dat het weer maar beter mag zijn dan hier, maar dat zal niet moeilijk zijn.

Tot over een weekje!

Liefs Corine

Geplaatst

Meiden ons meisje is helemaal okééééééééée'....hiep hiep hoi!!!!!!!!!!!!!!

Endelijk niet meer naar het ziekenhuis...geen WKZ meer...ze waren lief maar liever niet meer erheen!!!

Oh wat zijn wij blij.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:sunny:

En ze was zo lief...ze heeft helemaal niet gehuild!

Ik ga ook even nog wat doen hier...ben ongeveer om 3 uur ook wel online...dag meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Wat een goed nieuws meid, dat pik ik nog even snel mee voordat ik wegga. Wat zijn meiden toch een diehards he? Geen kik geven ze bij de kinderarts. Girls rule:pottytrain1:

Liefs Corine

Geplaatst

Corine, volgens mij ben ik helemaal vergeten om jou en je gezinnetje een plezierige week te wensen. Dus bij deze: Geniet er van! Misschien staat het wel ergens geschreven, maar kan t niet zo snel vinden, waar gaan jullie naar toe?

Groetjes Bianca

Geplaatst

Corine; ik heb even gemist dat jij ook op vakantie gaat.Sorry!

Heel veel plezier toegewenst!!

Lis; veel plezier met je ouders!

Joos; joepie!!! Wat geweldig zeg!!!! Heerlijk hoor en tegelijkertijd een geweldig begin van jullie vakantie. Wat ben ik blij voor jullie!

Meis, nog 13 uur en dan moet je al uit bed.....

Slim dat je Anne-Meya met haar kleren aanlegt in bed! Dat scheelt inderdaad een hoop gedoe zo midden in de nacht!

Sab; inderdaad wat Corine zegt is over dat matrasje is wel waar!

Wij doen altijd als ze uit logeren gaan het matrasje uit hun eigen bedje in het campingbedje. Wij vinden het anders zo hard liggen!

Wij hebben zelf geen extra gekocht, maar gebruiken die van hun bedje.

3 uur ga ik niet redden.

Krijg bezoek om 14.00 uur en dat duurt wel ff.

Kom daarna z.s.m. terug.

Wil je nog wel ff spreken hoor Joos voor je weggaat!

Meiden, tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Lieve beau.....wij gaan :director:zaterdag nacht pas weg hoor...dus 13 uur klopt niet helemaal...hahahahahah....ik zal je geen muts meer noemen...hahahahahah:icon_scratch:maar wat dan wel...hahahahahahaah

Wij hebben nog helemaal geen campingbedje .........ze slaapt lekker thuis...hahahahah...en als we weg gaan slaapt ze nog lekker in de maxi-cosi...of gewoon lekker op de bank of zo!

Ja corine...dat zijn meiden hè...niet huilen...hahahahahaah...

en beau.....ja zo gaan we wel wat relaxter op vakantie zaterdag nacht.

Geplaatst

Sab je bent er wel...gezellie nog even...want je bent er in het weekend nooit vandaar...he hoe laat komt bij jullie de post altijd op zaterdag?

Geplaatst

foei bo! hahaha,

Corine happy holiday!

Lis: veel plz met mams!

Bo, jou srpeek ik misschien later nog eventjes.

Joooooooooos: boehoe je gaat bijna weg, tis net of je weer gaat bevallen en mij achterlaat hahaha. Alleen was dat op t laatste moment toch niet zo he? lachen was dat!

Maar dat terzijde, de post?? rare vraag man haha, geen idee hoe laat ie komt, ben niet altijd thuis dan, mar volgens mij pas na 4-en hoor, hoezo?

Toevallig vraag ik hou ook net wat over de post op het andere topic hahaha, leuk hoor.

Carolijn gaat morgen logeren bij mijn ouders voor , ow ik vind het zo eng eigenlijk, is dat stom??? Vandaar mijn vraag over het campingbedje, maar ze hebben er al 1 gkocht hoorde ik net hihi, toch bedankt voor d etips Bo en Corine, misschien dat ik die wel meeneem dan!

Geplaatst

ik heb iets naar je opgestuurd...vandaar de vraag....wil eigenlijk wel weten of je het morgen hebt!

Maar zal wel niet meer lukken/....hahahahahah...en al nieuwsgierig nu...hahahahah

Ja ik kan me voorstellen dat je het eng vind.......ik wacht er nog maar even mee...hahahahah.....maar aan de andere kant is het wel lekker dat het kan toch!

Geplaatst

iets nar me opgestuurd???? oowwwww spannend, maar het moet nite gekker worden hoor. ik heb ook iets voor jou hahaa, want ik neem aan dat het voor mijn verjaardag is?

Nananananaaaaaaaaa, nu heb ik jou ook lekker nosy gemaatk hahaha, lekker puh.

en ik heb je een privebercihtje gestuurdoh oh ja en is jouw telefoonnummer nog geldig? of neem je die niet mee?

Geplaatst

hahahaahahah...........ja maar aanzetten doe ik die niet vaak.....die van mij is altijd leeg......hahahaahahah...jheroen word daar altijd boos om...hahahahaahahah...je hebt dat ding toch niet voor niets...hahahahahah

Maar ik heb hem bij me hoor!

Maar het is niet gek hoor gewoon leuk,.....zag het liggen en moest gewoon meteen aan jou denken....hahahahahah...maar echt veel bijzonders is het niet hoor....gewoon funny

Geplaatst

nu maak je me wel niuewsgierig hoor, je moest meteen aan mij denken, is het een bert poppetje? hahahaha oh nee eerder een ernie hihi.

Hey ik ben even weg, ga mijn meisje halen, ik mis haar!

Tot zo!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden