Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja t is hier echt rustig he!

Mijn fam. reageerde ook heel verrast en blij. Mn moeder schrok ervan...maar wel op een positieve manier... ik ging er bijna van huilen.

Net een echo geregeld voor 5 oktober. ik zal binnenkort wel een topic bij zwanger zetten met die data enzo. ik heb t zelf geregeld. kost helemaal niet eens zo belachelijk veel geld. bijna 8 weken ben ik dan, dus het duurt nog bijna 3 weken, poe!

leuk vonnie, de kermis. tis echt kermis tijd he...

groetjes allemaal!

lis

liefs, lis

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hé Lis; wat goed dat je familie zo reageerde!

Wel een opluchting voor je denk ik.

Waar heb je de echo geregeld? Bij de VK of een particuliere instantie ofzo?

Kon je niet bij de IVF-afdeling?

Spannend hoor meis! We leven hier zeker met je mee!!!

Hoe is het met de andere meiden?!

Geplaatst

Bootje wat ben je er weer vroeg bij vandaag! haha

Gaat het een beetje met je?

Lis: wat leuk dat je moeder zoblij voor jullie is en spannend om weer naar een echo uit t ekijken he? Ik leef met je mee hoor!

Corine: wat heerlijk dat het ieuwe schema zo goed bevalt zeg, ik zie Carolijn nog niet met de prak mee eten hoor hihi. Moeten nog beginnen met de groentehap.

En ja ik ben dus ook 35 geworden op de 10de, toevallig he?haha

Amanda: was het lekker zo een dagje voor jezelf? Heb je lekker liggen bakken? hihi

Vonnie: wat leuk de kermis zeg. Geen wonder dat ie moe was om 22.30 uur haha, wel lekker rustig he?

En ja de beeb is er eindelijk!!! It's a BOY!!! Hij is gisteren geboren om 14.25 uur. Ze is om 8 uur aan het infuus gegaan en kreeg meteen weeen. Het was een super zware bevalling met vreselijke inscheuringen om het zo maar te noemen. Maaaaaaar hij is er en t is een heel lief mannetje!

Vandaag natuurlijk weer op kraambezoek, eerst met mijn ouders en daarna met Sander vanavond want die kon gisteravond niet mee op kraambezoek.

En oh wat is zo'n beeb dan ineens weer klein he? brrr, ben dan toch wel heppie dat dat echte enge tengere eraf is nu hoor na een paar maanden.

Verder gaat alles best goed hier, nog niks gehoord van werk of wat dan ook, dus is weer spannend. Carolijn gaat steeds meer kletsen en echte "woordjes"maken. Soms ligt ze gewoon 1,5 uur achter elkaar te "praten", zooooo lief hihi.

Nou meiden ik moet even bijlezen, kan niet op alles reageren maar ga t proberen.

Tot snel, xx Sab

Geplaatst

Gefeliciteerd meis!!!!!!!

Echt leuk zeg!!!!!!!

Wat is het dan weer klein hè?

En wat is Carolijn dan al weer groot!

Leuk hè dat praten!

Doen die van ons ook.

Alleen als het midden in de nacht is is het wel eens minder hahaha.

Geplaatst

Thanks Bo, ja idd wat gaat dat hard dan he? pfff

Middenin de nacht doet ze gelukkig niet haha.Wat dat betreft is het nog steeds een slaapkoppie.

Ja ze maakt echt van die geluidjes in de richting van mama en papa en opa en zo haha. Of dat wil je gewoon horen als trotse mama haha.

Het is rustig hier he?

JOseeeeeeeeeeeeeeeee: gefeliciteerd trouwens hahaha, ouwe muts hihifeest010.gif

Geplaatst

Het is zeker rustig hier!!!

Leuk zijn die geluiden he?

je vraagt je inderdaad dan af wat zullen ze nu eigenlijk zeggen?!?

Hier lachen ze ook zo veel; vind ik zo geweldig!

Heerlijk hoor zo genieten van je kids!

Geplaatst

Joos van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!:wav:

Eet je lekker :occasion15:

Veel plezier vandaag:partytime2:!!!

Wat heb je gekregen trouwens voor je verjaardag?

Geplaatst

Fijn he dat ze zo makkelijk zijn, zou dat dan toch komen omdat we allebei veel bedrust hebben gehad in de zwangerschap? Ze zeggen dat dt er wel mee te maken heeft he?

Geplaatst

Ik zou dat niet weten of dat er mee te maken heeft.

Heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk.

Zou het kunnen omdat wij zo makkelijk zijn hahahahaha.

Goed voorbeeld doet goed volgen hahahaha.

Geplaatst

ja dat kan ook natuurlijk hahaha. Maar dat hoor ik wel vaker hoor. Als de moeder druk is in de zwangerschap en veel in lawaai is dan went een beeb daar aan en dan houden ze niet van stilte bijvoorbeeld......

nou, ja wij mazzelen gewoon met onze kids, de rest trouwens ook geloof ik.

Ebbe is volgens mij nu ook niet meer huilerig, of wel Lis?? Voor als ze er weer is hihi

Geplaatst

Ja dat is wel waar, en als je veel stress en drukte hebt tijdens je zwangerschap dat schijnt ook invloed op je kindje te hebben.

Hier worden nu al weer hele concerten gegeven in de kamer hiernaast hahaha.

Geweldig om te horen!!!!! Aaahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaa klinkt het ongeveer!!

Helemaal geweldig!

Geplaatst

Ja lief he? Kan ik echt de hele tijd naar liggen/zitten luisteren haha.

Nou,net mijn zusje gebeld en die heeft inderdaad geen oog dicht gedaan, precies zoals ik al had voorspeld haha. Maar ze klonk wel goed gelukkig.

Nu ga ik echt even koffie pakken hihi.

Geplaatst

Was de baby aldoor zo aan het huilen?

Of zat ze zelf nog vol met adrenaline?

Deze zag ik net, is wel toepasselijk!

:B-0009:

Ben zo terug ff fruithappen!!

Geplaatst

Nee debeeb huilde niet veelHij is wel kmisselijk geweest, want hij heeft gespuugd en niets meer gedronken. Maar gewoon de nieuwigheid enzo idd, weet je wel de geluidjes allemaal. en af en toe nog wel wat pijn...

Oke, dan ga ik weer even bellen haha

Geplaatst

Ja die eerste dagen zijn zo bijzonder.

Elke geluidje hoor je en als je niets hoort dan ga je weer kijken!

Hoe laat ga je heen vandaag?

Geplaatst

He Sab,

gefeliciteerd met je neefje! Hoe heet ie eigenlijk, of heb ik dat gewoon gemist.....

Heerlijk he, dat gebrabbel van die kids. Soms is het net of Famke papa of mama zegt. Een paar dagen doet ze van babapapamama of zoiets en de dagen erna is het weer een andere tekst. Ben dan inderdaad zo benieuwd of ze er ook echt iets mee bedoelen. Konden we ze maar begrijpen.

Beau,

ook hier is madam supervrolijk Veel lachen en kletsen. Op vakantie was het dolle pret met mijn neefje en werd ze aan alle kanten vermaakt. Ze is nu weer bij de oppasmoeder, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.

Wel heb ik het idee dat ze een beetje stilstaat in haar ontwikkeling. Ze wil bijna niet op haar buik liggen, al ben ik veel aan het oefenen. Op de bank of op een kleed met veel kussens. Staan is het motto bij Famke.

Dat loopstoeltje is wel een hit, we hebben er van het weekend eentje gekocht van Gracco. Al heb ik net gelezen dat het dan 2 tot 4 maanden langer duurt voordat ze gaan lopen. Dat lijkt me toch raar.

p.s. nog een klein nieuwtje: wij hebben de 1e afspraak in Gent gemaakt voor een brusje voor Famke. 31 oktober hebben we een gesprek met de professor.

De bioklok is tikking en we willen eigenijk wel een poging of 2 doen, voordat we weer gaan verhuizen. Niemand weet het nog, behalve 1 vriendin. We willen het deze keer ook wat stiller houden. Als mensen erachter komen, geen probleem, maar we gaan het niet meer aan iedereen vertellen.

Hoe is het met de rest van de meiden? Wel een beetje stil hier, nu iedereen op vakantie is.

Liefs Corine

Geplaatst

José,

helemaal vergeten jou te feliciteren. Van harte meid!! Goed vieren daar in het zonnige??? (helemaal vergeten waar je nu ook alweeer bent.....)

Lekker :occasion15: eten, borreltje, etentje. Volgens mij gaat dat wel lukken bij jullie.

Liefs Corine

Geplaatst

Corine wat spannend, jullie ook al voor een 2de! Wauw zeg, leuk hoor, ik vind het geweldig om het zo mee te maken van jullie, echt heel erg leuk!

Ik ga duimen voor een hele snelle zwangerschap zeg maar hihi.

Hebben jullie nog cryo's?

Heb ik niet verteld hoe hij heet??

Hij heet Olivier haha, op z'n nederlands uitgesproken, jaja over nagedacht hihi.

Jeetje Corien wat leuk!!

Geplaatst

Corine, wat leuk en spannend een afspraak voor een brusje!

Fijn dat Famke zo veel lacht!!!!

Mijn kids wilden eerst ook niet op de buik hoor; drama!!

En nu willen ze niets liever, volgens mij kan het zo echt omdraaien hoor.

Leuk dat ze al wil staan, dat is toch ook goed?

Ja ik heb soms ook het idee dat ik mama hoor (of wil horen hahahaha)

het lijkt er dan wel een beetje op hahaha.

Het lijkt me straks zo leuk als ze gaan praten;geweldig!

Geplaatst

Bo, zo zit ik ook de hele tijd, van als ze dit of als ze dt. En mijn vader zegt dan elke x, geniet nou maar van nu het gaat al zo snel...Tsja daar heeft ie natuurlijk ook gelijk in, maar ik vind het zooo leuk.

Hulp gevraagd: Wij gaan in maart op wintersport, nu zijn er al ski pakken te koop voor de kids en aangezien ik niet de hoofdprijs wil betalen voor een ski pak wil ik er nu alvast 1 kopen. Carolijn is dan bijna 1 jaar, welke maat zal ik kopen? Ik zit te denken aanmaat 80, beter te groot dan te klein...Ennnn ze kan er dan nog eventueel een gewone broek onder dragen..Wat vinden jullie?

Geplaatst

ouwe muts....hahahahahah

Hallo meıden...hıer dan even de ouwe muts.......alles goed met jullıe?

Hıer gaat het lekker...allemaal pıjn ın de keel maar dat mag de pret nıet drukken!!

Ik lees een boy voor de zus van sab...gefelıcıterrd meıs!

Een brusje voor famke(proberen dan!)...jeertje wat gebeurd er allemaal...wel leuk hoor!

Skıpakken....ja het gaat me te ver nu even...thuıs lees ık het allemaal bıj hoor!

Meıden gaat alles goed met lıs?

Geplaatst

Wat leuk wintersport!!!!!

Ik zou ook voor maat 80 gaan, minimaal.

Echt niet kleiner.

Misschien nog wel 86 of is dat weer te groot?

Moeilijk hoor!

Bij de H&M had ik volgens mij een leuke gezien, alleen ik had hem niet gekocht aangezien wij niet op wintersport gaan.

Wat voor maat heeft ze nu?

Ze hebben daar trouwens ook leuke mutsen; helemaal geweldig!

Je vader heeft inderdaad wel gelijk; nu genieten!

Maar het lijkt me zo leuk straks met kerst en sinterklaas en zwemmen en vakantie en nog veeeeeeeeel meer! Helemaal geweldig!

Heerlijk!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden